DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cu Loganu'(1.4 benzina) pe munti cu rampe mari, merge ori ba

Slider
post 8 Jun 2007, 14:26
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Nu cumva iti patineaza ambreiajul?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
santieco
post 8 Jun 2007, 14:27
Post #32


Conduc de placere


Group: Members
Posts: 69
Joined: 18 May 05
From: Bucuresti-Ilfov




Eu am facut de 2 ori tot Transfagarasanul anul trecut + alte locatii pe la munte cu rampe mari cu loganul (1.4MPI) lui taica-miu si nu am avut niciodata vreo problema..

This post has been edited by santieco: 8 Jun 2007, 14:27


--------------------
Logan 1.4MPI Preference 2007 - IF-XX-COX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 8 Jun 2007, 14:33
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




Si nu mai inteleg un lucru: cuplu la 3000 ture e aprox la fel ca cel la 4500 ture.
Daca intr-a 2 a mergi cu 4500 inseamna ca schimbi si intr-a 3-a pici peste 3000 ture (asta daca nu-ti ia un minut sa schimbi). Astea fiind zise e fosrte normal sa poti pastra aceste 3000 ture intr-a 3-a, daca rampa nu creste.
Iar atunci ai aproape 60 kmh, cam de-ajuns pt admirarea peisajului si evitarea urmatoarei rape.

Ca sa n-o mai lungim, raspunsul este DA, merge si loganul pe acolo, da' nu singur.
Adica tre' sa ii mai ceri si lui parerea, sa te mai uiti la o temp de apa, sa mai iei o pauza cand se vor incinge discurile alea ne-ventilate, sa cobori in frana de motor (da' nu de 4500 ture), sa ii faci o verificare inainte de plecare (circ racire, ambreiaj, directie, frane, in ordine inversa) sa-l mai bagi si pe el in seama.

Daca-i dai 4500 ca popa e f posibil sa fiarba si pan' la sinaia.

Acuma sper sa nu ramai pe-acolo bazandu-te pe ce zic eu aici, da' in locul tau, eu m-as duce.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Jun 2007, 14:44
Post #34


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE
Si nu mai inteleg un lucru: cuplu la 3000 ture e aprox la fel ca cel la 4500 ture.
Daca intr-a 2 a mergi cu 4500 inseamna ca schimbi si intr-a 3-a pici peste 3000 ture (asta daca nu-ti ia un minut sa schimbi). Astea fiind zise e fosrte normal sa poti pastra aceste 3000 ture intr-a 3-a, daca rampa nu creste.

Chiar daca cuplul ar fi la fel, forta la roata e mai mica in a 3-a(din cauza demultiplicarii) si daca in a 2-a abia era suficienta cat sa miste masina (putin mai mare eventual), in a 3-a devine insuficienta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 8 Jun 2007, 14:47
Post #35


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




ite dasta noi pelcam la 4 dimineatza sa fie racoare si liber fara alte masini pe acolo tongue.gif .oricum eu nu cred ca va creste apa ptr ca la targoviste cand urci pana la cetatea aia manastire ce era nu sa intam[plat nimic ,la sinaia la fel nu dadea sa moara pe acolo,doar a pornit gmv pe treapta 1 da in rest nimic biggrin.gif .Si mergeam lejer cu a 4 chiar biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 8 Jun 2007, 15:28
Post #36


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 8 Jun 2007, 13:12)
....
    TArzy, ciocu mai mic ca Dacia 1410 are rampa maxima data de constructor 18 grade sau 32% (sau tangenta de 18=0.32 in caz ca nu stiai ce e aia "panta drumului"). Unghiul de atac cred ca e vreo 20 de grade.
  Eu platesc cui vrea benzina pana in judetul arges daca-mi arata ca urcarea din Corbeni la barajul vidraru nu are si pante de 10% minim (media o fi 7%).
*



auzi bre dom'n priceputeanu ... pai uite eu ma bag .... matale pui benzina ptr dus intors si facxem un drum pana acolo. da .... daca nu e panta de 10% mataluta te intorci pe jos ca masina mea nu prea inchide dealde gura mare

PS: eu nu-*mi aduc aminte sa ne fi tinut de acceasi caramida la cutremur si nici armata nu cred ca am facut-o impreruna. e drept .. bag de seama ca facem aceeasi facultate da oricum ... ai grija cum vorbesti ca poate iti dau ban la intrarea in Poli

This post has been edited by tarzy: 8 Jun 2007, 15:32


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 Jun 2007, 16:25
Post #37


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(kriiss888 @ 8 Jun 2007, 13:08)
Se pare ca nu a fost nimeni pe acolo...o sa ma duc eu si va povestesc.
*

