Problema intrat in trepte,help plz
![]() ![]() ![]() |
Problema intrat in trepte,help plz
Paca |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|||
brandy_tdi |
![]()
Post
#2
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana sa faci asta verifica si levieru` schimbatorului sa nu fie stramb sau lovit etc....daca nu e de la asta clar de la sincroane..dar preturi nu stiu sa-ti spun. Salut
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
Paca |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Sincronul de la 3-4-5 sunt la fel si costa 120 mii lei, iar de la 1 si 2 ( identide) 150 mii lei. Mai trebuie si cate un arc (10-15 mii) cate trei craboti pentru fiecare sincron( care sunt sparti-10mii/ buc.). Manopera-depinde unde te duci.Intrarea grea mai e si de la un ghid limitator aflat sub caroserie,in dreptul manetei, care se regleaza din doua suruburi, asa fel ca atunci cand tragi maneta la picior, (pentru a baga 1 si 2) sa loveasca de el ,si ducand inainte si inapoi (1-2), sa intre perfect. Limitatoru' asta are pe el un plastic care pica la uzura, dand voie sa nimeresti chiar marsarierul ,cand tragi spre a2 a. Eu le fac din tabla de 2, si tin mai mult de cat masina.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Paca |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Multumesc,am gasit problema...m'am bagat azi sub masina si am gasit traversa aceea cu 2 tampoane de cauciuc rupta de la jumate...de aceea cutia s'a miscat probabil si nu mai intra in 1-2.Partea din stanga de sub sofer chiar cand am ajuns la iarba verde probabil am atins ceva...s'a desprins si atarna...am intrat repede sub masina,am strans-o si acum intra treptele ceva mai bine dar tot rupta ramane deci tre s'o schimb,e usor de schimbat dupa cate am vazut eu acolo...trebuie dat jos esapamentul si se prinde in suruburi de cutie.Totusi rog sa-mi ziceti daca ati mai intalnit asemenea problema si cam cat costa traversa aceea si cum se cheama exact ca sa nu ma fac de ras la magazin sau la dezmembrari:P Multumesc
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
viperfox |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
apropo de acea traversa si de miscarea cutiei, eu am constatat la mine urmatoru fenomen: traversa si tampoanele de cauciuc sunt intregi si la locu lor (cel putin aparent) insa, aveam masina ridicata pe cric de fata, bagata in viteza, si m-am bagat dedesubt si am invartit usor de roata; are putin joc cutia de viteze, insa lasand acel joc la o parte, cand trageam de roata si se bloca (pt ca era in viteza) cutia de viteze se misca, destul de mult zic eu (sus jos stanga dreapta, din acele tampoane), e normal? de asemenea in mers, mai ales la viteze mari se vede (a 5-a, 100+ ) tremura schimbatoru de zici ca o sa sara de acolo, si daca pun mana pe el se simte cum tremura toata cutia, si va zic, plaja in care se misca cutia e mare (2-3cm stanga dreapta si sau sus jos) e normal asa ceva?
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Verifica cu atentie tampoanele, bataiala manetei vine de la dezechilibrul rotilor(sa nu lasi femeia sa puna mana pe ea,ca nu mai coboara). Baga un levir intre placile metalice si vezi daca sunt dezlipite, aparent par bune. Oricat ai zice tu ca ai echilibrat rotile, nu vreau sa cred ca este perfect. Eu d-abia am ajuns acasa de la masina de echilibrat, le-am demontat, am facut un dispozitiv de echilibru static, am dat jos 60g in plus de pe o roata si le-am facut mult mai bine (nu perfect). La 70/h rupea masina , acum deabia se simte la 120.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Paca |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Stie cineva cat costa acea traversa cu cele doua tampoane de rigoare si daca se gaseste cam la orice magazin de piese auto pt dacia? Rog frumos sa raspunda cineva care a schimbat asa ceva,ma intereseaza pretul f mult pentru ca de schimbat,o schimb eu,multumesc.
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
FLP |
![]()
Post
#9
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
pana in 20 de lei
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
Paca |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
m'am scos
![]() |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
Bullix |
![]()
Post
#11
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Apropos de acele tampoane din "bratul acela" de ghidaj... mie la un moment dat nu-mi mai intra deloc in a 5-a, am crezut, speriat, c-o fi ceva din cutie. Da' de unde... tampoanele alea erau roase de vreme... n-a avut mecanicu' de schimb atunci cand a venit la mine (magazin? leeene!), asa ca am folosit un tampon de brat al usii de portbagaj, taiat simetric pe din doua... merge PERFECT!
![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Paca |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Am cumparat cele necesare: ulei CV Texaco 21.5 RON/litru,traversa 10.6 RON + 2 tampoane 6.5 Ron/buc .Mai trebuie sa le montez si gata dar azi e sarbatoare
![]() |
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
Bullix |
![]()
Post
#13
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Aha. M-am prins. La mine erau tampoanele dintre cele doua piese care se fixeaza prin doua suruburi una in alta si formeaza acel brat care ghideaza tija spre cutie. Oricum, bine c-ai rezolvat-o! Have some fun!
![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Adica tampoanele bieletei.
Schimba bieleta cu una fara tampoane; acele tampoane sint proaste, se dezlipeste cauciucul de pe placutele terminale. Cele fara tampoane au o singura bucsa, asemanatoare celei de la capetele de cremaliera. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Paca |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 1 August 07 ![]() |
Asa am eu...dar tot se uzeaza...ca e dacie...made in Ro
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 1997
- IS 91 VIC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:45 |