DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lazarus are masina de 200.000 de euro

diaconuliviu
post 6 Jun 2007, 11:00
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(simon @ 2 Jun 2007, 02:28)
Idiot?!!! Ce te indreptateste sa-l numesti asa?



QUOTE(eXtenSion @ 3 Jun 2007, 11:08)
Ipocrizia lui, asta`i problema.
*



Imi amintesc ca parca la 3 emisiuni pe tema "Noul cod rutier" a aparut la otv; in toate spunea "mie un politai mi-a cerut spaga, l-am reclamat la seful lui si ala l-a pus de fata cu mine, adica l-a avertizat. Asta ce inseamna?" deci, exprimare cu tenta de actualitate. Ei bine, la acea ultima emisiune era invitat si "seful agentului cu spaga", care i-a replicat "cit o mai tii asa? aia s-a intimplat acum 3-4 ani"

Nu sustin ca o spaga veche e mai putin ilegala ci doar modul meschin de "moama, ce jmeker is io si ce fraieri astia, le bag pe git de toate".


QUOTE(Laurentziu83 @ 3 Jun 2007, 17:50)
[...] Daca eu imi verific masina inainte de a pleca la drum, daca drumul mi-o permite, daca nu e aglomerat, de ce sa nu merg tare? [...]

Adica iti verifici la amanunt tot, inclusiv ii faci defectoscopie pentru eventualele amorse de rupere? Ma indoiesc. Verifici si asfaltul la milimetru sa constati ca in punctul x e o groapa pe care o vei evita intrind in altul sau ca altul poate reactiona asa, intrind in tine? A, uitasem, ai reflexe bune. blush.gif


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Jun 2007, 12:23
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu, normal, de asta nici nu intreb ce ai face daca mai merge cu 80 la ora cu un S-classe (sau orice vrei) pe un drum national si ti-ar sari de dupa o masina oprita la 5 metri in fata masinii un copil.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Jun 2007, 13:11
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




La 80 cu ORICE masina nu opresti in 5 m; 80 km/h=22,2 m/s, adica ar trebui ca in aprox 1/5 secunde (5/22.2 sec) sa: sesizezi, intelegi, apesi pedala, iar mecanismul de frinare sa opreasca. Ori, in majoritatea cazurilor 1 secunda iti ia numai realizarea pericolului. Sa-l eviti prin fandare, depinde de viteza lui, existenta pe contrasens a altei masini(caz in care eviti copilul dar poate omori pasagerii masinii), etc.
Asta daca vrei sa salvezi copilul.

La fel si la vitezele alea pe care le sustii in postarile tale, poti omori pe altii care n-au nici o vina ca "asa poate masina ta si asa vrei tu sa mergi".

Iar luind in calcul cele doua marete "autostrazi" pe care le avem, modul cum iau (inca) unii permisul, starea masinilor, etc, etc, acel 130 e suficient.

Repet, daca ai fi unicul sofer de pe acea portiune si daca un eventual eveniment n-ar bloca circulatia pe acea portiune, deci n-ar avea efecte asupra restului participantilor la trafic, POATE as avea intelegere. In cazul in care pe autostrazi/sosele mai circula si altii, sorry.

Revenind la lazarus, cind faci pe nebunul pentru respectarea legii, scoaterea adevarurilor la iveala, te mai si plingi ca ti s-a suspendat permisul dupa care spui ca tu mergi cu 280 si "astia nu te inteleg sa se dea deoparte", unde ne situam?

This post has been edited by diaconuliviu: 6 Jun 2007, 13:20


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 6 Jun 2007, 13:33
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 6 Jun 2007, 14:11)
unde ne situam?
*


In sfera penalului


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 6 Jun 2007, 13:36
Post #95


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Ca sa ramanem in sfera mondenului gen Lazarus & comp: ati observat ca fetele de la pagina 5 sunt din ce in ce mai imbracate?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Jun 2007, 13:40
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(OAP @ 6 Jun 2007, 13:33)
In sfera penalului

E doar un aspect, as zice penal+penibil+prefacut+.......

