Cu Loganu'(1.4 benzina) pe munti cu rampe mari, merge ori ba
![]() ![]() ![]() |
Cu Loganu'(1.4 benzina) pe munti cu rampe mari, merge ori ba
Slider |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
|
||
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|||
santieco |
![]()
Post
#32
|
![]() Conduc de placere Group: Members Posts: 69 Joined: 18 May 05 From: Bucuresti-Ilfov ![]() |
Eu am facut de 2 ori tot Transfagarasanul anul trecut + alte locatii pe la munte cu rampe mari cu loganul (1.4MPI) lui taica-miu si nu am avut niciodata vreo problema..
This post has been edited by santieco: 8 Jun 2007, 14:27 |
--------------------
Logan
1.4MPI
Preference 2007
- IF-XX-COX
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Si nu mai inteleg un lucru: cuplu la 3000 ture e aprox la fel ca cel la 4500 ture.
Daca intr-a 2 a mergi cu 4500 inseamna ca schimbi si intr-a 3-a pici peste 3000 ture (asta daca nu-ti ia un minut sa schimbi). Astea fiind zise e fosrte normal sa poti pastra aceste 3000 ture intr-a 3-a, daca rampa nu creste. Iar atunci ai aproape 60 kmh, cam de-ajuns pt admirarea peisajului si evitarea urmatoarei rape. Ca sa n-o mai lungim, raspunsul este DA, merge si loganul pe acolo, da' nu singur. Adica tre' sa ii mai ceri si lui parerea, sa te mai uiti la o temp de apa, sa mai iei o pauza cand se vor incinge discurile alea ne-ventilate, sa cobori in frana de motor (da' nu de 4500 ture), sa ii faci o verificare inainte de plecare (circ racire, ambreiaj, directie, frane, in ordine inversa) sa-l mai bagi si pe el in seama. Daca-i dai 4500 ca popa e f posibil sa fiarba si pan' la sinaia. Acuma sper sa nu ramai pe-acolo bazandu-te pe ce zic eu aici, da' in locul tau, eu m-as duce. |
-------------------- |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Si nu mai inteleg un lucru: cuplu la 3000 ture e aprox la fel ca cel la 4500 ture. Daca intr-a 2 a mergi cu 4500 inseamna ca schimbi si intr-a 3-a pici peste 3000 ture (asta daca nu-ti ia un minut sa schimbi). Astea fiind zise e fosrte normal sa poti pastra aceste 3000 ture intr-a 3-a, daca rampa nu creste. Chiar daca cuplul ar fi la fel, forta la roata e mai mica in a 3-a(din cauza demultiplicarii) si daca in a 2-a abia era suficienta cat sa miste masina (putin mai mare eventual), in a 3-a devine insuficienta. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
C@talin |
![]()
Post
#35
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ite dasta noi pelcam la 4 dimineatza sa fie racoare si liber fara alte masini pe acolo
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
tarzy |
![]()
Post
#36
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 8 Jun 2007, 13:12) .... TArzy, ciocu mai mic ca Dacia 1410 are rampa maxima data de constructor 18 grade sau 32% (sau tangenta de 18=0.32 in caz ca nu stiai ce e aia "panta drumului"). Unghiul de atac cred ca e vreo 20 de grade. Eu platesc cui vrea benzina pana in judetul arges daca-mi arata ca urcarea din Corbeni la barajul vidraru nu are si pante de 10% minim (media o fi 7%). auzi bre dom'n priceputeanu ... pai uite eu ma bag .... matale pui benzina ptr dus intors si facxem un drum pana acolo. da .... daca nu e panta de 10% mataluta te intorci pe jos ca masina mea nu prea inchide dealde gura mare PS: eu nu-*mi aduc aminte sa ne fi tinut de acceasi caramida la cutremur si nici armata nu cred ca am facut-o impreruna. e drept .. bag de seama ca facem aceeasi facultate da oricum ... ai grija cum vorbesti ca poate iti dau ban la intrarea in Poli This post has been edited by tarzy: 8 Jun 2007, 15:32 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#37
