DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrerupe la 6000rotatii dupa care...., probleme tehnice

Muttley
post 1 Jun 2007, 07:45
Post #31


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(ROV` @ 31 May 2007, 17:40)
...uneori te ajuta sa o turezi peste turatia de puterea maxima ca sa ai cuplu si cai mai multi in urmatoarea treapta..
*


Ineptie


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 1 Jun 2007, 18:16
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




De fapt nu te ajuta cu nimic pentru ca nu mai cistigi putere in momentul in care curba de avans intra in limitare (pe la 5500rpm asa cum sa- mai spus), iar maximul de cuplu e de mult depasit (e si mai jos, asa cum s-a mai spus si asta). Ceea ce cistigi e ca ai volanta invirtindu-se mai rapid, ceea ce o ajuta sa-si pastreze o turatie mai ridicata (volanta) datorita inertiei, in timp ce tu schimbi viteza. Astfel, cind dai drumul la ambreiaj, motorul intra in sarcina la o turatie mai mare, cu putin noroc (pricepere) chiar in banda de putere.

Asta e o metoda de a tine motorul in banda de putere de fapt, profitind de o volanta grea. Daca ai avea o volanta usoara, ca la masinile de curse, ar trebui sa "blip" acceleratia (atingi scurt acceleratia in timp ce schimbi viteza, inainte sa dai drumul la ambreiaj) pentru acelasi motiv, ca sa intre motorul in sarcina la o turatie in banda de putere, caci cu o volanta usoara, turatia coboara instantaneu la relanti, dar si sare la peste 8000rpm instantaneu.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
altec_lansing
post 1 Jun 2007, 19:46
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 23 May 07
From: Galati




QUOTE(Gheorghedracu @ 1 Jun 2007, 18:16)
De fapt nu te ajuta cu nimic pentru ca nu mai cistigi putere in momentul in care curba de avans intra in limitare (pe la 5500rpm asa cum sa- mai spus), iar maximul de cuplu e de mult depasit (e si mai jos, asa cum s-a mai spus si asta). Ceea ce cistigi e ca ai volanta invirtindu-se mai rapid, ceea ce o ajuta sa-si pastreze o turatie mai ridicata (volanta) datorita inertiei, in timp ce tu schimbi viteza. Astfel, cind dai drumul la ambreiaj, motorul intra in sarcina la o turatie mai mare, cu putin noroc (pricepere) chiar in banda de putere.

Asta e o metoda de a tine motorul in banda de putere de fapt, profitind de o volanta grea. Daca ai avea o volanta usoara, ca la masinile de curse, ar trebui sa "blip" acceleratia (atingi scurt acceleratia in timp ce schimbi viteza, inainte sa dai drumul la ambreiaj) pentru acelasi motiv, ca sa intre motorul in sarcina la o turatie in banda de putere, caci cu o volanta usoara, turatia coboara instantaneu la relanti, dar si sare la peste 8000rpm instantaneu.
*



Nu cumva "blipul" la acceleratie il dai atunci cand retrogradezi vitezele ca sa intre mai usor in viteza. Cutiile de viteze pentru masinile de curse(unele) nu au unele chestii care sincronizeaza turatia cutiei cu cea a motorului. Nu ai vazut camioane mai vechi care charaie cand vrei sa retrogradezi viteza( acolo e chestie de cutie uzata), turezi un pic si intra. Daca gresesc corecteaza-ma te rog.


--------------------
Daewoo Espero 1996 1.8 CD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 1 Jun 2007, 22:43
Post #34


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Blipul pe retrogradare e ca sa nu rupi distributia. Detaliem daca e nevoie, desi nu prea face obiectul topicului.

La camioane e altceva, e manevra numita "dublu ambreiaj" necesara datorita lipsei sincronizarii treptelor de viteza.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 2 Jun 2007, 09:42
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ce sa zic? Nu stiu daca mi-as pune problema ca se rupe distributia. Sau daca mi-as pune-o mi-as lua alta masina. Dar recunosc ca smuciturile ce pot aparea la retrogradare cind se ambaleaza brusc motorul ca sa "prinda din urma" viteza cu care se misca masina (sa zicem ca retrogradezi ca sa folosesti frina de motor) ar putea sa se resimta pina la urma.

