Problema cutie viteze
![]() ![]() ![]() |
Problema cutie viteze
marioos17 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2000
- B 30 DUN
|
|||
sefu_alx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
sincron uzat cel mai probabil
asa face si dacia lu' taica-mio |
--------------------
x
y
2009
|
|
floryyn |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
La mine face asa cand bag in marsarier, din ce in ce mai des, dar nu intotdeauna...Dar vad ca se intampla si la case mai mari asa ca...
Interesant, mare lucru si Google asta. Am gasit pe un alt forum auto urmatoarea chestie: QUOTE Stim toti deja, uneori nu vrea sa intre in marche-arriere. Rezolvare super-simpla: ridicati usor piciorul de pe ambreiaj in timp ce impingeti maneta in marsarier... pe la jumatea cursei ambreiajului, maneta va scapa foarte usor unde trebuie. Apoi nu mai e nici o problema. Bafta! Ma intreb daca la Dacie tine figura...Oricum maine dimineata o sa incerc! This post has been edited by floryyn: 19 Jun 2007, 22:04 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si a mea facea asa ... dar nu mai face ... verificati bine cablul de ambreaj ... reglajul acestuia ... la mine asa s-a rezolvat ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
marioos17 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 8 August 06 ![]() |
daca ar fii sincronul uzat cam cat ar costa inlocuirea lui ? oricum zilele astea o sa schimb si cablul de ambreiaj, pentru orice eventualitate. multumesc pt raspunsuri
|
--------------------
Dacia
1310
2000
- B 30 DUN
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sincronul nu este scump dar tre data jos cutia si desfacuta ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Scriu aici urmatoarea mea problema, ca sa nu mai deschid alt topic, desi cred ca ar trebui.
La cald nu stiu cum sa explic, dar ca sa o scot din viteza trebuie sa trag de maneta, parca imi tine ceva de ea, e foarte greu sa schimb vitezele asa, m-am obisnuit, n-ar fi o problema, dar nu cred ca e de bine, la rece imi intra usor si iese usor din vit, dar la cald, si cand bag in viteza parca imi tine in ceva si la fel si la scosul din viteze, trebuie sa trag putin de maneta. Trebuie sa mai spun ca ambreiajul imi cupleaza jos, cred ca trebuie sa il mai strang putin. Dar n-as vrea sa cred ca am probleme cu sincroanele. Sambata o sa verific si bieleta de comanda si o sa fac ajustarile. As avea o intrebare, cum se manifesta un sincron uzat? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mirceas |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
din pacate se manifesta in N feluri, dar cele mai comune sunt zgomote in cutie si caraiala la schimbatul vitezelor...
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Un siincron uzat ... incepe prin caraiala la cuplare si se tot toaca pana cand nu te mai lasa sa introduci in viteza ... acum in functie de noroc daca este sincronul 1 ... chiar si cu el facut varza poti circula zeci de mii de km ca nu trebuie bagata in mers viteza ... daca este la a 2 a ... mai nasol ... de obicei la a 5 a si a 1 a ... masina se poate folosi pana se face rost de buget ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Gury |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 March 06 ![]() |
Salut! Am si eu EXACT aceeasi problema ca si EUROPE, adica, atunci cand se incalzeste motorul, incepe sa intre mai greu in viteze (in toate 4) si iese chiar FOARTE greu din treptele III si IV. Treapta a II-a manifesta si un mic inceput de caraiala.
Simptomele au aparut cam de 3-4 luni si in urma cu 2 luni am schimbat uleiul cu Castrol Manual EP 80W90. Inainte de schimbarea uleiului facea la fel indiferent de temperatura motorului. Dupa ce am pus Castrol, nu mai opune rezistenta la debraiere dupa pornirea motorului (ceea ce inainte nu se intampla ![]() ![]() La schimbul de ulei, masina a fost ridicata de partea din fata (n-a stat dreapta) si ma gandesc ca poate nu s-a scurs complet uleiul vechi si mi l-a compromis si pe cel nou prin amestec. In plus, stiam ca trebuie sa intre 2L in cutie, dar a dat pe afara cam....un sfert de litru, ceea ce e explicabil daca poate nu s-a scurs complet cel vechi. Ambreiajul cupleaza complet cam pe la jumatatea cursei, chiar 3/4, nu patineaza in sarcina si nu da semne ca n-ar debraia complet... Pareri? ![]() |
--------------------
Volkswagen
Passat
2008
|
|
costinasd. |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 2 June 06 ![]() |
Reglati ambreajul ! Daca il destrangi ''prinde'' mai sus, strans, evident, prinde mai jos. Caldura asta... Si vedeti daca este ulei in cutie. Mai scapa...cam la toate.
|
--------------------
dacia
1300
1980
- cs 05 ***
|
|
Gury |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 March 06 ![]() |
Am verificat ieri nivelul uleiului si are....
![]() ![]() Am gasit intr-un topic cum se regleaza ambreiajul si scria acolo asa: 2 - 3 mm joc la parghia de debraiere - am verificat si asa e si la mine 10-15mm, chiar 20, la pedala - la mine se apasa pedala cam 5cm LIBER, ceea ce e foarte mult.... Sa se fi "intins" cablul? Se schimba greu? M-am uitat la pedale si nu se vede nimic din cauza unui cauciuc prins in sigurante. Parca n-as vrea sa m-apuc sa desfac fara sa fiu in tema ![]() Sau sa nu reziste uleiul la temperatura? (inainte de schimb mergea prost in mod constant indiferent de temp, dupa schimb merge bine la rece......) Totusi e Castrol... Astept pareri ![]() This post has been edited by Gury: 1 Jul 2007, 13:12 |
--------------------
Volkswagen
Passat
2008
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Daca cutia merge mai bine la rece e un posibil semn de uzura a sincroanelor (daca merge mai prost la cald). Uleiul mai gros e "stors" mai greu dintre pinioane, craboti si sincroane cind cutia e rece. Un sincron uzat o sa aiba probleme la un moment dat si cind uleiul e rece.
Daca problemele apar numai in anumite trepte de viteza, placa de presiune e in regula. Cu returul, verificati inainte de orice tampoanele de cauciuc ale timoneriei, si patina de sub masina. De asemeni tampoanele cutiei si ale motorului pot avea o influenta aici. Daca toate sunt verificate si in regula, atunci are intr-adevar rost sa te gindesti la ceva in cutie. Marsarierul insa ciriie si daca nu esti atent. uneori si mie imi iesea fara probleme de fiecare data, dar din cind in cind aveam o zi de nu puteam sa-l gasesc fara ciriiala. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:06 |