aerisitor pompa frana, s-a dus...
![]() ![]() ![]() |
aerisitor pompa frana, s-a dus...
argon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#32
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Jun 2007, 14:23) Tin sa mentionez ca aerisirea prin cadere e o porcarie, am pierdut 2 ore si nu am rezolvat nimic. Metoda buna e prin apasare, unu' apasa si altu aeriseste, si apoi se scoate pompa din avarie. La mine a durat cam 40 minute, si nu am facut decat o singura data aerisirea prin libera cadere si pedala e tare, in cazul meu aceasta metoda a functionat foarte bine, acum am frane bune. Poate are importanta sau poate nu, dar nu am servofrana... LE. Poate nu ai aerisit pompa cum trebuie? This post has been edited by EUROPE_: 5 Jun 2007, 14:01 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#33
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
colegu a zis ca s-a prins aer pe la limitator/repartitor, si ala nu iese prin cadere, trebuie data pedala. Ma rog, nu asta conteaza, important e ca am salvat pompa.
Daca intereseaza pe cineva, la magazin avea de Iasi - 72 Ron si de Satu Mare-110 ron. Servo de papuc - 110 ron, servo normal - 80 ron. Pompa de Autonova(cele originale de uzina) nu se mai fac demult. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. S.C. Autonova S.A.
str. Fagului,35 440186 Satu Mare Romania Asta scrie pe http://www.autonova.ro/contact.html Deci, alea de SM zic eu ca-s pompele Autonova. 2. Aerul din limitator se scoate prin aerisirea aia a conductei de by-pass; la tine, intr-adevar, era mai greu cu improvizatia aia sa mai tragi aer din teava. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Posibil sa ai dreptate..nu stiu de ce am retinut ca Timisoara
![]() ![]() Problema e ca mi-a aratat pompa de Satu Mare si altfel se numea firma, nu Autonova. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca sint deja doua firme de pompe in Satu Mare, deja devine dubioasa problema alegerii. Doar daca Autonova nu s-a rebotezat firma XXXXX de care zici.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
autom |
![]()
Post
#37
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Suna la numerele de telefon din link-ul lui Liviu Diaconu
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#38
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi si tu prin magazine, poate gasesti aerisitor cu diametru mai mare de la alta masina. Ai grija cand dai alt filet, sa nu ramana span in interiorul pompei
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu merge cu alt aerisitor mai mare, conul cu gaura sunt mai lungi, si prinde prea putin filet.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mergea si unu din ala normal dar pentru asta trebuia majorata acea gaura, pusa o bucsa strapunsa, dublufiletata (ca idee, ca cea de compensare filet bujii) in care montai acel aerisitor M7. Filetul era nou, etansarea se facea pe vechiul con/orificiu. Avantajul era ca puteai aplica metoda suctiei la aerisire bypass. Doar ca aia se poate face si cu pedala, in plus, asa rar se aeriseste acel traseu...
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 07:09 |