Intrebari turatii Logan 1.5dCi
![]() ![]() ![]() |
Intrebari turatii Logan 1.5dCi
Adrian78 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|||
DFA |
![]()
Post
#32
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Și tu acum..., îi strici plăcerea omului...
![]() Fiecare schimbă cum îi place, dacă îi place să "dea talpă", să-i dea... La 1.5dCi schimbatul vitezelor la 2.500rpm este optim (cel puțin în oraș), după schimbare pici cu turația exact pe cuplul maxim. În afară merge să schimbi la 3.000rpm, poate și la 3.500rpm, după caz... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Adrian78 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca să fiu un pic mai explicit ... las-o naibii de talpă că ăsta e tălpoi de gigant nu glumă ... ce naiba ... să schimbi 4-5 la turația maximă ... și zice că asta o face în mod normal ... aberant.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu va suparati pe mine, mai ales DFA, dar sunt foarte multe neclaritati si chiar cateva greseli pe topicul cu "lag& surge"...
talpa nu face rau decat atata timp cat e masina subturata! la 100 la ora ii dau o talpa intr-a 4-a de e turbina in culmea fericirii! si parca mai scria undeva ca pentru surge se schimba turbina...Doamne! ma gandesc ca ar fi bune niste linkuri de pe vreun forum cu dieseluri "clasice" ca sa zic asa, da nu-mi permit sa fac reclama! |
-------------------- fan VAG!
|
|
DFA |
![]()
Post
#35
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(horsewhisperer27 @ 5 Jun 2007, 13:50) nu va suparati pe mine, mai ales DFA, dar sunt foarte multe neclaritati si chiar cateva greseli pe topicul cu "lag& surge"... Păi și de ce nu clarifici lucrurile? QUOTE(horsewhisperer27 @ 5 Jun 2007, 13:50) talpa nu face rau decat atata timp cat e masina subturata! la 100 la ora ii dau o talpa intr-a 4-a de e turbina in culmea fericirii! Fiecare are definiția lui pentru "talpă"... QUOTE(horsewhisperer27 @ 5 Jun 2007, 13:50) ma gandesc ca ar fi bune niste linkuri de pe vreun forum cu dieseluri "clasice" ca sa zic asa, da nu-mi permit sa fac reclama! Poți pune link-uri fără nici o problemă! |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
zodrac |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Adrian78 @ 5 Jun 2007, 12:35) Deci de la a 4-a la a 5-a schimbi la turația maximă ? ![]() 1. Daca te-ai fi uitat ptin pe graficul de cuplu la roata ai fi vazut de ce schimb asa 1-2. 2. Condu putin si tu un Logan dCi neaparat de 65cp si mai vorbim. 3. Si cine te opreste ![]() QUOTE(Adrian78 @ 5 Jun 2007, 13:13) Hai ca să fiu un pic mai explicit ... las-o naibii de talpă că ăsta e tălpoi de gigant nu glumă ... ce naiba ... să schimbi 4-5 la turația maximă ... și zice că asta o face în mod normal ... aberant. Nu e turatia maxima cie turatia de putere maxima, si tu crezi ca e mai eficient sa schimb la 3000 4->5 adica pe la app 90 km/h reali deci cam 100 km/h pe bord si pe urma sa stau o vesnicie sa accelereze pana la 140km/h pe bord in a 5-a Nu cconfunda cu mersul constat la 4000 ci doar o acceleratie energica, si nu o fac cu pedala la podea si apas treptat pe ea in functie de cum simt ca ii trebuie, fara a o forta daca nu e nevoie (depasire). Later: Acuma nu ma intelege gresit daca stiu ca pe segmetul de drum pe care urmeaza za circul nu pot merge mai mult de 100 km/h in conditii de maxima siguranta, nu are rost sa ma duc pana la 4000 in a 4-a pantru ca as avea o viteza mult prea mare. Un alt contraexemplu: daca se merge in coloana pe la 90 100 km/h si stiu ca nu se poate depasi in condtitii de siguranta fii sigru ca voi schimba a 5-a si la 2500rmp, urmand sa retrogradez daca are ca sa vina vremea depasirii. Later din nou si asta e ultimul ![]() Trebuie sa tii cont ca pe luna fac in medie 2000 km din care peste 1300km sunt in Bucuresti unde mai mult se sta decat se merge si viteza medie nu a trecut nici o data de 25km/h, de obicei ramanind undeva pe la 15km/h. Din acest motiv de fiecare data cand am ocazia sa fac un drum mai lung afara si motorul este la temperatura