Da, exista si acuma camioane cu cutii de viteze fara sincroane (se fac pentru a economisi greutate la cutii cu 16-18 viteze la camioanele mari), si intr-adevar cheia schimbarii vitezelor fara ciriieli e sa controlezi bine turatia.

De asemenea cutiile de curse gen Hewland, asa numitele "crash-boxes" n-au sincroane. Asta inseamna dublu ambreiaj obligatoriu. Dar acolo te ajuta si etajarea care e foarte apropiata, caci tine motorul in banda de putere iar la schimbarea de viteza nu ai diferente de turatie mari. Ai nevoie totusi de dublu ambreiaj. Asta e tot secretul schimbarilor rapide de viteza, jocul picioarelor e mai complicat decit pare necunoscatorului.

This post has been edited by Gheorghedracu: 2 Jun 2007, 09:45


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 2 Jun 2007, 13:51
Post #36


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




distributia se poate rupe la frana brusca de motor...a rupt un prieten cand venea tare si avea cam 100-110 si s-a apropiat de o panta si prindea viteza venea viraj la dreapta si a vazut ca frana nu mai tine si a dat a 3 pe la viteza aia...si in secunda urmatoare pur si simplu s-a rupt distributia!


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 2 Jun 2007, 15:48
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




s-a rupt sau s-a decalat..ca-s doua lucruri diferite....

La Antena1 acum vreo 2 luni faceau niste teste cu frana de motor...pe niste masini...Subaru daca nu ma insel nu mai stiu exact modelul.
Accelerau pana pe la 70-80KM/h si apoi bagau prima treapta. Rezultat ==> rotile fata se blocau, scartait de roti, turatia sarea de maxim...si masinile alea n-au patit nimic...

Apoi moderatorul a recomandat sa nu se faca asa de prea multe ori..insa nu a spus cam ce s-ar putea strica...


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 2 Jun 2007, 17:11
Post #38


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




mirciulik eu iti spun de dacie nu o compara cu subaru...daca vrei tu incearca asa ceva la dacia ta si pe pariu ca ori pinioanele trec prin cutie ori sar pistoanele...sau in cel mai fericit caz o sa rupi distributia wink.gif


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 3 Jun 2007, 18:50
Post #39


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Eu nu inteleg, cum sa se rupa distributia in frana de motor? Cand o accelerezi brusc nu e tot una? blink.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 4 Jun 2007, 13:30
Post #40


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




EUROPE_ nu e deloc tot una...gandeste ca atunci cand accelerezi creste treptat turatia...e in frana de motor mai ales intr-o frana puternica gandeste ce soc ia masina atunci si motoru...adica de pe la 80-90 in a 4 cand motoru merge linistit dai a II si i sa iti dai seama ca nu e tot una cu frana de motor wink.gif e un soc de se zdruncina masina toata


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 4 Jun 2007, 13:37
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




ca si atunci cand o pornesti impinsa mai ales in treapta 1
turatia creste brusc de la 0 la 1500-2000 rpm sau cat ar avea masina intra 1a la viteza cu care e impinsa
in treapta a 2-a turatia creste mai putin => soc mai mic


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_brati
post 4 Jun 2007, 21:52
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 07




Am dat comanda de o aprindereAt011; abia astept sa vad daca am rezolat problema .... daca nu inca n-am aflat ce tip exct de pompa de benzina sa pun

4 Jun 2007, 21:58:
QUOTE(vyper @ 2 Jun 2007, 13:51)
distributia se poate rupe la frana brusca de motor...a rupt un prieten cand venea tare si avea cam 100-110 si s-a apropiat de o panta si prindea viteza venea viraj la dreapta si a vazut ca frana nu mai tine si a dat a 3 pe la viteza aia...si in secunda urmatoare pur si simplu s-a rupt distributia!
*


eu fac aproape zilnic chestia asta cu frana intr-a 3-a la 120 si nu am rupt nici o distributie