Alo, domnu Lazarus, ne cititi si noua topicu' asta? Dupa care apareti la otv si aratati ce criminal e ala de circula asa, cit incalca el legea..Ups, nu puteti, e vorba de dvs. blush.gif
Atunci acuzati-ne pe noi, ce rai si nestiutori si neintelegatori sintem.

This post has been edited by diaconuliviu: 6 Jun 2007, 13:44


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Jun 2007, 16:22
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(diaconuliviu @ 6 Jun 2007, 14:11)
La 80 cu ORICE masina nu opresti in 5 m; 80 km/h=22,2 m/s, adica ar trebui ca in aprox 1/5 secunde (5/22.2 sec) sa: sesizezi, intelegi, apesi pedala, iar mecanismul de frinare sa opreasca. Ori, in majoritatea cazurilor 1 secunda iti ia numai realizarea pericolului. Sa-l eviti prin fandare, depinde de viteza lui, existenta pe contrasens a altei masini(caz in care eviti copilul dar poate omori pasagerii masinii), etc.
Asta daca vrei sa salvezi copilul.

La fel si la vitezele alea pe care le sustii in postarile tale, poti omori pe altii care n-au nici o vina ca "asa poate masina ta si asa vrei tu sa mergi".

Iar luind in calcul cele doua marete "autostrazi" pe care le avem, modul cum iau (inca) unii permisul, starea masinilor, etc, etc, acel 130 e suficient.

Repet, daca ai fi unicul sofer de pe acea portiune si daca un eventual eveniment n-ar bloca circulatia pe acea portiune, deci n-ar avea efecte asupra restului participantilor la trafic, POATE as avea intelegere. In cazul in care pe autostrazi/sosele mai circula si altii, sorry.
*


Nu era nevoie sa faci calculul, am luat o situatie in care am pus una dintre cele mai sigure masini din lume, viteza chiar prea mica pentru acea masina si le-am introdus intr-o situatie in care se vedea ca atu-urile n-au nici o relevanta.

Daca e sa se intample, se va intampla. Pentru mine, ca sofer, in primul rand conteaza norocul, apoi conduita preventiva. Daca nu le ai pe astea doua (a doua poate fi insuficienta fara existenta primei conditii), restul, gen caroserie cu extremitati deformabile si celula rigida de supravietuire, centuri de siguranta, airbag-uri frontale, laterale, etc, sunt vax. N-o luati in nume de rau, sunt de acord ca te ajuta, dar intr-un impact in care caroseria se rupe in doua si recuperezi motorul de la 100 de metri de la impact, nu se mai poate vorbi de eficienta sistemelor de siguranta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 6 Jun 2007, 16:53
Post #98


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 17:22)
Pentru mine, ca sofer, in primul rand conteaza norocul, apoi conduita preventiva.
*



Prefer sa cred ca majoritatea soferilor care ies pe strada nu se bazeaza in primul rand pe noroc...





--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 6 Jun 2007, 19:38
Post #99


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




@Laurentziu83: Buna idee asta cu norocul. Ia de acum sa trec eu cu ochii inchisi si acceleratia la fund prin toate intersectiile, rosu/verde nu conteaza. Ti-ar place sa stii ca circul cu tine in acelasi oras?


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jun 2007, 19:41
Post #100


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca, ca sofer te bazezi pe noroc, inseamna ca esti varza in tot ceea ce inseamna condusul wacko.gif in general vorbind, fara nici o referire.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Jun 2007, 19:44
Post #101


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(Kunt @ 6 Jun 2007, 16:53)
Prefer sa cred ca majoritatea soferilor care ies pe strada nu se bazeaza in primul rand pe noroc...
*




Eu ma bazez pe zar radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 6 Jun 2007, 19:53
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




si pe CD-ul cu Guta de la oglinda icon_mrgreen.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 6 Jun 2007, 20:09
Post #103