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kriiss888 @ 8 Jun 2007, 13:08) Pai daca e s-o luam logic, cati romani au drum prin elvetia, cati au ocazia sa se dea prin alpi, din acestia, cati au Logan, cati au motorizarea de 1,4 si cati din acestia intra pe DaciaClub... probabilitatea este foarte mica ![]() QUOTE(kriiss888 @ 8 Jun 2007, 14:35) a treia NU mergea...urcam a doua in 4500 de ture...schimbam a treia ...si nu puteam mentine viteza...mergea un pic din inertie si dadea sa se opreasca ...asa ca schimbam a doua ...si da...mergeam zeci de minute cu a doua..in jur de 4000 de ture in rampa in linie dreapta..cu turatii(viteza) mai mica in curba. Asta e diferenta dintre 1,4 si 1,6 Poate pe drum drept ai 70 km/h intr-a doua...pe o rampa inclinita nici vorba de viteza asta ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 8 Jun 2007, 16:26 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
driverx |
![]()
Post
#38
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
kriiss888 |
![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
multi frustrati p'aci ...am impresia ca 1,6 asta are performante comparabile cu BMW-ul....testate pe Valea Oltului ...aia cu rampe de 10-13 %....
Nu am ce face...vand masina asta...si pana plec imi iau un ambit(ion) din asta de urca alpii singur... Topicul se poate inchide momentan...am aflat doar ce puternic e 1,6 asta, nu ce ma interesa Va spun cum a fost cand ma intorc. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
driverx |
![]()
Post
#40
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Frustrat esti tu, si stresat pe deasupra ... da' pe bune .... de te stresezi sa faci topicu asta. Eu ti-am zis ce raspunsuri o sa primesti. 1.6 nu urca singur si nu mai fa pe penibilu aici. Doar ca 1.6 nu te streseaza in halul in care o face 1.4....parca exact tu ai descris scenariul....nu?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
kriiss888 |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
mai baiatule, penibil esti tu care spui ca valea oltului are rampe de 10-13%, care lauda motorul de 1,6 de zici ca acu' il iau astia de la NASA si il pun pe vreo naveta
Eu nu sunt stresat..am vrut sa aflu niste informatii de la oameni care au fost pe acolo..tu nu faci parte din categoria asta asa ca poti sa ignori topicul asta |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
driverx |
![]()
Post
#42
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Am spus .. DACA....si cu asta am terminat cu tine....m-am saturat de tot neintelesii ca tine si mai stiu io unu pe aici.....
Bun, sa zicem ca or fi fost oameni acolo. Cum TIE ..... TIE..... ti sa PARUT ca e naspa, la fel putea sa i se PARA si la ALA care o fi fost pe acolo si uite asa iti faceai o parere deformata despre o problema ... FALSA. Hai ba, ca am trecut de gradinita.....se cere un alt nivel de intelegere a detaliilor...... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
tarzy |
![]()
Post
#43
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
bre baieti .,.., voi ati stat amandoi prea mult la soare?
normal ca 1,6 e mai potreivit la deal ca 1,4 da pana la BMW si NASA mai are cale lunga |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#44
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
N-a zis nimeni ca 1.6 e vreun BMW, doar ca intre 1.4 si 1.6 e diferenta clara si asta se simte la depasiri, in rampe si la greutate.
Nu stiu cat de frustrat pot fi eu, detinator de 1.6 care a mers si cu 1.4 destul cat sa-mi dau seama ca cel din urma e submotorizat. Singura frustrare este ca nu am drum prin Alpi. Dealtfel nu vad rostul topicului, panta-i panta, daca nu stii s-o urci, mai bine stai acasa. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
prody |
![]()
Post
#45
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Bai astia cu 1.6 8v, ciocu mic, un Prestige va da clasa in rampe oricand!