This post has been edited by c_brati: 4 Jun 2007, 21:58


--------------------
dacia berlina 1996 motor1,6 - gj-10-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Jun 2007, 22:03
Post #43


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Muttley @ 1 Jun 2007, 22:43)
La camioane e altceva, e manevra numita "dublu ambreiaj" necesara datorita lipsei sincronizarii treptelor de viteza.
*



cutiile AK6...teoretic sincronizate si copiate ,bineinteles, dupa cele tip ZF de pe rabele unguresti....
apropo : merge si fara ambreiaj daca stii cum sa faci manevra... wink.gif
merge si pe dacia...am testat manevra asta cu succes pe una in 4tr. ....a mea in 5 se incapataneaza si caraie la greu.... radmasa.gif

This post has been edited by sobolan: 4 Jun 2007, 22:10


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 Jun 2007, 07:28
Post #44


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Sunt topicuri dedicate pt schimbarea treptelor cu dublu ambreiaj, pt schimbarea treptelor fara ambreiaj, despre sarirea de la punct / ruperea CURELEI de distributie in caz de tractare / retrogradare violenta, etc.

Redescoperim apa calda aici.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Jun 2007, 22:12
Post #45


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




dacia e pe lant....stii bine asta , si cam greu sare....
fa-ma sa inteleg : ce treaba are caraitul cv in caz de nereusita biggrin.gif cu saritul de la punct ???
apa calda am in blocu motor dupa ce merg 5 minute cu masina tongue.gif

This post has been edited by sobolan: 6 Jun 2007, 22:13


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Jun 2007, 09:59
Post #46


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pai d-aia am si scris cu majuscule mai sus. Dacia are lant si poti sa-i dai fara grija, nu se rupe / sare nimic cu conditia sa fie componentele-n buna stare (lant, intinzator, pinioane).

N-am zis nimic de distributie-caraiala... Ce am zis, si am zis-o si s-a mai zis de multe ori este ca daca prin retrogradare fortezi motorul sa ajunga brusc la un regim de turatie prea mare risti foarte mult. In cazul unui motor cu distributie pe curea!
Exemplu: daca te afli-ntr-a 5-a si vrei frana de motor ii dai a 4-a. Daca dintr-un motiv sau altul ii dai a 2-a si debreiezi ai toate sansele sa ramai in drum cu motorul zdrente (supape indoite, pistoane, sparte, etc).
Si sa nu uitam... OFFtopic!!!!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Jun 2007, 18:13
Post #47


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Muttley @ 7 Jun 2007, 09:59)
. . In cazul unui motor cu distributie pe curea!
Exemplu: daca te afli-ntr-a 5-a si vrei frana de motor ii dai a 4-a. Daca dintr-un motiv sau altul ii dai a 2-a si debreiezi ai toate sansele sa ramai in drum cu motorul zdrente (supape indoite, pistoane, sparte, etc).
*



aici sunt total de acord...corect....oricum suntem offtopic....

This post has been edited by sobolan: 7 Jun 2007, 18:14


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_brati
post 12 Jun 2007, 18:49
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 07




mi-am pus aprindere At011 si prolema persista -intrerupe la 6500rot. Tot nu am aflat ce tip de pompa electrica de benzina sa caut. De la ce masina se potriveste?