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Am o cruciulita acolo,radea radian de ea intr-un alt topic biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Jun 2007, 23:07
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(ovidiusoft @ 6 Jun 2007, 20:38)
@Laurentziu83: Buna idee asta cu norocul. Ia de acum sa trec eu cu ochii inchisi si acceleratia la fund prin toate intersectiile, rosu/verde nu conteaza. Ti-ar place sa stii ca circul cu tine in acelasi oras?
*


Unde dai si unde crapa. wacko.gif

Eu ma sui la volan ca sa ajung din pct A in pct B. Daca altii se suie la volan ca sa se sinucida, atunci se schimba datele problemei. Eu nu sunt kamikadze ca altii.
Credeam ca vorbesc cu oameni care conduc normal, care vor sa ajunga intregi acasa, sa nu intre altii in ei, nu se apuca sa se bage ca dementii in depasiri. Dar...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Jun 2007, 06:28
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 16:22)
[...]Pentru mine, ca sofer, in primul rand conteaza norocul, apoi conduita preventiva. [...]

Cu asta si cu ultimul post, pe linga sustinerea vitezelor alea mari, te rugam noi, toti, DACA ai permis de conducere auto, preda-l. Singur. Si ar face bine sa faca la fel cei ca tine.

Acel noroc de care vorbesti, da, se pare ca intra in discutie in doze din ce in ce mai mari: e un noroc ca ajung din A in B, chiar daca eu conduc preventiv cind pe sosele sint "soferi" tip "laurentiu83".


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 7 Jun 2007, 08:26
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 21:07)
Unde dai si unde crapa.  wacko.gif

Eu ma sui la volan ca sa ajung din pct A in pct B. Daca altii se suie la volan ca sa se sinucida, atunci se schimba datele problemei. Eu nu sunt kamikadze ca altii.
Credeam ca vorbesc cu oameni care conduc normal, care vor sa ajunga intregi acasa, sa nu intre altii in ei, nu se apuca sa se bage ca dementii in depasiri. Dar...
*



radmasa.gif Dude...la o viteza de 170 km/h pe drumurile patriei nu esti kamikaze?????? blink.gif

This post has been edited by LC_TM: 7 Jun 2007, 08:26


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jun 2007, 08:42
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mai conduceti si voi masini, mai rulati pe autostrada...
V-as raspunde, da parca nu vreau sa-mi iau ban...
Credeam ca sunteti mai inteligenti, ca intelegeti la ce ma refer. Dar cand vad ca spun una si intelegeti alta, nu mai am ce sa spun.
Va doresc si voua ce-mi doriti voi mie. In rest, multumesc pentru distractie, am ras de mama focului de prostia unora.
Cred ca se poate stinge lumina.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Jun 2007, 08:47
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 7 Jun 2007, 09:27
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Dude...locuiesc in Germania radmasa.gif ,cum dracu sa nu stiu sa merg pe autostrada?Chiar in weekend am fost pana in Munchen si inapoi,adica am facut cam 1100km doar pe autostrada in 2 zile(vineri si duminica)radmasa.gif ,culmea ca am vazut cam 10 porsche-uri si vreo 3-4 Ferrari si niciunul nu avea peste 150 km/h(deh...eu aveam 120km/h si am apucat sa le vad f f f bine ce modele erau pret de cateva secunde bune) radmasa.gif .


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lights
post 7 Jun 2007, 18:42
Post #110


Membru sofisticat


Group: Members
Posts: 379
Joined: 10 May 05




Daca, ca sofer te bazezi pe noroc, inseamna ca esti varza in tot ceea ce inseamna condusul in general vorbind, fara nici o referire.


Asta spunea cineva mai sus! Sa spun si eu ca mi-am luat-o stand pe loc la semafor? Asta nu e ghinion? Deci avem sau nu nevoie de noroc la volan?