![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
kriiss888 |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 19 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 8 Jun 2007, 20:20) N-a zis nimeni ca 1.6 e vreun BMW, doar ca intre 1.4 si 1.6 e diferenta clara si asta se simte la depasiri, in rampe si la greutate. Nu stiu cat de frustrat pot fi eu, detinator de 1.6 care a mers si cu 1.4 destul cat sa-mi dau seama ca cel din urma e submotorizat. Singura frustrare este ca nu am drum prin Alpi. Dealtfel nu vad rostul topicului, panta-i panta, daca nu stii s-o urci, mai bine stai acasa. 1. Am trait aproape 20 de ani la 30 km de Sinaia; merg si acum des pe acolo. Am mers pe munte de mic...pe jos, cu bicicleta, cu masina...te asigur ca merg pe munte cu masina mai bine decat multi de pe forumul asta. Problema este nu daca stiu eu sa merg...ci daca rezista masina ... 2. Topicul era despre altceva...nu ma interesa chiar deloc o comparatie 1.4-1.6 . Masina mea e de 1.4 asta e...cu ea defilez. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 2006
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#47
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
borciparte |
![]()
Post
#48
|
![]() da Group: Banned Posts: 171 Joined: 7 June 07 ![]() |
eu zic sa va apucati sa vorbiti de masini
![]() |
--------------------
Dacia 1300
1980
- x 10 BOR Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault |
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#49
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Ideea e ca mai degraba strici ambreiaju decat motorul la urcari de pante..
Ca idee, am fost de Paste cu masina mea de 1.6 si 110 cai, pe la Cheile Bicazului si pe la Siriu cu 5 persoane in masina si bagaje.. Pe Chei, am urcat cu a2a la 4500-5000 de ture, caci mai jos de turatia asta simteam ca masina ramane fara putere! E normal pentru o masina pe benzina sa urce la turatia asta... Eu zic sa nu isi faca nimeni nici o problema! |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
driverx |
![]()
Post
#50
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Nu noi ne facem, ci kriiss888. Si nici nu proceseaza ce zicem noi de fapt, ci doar ceea ce doreste el sa inteleaga...asa cum vrea el.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
minny |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Pielea mea ... ce topic si asta ... si chiar ma interesa ca vreau sa bag si eu cateva exporari cu solenzu' mai la deal (il astept pe nh1980ro sa imi spuna ca daca e solenz' sa nu imi fac probleme ca mere sigur nu ca loganu'
![]() ![]() Si totusi ... daca merg in elvetia cu solnita ce se intampla ? Duce, nu duce ? Ii pica bara numa cand vede semnul cu procentul de rampa ? |
--------------------
------
------
------
|
|
99AIM |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Problema este ca fiecare merge cu masina care o are unde vrea,nu e un motiv de frustrare motorul de 1.4,eu mi-am facut resoftare si pot spune ca o ia mai tare de la turatii mici,masina nu definitiveaza personalitatea nimanui,fiecare o aranjeaza cum vrea,stiu tipi care au Ambiance in care au bagat cam 5000 de coco in muzica,suspensii,kit exterior... de ce oare nu se simt frustrati?sunt nesimtiti nu?
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#53
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Chitul sau gletul ala exterior, o face sa urce mai repede la deal?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
99AIM |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Prietene esti pus pe off-topic? daca astepti sa-ti raspund tot cu un afront te inseli,te las cu parerea ta ca doar ai mintea odihnita si poti continua iar eu pierd vremea sa-ti mai explic cate ceva......