Pai daca e s-o luam logic, cati romani au drum prin elvetia, cati au ocazia sa se dea prin alpi, din acestia, cati au Logan, cati au motorizarea de 1,4 si cati din acestia intra pe DaciaClub... probabilitatea este foarte mica wink.gif

QUOTE(kriiss888 @ 8 Jun 2007, 14:35)
a treia NU mergea...urcam a doua in 4500 de ture...schimbam a treia ...si nu puteam mentine viteza...mergea un pic din inertie si dadea sa se opreasca ...asa ca schimbam a doua ...si da...mergeam zeci de minute cu a doua..in jur de 4000 de ture in rampa in linie dreapta..cu turatii(viteza) mai mica in curba.

Poate pe drum drept ai 70 km/h intr-a doua...pe o rampa inclinita nici vorba de viteza asta
*

Asta e diferenta dintre 1,4 si 1,6 wink.gif

This post has been edited by vis-a-vis: 8 Jun 2007, 16:26


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Jun 2007, 16:29
Post #38


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(vis-a-vis @ 8 Jun 2007, 17:25)
...

Asta e diferenta dintre 1,4 si 1,6 wink.gif
*



AMIN.

Of of...greu e cu unii.....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kriiss888
post 8 Jun 2007, 16:49
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




multi frustrati p'aci ...am impresia ca 1,6 asta are performante comparabile cu BMW-ul....testate pe Valea Oltului ...aia cu rampe de 10-13 %....
Nu am ce face...vand masina asta...si pana plec imi iau un ambit(ion) din asta de urca alpii singur...

Topicul se poate inchide momentan...am aflat doar ce puternic e 1,6 asta, nu ce ma interesa
Va spun cum a fost cand ma intorc.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Jun 2007, 16:57
Post #40


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Frustrat esti tu, si stresat pe deasupra ... da' pe bune .... de te stresezi sa faci topicu asta. Eu ti-am zis ce raspunsuri o sa primesti. 1.6 nu urca singur si nu mai fa pe penibilu aici. Doar ca 1.6 nu te streseaza in halul in care o face 1.4....parca exact tu ai descris scenariul....nu?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kriiss888
post 8 Jun 2007, 17:02
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




mai baiatule, penibil esti tu care spui ca valea oltului are rampe de 10-13%, care lauda motorul de 1,6 de zici ca acu' il iau astia de la NASA si il pun pe vreo naveta

Eu nu sunt stresat..am vrut sa aflu niste informatii de la oameni care au fost pe acolo..tu nu faci parte din categoria asta asa ca poti sa ignori topicul asta


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Jun 2007, 17:05
Post #42


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Am spus .. DACA....si cu asta am terminat cu tine....m-am saturat de tot neintelesii ca tine si mai stiu io unu pe aici.....

Bun, sa zicem ca or fi fost oameni acolo. Cum TIE ..... TIE..... ti sa PARUT ca e naspa, la fel putea sa i se PARA si la ALA care o fi fost pe acolo si uite asa iti faceai o parere deformata despre o problema ... FALSA.

Hai ba, ca am trecut de gradinita.....se cere un alt nivel de intelegere a detaliilor......


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 8 Jun 2007, 17:50
Post #43


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




bre baieti .,.., voi ati stat amandoi prea mult la soare?

normal ca 1,6 e mai potreivit la deal ca 1,4 da pana la BMW si NASA mai are cale lunga







--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 Jun 2007, 18:20
Post #44


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




N-a zis nimeni ca 1.6 e vreun BMW, doar ca intre 1.4 si 1.6 e diferenta clara si asta se simte la depasiri, in rampe si la greutate.
Nu stiu cat de frustrat pot fi eu, detinator de 1.6 care a mers si cu 1.4 destul cat sa-mi dau seama ca cel din urma e submotorizat.
Singura frustrare este ca nu am drum prin Alpi.
Dealtfel nu vad rostul topicului, panta-i panta, daca nu stii s-o urci, mai bine stai acasa.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 8 Jun 2007, 18:27
Post #45


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Bai astia cu 1.6 8v, ciocu mic, un Prestige va da clasa in rampe oricand! smile.gif