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2002 - Bucuresti
Lipsa de idei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jun 2007, 19:08
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mai, daca nu intelegeti ce scriu, nu mai comentati, ca rade lumea de voi cand va vede ineptiile.
Daca si-ar fi facut cont aici Stefan Vasile, sau Horatiu Ionescu Cristea, Stefan Iancovici, Ludovic Balint, sau Petre Cristea (dumnezeu sa-l ierte), oameni de valoare ca piloti, care pentru ei mersul la limita vietii e nimica toata, ar fi postat ca fac ceva pe toate sistemele electronice de control al masinii, ca merg prin serpentine ca prin branza cu motoarele urland la peste 5000 de ture, ca franeaza doar cu pedala de ambreiaj, ca fac derapaje controlate, etc si apoi sa vada reactiile voastre de mosnegi care merg cu 50 in localitate si 60 afara, sa mai vada ca ii si trimiteti sa-si depuna permisele la politie, ar fi facut ceva in gurita voastra si v-ar fi lasat in pace.
Din pacate eu nu va las in pace, ma distreaza la culme nivelul vostru low de gandire, in care nu stati sa analizati ce vreau sa zic. Ramaneti asa, de asta imi place sa intru pe daciaclub. tongue.gif

@LC TM: cumva stai in RFG? biggrin.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 7 Jun 2007, 19:08


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 7 Jun 2007, 19:08
Post #112


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.708
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Jun 2007, 17:22)
[...] Pentru mine, ca sofer, in primul rand conteaza norocul, apoi conduita preventiva. Daca nu le ai pe astea doua (a doua poate fi insuficienta fara existenta primei conditii), restul, gen caroserie cu extremitati deformabile si celula rigida de supravietuire, centuri de siguranta, airbag-uri frontale, laterale, etc, sunt vax. N-o luati in nume de rau, sunt de acord ca te ajuta, dar intr-un impact in care caroseria se rupe in doua si recuperezi motorul de la 100 de metri de la impact, nu se mai poate vorbi de eficienta sistemelor de siguranta.
*



Mai mult ca sigur ca exista printre cei care circula in fiecare zi pe soselele patriei o gramada de astia ca tine, care sunt "norocosi" si nu-i ia radarul cand o calca la 170 km/h (acuma restul nu-mi spuneti ca nu o calcati cand e drumul liber, ca sunteti ipocriti; si totusi, vreau sa cred ca majoritatea nu o calca "cat duce masina") sau nu-i opreste politia sa le ia carnetul cand conduc beti si "au noroc" sa ajunga la destinatie ori, mai rau, lasa in urma o victima dupa un accident si nu le mai da nimeni de urma. Din pacate intalnim des mentalitatea "ma bag, ca franeaza fraieru', doar n-o sa-si boteasca masina, si pe mine ma doare-n p**a, am airbag si daca am noroc, scap". Ca urmare a celor afirmate cred ca faci parte din categoria celor care depasesc "la intimidare" (au noroc), trec pe rosu (au noroc) etc. Vreau sa-ti mai spun ca experienta la volan nu se masoara neaparat in cati km ai parcurs pana la un moment dat, ci si in cate accidente ai evitat (si nu pe criteriul "am avut noroc"), de cate ori ai stiut cand s-o calci si cand sa franezi, cat de repede si de corect ai reactionat intr-o situatie critica, de cate ori ai anticipat corect reactia celorlalti participanti la trafic...

Oare ce e mai usor: sa iesi cu bine dintr-o situatie critica (poate ai facut ce trebuie, sau "ai avut noroc") sau sa eviti situatia respectiva?

Inca mai crezi ca e mai important "sa ai noroc"?

In 2001 (daca mai tin bine minte) a avut loc un accident tragic in care a murit printre altii o fata de 16 ani. S-a gandit mult inainte sa se urce in masina pentru ca stia ca soferul era baut, dar a cedat insistentelor prietenilor care erau deja in acea masina. Ei au scapat (au avut noroc, inclusiv soferul), dar ea a iesit prin parbriz dupa ce masina a lovit un cap de pod la 140 km/h si a zburat 50m prin aer oprindu-se intr-un stalp. Ce zici? Ca n-a avut noroc pentru ca s-a urcat intr-o masina condusa de un sofer baut? (putea sa aiba noroc si sa nu se intample nimic) Sau ca putea sa nu se urce in masina, stiind ca soferul era beat? (conduita preventiva)
Edit: am vazut locul accidentului si epava cu ochii mei, iar fata locuia intr-un bloc de langa mine; o cunosteam. Asta ca sa nu spui ca vorbesc din auzite.