optima adopt acest stil de condus. Nu vreu ca toata lumea sa faca ca mine si nici nu am pretentia ca ceea ce fac eu e de la dumnezeu primit. Si mai Later Q: Acuma gindestete si tu de ce trebuie sa accelerezi? R: Pentru ca viteza este mai mica decat cea la care vrei sa circuli. Q: De ce viteza e mai mica ... ? R: Ori tocmai ai plecat de pe loc, ori ai incetinit. Q: Excluzind plecatul de pe loc, si de ce ai incetinit? R: Ori a fost o limitare de viteza, ori ai intilnit un vehicul care circula mai incet decat tine si nu ai putut sa il depasesti imediat. Daca mai completez faptul ca de obicei dupa o zona de limitare (sat) trebuie sa depasesc o duzina de alte vehicule care circula mai incet decat mine iti vei forma o parere de ce 4000 This post has been edited by zodrac: 5 Jun 2007, 16:36 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
QUOTE(AMW @ 4 Jun 2007, 13:22) ![]() ![]() ![]() QUOTE(camesibiu @ 4 Jun 2007, 13:37) " conduc la munca 2 loganuri diesel. Niciodata...niciodata nu am schimbat sub 2500. De obicei 3200-3500. La 2.500 de ture abia simti ca fuge un pic masina..ce rost are sa schimb atunci... " Asa-i cand conduci masini pe care nu le platesti din buzunarul propriu ! Rodajul cum l-ati facut ? In rodaj am schimbat: in oras la 2700rpm in afara orasului la 2500 rpm Rodajul l-am considerat terminat la 6000km cand am facut si un schimb de ulei la fiecare. Masinile astea 2 sunt conduse de mine si de cei 2 patroni (sot si sotie). Pana acum nu s-e aude nici un zgomot suspect la motor. "Asa-i cand conduci masini pe care nu le platesti din buzunarul propriu !" Atat timp cat consumul e inca la 5.6 si 5.8 eu zic ca motorul ala nu are de suferit.... Inainte de loganuri am avut un citroen Xsara Picasso si avea 160.000Km. Nu avea turometru insa acelasi stil de condus l-am avut....si motoru mergea foarte bine. Masina a fost vanduta cu 8.000 euro dupa 4 ani de utilizare. Arata si mergea impecabil, ca sa nu mai zic de stabilitate. Chiar daca nu e masina mea am grija de ea, pentru ca la urma urmei stiu ca daca nu am grija de asta pe viitor nu voi primi ceva mai bun. PS. Am vrut o singura data sa vad la cat imi taie injectia. In treapta I am accelerat pana la 4300-4500 (a fost prea rapid ca sa vad exact) si inca nu a taiat injectia. In stilul meu de condus poate motorul nu tine 300.000km, dar va tine 250.000. e deja prea mult, in acest timp va cadea tabla de pe ea..., se vor strica multe si motorul tot proaspat va fi... |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
AMW |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Thor1983 @ 5 Jun 2007, 09:34) Conform diagramei de cuplu postate de klaus, injectia la dci se taie la 4800rpm. Deci unde sunt restul de 700rpm pana la 5500 cat zici tu? In plus, turarea pana la 3500 nu dauneaza motorului cald. Poate influenta negativ consumul, dar uzura motorului e relativ mica, nu chiar asa de mare cum sperati voi. Daca tu crezi ca atunci cand am reusit sa tai injectia la masina eram cu ochii pe turometru te inseli...dar stiu ca era trecuta de 5000 rpm...ideea e ca datele alea sunt pe dyno...iar pe turometru e posibil sa-ti arate altceva. Promit ca zilele astea o sa-i tai injectia si o sa fiu cu ochii pe turometru...ca vad ca ne legam de o chestie micuta... ![]() |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
Adrian78 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Apropo ... deci mașina trebuie dusă până taie injecția nu până la turația maximă din caracteristicile tehnice ale mașinii, așa e?
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
discutii despre surge si nu numai
discutii despre condus corect si turatii despre viata turbinei si intretinerea ei dau curs invitatie lui DFA prin postarea acestor link-uri! nu pretind ca ele se aplica 100% diselarului de pe logan, dar le consider utile celor interesati de turbine&comp! |
-------------------- fan VAG!
|
|
Vlad Georgescu |
![]() ![]()
Post
#41
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si imi cer scuze ca am pus atitea intrebari.
