DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Comprimare motor si trecere pe carburatie, vreau sa ii pun caii la inmultit

Mircea_DSN
post 6 Jun 2007, 09:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 4 June 07




Dupa cum am spus, e nervoasa, dar parca vreau si mai mult. La ce ma gandesc: la comprimarea motorului - daca as lua din blocul motor(nu stiu inca, cat anume, asta sper s-o aflu de aici), apoi sa usurez volanta (insa nu vreau sa am o prabusire de cuplu motor, vreau sa urce in ture ca dementa) si dupa, as vrea sa anulez injectia, montand 2 carburatoare orizontale SOLEX 40 ADDHA(pe astea le am deja). Aveti ceva ideei in legatura cu treaba asta?

PS - nu vreau sa modific numai motorul ci si cutia de viteze, si trenul de rulare, insa despre astea, pe alte topicuri.

This post has been edited by Mircea_DSN: 6 Jun 2007, 09:41


--------------------
Dacia SupeRNova 2002/Rapsodie
Dumneavoastra cum conduceti? DREPT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu022003
post 6 Jun 2007, 10:12
Post #2


membru


Group: Members
Posts: 537
Joined: 27 February 07




Eu cred ca nu isi are rostul ce vrei tu sa faci. Daca vrei o masina asa puternica cum scrii tu ca vrei sa iti faci DSNul mai bine iti iei un Lamborghini ceva si nu mai stai sa modifici pe bune acum.


--------------------
Volkswagen Golf 2010 - B184PAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Jun 2007, 10:47
Post #3


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Aparent pare off-topic ce am scris mai sus, dar va asigur ca e tare on-topic. Pur si simplu nu am putut scrie altceva.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Jun 2007, 10:58
Post #4


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.557
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Asa, si daca iei din blocul motor, nu or sa iasa pistoanele din bloc si or sa loveasca in chiulasa? Sau si mai repede sa loveasca direct supapele?
Daca anulezi injectia, aprinderea cum o controlezi?
Si in incheiere, subscriu la ce a zis driverx mai sus, in primul rand al postului.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jun 2007, 11:13
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Eu zic sa pui un motor de NOVA de 1.6 l ... cu dublu corp de 1600 regalt pentru viteza si consum ... poate reusesti sa legi cutia de DSN la motorul de nova ... si o sa ai un sprint si o viteza de abia o sa controlezi masina ... daca mai modifici si galeria si o sa poti pune 2 carburatoare dublu corp de nova ... deja o sa treci ca racheta pe autostrada ... cu un consum pe masura ... cam de 20 % poate chiar 25% ... dar daca tot renunti la injectie ... vezi ce faci cu socul ca la carburatie trebuie sa il tragi dimineata ... poate reusesti sa il faci automat ca la TICO ... biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea_DSN
post 6 Jun 2007, 13:34
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 4 June 07




Ok, o luam in ordine: _de ce vreau sa o modific: mi se pare ceva misto sa modifici ceva modest si sa creezi o bestie.
_aprinderea: in mod sigur acest bloc motor e proiectat cu mai mult timp in urma, trebuie doar identificat (un exemplu viu este Ford: motorul 2.0 OHC de Sierra are radacinile in 2.0 de Ford Cortina, prin anii 70.../ Skoda Fabia...unul din motoare are blocul motor al batranei S100/120)si dupa aceasta identificare, se poate pune un ruptor - distribuitor clasic
_camera de ardere: in cazul comprimarii, nuse poate lua oricum atat de mult din bloc, incat sa apara probleme, pt ca s-ar ajunge la un rap de compresie prea ridicat, si as avea de-a face cu autoaprindere si probleme de avans. Oricum, pistoanele vor fi si ele modificate, daca va fi necesar.
_ideea motorului de Nova....m-a facut sa ma gandesc, ar fi ok, insa, la capitolul carburatie, tot perechea de Solex ramane in picioare, de ce: au CNC presurizata, si 2: sunt dublu-corp sincrone cu actionare mecanica, camera a doua se deschide deodata cu prima, nu la 3/4 din cursa acceleratiei sau ca la cele vacuumatice, in momentul in care motorul aspira amestec cu o anume forta.

Mihai, mersi de idei, cat despre consum...vin de pe OPEL Senator de 3.0....pe carburatie, daca mergeam potolit lua 17% daca bagam piciorul, tragea lejer 25%

This post has been edited by Mircea_DSN: 6 Jun 2007, 13:37


--------------------
Dacia SupeRNova 2002/Rapsodie
Dumneavoastra cum conduceti? DREPT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Jun 2007, 13:40
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sa ne tii la curent cu modificarile pe care le vei face efectiv, ca multi pe aici visau marea cu sarea si de fapt ei nu puteai sa bea apa din pahar cum trebuie ca le tremura mana prea tare.
Sa nu ne uiti, sa ne spui si sa ne arati ce faci.
Daca o sa faci...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_al
post 6 Jun 2007, 15:47
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 16 June 05




Succes in modificare, insa sunt curios cum o sa rezolvi problema ITP-ului, ca motorul nu va mai fi Euro II.
Compresie mai buna nu credca vei reusi sa faci. Sfatul meu ar fi sa incerci sa bagi aer cu un compresor, iar ca urmare vei putea sa arzi mai multa benzina chiar si cu injectoarele actuale.
O alta posibilitate ar fi sa modifici rezistenta sondei de oxigen, in asa fel incat calculatorul sa creada ca trebuie sa bage mai multa benzina. In felul asta vei putea reveni oricand la catalizator pentru ITP.
Succes!