Edit: vizavi de ultimul tau post, vreau sa-ti spun ca desi cei aproape 300.000 km si 25 de ani de experienta ii permit tatalui meu sa schimbe vitezele fara ambreiaj, sa ia curbele cu frana de mana si sa parcurga traseele pe care le-a facut in toti acesti ani "cu ochii inchisi", totusi n-o face. De doua ori am asistat la niste "demonstratii de forta" din cauze de viata si de moarte si n-a fost deloc placut. Te asigur insa ca in aceste imprejurari nu s-a bazat deloc pe noroc si in ambele situatii mi-a spus la final sa nu incerc niciodata asa ceva, si nu-mi doreste sa fiu pus in situatia de a o face.

Edit (si cu asta basta!): daca cei enumerati de tine si-ar fi facut cont aici si-ar fi vazut cele scrise de tine ti-ar fi spus ca e o mare greseala sa confunzi drumurile publice cu circuitul de raliu!

This post has been edited by Illusi0n: 7 Jun 2007, 19:22


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 7 Jun 2007, 19:10
Post #113


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




salut la toata lumea wink.gif

Avem nevoie de noroc la volan , noroc ca destin nu berea NOROC biggrin.gif

@LC_TM , ce vrei sa spui cu dude ? ne bagi dude aici ca in Germania se circula pe Autobahn cu 120 de km/h ? Pai cred ca esti singurul care mergi asa de incet , probabil ai o masina care nu merge mai mult wink.gif

Ilussion , esti singurul care vorbesti serios pe aici .

This post has been edited by borciparte: 7 Jun 2007, 19:12


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jun 2007, 20:01
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Illusion, ca si altii, n-ai inteles. Am zis ca norocul este cel care te salveaza pana la urma, dar nu incercand sa-l fortez, ci in viata de zi cu zi. Poti sa n-ai noroc si sa-ti bubuie un cauciuc la 150 la ora, dupa cum poti fi la fel de ghinionist si sa-ti cada o bucata de acoperis in cap cand te duci acasa, usurel, fara sa faci nimic. Daca vei muri asa, va insemna ca ai condus degeaba o masina cu tspe stele la ncap, ca ai mers cu 100 pe autostrada si 30 in localitate, ca ai intrat in curbe cu 40 la ora si ca ai condus batraneste.
LA ASTA MA REFEREAM, nu la ce isi inchipuie unii dobitoci de mai sus, care cred ca merg cu 150 prin localitate, conduc beat (numai gandul ca sare unul sa se sinucida fix in fata masinii mele ma face sa nici nu miros berea inainte de a ma sui la volan), n-a facut o liniuta in viata mea, intoarcerile cu frana de mana mi se pare o prostie care iti nenoroceste masina, ca depasesc de ii bag in sant pe ceilalti participanti la trafic. Am scris mai sus, AM FOST INJURAT DE MAI MULTE ORI PE TOPIC-UL ASTA DECAT AM FOST INJURAT IN 100 DE MII DE KM DE CAND AM CARNET. Ca se mai intampla sa intri fortat intr-o intersectie (unde asteptai de 10 minute) si iti mai da vreunul flash-uri ca i-ai taiat fata cu ocazia asta, asta e, astea sunt strazile noastre aglomerate si trebuie sa ne descurcam pe ele. In rest nu pun in pericol viata nimanui, imi place doar sa conduc mai alert, condusul ma destinde, ma face sa uit de problemele de zi cu zi, imi place sa conduc cu talent, toate sa mearga ca unse, nici macar nu stau sa dau flash-uri vreunui dobitoc ce merge incet pe banda 2 cand are banda 1 libera, ar insemna sa ma rog eu de unul inferior mie, imi place sa merg cu viteza in afara daca drumul mi-o permite, nu e vina mea daca n-avem autostrazi, de asta mi-am luat detector, la fel cum mi-am luat anvelope de iarna iarna, ca sa nu mai stau la mila drumarilor, si cum mi-am luat boiler, ca sa nu mai astept apa calda. Daca voua va place sa-si bata joc statul de voi, e problema voastra, eu vreau sa ajung mai repede din A in B fata de cum ajungea bunicul meu acum 35 de ani (care, BTW, mergea cu 115 km/h de la Braila la Bucuresti cu o rabla de Moskvitch, ca nu era nici dracu pe sosele), nu-mi place sa-si bata joc statul de mine, in afara de accizele pe care le platesc la carburanti, sa-mi rup si rotile in gropile pe care nu vrea sa le astupe.