Am avut de ales intre Logan dci si Symbol dci, si am ales Symbol-ul, din citeva motive: - frinele tin mai bine - senzatie mai accentuata de stabilitate in curbe si la frinare la viteze mari - la Symbol am putut opta pentru motor de 80 CP dci, care accelereaza mai tare decit motorul dci de pe Logan Este posibil ca cele de mai sus sa fie doar senzatii subiective. Inca o data multumesc. This post has been edited by Vlad Georgescu: 6 Jun 2007, 17:09 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
camesibiu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 28 July 06 From: Sibiu ![]() |
Care este diferenta de pret intre cele doua ? Te rog sa nu-mi spui sa caut pe site-uri . se justifica dupa tine . doua, trei argumente te rog .
|
--------------------
ex Dacia
Logan 1,5 dCi
2006-Preference
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#43
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
De pe site-uri:
![]() Dacia Logan Ambition dci 70 CP Euro 4 cu garantie extinsa 3 ani, airbag-uri laterale fatza si vopsea metalizata = aproximativ 10920 EUR cu TVA Renault Symbol Phase 4 Dynamique 80 CP Euro 3 cu garantie extinsa 4 ani, clima automata, geamuri electrice pe spate, pack look = aproximativ 11670 EUR cu TVA (exista o reducere in perioada asta) Pe linga diferenta asta se adauga diferenta data de taxa de inmatriculare, mult mai mare la Euro 3 decit la Euro 4, insa cine nu vrea sa plateasca diferenta asta poate sa opteze pentru un motor dci 70 CP Euro 4. Eu cred ca pentru avantajele descrise in post-ul meu de mai sus merita diferenta. Symbol mai are un avantaj - se aude motorul in interior mai putin decit la Logan. Mai sint si alte avantaje minore. Oricum avantajele hotaritoare, care m-au facut sa iau Symbol, sint tot alea de mai sus: frine, senzatie de stabilitate, motor mai puternic (80 CP fata de 70 CP). This post has been edited by Vlad Georgescu: 6 Jun 2007, 17:53 |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
OAP |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Vlad Georgescu @ 6 Jun 2007, 18:05) Este posibil ca cele de mai sus sa fie doar senzatii subiective. Eu cred ca subiective sunt doar reviziile mai scumpe si casco la fel ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
poate ca si clima automata e tot senzatie subiectiva
![]() |
-------------------- fan VAG!
|
|
zodrac |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa o stapinesti sanatos. Intradevar motorul de 80 cp de pe clio mi s-a parut mult mai potrivit pentru mine, dar la vremea cand mi-am luat masina a contat mai mult partea financiara. (revizii + casco).
Singurul lucru care il avea in cu minus din puctul meu de vedere este spatiul mic din spate, dar care nu conteaza daca majoritatea timpului merg maxim 3 persoane. In schimb se aseaza mai bine ca Loganul la viteze mari poate si datorita formei aerodinamicem, iar acuma vine si cu clima si computer de bord. This post has been edited by zodrac: 6 Jun 2007, 21:43 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#47
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa este, spatiul in spate este mai mic decit la Logan. Ramine mai putin spatiu in fata genunchilor, iar plafonul e foarte aproape de cap.
Dar, per total, luind in considerare avantajele si dezavantajele, am ales Symbol-ul. |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#48
|
![]() - Group: Members Posts: 22.609 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(zodrac @ 6 Jun 2007, 22:42) In schimb se aseaza mai bine ca Loganul la viteze mari poate si datorita formei aerodinamice Adica cocoasa aia ii da o forma aerodinamica ? ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AMW |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Vlad Georgescu @ 6 Jun 2007, 21:46) Asa este, spatiul in spate este mai mic decit la Logan. Ramine mai putin spatiu in fata genunchilor, iar plafonul e foarte aproape de cap. Dar, per total, luind in considerare avantajele si dezavantajele, am ales Symbol-ul. Ai ales foarte bine, sa o stapanesti sanatos. Sa-i dai numa motorina buna sa pape ![]() ![]() |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
icss |
![]()
Post
#50
|
Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea. Group: Members Posts: 37 Joined: 25 May 07 From: Constanta ![]() |
Am si eu 2 intrebari tot despre turatii la dCi - E4.
La cat e normal sa stea ralantiul? Ca la mine sta la 850-900. Iar a doua intrebare se refera la cuplul maxim: la dacia pe site (dar am vazut si in alte parti) se spune ca pt motorul K9K 792 (euro4) cuplul maxim se atinge de la 1700 rpm. Dar, dupa toata "experienta" mea diesel de pana acum (adica numai cei 1600 km cu loganul), mi se pare cateodata ca la sub 2000 de rpm (de fapt intre 1700 si 2000) nu trage cum ar trebui la cuplul maxim. Abia de la 2000 se simte cum trebuie. Intrebarea este: are cineva date tehnice sigure (in afara de cele de pe site-ul dacia) ca la 1700 rpm este cuplul maxim la motorul de mai sus? Sau asta e un caz clasic de mers subturat? (desi mi se-ntampla rar, incerc sa evit pe cat posibil si consider ca am cuplul maxim la 2000) This post has been edited by icss: 7 Jun 2007, 08:18 |
--------------------
Logan
dCi 1.5
25.05.2007 Ambition
|
|
DFA |
![]()
Post
#51
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
1.700rpm e limita de jos a cuplului maxim, de acolo începe el. Este evident că atunci când te afli chiar acolo (nu uita că turometrul nu e un instrument de precizie) să fii de fapt la un cuplu ceva mai mic decât maximul. Din cauza asta dacă treci de 1.700rpm motorul e mult mai vioi decât la 1.700rpm.
