DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema frane

djsorinel1984
post 7 Aug 2008, 22:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 June 08




am si eu o probl cu placutele de frana la somnoroasa mea.
Nu de mult timp am schimbat placutele de frana--cred ca am pus FERODO nu stiu ce model ca am ratacit cutia...am cerut in magazin ce e mai bun...20-27 de RON...ieftin ca braga...pe langa faptul ca deja a inceput sa scartaie la franare
(roata stanga fata) se si incalzeste destul de tare...aceeasi roata a suferit schimbarea unui rulment de 2 ori cred di cauza aceleasi probleme...nu freaca rau adica am mai umblat cu masini si cat de cat stiu ce e aiia sa merga franata nu am piston blocat--desfac aerisitorul si imping pistonul cu mana--- sau sa urle un rulment... nu scartaie in mers (doar cand franez) dar se incalzeste destul de rau aprox suportabil blush.gif --la drum intins cand folosesc franele 1,5% dar numai roata din stanga fata
unghi ok
jocuri ok

nem problem...si totusi...
va rog mult ajutor cu o idee un sfat ceva orice!!!!!!!
---doar e vorba de somnorik mea...ma intelegeti...multam fainnnnnn


--------------------
VW GOLF IV BASIC 2000, 1.4 16V - AG-84-SAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 7 Aug 2008, 22:33
Post #2


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Daca e infranata trage spre roata care e infranata.
Daca e rulment uruie,asta stii pt ca zici ca ai mai schimbat.
Este curios totusi ca ti-se incalzeste mai tare doar o roata,avand in vedere ca pistonasul lucreaza normal.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djsorinel1984
post 7 Aug 2008, 22:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 5 June 08




e mai mult decat curios...
si nu stiu ce are


--------------------
VW GOLF IV BASIC 2000, 1.4 16V - AG-84-SAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naick13
post 15 Feb 2009, 11:51
Post #4


membru solnizar


Group: Members
Posts: 37
Joined: 13 February 09
From: bucuresti




Se pare ca am avut aceeasi problema... sad.gif ..remedierea?am schimbat furtunasul care duce la etrier deoarece avea mizerie pe el.pistonasul era curat dar in shimb mergea foarte greu.


--------------------
ex. dacia solenza comfort 2003 - B 69 PUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DavioForce
post 15 Feb 2009, 14:59
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 14 February 09
From: Targoviste/Slatina




fai aerisirea la frane ca lumea si verifica forta de franare pe fiecare roata e posibil sa iti apese mai puternic pistonasul din partea aceea!goeste tot lichidul din instalatie ca poate ai gunis ceva pe ea ca nu costa mult e 14ron un butoias de 500ml de lichid si iti ajunge!


--------------------
Renault Megane 4 1.5 95 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorelus
post 15 Feb 2009, 16:36
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 26 December 08




Posibil garnitura din interiorul etrierului. Aceasta are rolul de a aduce înapoi cu 1/2mm pistonașul după frînare, astfel: la mișcarea înainte a pistonașului, garnitura dacă este fest pe pistonaș face o formă de trapez, care la eliberarea presiunii aduce pistonașul înapoi.


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
batranuldan
post 20 Feb 2009, 18:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 25 January 09




SI EU AM SCHIMBAT PLACUȚE ȘI AM FOST ZGÂRRRCIT. AM LUAT TOT CEVA CU 25-27 RON. AU SCHÎRȚÎIT DUPĂ O ZI DE LA MONTAJ.
TRE SA LUĂM TOTUȘI ALEA DE UZINĂ, CIUDAT DA ALEA NU SCÂRȚÎE


--------------------
dacia solenza 2005/ scala - CJ-43-ARY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 21 Feb 2009, 12:15
Post #8


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Sa stii ca exista si alte marci de placute,nu doar cele de ``origine``,care nu scartaie si isi fac treaba foarte bine,poate chiar mai bine decat cele vandute sub sigla Dacia.Tot ce trebuie avut in vedere,este TAR-ul acestor placute si mai ales corespondenta cu codurile dacia-reno.Daca ai grija de asta n-o sa ai probleme.


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike_maniack
post 24 Feb 2009, 00:16
Post #9


Membru Maniack


Group: Members
Posts: 45
Joined: 12 October 07
From: Bucuresti




am si eu niste probleme cam grave la franare.
daca pun fana brusc. imi fuge masina de spate si asfaltul e chiar curat.

normal ar fi sa nu fuga de spate nu indiferent de franare?

cam care ar fi cauzele ca, masina derapeaza asa urat?


--------------------
Dacia Solnitza 2004 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
benkenobi
post 24 Feb 2009, 07:07
Post #10


benkenobi


Group: Members
Posts: 842
Joined: 13 April 06
From: bucuresti




QUOTE(mike_maniack @ 24 Feb 2009, 01:16)
am si eu niste probleme cam grave la franare.
daca pun fana brusc. imi fuge masina de spate si asfaltul e chiar curat.

normal ar fi sa nu fuga de spate nu indiferent de franare?

cam care ar fi cauzele ca, masina derapeaza asa urat?
*


cel mai probabil ai dezechilibrata frana pe spate ( rotile franeaza diferit)
verifici foarte usor la un service cerand un test frane.
apoi reglezi corespunzator sabotii de frana si desparfuiesti tamburii.
spor la treaba.


--------------------
solenza solenza rapsodie rapsodie 2003-august
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 24 Feb 2009, 17:02
Post #11


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Banuiesc ca mai poate fi vorba si de repartitor,poate fi blocat si i se blocheaza frana spate inaintea celei din fata.Chiar daca frana pe fiecare roata e echilibrata corect,daca spatele se blocheaza prea devreme,sigur va fugi intr-o anumita directie,e nevoie sa nu fie volanul decat 2-3 grade spre dreapta sau spre stanga si gata,fundul masinii cauta bordura sau masinile de pe alta banda.Sa nu mai spun ca daca presiunea sau echilibrarea rotilor nu e ok,e mai rau...


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 11:01
Forum Renault