This post has been edited by Laurentziu83: 7 Jun 2007, 20:17


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 7 Jun 2007, 20:14
Post #115


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Jun 2007, 21:01)
AM FOST INJURAT DE MAI MULTE ORI PE TOPIC-UL ASTA DECAT AM FOST INJURAT IN 100 DE MII DE KM DE CAND AM CARNET.
*



Da , dar pe strada circula si conducatori auto de masini si doar de Dacii ca cei care te-au injurat pe aici . Cu toate astea si eu am Dacie si uite ca nu te injur dar asa ne place noua romanilor sa ne batjocorim unii pe altii huh.gif


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 8 Jun 2007, 00:38
Post #116


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.708
Joined: 1 November 04
From: sat




Laurentiu, cu un semiton mai jos, si vezi ca atacul la persoana se lasa cu sanctiuni. N-o mai da la intors ca la Ploiesti, stiai bine ce ai vrut sa spui. Din formularea ta reiese clar. Ce inteles are aceasta propozitie: "Pentru mine, ca sofer, in primul rand conteaza norocul, apoi conduita preventiva."?
Ca pana la urma norocul te salveaza, desi conduci preventiv? Asta vrei sa zici prin cele de mai sus? Uite, daca vrei analizam dpdv sintactic si morfologic toata propozitia. Sunt inginer de formatie, dar am destui filologi prin familie si cred ca gramatica limbii romane o stapanesc inca bine.

Tu crezi ca multi altii de aici (inclusiv subsemnatul) n-au calcat-o niciodata cand era drumul liber? Crezi ca n-au si altii 100.000 km parcursi? Sau mai multi, chiar. Te-ai lansat intr-o discutie pe o premisa falsa si acum vrei sa spui ca noi nu intelegem ceea ce tu vroiai (subtil) sa spui. Nu, conform celor afirmate de tine, intelesul acesta este, unanim perceput de cei de aici. Acum construiesti un sofism pe tema statului care-si bate joc de noi si a realizarilor tale pentru a corecta aceste neajunsuri. Sunt perfect de acord ca in viata de multe ori depind lucrurile si de noroc. Dar de aici pana la a afirma ca in primul rand in trafic norocul conteaza (fapt exprimat prin "Pentru mine, ca sofer, in primul rand conteaza norocul, apoi conduita preventiva." - de netagaduit, orice ai zice tu) e diferenta mare, vizibila si din avion, ca sa ma exprim asa.

Noroc este atunci cand nu ai franat si ai trecut milimetric prin fata masinii care venea din dreapta. Noroc este atunci cand copacul cade in urma masinii tale si nu inaintea ei sau peste ea.

Nu e noroc atunci cand franezi poate pana la oprire cand iti apare o minge in fata masinii. Nu e noroc atunci cand, desi ai prioritate, franezi un pic, dar suficient pentru a-l evita pe boul care a patruns in intersectie pe culoarea rosie a semaforului. E conduita preventiva.