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
driverx |
![]()
Post
#55
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(minny @ 8 Jun 2007, 23:42) Altu' varza. Buey, nu numa' Ambition-ul are 1.6. Poti lua Ambiance 1.6. Si dupa ABS si AC este urmatorul item care merita la Logan. Asta pentru cine nu vrea sa se pacaleasca cu 1.4 ca ar fi suficient in conditiile in care sunt cazuri in care are nevoie de acea putere in plus...atat cat este ea. QUOTE(vis-a-vis @ 9 Jun 2007, 08:20) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#56
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RamboX @ 9 Jun 2007, 08:28) Prietene esti pus pe off-topic? daca astepti sa-ti raspund tot cu un afront te inseli,te las cu parerea ta ca doar ai mintea odihnita si poti continua iar eu pierd vremea sa-ti mai explic cate ceva...... Poate esti obosit sau poate nu stii, dar incearca sa ne explici si noua, astora mai fara minte, cum muzica de mii de euro si cine stie ce briz-brizuri, gene si sprancene pe la faruri, praguri si mustati de bare, ajuta la performantele unei masini care se bate cu gravitatia, asta ca sa dovedesti cat de on-topic esti mataluta. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Abu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
@kriiss888, gandeste-te ca drumurile acelea sunt acolo de ceva vreme, poate chiar destul de vechi (nu ma refer la asfalt) si pe vremea cand s-au construit mergeau pe acolo masini mult inferioare tehnologic chiar si actualei Dacii Logan - asa ca nu-ti mai face atatea probleme ca s-ar strica ceva, ca nu o sa mergi toata viata cu ea in panta. O vacanta pe an nu are cum sa-i dauneze, chiar si la 4500 de ture.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#58
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Domle, nush ce se intelege din topicul asta, dar daca are cineva o masina cu inclinometru (Pajero parca avea din fabrica, Land Cruiser, sau chiar un Aro cu o scula aftermarket), sa-l filmeze la o urcare pe Transfagarasan, sa vedem si noi daca e vreo panta de 10%!
Ah, si daca ii era cuiva frica ca nu urca Loganul pe acolo, un coleg forumist vroia vara trecuta sa urce cu un scuter Peugeot de 70 cmc. This post has been edited by einstein1984: 9 Jun 2007, 08:59 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#59
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
babone |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 23 April 05 ![]() |
[quote=vis-a-vis,8 Jun 2007, 16:25]
Pai daca e s-o luam logic, cati romani au drum prin elvetia, cati au ocazia sa se dea prin alpi, din acestia, cati au Logan, cati au motorizarea de 1,4 si cati din acestia intra pe DaciaClub... probabilitatea este foarte mica ![]() Sa stii ca nu e asa de mica! ![]() Am Laureate 1.4 din 2005 si anul trecut m-am dat cu el prin alpii austrieci, cu 4 persoane, bagaje si AC permanent. Acum sa va mai spun ceva, ca veni vorba: Nu se compara soselele din Alpi cu cele montane din Romania, deoarece pantele sunt abordate mult mai lejer, curbele sunt largi si serpentinele cu ace de par sunt rare iar diferenta de nivel intre serpentine e mica. Ei au inventat tunelele si viaductele. In unele locuri nici nu ai senzatia ca urci, sti asta din cauza ca scade puterea si creste consumul! Intradevar, nu pot spune ca am tinut pasul in toate locurile cu masinile lor, dar ceea ce ii lipseste Loganului in panta nu e puterea, ca are destula daca cobori treapta de viteza si o calci. Loganul 1.4 isi pierde cuplul la turatii mici si trebuie sa te obisnuiesti cu un stil de condus in panta care e cam daunator motorului, intre noi fie vorba! Trebuie sa-i cam dai in gura! Pe soselele noastre inguste, cu viraje in scurt si panta mare, unde mai dai si de gropi in care ti-e mila sa intri cu 30km/h si 3000 de ture, e cam dificil de mers, caci motorul e mic si trebuie turat, tinut la cuplu maxim in orice treapta de viteza. In concluzie, sa stiti ca dupa 2000 km prin Alpi, cu urcusuri si coborasuri dar si cu portiuni drepte unde mergi cu 150 km/h, Loganul meu n-a avut nimic, nu a fiert motorul, nu s-au incins franele, ba a scos si 6.5 media! Ganditi-va ca Transfagarasanul il faceam cu Dacia 1300 din 1979 si bagam a I a in acele de par, opream la 15 minute sa se raceasca motorul si ambreiajul si faceam acatiste la planetare sa nu crape! Loganul, fie el 1.4, nu se compara! |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Estate
2008, 1.5dci 78kw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:56 |