Astea sunt valabile la orice motor. Ideea nu este să mergi cu motorul la turația de unde începe cuplul maxim (adică să-l ții neapărat la 1.700rpm), ci să-l folosești pe cât posibil pe zona de turații unde acesta dispune de cuplul maxim (1.700-2.600rpm în cazul tău). Iar motorul (orice motor) este bine a fi folosit pe plaja de turații unde dispune de cel puțin 80% din cuplul său maxim, în cazul 1.5dCi această plajă este situată între 1.500 și 3.500rpm. This post has been edited by DFA: 7 Jun 2007, 09:34 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#52
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Iar legat de relanti cred ca e bine pe unde sta
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
icss |
![]()
Post
#53
|
Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea. Group: Members Posts: 37 Joined: 25 May 07 From: Constanta ![]() |
Merci DFA. Dar se pare ca nu m-am facut inteles prea bine. Nu incerc sa tin motorul la 1700. Il folosesc peste 2000 in general. Si cum doar ce am iesit din rodaj, nu prea am ajuns la 3000. Ce am vrut eu sa spun este ca imediat peste turatia de cuplu maxim adica pe la 1800-1900 nu este asa de vioi cum este la 2000-2400. Cum ajunge si trece de 2000 se simte bine. Ca si cand ar avea cuplul la 2000. Un grafic de cuplu/putere pentru logan dci e4 nu am vazut, dar am unul de clio (pe care il atasez). Teoretic motorul este acelasi. Dar... nu stiu. Poate doar mi se pare. Poate cand se va mai "aseza" motorul (dupa 6000 km) va fi ok. nu stiu ce sa zic.
Merci klaus. PS: nu pot sa atasez ![]() |
--------------------
Logan
dCi 1.5
25.05.2007 Ambition
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#54
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
DFA |
![]()
Post
#55
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Așa este, în jurul lui 2.000rpm (și peste) turbina începe să-și facă simțită efectul cel mai bine (nu că nu ar funcționa la orice turație, ci e vorba de eficiența ei).
Nu uita că accelerația este strâns legată de putere și mai puțin de cuplu. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
icss |
![]()
Post
#56
|
Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea. Group: Members Posts: 37 Joined: 25 May 07 From: Constanta ![]() |
Aha. La turbina nu ma gandisem. Acum cred ca m-am linistit. Merci.
|
--------------------
Logan
dCi 1.5
25.05.2007 Ambition
|
|
bloodem |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(icss @ 7 Jun 2007, 09:59) Cu alte cuvinte, la mers pe drum drept in oras il tii la peste 2000 turatii? Mai ales la DCi Euro 4, normal ar fi sa schimbi la vreo 2000 si sa mergi cu 1500-2000. Mersul constant la o turatie peste 2000 nu prea aduce mari avantaje, ci mai degraba e o risipa de combustibil. Spre exemplu, 60 la ora in viteza a 4a pe la 1800 RPM pe drum drept e mai mult decat suficient (si consumul este bun si motorul merge in parametri normali). |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#58
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(bloodem @ 7 Jun 2007, 10:16) Mersul constant la o turatie peste 2000 nu prea aduce mari avantaje, ci mai degraba e o risipa de combustibil. Spre exemplu, 60 la ora in viteza a 4a pe la 1800 RPM pe drum drept e mai mult decat suficient (si consumul este bun si motorul merge in parametri normali). La mine cel mai mic consum de combustibil la mers constant in afara e pe la 90 in a 4-a la vreo 2800 ture (vreo 4.5%). In a 5-a la aceeasi viteza am vreo 2000 ture si consumul e cam 6.5%. E vorba de mers constant si consumul la aceasta viteza, pentru ca nu asta e consumul meu mediu... ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
AL |
![]()
Post
#59
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
discutia a devenit o mare ciorba... s-a pornit de la turatii si s-a ajuns la stil de conducere, consumuri etc. ... aici se inchide... recomand cautarea si cititrea discutiilor mai vechi si a topicelor cu date utile (curbe de cuplu, de turatii etc.)
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 00:35 |