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kriiss888
post 8 Jun 2007, 18:50
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 19 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(vis-a-vis @ 8 Jun 2007, 20:20)
N-a zis nimeni ca 1.6 e vreun BMW, doar ca intre 1.4 si 1.6 e diferenta clara si asta se simte la depasiri, in rampe si la greutate.
Nu stiu cat de frustrat pot fi eu, detinator de 1.6 care a mers si cu 1.4 destul cat sa-mi dau seama ca cel din urma e submotorizat.
Singura frustrare este ca nu am drum prin Alpi.
Dealtfel nu vad rostul topicului, panta-i panta, daca nu stii s-o urci, mai bine stai acasa.
*



1. Am trait aproape 20 de ani la 30 km de Sinaia; merg si acum des pe acolo. Am mers pe munte de mic...pe jos, cu bicicleta, cu masina...te asigur ca merg pe munte cu masina mai bine decat multi de pe forumul asta. Problema este nu daca stiu eu sa merg...ci daca rezista masina ...

2. Topicul era despre altceva...nu ma interesa chiar deloc o comparatie 1.4-1.6 . Masina mea e de 1.4 asta e...cu ea defilez.



--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 8 Jun 2007, 18:58
Post #47


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Eu zic si daca ai trabant poti merge oriunde cu el, asta daca-ti cunosti masina si limitele ei. wink.gif

QUOTE(prody @ 8 Jun 2007, 19:27)
Bai astia cu 1.6 8v, ciocu mic, un Prestige va da clasa in rampe oricand! smile.gif
*

Iti dai seama ca lu' 1.4 ii da superclasa? tongue.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 8 Jun 2007, 19:02
Post #48


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




eu zic sa va apucati sa vorbiti de masini tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 8 Jun 2007, 20:05
Post #49


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Ideea e ca mai degraba strici ambreiaju decat motorul la urcari de pante..

Ca idee, am fost de Paste cu masina mea de 1.6 si 110 cai, pe la Cheile Bicazului si pe la Siriu cu 5 persoane in masina si bagaje..

Pe Chei, am urcat cu a2a la 4500-5000 de ture, caci mai jos de turatia asta simteam ca masina ramane fara putere!

E normal pentru o masina pe benzina sa urce la turatia asta... Eu zic sa nu isi faca nimeni nici o problema!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Jun 2007, 20:39
Post #50


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Nu noi ne facem, ci kriiss888. Si nici nu proceseaza ce zicem noi de fapt, ci doar ceea ce doreste el sa inteleaga...asa cum vrea el.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 8 Jun 2007, 22:42
Post #51


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Pielea mea ... ce topic si asta ... si chiar ma interesa ca vreau sa bag si eu cateva exporari cu solenzu' mai la deal (il astept pe nh1980ro sa imi spuna ca daca e solenz' sa nu imi fac probleme ca mere sigur nu ca loganu' tongue.gif). In final insa nu am retinut decat caramida aia a lui tarzy din timpul cutremurilui care i-o aruncat-o in cap lu' einstein si ca driverx nu a reusit sa mai gaseasca vreun fan al ambition-ului dupa ultimul accident smile.gif
Si totusi ... daca merg in elvetia cu solnita ce se intampla ? Duce, nu duce ? Ii pica bara numa cand vede semnul cu procentul de rampa ?


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 9 Jun 2007, 07:05
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Problema este ca fiecare merge cu masina care o are unde vrea,nu e un motiv de frustrare motorul de 1.4,eu mi-am facut resoftare si pot spune ca o ia mai tare de la turatii mici,masina nu definitiveaza personalitatea nimanui,fiecare o aranjeaza cum vrea,stiu tipi care au Ambiance in care au bagat cam 5000 de coco in muzica,suspensii,kit exterior... de ce oare nu se simt frustrati?sunt nesimtiti nu?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 9 Jun 2007, 07:20
Post #53


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Chitul sau gletul ala exterior, o face sa urce mai repede la deal? nedumerire.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 9 Jun 2007, 07:28
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Prietene esti pus pe off-topic? daca astepti sa-ti raspund tot cu un afront te inseli,te las cu parerea ta ca doar ai mintea odihnita si poti continua iar eu pierd vremea sa-ti mai explic cate ceva......


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Jun 2007, 07:31
Post #55


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(minny @ 8 Jun 2007, 23:42)
driverx nu a reusit sa mai gaseasca vreun fan al ambition-ului dupa ultimul accident smile.gif
*



Altu' varza. Buey, nu numa' Ambition-ul are 1.6. Poti lua Ambiance 1.6. Si dupa ABS si AC este urmatorul item care merita la Logan. Asta pentru cine nu vrea sa se pacaleasca cu 1.4 ca ar fi suficient in conditiile in care sunt cazuri in care are nevoie de acea putere in plus...atat cat este ea.


