impresii accident logan
![]() ![]() ![]() |
impresii accident logan
weber30 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2005
- b 59 ghz
|
|||
adister |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 2 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Spoilerul fata nu l-ai schimbat?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp
2006
- B56... Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai dracu` si n-au nicio boala - Parazitii |
|
YRX |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.091 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt mare specialist in dinamica accidentelor de circulatie, dar din ce am citit aici as trage cateva concluzii, zic eu obiective:
- Te-ai lovit cu un microbuz (maxi-taxi parca asta inseamna), diferenta de masa intre el si autoturism este semnificativa, deci forta cu care te loveste este mare (forta este direct proportionala cu masa si viteza) si bilantul pierderilor este favorabil lui. Plus de asta, te-a lovit cu coltul care este mult mai rezistent decat suprafetele plane. -Din cum ai descris situatia el te-a lovit cu coltul stanga fata, lovitura fiind de fapt o "harsiala". Tu erai in mers, deci atingerea s-a propagat pe o suprafata mai mare (pana te-ai oprit) fapt ce a condus la avarierea elementelor de caroserie de pe partea ta dreapta. Daca va loveati un pic "mai frontal" probabil schimbai doar farul si aripa. -Far, aripa fata, fata de usa fata si spate, aripa spate - asta ai spus ca au fost avariate, dintre care usa spate si aripa spate au fost indreptate (deci n-au suferit avarii majore). Nu cred ca exista masina pe lumea asta la care sa nu i se indoaie tabla in caz de impact. Se putea, la fel de bine, sa te freci de un gard si avariile erau aceleasi. Nu spui nimic de plafon sau stalpi, deci masina si-a indeplinit rolul de a proteja pasagerii. In conditiile astea, nu poti spune despre masina ca este slaba, oricare se comporta la fel, tabla exterioara nu are cum sa reziste. De multe ori vad la stiri masini la care nu le mai cunosti marca, dar ai caror pasageri scapa fara rani majore, dupa parerea mea aia este o masina buna. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, este neplacut, dar nu este de vina masina. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
V a L y O |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 673 Joined: 27 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Asa...si? Crezi ca alte masini rezistau mai bine?
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2007
- FVV If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ai cumparat o masina, care desi iti place sa arunci cu c a c a t in ea, mainly e o masina gandita sa te protejeze la accidente. Si asta se face in primul rand cu tabla moale, care se poat indoi usor pentru a amortiza cat mai bine socurile. Bine, nu se indoaie ea oricum, ci sunt puncte gandite sa cedeze. Capota, aripi, ia-le ca niste foi menite sa iti dea o forma frumoasa la masina.
Down side la toata treaba asta cu protectia? Se indoaie masinile in draci. Si incearca sa iti mai aduci aminte de fizica, de rezistenta materialelor, de viteze si energii, de actiune si reactiune. Te-a izbit un maxi taxi, deci un microbuz care probabil avea o viteza mai mare, deci energie mai mare, tabla mai groasa, etc, etc. Mai conteaza si unghiurile de impact pentru fiecare dintre masini. Daca sa zice ca el te-a prins pe tine cu un colt(z) dea lui si pe tine te-a prins intr-un punct mai moale, mai sensibil al masinii tale, atunci esti terminat. Si ca sa nu zic, ca din ce damage ai zis ca ai, se pare ca tu ti-ai facut damage-ul (suna ciudat dar asa e). E ca si cum te-ai fi frecat de un perete. Tu ai schimbat multe repere pentru ca te-ai frecat de el, ca idiotu ti-a venit din lateral. Pentru spoileru microbuzului nu e efort mare sa iti termine semnalizarea, dupa aia in timp ce tu mai avansezi...o aripa...inca mai avansezi....o usa....si iiinnnca mai avansezi si mai termina inca o usa. Very easy, mai ales daca se mai sprijinea pe ceva tablarie din maxi-taxi. Masinile nu sunt Matchbox-uri. Asa ca nu mai puneti probleme asa tampite, asa puerile. Tu chiar nu vezi ca orice masina mai noua, chiar usor tamponata are tabla infundata, da' arata in asa hal de zici ca aripa, usa e facuta din hartie? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
hash |
![]()
Post
#6
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Hai sa-ti spun ceva sa te mai linistesti. Eu am patit ceva similar cu D1310, in sensul ca eu am intrat cu coltul aripii stanga fata intr-o fabia (skoda) care mergea. Rezultat: toata partea lui dreapta harsaita, ambele usi strambate plus aripa fata, iar eu nu am avut decat o adancitura la coltul aripii (aproape de ochelar) cat un ou de bibilica
![]() Sa tragem concluzia ca fabia e masina proasta ? ![]() This post has been edited by hash: 15 May 2007, 08:32 |
--------------------
-
-
-
|
|
TMihai |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Recomand un M1 Abrams
Am inteles ca vine si pe galben pt taximetristi si cu insertii de crom pt manelofili This post has been edited by TMihai: 15 May 2007, 09:21 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
DannyC |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 17 December 05 From: Baia Mare ![]() |
QUOTE(TMihai @ 15 May 2007, 10:19) Recomand un M1 Abrams Am inteles ca vine si pe galben pt taximetristi si cu insertii de crom pt manelofili Ce anume, ca nu se vede nimic! A da, ai modificat. ![]() This post has been edited by DannyC: 15 May 2007, 09:24 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 MPI Ambition
- MM 82 DNY Masina si nevasta nu se imprumuta!