--------------------
dacia berlina 1996 motor1,6 - gj-10-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 12 Jun 2007, 21:28
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




QUOTE(c_brati @ 4 Jun 2007, 22:52)
eu fac aproape zilnic chestia asta cu frana intr-a 3-a la 120 si nu am rupt nici o distributie
*


Data viitoare incearca asa: cand ajungi la 120km/h scoate pe liber apoi baga treapta a 3-a si elibereaza ambreiajul(din 3 incercari sigur e posibil sa faci ceva) radmasa.gif

Peste 6500rot nu te mai ajuta nici-o pompa de benzina,la motorul clasic de dacie.Eu am ajuns cu motorul de 1.6 la 6700 in tr3 dar in tr2 se tureaza mult mai greu(probabil admisie aer).Si la mine incepe sa dea rateuri dupa 6500 dar nu cred ca e numai de la pompa de benzina.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_brati
post 14 Jun 2007, 11:10
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 07




QUOTE(gabi1 @ 12 Jun 2007, 21:28)


Peste 6500rot nu te mai ajuta nici-o pompa de benzina,la motorul clasic de dacie.Eu am ajuns cu motorul de 1.6 la 6700 in tr3 dar in tr2 se tureaza mult mai greu(probabil admisie aer).Si la mine incepe sa dea rateuri dupa 6500 dar nu cred ca e numai de la pompa de benzina.
*


motorul e clasic ,dar cu unele modificari, ce automat reclama nevoie de mai multa benzina


--------------------
dacia berlina 1996 motor1,6 - gj-10-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 23 Jun 2007, 22:32
Post #51


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(c_brati @ 12 Jun 2007, 18:49)
mi-am pus aprindere At011 si prolema persista -intrerupe la 6500rot. Tot nu am aflat ce tip de pompa electrica de benzina sa caut.  De la ce masina se potriveste?
*



Daca folosesti motorul la turatiile astea, incearca sa folosesti o bobina de inductie de Oltcit originala care merge mult mai bine. Eu pe Oltcit am turat si la 8.000 rpm in treapta a 4-a. (Cu aprindere AT01, nu At011 care merge mai mult din lipsa platinii). Eventual incearca sa o folosesti si fara rezistenta aditionala, dar urmareste aprinderea si bobina sa nu se incalzasca prea tare. Eventual fa doar o proba si fara rezistenta aditionala (nerecomandat pe durata mai mare de jumatate de ora) excl.gif excl.gif
Asta pentru a vedea daca este de la bobina (aprindere), dar la turatia aia daca arcul de la pompa de benzina nu este destul de tare nu o sa urmareasca cama si deci nici benzina nu o sa-ti bage in carburator.!!! Nu mai vorbesc de arcurile de la supape......samd, fise cu rezistenta sub 1Kohm, capac delcou si pipa bune si nu in ultimul rand, chiar bujiile sa le verifici..??? ohmy.gif unsure.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_brati
post 24 Jun 2007, 18:43
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 07




Gotronic , multumesc pt informatii ,dar nu cred ca o sa le incerc, pt ca ieri mi-am reglat aprinderea AT011 asa cum trebuie si am ajuns aproape de 8000 de ture in treapta 1 si 2 fara sa intrerupa .


--------------------
dacia berlina 1996 motor1,6 - gj-10-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 24 Jun 2007, 19:08
Post #53


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Aha, inseamna ca ai pus senzorul si aprinderea AT011 fara sa reglezi avansul static eventual dinamic. Cu senzor trebuie sa maresti avansul cca 20...22 grade fata de clasic, deoarece acesta comanda aprinderea atunci cand se apropie cama axului delcou cu varful fata de senzor. (fata de o platina cand scanteia este data in momentul cand platina calca cama axului delcou, deci un pic mai repede).

OK, ma bucur ca sa rezolvat, succes incontinuare. !!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 25 Jan 2009, 01:40
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




QUOTE(c_brati @ 24 Jun 2007, 18:43)
Gotronic , multumesc pt informatii ,dar nu cred ca o sa le incerc, pt ca ieri mi-am reglat aprinderea AT011 asa cum trebuie si am ajuns aproape de 8000 de ture in treapta 1 si 2 fara sa intrerupa .
*


da ce ai cu motorul ala de il turezi asa, nu-ti e mila?
io am turat-o maxim in 5000 si mi s-a frant sufletul dupa.
Motorul de dacie nu e unul de turatie da ma rog e masina ta.


