DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cuzineti axiali, gasiti in baia de ulei

sumi_nos
post 24 Jan 2009, 01:48
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06





AM GASIT DOI CUZINETI AXIALI IN BAIA DE ULEI UNUL NOU INTACT SI UNUL TOCIT RAU?CARE AR FI CAUZA DE CE MI-AU CAZUT SAU NU SUNT DE LA MOTORUL MEU?K NU SA SCHIMBAT NIC IN SUNETUL LUI ADICA NU BATE MAI RAU SAU CEVA.
SAU DACA SUNT DE LA MOT MEU CE SE INTAMPLA DACA MERG ASA??FARA CUZINETI AXIALI.CARE VOR FI DAUNELE
AIA POT CADEA DE

Ziceti-mi si mie cum e cu cuzineti axiali.ca sa stiu daca mai merg asa cu ea sau daca sunt de la mn sau sunt uitati pe acolo de vrun mecanic mahmur ACOLO,SI DE CE?

popa.gif popa.gif popa.gif popa canta pt masina mea,nu???
eu merg de 2 zile asa cu ea si merge,de cand iam vaz nu mi se pare sa bata motorul sau ceva


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Jan 2009, 02:04
Post #2


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cuzinetii axiali in mod normal nu au ce sa cada in baia de ulei. Ei sunt responsabili de jocul longitudinal al arborelui cotit; cel care face rectificare la arbore trebuie sa-ti indice cota cuzinetilor axiali, de biela si de palier.

Cuzinetii axiali, in afara de jocurile longitudinale ale arborelui, preiau efortul cand apesi pedala de ambreiaj (de fapt, cand rulmentul de presiune apasa pe placa de presune). Probabil daca lipsesc, simti 'batai' cand e apasat ambreiajul. N-am avut de a face cu asa ceva, dar incerc sa-mi imaginez cum lucreaza mecanismul...

Probabil, daca tot ai baia de ulei jos, ar trebui sa-i vezi daca sunt instalati la palierul central, in partea superioara a arborelui cotit cum te uiti de sub, adica spre pistoane, de o parte si de alta a palierului central.

This post has been edited by emircea: 24 Jan 2009, 02:06


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 24 Jan 2009, 10:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




pai eu deja circul cu ea de 3 zile asa cum imi pot da seama daca sunt ai mei fara sa mai dasfac toate alea pe sub ea??
si daca sunt ai mei si merg asa cu ea ce se intampla??


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 24 Jan 2009, 10:47
Post #4


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




QUOTE(sumi_nos @ 24 Jan 2009, 10:40)
pai eu deja circul cu ea de 3 zile asa cum imi pot da seama daca sunt ai mei fara sa mai dasfac toate alea pe sub ea??
si daca sunt ai mei si merg asa cu ea ce se intampla??
*



nimic grav; pana incepe programul RABLA cred ca poti sa mergi cu ea fara probleme... tongue.gif
oricum o sa ti-o bage aia de la REMAT la presa...numai sa nu uiti sa le spui c-ai mers fara cuzineti axiali ceva Km... nu de alta, dar sa nu se chinuie aia sa desfaca motorul pentru a-l vinde ca piesa de schimb la cineva si apoi sa-si dea seama ca s-au chinuit degeaba... ohmy.gif


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 24 Jan 2009, 20:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Au sarit de la alta masina, cand a trecut mai tare pe langa tine !


Daca spui ca unul era sters complet, dupa ce s-a dus compozitia, s-a subtiat asa de mult, incat a avut loc sa se roteasca pe langa capacul la palier, si sa cada in baie. Arborele , apropiindu-se de bloc, i-a facut loc si celuilalt sa se roteasca cu 180 de grade, si sa cada . Acum la apasarea ambreiajului, arborele freaca direct pe bloc, si adanceste locasul semicuzinetului, asa fel incat nu vei mai putea pune niciodata original. Eu am facul la cineva unul de 6 mm, dar nu stiu sa spun cat a mers inainte fara el.
Baga un levier mai subtire, pe fereastra de punere la punct a volantei, si misca de arbore catre cutie, sau catre radiator, si vei vedea ce joc are. Va avea cel putin suma grosimilor celor doi cuzineti. Daca nu are, desfa cablul de ambreiaj, si incearca iar (ar putea fi presat cu furca , cand ai reglat ambreiajul)
Daca nici acum n-are, cauta-l p-ala care a trecut pe langa tine, ca-s ai lui.




(intre cele doua glume, totul este serios)

24 Jan 2009, 20:22:
Cuzinetul se face pe strung, se toarna compozitia, si se foloseste numai la partea uzata prin apasare. De partea cealalta poate sa mearga original, de cota urmatoare la cel care a fost.
Daca nu ti-l face nimeni, vino la mine (a mai venit cineva din Pitesti).

This post has been edited by PH-06-BOA: 24 Jan 2009, 20:22


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 26 Jan 2009, 12:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




pai sa inteleg ca o sa fac motorul praf??? daca merg asa ca deja am mers vro 300-350km cu ea



--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 17:54
Forum Renault