E lipsa de noroc atunci cand unul adoarme la volan si intra instantaneu in tine. Sincronizare la milimetru si la fractiune de secunda. Ghinion cu alte cuvinte.
Tot lipsa de noroc este atunci cand ai franat suficient ca sa eviti boul care a intrat pe rosu in intersectie dar te loveste ala din spate pentru ca era cu ochii dupa fuste.

Si nu prea vad injuraturile la adresa ta. Comentarii ironice si dezaprobatoare, da. Asa ca Laurentiu, admite ca de data asta ai gresit, si nu mai incerca sa pozezi in victima.

This post has been edited by Illusi0n: 8 Jun 2007, 00:47


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 8 Jun 2007, 00:57
Post #117


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




o intrebare cine`i lazarus asta ? icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Jun 2007, 06:45
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(lights @ 7 Jun 2007, 18:42)
Daca, ca sofer te bazezi pe noroc, inseamna ca esti varza in tot ceea ce inseamna condusul  in general vorbind, fara nici o referire.
Asta spunea cineva mai sus!  Sa spun si eu ca mi-am luat-o stand pe loc la semafor?    Asta nu e ghinion?    Deci avem sau nu nevoie de noroc la volan?

Aveai nevoie ca ala de ti-a "tras-o" la semafor sa nu judece ca "laurentiu83"

QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Jun 2007, 19:08)
[...]
Daca si-ar fi facut cont aici Stefan Vasile, sau Horatiu Ionescu Cristea, Stefan Iancovici, Ludovic Balint, sau Petre Cristea (dumnezeu sa-l ierte), [...]

Daca ar citi ce scrii, te-ar injura ei cu adevarat, ca pe aici n-ai fost injurat.

QUOTE(Illusi0n @ 8 Jun 2007, 00:38)
[...]
Nu e noroc atunci cand franezi poate pana la oprire cand iti apare o minge in fata masinii. Nu e noroc atunci cand, desi ai prioritate, franezi un pic, dar suficient pentru a-l evita pe boul care a patruns in intersectie pe culoarea rosie a semaforului. E conduita preventiva.

E lipsa de noroc atunci cand unul adoarme la volan si intra instantaneu in tine. Sincronizare la milimetru si la fractiune de secunda. Ghinion cu alte cuvinte.
Tot lipsa de noroc este atunci cand ai franat suficient ca sa eviti boul care a intrat pe rosu in intersectie dar te loveste ala din spate pentru ca era cu ochii dupa fuste.


[...]


La partea scrisa cu albastru, parca n-as fi de acord;
daca n-ar exista din cei ce "conduc la noroc" pe strada, n-ai avea ghinionul ala.

Ghinion e atunci cind ai intersectie fara vizibilitate, ambii merg preventiv dar e mizga pe jos care nu mai permite frinarea, lipsa de vizibilitate facind ca ei sa se vada tirziu; desi au facut ce se putea pentru preveni, s-a intimplat. Dar cind la volan se afla unul care are alte preocupari decit condusul, ala nu e ghinion, aia e inconstienta la volan.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Jun 2007, 07:50
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Illusi0n @ 8 Jun 2007, 01:38)
Laurentiu, cu un semiton mai jos, si vezi ca atacul la persoana se lasa cu sanctiuni. N-o mai da la intors ca la Ploiesti, stiai bine ce ai vrut sa spui. Din formularea ta reiese clar. Ce inteles are aceasta propozitie: "Pentru mine, ca sofer, in primul rand conteaza norocul, apoi conduita preventiva."?
Ca pana la urma norocul te salveaza, desi conduci preventiv? Asta vrei sa zici prin cele de mai sus? Uite, daca vrei analizam dpdv sintactic si morfologic toata propozitia. Sunt inginer de formatie, dar am destui filologi prin familie si cred ca gramatica limbii romane o stapanesc inca bine.