QUOTE(vis-a-vis @ 9 Jun 2007, 08:20)
Chitul sau gletul ala exterior, o face sa urce mai repede la deal?  nedumerire.gif
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 9 Jun 2007, 07:37
Post #56


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(RamboX @ 9 Jun 2007, 08:28)
Prietene esti pus pe off-topic? daca astepti sa-ti raspund tot cu un afront te inseli,te las cu parerea ta ca doar ai mintea odihnita si poti continua iar eu pierd vremea sa-ti mai explic cate ceva......
*


Poate esti obosit sau poate nu stii, dar incearca sa ne explici si noua, astora mai fara minte, cum muzica de mii de euro si cine stie ce briz-brizuri, gene si sprancene pe la faruri, praguri si mustati de bare, ajuta la performantele unei masini care se bate cu gravitatia, asta ca sa dovedesti cat de on-topic esti mataluta.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 9 Jun 2007, 08:17
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




@kriiss888, gandeste-te ca drumurile acelea sunt acolo de ceva vreme, poate chiar destul de vechi (nu ma refer la asfalt) si pe vremea cand s-au construit mergeau pe acolo masini mult inferioare tehnologic chiar si actualei Dacii Logan - asa ca nu-ti mai face atatea probleme ca s-ar strica ceva, ca nu o sa mergi toata viata cu ea in panta. O vacanta pe an nu are cum sa-i dauneze, chiar si la 4500 de ture.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Jun 2007, 08:35
Post #58


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Domle, nush ce se intelege din topicul asta, dar daca are cineva o masina cu inclinometru (Pajero parca avea din fabrica, Land Cruiser, sau chiar un Aro cu o scula aftermarket), sa-l filmeze la o urcare pe Transfagarasan, sa vedem si noi daca e vreo panta de 10%!
Ah, si daca ii era cuiva frica ca nu urca Loganul pe acolo, un coleg forumist vroia vara trecuta sa urce cu un scuter Peugeot de 70 cmc.

This post has been edited by einstein1984: 9 Jun 2007, 08:59


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 9 Jun 2007, 08:46
Post #59


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Cred ca poti sa-l si cumperi.



--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
babone
post 9 Jun 2007, 09:09
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 23 April 05




[quote=vis-a-vis,8 Jun 2007, 16:25]
Pai daca e s-o luam logic, cati romani au drum prin elvetia, cati au ocazia sa se dea prin alpi, din acestia, cati au Logan, cati au motorizarea de 1,4 si cati din acestia intra pe DaciaClub... probabilitatea este foarte mica wink.gif

Sa stii ca nu e asa de mica! rolleyes.gif
Am Laureate 1.4 din 2005 si anul trecut m-am dat cu el prin alpii austrieci, cu 4 persoane, bagaje si AC permanent. Acum sa va mai spun ceva, ca veni vorba: Nu se compara soselele din Alpi cu cele montane din Romania, deoarece pantele sunt abordate mult mai lejer, curbele sunt largi si serpentinele cu ace de par sunt rare iar diferenta de nivel intre serpentine e mica. Ei au inventat tunelele si viaductele. In unele locuri nici nu ai senzatia ca urci, sti asta din cauza ca scade puterea si creste consumul!
Intradevar, nu pot spune ca am tinut pasul in toate locurile cu masinile lor, dar ceea ce ii lipseste Loganului in panta nu e puterea, ca are destula daca cobori treapta de viteza si o calci. Loganul 1.4 isi pierde cuplul la turatii mici si trebuie sa te obisnuiesti cu un stil de condus in panta care e cam daunator motorului, intre noi fie vorba! Trebuie sa-i cam dai in gura!
Pe soselele noastre inguste, cu viraje in scurt si panta mare, unde mai dai si de gropi in care ti-e mila sa intri cu 30km/h si 3000 de ture, e cam dificil de mers, caci motorul e mic si trebuie turat, tinut la cuplu maxim in orice treapta de viteza.
In concluzie, sa stiti ca dupa 2000 km prin Alpi, cu urcusuri si coborasuri dar si cu portiuni drepte unde mergi cu 150 km/h, Loganul meu n-a avut nimic, nu a fiert motorul, nu s-au incins franele, ba a scos si 6.5 media!
Ganditi-va ca Transfagarasanul il faceam cu Dacia 1300 din 1979 si bagam a I a in acele de par, opream la 15 minute sa se raceasca motorul si ambreiajul si faceam acatiste la planetare sa nu crape! Loganul, fie el 1.4, nu se compara!


--------------------
Renault Megane 2.2 Estate 2008, 1.5dci 78kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 06:56
Forum Renault