Vanzarile Dacia in scadere si in februarie
![]() ![]() ![]() |
Vanzarile Dacia in scadere si in februarie
klaus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
daciafan |
![]()
Post
#2
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
sincer nu mai incanta ce am citit mai sus
![]() dar se va redresa situatia intrucat iranienii au comandat si platit in avans 100 000 loganuri This post has been edited by daciafan: 14 Mar 2007, 15:37 |
--------------------
/
/
/
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
M-am uitat pe comunicatul de presa al lui Renault, si am observat niste lucruri interesante...
Astfel vanzarile de Logan au crescut de fapt fata de februarie 2006, insa acum e vorba de 2 modele de caroserie si un motor in plus. Scaderea totala este datorata disparitiei papucului si a faptului ca VAN-ul de la logan se vinde doar in 40% din cantitatea in care se vindea papucul (411 bucati VAN fata de 1014 papuci). Avand in vedere scaderile de taxe vamale la masinile importate de prin asia, se tine cam bine Loganul, daca este chiar in crestere fata de februarie anul trecut. Asta e o veste nasoala, ca inseamna ca nu vor scadea preturile la el. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ncristi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Absolut normala evolutia vanzarilor atat la dacia cat si la renault.
Gama invechit de modele si concurenta acerba au dus in mod logic la scaderea vazarilor lucru care probabil se remediaza in anii viitori cand vor apare modele de baza noi -laguna si megane in mod special (clio 3 deja ducand greul vanzarilor marcii. Pana una alata este imbucuratoare cresterea calitatii la ultimile modele ale marcii...(laguna 2.2, megane 2.2, clio 3 etc) ![]() This post has been edited by ncristi: 14 Mar 2007, 15:31 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
DFA |
![]()
Post
#5
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ssilviu |
![]()
Post
#6
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Vezi ca ncristi vorbea desrpre vanzarile pe plan european, despre asta era in citatul lui klaus.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Stefan.A |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Daca ar fi sa nu ma refer deloc la vanzarile reno, ci doar la dacia, as spune ca-s trist ca nu sunt si astea intr-o mare scadere.
Asta n-ar duce doar la micsorarea marjei de profit per masina vanduta (care-i de-a dreptul nesimntina) ci si la cresterea ofertei (calitativ). Scaderea vanzarilor de utilitare este rezultatul ideii marvelous de a face o caroserie pt break si van, in loc sa-si fi lansat van-ul/papucul asap - inainte de retragerea papucului vechi; si sa fi dezvoltat un amarat de break de bun simnt. Dar asa gandesti pt o piata matura nu pt niste emergenti-bananieri. Pe scurt, mi-ar place sa scada vanzarile la Logan pana cand vor intelege ca teapa are picioare scurte (si se intoarce repede impotriva ta). |
-------------------- |
|
minny |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Acum nici Reanult nu o duce bina dar daca ma uit strict la Dacia nu ii vad un viitor stralucit pentru ca:
- berlina e prea scumpa si are tot mai putina cautare - se preconizeaza un val de loganuri second cam intr-un maxim 1 an - nici taxa asta de prima inmatriculare nu va tine o vesnicie. Solutii ar fi introducerea de noi versiuni de caroserie/motorizare, o gama mai flexibila in optionale (desi asta presupune costuri de logistica mai mari, insa asta e, trebuie sa vina cu ceva), oferte de pret mai flexibile la versiunile actuale. Dacia nu ar trebui sa ne mai ia de prosti (nu stiu de ce cred toti ca suntem ciobani, AKA politicienii ...). Berlina e prea scumpa. Daca am punem pe dci-ul Ambition full alte posibile optionale ca si climatronic, cruise control, alt motor mai puternic (100 de cai sa zicem) si eu mai stiu ce am ajunge deja la pret de Megane! Si ce diferenta e intre ele! Apoi politica asta cu taraita nu stiu pana unde merge. Ce ar trebui sa faca imediat, absolut imediat e ca sa ofere standard 3 ani garantie! Iar alte elemente gen ABS si airbag pasager ar trebui sa fie inca din prima versiune prezente fara o crestere semnificativa de pret. Si referitor la modele noi cred ca hatchback-ul ar fi o gura de oxigen. Un break mai scurt nu vor scoate si nici nu vad de ce ar face-o, MCV-ul e un succes dovedit. Cu ce au dat-o in bara e VAN-ul. O fi ieftin dar nu se prea inghesuie nimeni la el. |
--------------------
------
------
------
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Imi permit sa-l citez aici pe userul Night Elf (Softpedia), pt ca nici eu nu puteam s-o zic mai bine de atat:
quote Dupa cum spunea cineva pe aici, romanii au asteptat un break. Foarte corect... din pacate au primit o duba. Eu imi mentin o afirmatie de acum 6 luni. Daca Dacia ar fi scos un break normal, la un pret apropiat de Sedan, ar cam fi spart piata. Din pacate in gandirea lor primitiva, ei au crezut ca romanul vrea doar spatiu. Ghinion, romanul s-a mai mutat si el pe la oras ca deh a intrat in UE si s-a cam saturat sa care porcu cu masina ca acum e cetatea european si a devenit mai pretentios, asa ca prefera sa cumpere carne prospata la kg din supermarket. Multi romani voiau o masina combi accectabila ca pret pentru concedii nu o duba corcita pentru carat marfa. Din pacate pentru dacia, target-ul MCV-ului este acum segmentul de piata reprezentat de micile firme. Marile corporatii inca prefera flote din grupul VAG in special. Duba, este un semiesec. Chiar ii costa asa mult sa