|
|
alinakes |
![]()
Post
#9
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Domnu weber cumparati-va domnule un tanc , asa nu injurati gropile din Bucuresti si nici nu va faceti griji ca vi-l zgaraie cineva !
Chestia nasoala e ca nu vine cu motor de 1.4 ! Eu m-am apucat de meditatie zen ca sa scap de socurile dupa achizitionarea de Logan si pe mine m-a mancat in c*r sa imi iau si diesel , deci va dati seama ca dunt deprimat rau! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
QUOTE(alinakes @ 15 May 2007, 10:26) Te-nseli, amice, are motor de 1.4 TONE! Vreau si io unu' d'asta ca am o vecina care si-a ingropat teava de apa calda in pardoseala si tavanul meu e muci! Lasand la o parte gluma, ghinionul tau e ca te-ai sters de maxi-taxi si de aici paguba produsa. Imi pare sincer rau! |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
Zippy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Un prieten de-al meu a intrat in spatele unei dube cu un logan prestige, deci accident frontal. Avea vreo 40 km/h, fara a apasa frana,duba era oprita la intrarea in pasajul obor deoarece era blocat pasajul. Rezultat: duba a avut bara indoita vizibil, si usa din spate putin stramba. Partea din fata stanga a loganului facuta praf, bara rupta, capota indoita irecuperabil, aripa facuta zdrente si intrata in roata, far+semnalizator spulberate,lonjeron stramb etc etc..devizul de plata 97 milioane (cu casco). Airbagurile nu s-au deschis dar n-am patit nimic (eram si eu in masina, pe scaunul din dreapta), amandoi avand centurile puse.
Ideea e ca structura de rezistenta a loganului si-a facut bine datoria si s-a deformat asa cum trebuie sa se intample. Am si poze cu loganul dar nu pot sa le postez (amicul cu loganul a zis ca nu vrea sa mai vada masina in halul ala si el nu stie ca am poze cu masina avariata). Initial si noi am fost mirati de pagube dar bine ca n-am patit nimic, iar fierul se repara! |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
Sony |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
colombina29, trebuia sa ii spui vacii ca incalzirea in pardoseala nu se face cu teava mufata, ci cu d-aia de cupru la colac. O modelezi cum vrei tu pe traseu.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
MAS |
![]()
Post
#13
|
![]() Le Bubulateur Group: Members Posts: 205 Joined: 23 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu, dar mie mi se pare Loganul destul de rezistent... Si imi da si senzatia ca are o constructie solida... In nici un caz firav, cum erau SN sau SLZ, asta ca sa nu mai vorbim de batrana berlina...
|
--------------------
scandura
cu rulmenti
noua, din 2000
- B-02/36-MAS B222BIP Daaati si mie minus la reputatie. 'dea D-zeu sanatate!
|
|
weber30 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 May 07 ![]() |
Nu cred ca trebuie sa aveti rectii atat de virulente. A fost pur si simplu o informatie. Atat! M-a socat faptul ca si eu si el aveam viteza foarte mica. Iar diferenta intre paguba de la a mea si de la a lui foarte mare. Nu am vrut sa fac furtuna aici. Luati va rog ceea ce am scris ca pe o pura informatie. Multumesc.
|
--------------------
dacia
logan
2005
- b 59 ghz
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am avut o coliziune asemanatoare tot cu un microbuz.