Tu crezi ca multi altii de aici (inclusiv subsemnatul) n-au calcat-o niciodata cand era drumul liber? Crezi ca n-au si altii 100.000 km parcursi? Sau mai multi, chiar. Te-ai lansat intr-o discutie pe o premisa falsa si acum vrei sa spui ca noi nu intelegem ceea ce tu vroiai (subtil) sa spui. Nu, conform celor afirmate de tine, intelesul acesta este, unanim perceput de cei de aici. Acum construiesti un sofism pe tema statului care-si bate joc de noi si a realizarilor tale pentru a corecta aceste neajunsuri. Sunt perfect de acord ca in viata de multe ori depind lucrurile si de noroc. Dar de aici pana la a afirma ca in primul rand in trafic norocul conteaza (fapt exprimat prin "Pentru mine, ca sofer, in primul rand conteaza norocul, apoi conduita preventiva." - de netagaduit, orice ai zice tu) e diferenta mare, vizibila si din avion, ca sa ma exprim asa.

Noroc este atunci cand nu ai franat si ai trecut milimetric prin fata masinii care venea din dreapta. Noroc este atunci cand copacul cade in urma masinii tale si nu inaintea ei sau peste ea.

Nu e noroc atunci cand franezi poate pana la oprire cand iti apare o minge in fata masinii. Nu e noroc atunci cand, desi ai prioritate, franezi un pic, dar suficient pentru a-l evita pe boul care a patruns in intersectie pe culoarea rosie a semaforului. E conduita preventiva.

E lipsa de noroc atunci cand unul adoarme la volan si intra instantaneu in tine. Sincronizare la milimetru si la fractiune de secunda. Ghinion cu alte cuvinte.
Tot lipsa de noroc este atunci cand ai franat suficient ca sa eviti boul care a intrat pe rosu in intersectie dar te loveste ala din spate pentru ca era cu ochii dupa fuste.
*


Pai vad ca ai inteles foarte bine ce am vrut sa spun, mai ales prin fraza "Noroc este atunci cand copacul cade in urma masinii tale si nu inaintea ei sau peste ea": exact asta am vrut sa spun. Pericolul te pandeste pe sosea exact de unde nu te astepti, de asta iti trebuie NOROC, ca sa poti sa-l eviti sau sa te evite el pe tine. Degeaba ai masina cea mai sigura, mergi sub viteza regulamentara, daca a cazut un copac la un metru in fata ta, s-a bagat un tir in depasire in fata ta si nu ai cum sa-l ocolesti, daca astepti la bariera de cale ferata cuminte si vine vreun tir fara frane si te arunca pe sine, daca nimeresti singura groapa zdravana la 100 la ora pe un drum impecabil de zeci de km si atunci zbori intr-un pom. De asta zic ca trebuie si un gram de NOROC. Pentru ca nu poti fi 100% atent, atentia asta duce repede la oboseala si mai rau faci.

La chestii filologice nu ma pricep, nici nu ma intereseaza.
Am incercat sa port o discutie pe un ton civilizat, dar nu ai cum cand e plin de dobitoci care te privesc ca pe ultimul taranoi si vorbesc exact pe acelasi ton, care te trimit sa intri in primul stalp sau sa-ti predai permisul la politie. Pai trebuie sa le vorbesti ca la animale, ca mai mult nu merita, nu?

This post has been edited by Laurentziu83: 8 Jun 2007, 07:55


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Jun 2007, 08:02
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




"Am incercat sa port o discutie pe un ton civilizat, dar nu ai cum cand e plin de dobitoci care te privesc ca pe ultimul taranoi si vorbesc exact pe acelasi ton, care te trimit sa intri in primul stalp sau sa-ti predai permisul la politie. Pai trebuie sa le vorbesti ca la animale, ca mai mult nu merita, nu?"

Pe chestia asta cer ban pentru atac la persoana. Or mai fi si altii care vor. Asta pentru ca afirmi niste lucruri, apoi "o dai cotita" ca vezi-doamne ai vrut sa spui altceva. Dupa care ii consideri pe toti dobitoci ca nu vor ei sa inteleaga ce bun esti.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 00:10
Forum Renault