referitor la postul de mai sus .. pompa de benzina electrica poti pune de Damas... exista un coleg care a montat asa ceva (nu mai stiu cine)

This post has been edited by DaciaPower: 25 Jan 2009, 01:42


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 25 Jan 2009, 02:02
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Man, asta se discuta prin 2007.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_brati
post 25 Jan 2009, 03:12
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 07




QUOTE(DaciaPower @ 25 Jan 2009, 01:40)
da ce ai cu motorul ala de il turezi asa, nu-ti e mila?
io am turat-o maxim in 5000 si mi s-a frant sufletul dupa.
Motorul de dacie nu e unul de turatie da ma rog e masina ta.
referitor la postul de mai sus .. pompa de benzina electrica poti pune de Damas... exista un coleg care a montat asa ceva (nu mai stiu cine)
*




QUOTE(ag02cws @ 25 Jan 2009, 02:02)
Man, asta se discuta prin 2007.
*


da, si uitasem de topicul acesta

oricum repar saptamanal ceva la ea,asa macar am un motiv


--------------------
dacia berlina 1996 motor1,6 - gj-10-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonypardaf
post 25 Jan 2009, 10:49
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08
From: Ianca Braila




6000 rot/min.stai cuminte la dacie?nu ti-e mila putin sau vrei sa-l faci praf?


--------------------
Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 25 Jan 2009, 17:43
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova





QUOTE(ag02cws @ 25 Jan 2009, 02:02)
Man, asta se discuta prin 2007.
*


Da, acum observai si eu biggrin.gif

This post has been edited by DaciaPower: 25 Jan 2009, 17:44


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 25 Jan 2009, 23:05
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




intreb si io ca omul ca oricum topicul asta tine nu de imbunatatiri ci de aiureli...tu spui ca ai doar o axa cu came schimbata in intreg motorul???si de acolo tu vrei "tiuning"?si in rest nu ai facut nimic?...tot am ametit pe aici citind 6000,7000,8000...pana mea...o intrebare:tu o duci in 7000(su datul in nas de rigoare) si apoi ce faci ca sa schimbi viteza(asta cu ambreiaju de dacie)...franezi si apoi treci la urmatoarea treapa?cat pierzi la turatie la trecerea in treapta superioara?eu unul sunt sigur ca DACA ai face asa de cateva ori,axa aia cu came nu te ajuta si la cutie...iar mirosul de ambreiaj si trancanitul sincroanelor bulite ar fi ceva inerent...da ma rog..."cine bate campii,departe ajunge"
documenteaza'te si apoi sterge singur topicul.

This post has been edited by CandyMan13: 25 Jan 2009, 23:06


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_brati
post 26 Jan 2009, 13:48
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 07




QUOTE(CandyMan13 @ 25 Jan 2009, 23:05)
intreb si io ca omul ca oricum topicul asta tine nu de imbunatatiri ci de aiureli...tu spui ca ai doar o axa cu came schimbata in intreg motorul???si de acolo tu vrei "tiuning"?si in rest nu ai facut nimic?...tot am ametit pe aici citind 6000,7000,8000...pana mea...o intrebare:tu o duci in 7000(su datul in nas de rigoare) si apoi ce faci ca sa schimbi viteza(asta cu ambreiaju de dacie)...franezi si apoi treci la urmatoarea treapa?cat pierzi la turatie la trecerea in treapta superioara?eu unul sunt sigur ca DACA ai face asa de cateva ori,axa aia cu came nu te ajuta si la cutie...iar mirosul de ambreiaj si trancanitul sincroanelor bulite ar fi ceva inerent...da ma rog..."cine bate campii,departe ajunge"
documenteaza'te si apoi sterge singur topicul.
*


nu am intrat in detalii cu ce alte modificari s-au facut la motor la vremea respectiva si nici nu am pronuntat cuvantul "tuning", am postat doar o problema tehnica.
Si nu am inteles despre ce sa ma documentez!


--------------------
dacia berlina 1996 motor1,6 - gj-10-BBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 18:05
Forum Renault