Ambreiajul prinde cam sus...., problema usor remediabila?
![]() ![]() ![]() |
Ambreiajul prinde cam sus...., problema usor remediabila?
bloodem |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Curios sunt daca in urma vreunui search au rezultat niste topicuri gen:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=22627&hl= http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=36147&hl= http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=14340&hl= |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
da se poate regla foarte usor . dar sunt niste cote care ar trebui respectate . de ce il subestimezi pe "nea mesterul" ? poate se pricepe. de ce toti mecanicii sunt luati la misto ?
This post has been edited by han_1.6 mpi: 18 Apr 2007, 21:34 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Retype |
![]()
Post
#4
|
![]() Himera Group: Members Posts: 223 Joined: 27 November 06 From: Bucuresti ![]() |
ideea e ca oricat ai regla din surubul ala tot naspa merge, se lasa pedala mai in jos, da tot spre sfarsitul cursei prinde, nush care ar fi explicatia. Am incercat eu la soletza. Am reglat din surub, a cazut pedala de ambreiaj mai jos, dar cuplarea tot la finalul cursei se face.
In fine poate n-am facut cum trebuia. |
--------------------
Dacia Logan 2006/
Audi 6.0 quattro 2006/
Mio a701 cu MioMap
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai si unde ai fi vrut sa prinda? la inceputul cursei? Si atunci pana la final cine trage de cablu, daca soarele nu mai e sub tensiune? vreun pitic de pe cablu?
Problema e nu daca prinde la inceput de cursa sau la final, ci unde prinde, jos sau sus. Ca de prins tot spre "final" de cursa prinde. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bloodem |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Iti multumesc klaus pentru topicuri. Gasisem si eu unul dintre ele, pe celelalte doua nu (probabil depinde de cuvintele "cheie" pe care le scrii la search).
Prin urmare "asa face toate"... Insa, tot nu am gasit celalalt raspuns pe care il cautam. Merita facuta aceasta modificare? Exista vreun risc daca il las in continuare sa prinda de pe la trei sferturi? (Nu de alta, dar m-am obisnuit asa si sincer nu ma deranjeaza). Insa ma gandesc sa nu influenteze in timp uzura discului de ambreiaj sau mai stiu eu ce... Ce parere aveti? @han_1.6, inainte sa intru pe acest forum aveam o incredere naiva in profesionalismul mecanicilor. dupa ce am vazut cate se scriu pe aici si mai ales, dupa ce am intrat eu insumi in contact cu "vastele lor cunostinte", mi-am schimbat radical parerea. (am mers de 3 ori in service, am pierdut de fiecare data cateva ore, pentru un suierat pe care il aveam de cand cumparasem masina, au facut teste peste teste, au scos chiar si rotile pe fata, pentru ca in final, TOT EU sa imi dau seama ca suieratul venea de la antena care era prea ridicata). |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Retype |
![]()
Post
#7
|
![]() Himera Group: Members Posts: 223 Joined: 27 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 19 Apr 2007, 09:11) Pai si unde ai fi vrut sa prinda? la inceputul cursei? Si atunci pana la final cine trage de cablu, daca soarele nu mai e sub tensiune? vreun pitic de pe cablu? Problema e nu daca prinde la inceput de cursa sau la final, ci unde prinde, jos sau sus. Ca de prins tot spre "final" de cursa prinde. pai ideea e ca la inceput prindea la mijloc... asta voiam sa spun. Deci ca sa fie ca la inceput trebuie schimbat ceva, si nu reglat... |
--------------------
Dacia Logan 2006/
Audi 6.0 quattro 2006/
Mio a701 cu MioMap
|
|
bloodem |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Prin urmare, ce ma sfatuiti sa fac (dintre cei care se pricep)? Sa-l rog pe nenea mecanicu` atotstiutor sa regleze acum ambreiajul la revizie ca sa prinda mai jos, sau mai degraba trebuie schimbat ceva si sa insist sa mi se schimbe pe garantie (sunt de parere ca in 9500 km de mers normal, pasnic cu o masina, discul de ambreiaj nu are voie sa se uzeze). In aceasta situatie, as avea dreptul sa mi se schimbe pe garantie, sau imi vor baga pe gat pastila ca "e consumabila domne, trebuie sa platiti"
![]() ![]() This post has been edited by bloodem: 16 May 2007, 18:15 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bloodem |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
am fost azi dimineata in service pentru o reglare ambreiaj. a venit un mecanic sa-l testeze si a ajuns la minunata concluzie ca ambreiajul tine "tocmai bine". Acum, nu stiu cum sa va explic, dar in ultima vreme, a inceput sa tina in ultima bucatica de sus. Adica cand ridic ambreiajul si masina incepe sa porneasca de pe loc, mai am doar 2 milimetri pana cand este ridicat la maxim. Mecanicul respectiv a avut chiar tupeul sa imi zica ca ambreiajul prinde la mijloc si ca daca l-ar da mai jos ar risca sa afecteze rulmentul si placa de presiune. Acum, hai, poate sunt eu nebun, dar s-au mai urcat si alti soferi in masina mea si toti au fost de acord ca ambreiajul tine mult prea sus. Frica mea este sa nu se uzeze si mai mult pana cand nu va mai tine deloc si o sa raman cu masina pe undeva. Bineinteles, nu am mai avut ce sa-i spun, ca doar de... el este "mesterul". Ce as putea sa fac? Dupa parerea mea, o reglare a ambreiajului pentru a cupla la mijloc (cum cupleaza la vreo 90% din masini) nu ar dauna placii de presiune. As putea incerca doar alt service, caci la acesta sigur nu voi avea sanse de izbanda.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th May 2025 - 07:08 |