--------------------
Dacia SuperNova - PH-55-AAM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 6 Jun 2007, 16:04
Post #9


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Ai putea sa-i atasezi in spate doua motoare de racheta cu combustibil solid. Combustibilul il obtii dintr-un amestec de azotat de potasiu si carbune. Avantajul este ca nu mai depinzi de atmosfera, fiindca motoarele de racheta functioneaza fara oxigen.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 6 Jun 2007, 16:14
Post #10


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(b64chr @ 6 Jun 2007, 17:04)
.... fiindca motoarele de racheta functioneaza fara oxigen.
*


Cuuuuul. O sa deschida o noua moda...Space racing. Liniute cu masini de pe pamant pana la luna.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 6 Jun 2007, 16:26
Post #11


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Mă, vouă vi s-a urât cu binele? smile.gif
Gata cu offtopicul și așteptăm cu interes să fim ținuți la curent, așa cum a rugat mai sus și klaus.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 Jun 2007, 13:58
Post #12


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Mircea_DSN te anunt ca si carburatorul de nova se poate face in asa fel incant camerele sa se deschida amandoua ... au un surub de reglaj progresiune pe acolo pe undeva ... ideea era sa adaptezi cele doua carburatoare la galeria de nova asa scapai mai ieftin si aveai un motor supraalimentat tongue.gif


( Mă, vouă vi s-a urât cu binele? smile.gif ) radmasa.gif

This post has been edited by mihai0070: 7 Jun 2007, 13:59


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 7 Jun 2007, 23:05
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Bre, eu nu prea inteleg de ce mi-ati sters topicul. Daca voi n-ati auzit de alimentare cu hidrogen folosind combustibil solid (carbit) asta nu inseamna ca nu exista.
Asta ajuta la marirea puterii motorului (cam la fel cum se intampla la NOS sau supraalimentare, doar ca aici e vorba de imbogatirea combustibilului si nu a oxigenului din amestec).
Desi nu e direct legat de titlul topicului, postul meu poate ajuta la marirea "nervozitatii" unui motor.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 7 Jun 2007, 23:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




poti incerca si cu un cooler de procesor montat in filtru de aer sa ajute la admisie
eventual si unul la evacuare,sa traga wink.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea_DSN
post 8 Jun 2007, 09:02
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 4 June 07




radmasa.gif radmasa.gif E bine ca nu ne lipseste simtul umorului.
Ca idee, mai curand exista posibilitatea de a-l face turbo, decat cea de a monta un supercharger. In plus, superchargerul e antrenat de curea, nu de gazele din evacuare...parte buna: baga putere inca din turatii mici, dar in turatii inalte, nu prea face nimic...pe un motor de 3.0 merge compresor...dar pe asta cred ca scoti cam 15-20 CP cu o investitie colosala. La treaba cu sonda lambda, nu m-am gandit. Masinile pe care le mai am, nu au asa ceva...si nu sunt orice rable: una bucata Opel Monza, un Ford Sierra, si un Opel Ascona, ceva mai batran, insa ce am e mai putin important, ideea e ca oricum masinile seamana intre ele doar ca principiu.

Despre ideea cu copmrimarea insa, am vorbit cu cativa si mi-au zis ca e o prostie, pt ca am la dispozitie un motor mult mai puternic, provenit de pe Renault 19. Intrucat, modificarea motorului original, duce cu totul peste 1000E, ma gandesc la achizitionarea unui motor de R19, pt ca in general un motor nu costa mai mult de 500E, iar cele Renault nu pot costa atat, pt ca sunt mai slabe decat multe alte motoare de pe piata.


--------------------
Dacia SupeRNova 2002/Rapsodie
Dumneavoastra cum conduceti? DREPT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jake
post 8 Jun 2007, 14:27
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 24 May 04




QUOTE
Daca voi n-ati auzit de alimentare cu hidrogen folosind combustibil solid (carbit) asta nu inseamna ca nu exista.


A nu se confunda hidrogenul cu acetilena. Si masini sa mearga cu acetilena nu am auzit , doar aparatele de sudura oxiacetilenice.


--------------------
Corolla 2.0 DTD - B-0xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 8 Jun 2007, 16:44
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai tu ai umbla dupa tine cu un rezervor de hidrogen lichid?
Din acetilena hidrogenul e cel care face treaba.
Masini care sa mearga cu acetilena si atat nu cred ca or sa existe prea curand. Se adauga maxim 10% in combustibilul normal al autovehicolului.

This post has been edited by nh1980ro: 8 Jun 2007, 16:45


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Jun 2007, 17:15
Post #18


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.557
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




BMW 750Li Hydrogen exact cu hidrogen lichid umbla dupa el. Si in plus, acetilena fiind o hidrocarbura, sunt destul de sigur ca si Carbonul ala arde!

This post has been edited by einstein1984: 8 Jun 2007, 17:16


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evo
post 2 Jul 2007, 20:43
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 20 July 06




QUOTE(Mircea_DSN @ 8 Jun 2007, 10:02)
In plus, superchargerul e antrenat de curea, nu de gazele din evacuare...parte buna: baga putere inca din turatii mici, dar in turatii inalte, nu prea face nimic...pe un motor de 3.0 merge compresor...dar pe asta cred ca scoti cam 15-20 CP cu o investitie colosala.


Depinde ce tip de compresor mecanic folosesti.Cresterea de putere poate fi mai mare decat ce ai preconizat tu,chiar si cu componente interne stock.Intr-adevar investitia e mare,dar poate e mai ieftina decat montarea unei turbine.


--------------------
Dacia Supernova 2001 rapsodie - b xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 05:44
Forum Renault