Stateam la intersectie, eu in dreapta, el in stanga mea. Ambii urmam sa facem la dreapta. Din nefericire, cel din microbuz nu stia ca-s acolo si a plecat inaintea mea. A dat cu roata-n Logan si l-a cam scuturat. Oricum, am avut noroc. S-a ciobit putin farul si s-a spart bara fata. Aripa s-a-ndoit, dar spre marea mea surprindere am indreptat-o cu mana! ![]() Am relatat intamplarea pt a confirma faptul ca Loganul are o tabla extrem (si nu exagerez) de moale si subtire. Faza cu amortizarea impactului e vrajeala. E ca si cum n-ar fi tabla aia. Tine mai mult de economie de material si reducerea masei masinii cred eu. Iar a 2-a chestie... E posibil sa-ti fi frecat Loganul de roata microbuzului? E destul de mare dihania iar pt el pagubele sunt nule-ntr-o asemenea situatie. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wanderer |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, nu-l mai bateti asa pe bietul om.
![]() ![]() Da, tabla este destul de subtire, si eu am usile ciuruite de dobitoci care nu stiu sa-si tina de usile proprii cand ies din masinile lor. Si am avut si eu un accident similar in care o broscutza VW a iesit cu un spoiler sifonat in colt, iar eu am iesit cu 2 usi si o aripa de indreptat. Dar argumentele voastre sunt corecte, nu mi se pare ca s-a comportat mai rau decat ar fi trebuit....mai ales ca se stie totusi ca nu avem nici tabla de tanc si nici fibre si alte alea in aripi/usi. ![]() Oricum, dupa cum reiese din alte accidente descrise pe aist forum, comportamentul in accidente este cel asteptabil de la o masina de 3 stele...deie domnu' sa nu testam niciodata aceste conditii vitrege, ca pana atunci...in Bucuresti cel putin e f improbabil sa stai un an cu tabla perfect dreapta. Intr-o vreme ma uitam la toate masinile...din ele 30% aveau indoituri mai mari sau mai mici - toate marcile la fel de des - si probabil alte 30% le reparasera deja...iar restul erau prea noi sau erau folosite doar in weekend. ![]() Deci...asta e...o masina ramane o cheltuiala orice ai face, macar din cauza acestor mici neplaceri inerente... Spor mare si accidente insesizabile! ![]() |
--------------------
Logan
Laureate 1.4MPI
- -
|
|
klaus |
![]()
Post
#17
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
weber30, daca nu e cu suparare, cate accidente ai mai avut in decursul lunilor tale de experienta in ale soferiei?
Si cam la cate luni se ridica experienta ta in soferie? Sau km, daca ai stat mult pe bara... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#18
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Un nebun arunca o piatra in lac si pe urma ....
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
IsNa |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
weber, tot ce-ai amintit tu acolo tine de "pielea" masinii, care e subtire pt. ca sa fie usoara, si sa fie mai iertatoare cu pietonii.
Ceea ce te protejeaza pe tine in interior e sub piele, structura caroseriei, si dupa testele NCAP la Logan e rezonabila chiar si raportat la nivelul tehnologic mondial actual. Drive safe! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
bj |
![]()
Post
#20
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(weber30 @ 15 May 2007, 05:32) .........paguba logan(ce am schimbat)- far dreapta, aripa dreapta, fata de usa dreapta fata, indreptat fata usa spate si aripa spate dreapta. .............. am eu impresia sau microbuzul respectiv apucase "sa iasa putin". Altfel nu vad cum ai reusit sa iti busesti farul din dreapta. Asta inseamna ca te-ai dus drept in el, fara macar a incerca sa tragi un pic stanga (daca ai fi tras ai fi salvat cel putin farul ![]() Si atunci, intrebarea lui klaus ramane de actualitate... This post has been edited by bj: 1 Jun 2007, 16:22 |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th July 2025 - 09:24 |