demontare ceas km la dacia berlina
![]() ![]() ![]() |
demontare ceas km la dacia berlina
dini70 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 December 03 From: miercurea ciuc ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
DorinS |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 December 03 ![]() |
Mihai,
Cresterea turatiei de relanti sugereaza o functionare necorespunzatoare a regulatorului pozitiei initiale a clapetei. (Daca ai observat, in momentul in care rasucesti cheia in contact, ceva trage pedala de acceleratie putin in jos. Asta e servomecanismul care regleaza automat capatul de cursa al pedalei/clapetei pentru a mentine turatia de relanti. Tot el are si rolul pe care il avea socul la carburator, numai ca acum este comandat de calculator). Defectarea dispozitivului duce la imposibilitatea mentinerii turatiei de relanti la valoarea stabilita de calculator. Eu stiu ca reglajul tuturor elemetelor mecanice sau electrice ale injectiei se face numai dupa indicatiile testerului. Testerul poate citi de asemenea indicatorii de stare ai dispozitivelor comandate de calculator, pentru verificarea comportarii anormale a acestora de-a lungul timpului. Verifica deci daca nu cumva a fost schimbat acel dispozitiv in timpul lucrarilor de tinichigerie. Dupa descriere, cel care a facut "reglajul", cred ca a umblat la etalonarea acestui dispozitiv producand deranj in indicatiile pe care acesta le ofera calculatorului. (pozitia lui este monitorizata de calculator dar nu mai corespunde cu realitatea). Este posibil ca dispozitivul de fie gripat, blocat sau defect, caz in care pornirea la rece este afectata - motorul porneste la sfert dar nu poate mentine turatia de relanti comandata. |
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#3
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
:shock:
Dorineee, cu cine vorbesti :? Omu' intreba de demontat ceasu' ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
marfa raspuns, deci, tragi socul, dai 2 spritzuri, scoti chederul de la usa din spate si desumflii roata de rezerva, si gata kilometrajul din bord
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
paulp |
![]()
Post
#5
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Hai, ca-i postez eu raspunsul la topicul ala cu injectie :wink:
![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
DorinS |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 December 03 ![]() |
Ti-am sters eu ce ai scris aici, ca deja te repeti :wink: .
Paul |
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#7
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Dorine, tata, vezi ca esti in topicul gresit si deja ma doare burta de ris
![]() Ti-am postat eu raspunsul la problema cu iBerlina. Meri acolo si da-i urmarire subiect :wink: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
irinel75 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
se scot ceasurile toate prin partea stinga a bordului, dupa ce s-au scos siguanta pt bord(sirma aia otelita)..e munca de 1h/1.5h...
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX MEGANE SEDAN 2 / 1.5 dci 102CP
|
|
dini70 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 December 03 From: miercurea ciuc ![]() |
siguranta aia care tine tot corpul ceaselor trebuie scos si din partea dreapta,intreb pentru ca acolo nu pot ajunge cu mana.
|
-------------------- |
|
irinel75 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
ba se poate, demontezi cochilia volan, si torpedoul, dupa care cu minuta de "ginecolog" umb;li prin spate pe acolo....faza e ca mai ai 2 suruburi de care se prind din tabla triunghiulara a bordului, de suportul volan (mitraliera in limbajul mecanicilor), ei bine le desfaci si pe alea sa coboare suportul volan in jos putin dupa care scoti prin stinga bordului ceasurile....atentie: in functie de tipul carcasei de bord ai 2 sau 3 sirme de siguranta..spor
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX MEGANE SEDAN 2 / 1.5 dci 102CP
|
|
sosta |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 June 04 From: Galati ![]() |
La berlina mea din '95 cu bord tip "scoica" ... nu a fost nevoie decat de demontarea clemei din stanga, precum si slabirea a 3 suruburi de la bord (tot din partea stanga) ... si gata ... au iesit toate ceasurile foarte usor! Ca timp ... prima data cand le-am desfacut a durat vreo 2 ore ... a doaua oara vreo 15 minute ...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- BR-02-EJX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 22:07 |