puna o usa culisanta, stiindu-se problemele cu parcarile din marile orase si necesitatea de a putea descarca marfa in locuri cat mai stramte? Sedan-ul incepe sa piarda teren pe orasele mari in fata masinilor mici. E mai usor sa te strecori cu ele intr-un trafic infernal si consuma si mai putin. Doar cei cu posibilitati financiare mai mici care au familie@copii mai prefera Sedan-ul de la Dacia. Daca ne uitam pe aria 'Sfaturi cumpare auto" o sa vedem un prag psihologic de 10.000 de euro. Sunt oameni care isi pot permita o masina de pana in 10.000 de euro (de cele mai multe ori in jur de 8000 de euro) si oameni care isi permit masini de peste 10.000 cu un prag psihologic de 15.000 de euro. In cazul primului prag alternativele sunt 1. O masina mica si economica binisor dotata pentru oras. 2. Logan 3. Un SH german. In cazul 2, masini de peste 10000 de euro Sedanul pierde din start datorita finisajelor interioare. Degeaba masina are dotari bune daca finisajul e de kkt. In aceasta categorie oamenii deja devin mai pretentiosi la capitolul confort. MCV-ul aici pierde detasat fata de ceilalti producatori (Skoda Tour, Opel Astra G, Renault Megane - versiunile combi de ex), din cauza finisajelor si aspectului. Oamenii nu vor doar spatiu, mai vor si calitate pe segmentul de piata reprezentat de persoanele fizice cu familie. Cine-si permite o masina de 13.000 de euro sa zicem, inseamna ca-si mai poate permite un 15-20 de euro in plus pe luna la o rata de credit sau leasing si se arunca mai sus cu 1000-2000 de euro ca sa-si cumpere alceva mai stilat@finisat@confortabil. Practic target-ul lor ramane cel al micilor firme unde patronul isi baga picioarele in angajati si-si ia o masina multifunctionala, de regula diesel cheala... so ne reintoarcem la pragul de sub 10000 de euro. unquote Adevarat grait. Da' RENO probabil n-are bani sa plateasca un om care sa gandeasca cu capu'. Sau ii doare'n kur, cata vreme iranul, marocul, india si rusia vor cumpara meceveu' ca inecatii. Eu votez varianta 2. |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Atat de naspa se vinde MCV-ul ala de la logan ca se vinde mai bine ca berlina...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ncristi |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Este O MARE TAMPENIE sa sustii sus si tare ca loganul este "o teapa". Masina este fiabila, ieftin de intretinut per ansamblu este OK si nu spun asta in calitate de posesor ci in calitate de simplu observator care a a avut ocazia sa aiba o oarece tangenta cu acest produs.
Referitor la scadera vanzarilor la dacia este ABSOLUT normal sa se intamle acest lucru dupa ce piata interna s-a saturat in 2-3 ani de cand loganul este pe piata si oficialii renault stiua f bine acest lucru. Seful de la Pitesti a spus-o f frumos intr-o emisiune acum 1-1.5 ani intrebat cat va continua sa creasca vanzarile dacia in ro. " pomii nu cresc niciodata pana la cer" ![]() Important este ca dacia sa aiba un volulm de vanzari intern stabil sis suficient si restul - export ![]() This post has been edited by ncristi: 15 Mar 2007, 18:33 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
IsNa |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
De cand a iesit Loganul pe piata, la fiecare 3 luni apare un articol care anunta scaderea vanzarilor si prabusirea iminenta a producatorului. Incepe sa sune a rugaciune din partea unor oameni care nu stiu exact ce interes au.
Adevarul este in continuare ca Dacia-Renault vinde exact atatea masini cate poate produce. Deocamdata cererea nu e satisfacuta nici la nivel european, darmite pe pietele care erau prevazute a fi tinta adevarata a marcii: america latina, africa de nord, orientul mijlociu. Cui nu-i convine, sa bea un pahar de apa rece si sa vada daca se imbata... This post has been edited by IsNa: 16 Mar 2007, 10:33 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
zodrac |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca si-au revenit si vanzarile pentru vehicule utilitare.
QUOTE(Laurentiu Matache / laurentiu.matache@curierulnational.ro @ 14 Jun 2007) Vanzarile Dacia au crescut cu peste 6% in primele cinci luni Au fost comercializate peste 88.000 de unitati Anul trecut, profitul net s-a dublat fata de 2005 Vanzarile de autovehicule Dacia au crescut cu 6,1% la nivel mondial in primele cinci luni ale acestui an fata de perioada similara a anului trecut, la 88.419 de unitati, potrivit datelor publicate ieri de constructorul francez Renault, proprietarul companiei. Livrarile de autovehicule Dacia, incluzand autoturisme si vehicule comerciale usoare, au ajuns in luna mai la 24.790 de unitati, in crestere cu 23,9% fata de mai 2006. In primele cinci luni ale acestui an au fost comercializate 84.215 de autoturisme, nivel corespunzator unui avans de 8,3% fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce, in luna mai, cererea de autoturisme a crescut cu 25%, la 23.562 de unitati. Vanzarile de vehicule comerciale usoare Dacia au revenit pe crestere, dupa nivelurile reduse de la inceputul anului, determinate de perioada intre scoaterea din productie a modelului Pick-Up si inceperea comercializarii noului model utilitar, furgonul Logan VAN. Dacia a vandut in mai 1.228 de vehicule comerciale usoare, in urcare cu 5,9%. Vanzarile pe primele cinci luni sunt mai reduse cu 25,2% decat in perioada ianuarie-mai 2006, la 4.204 unitati. In Romania, cerere de peste 40.000 de unitati in primele 5 luni din 2007 Pe piata romaneasca, cererea de autovehicule Dacia a ajuns, in primele cinci luni, la 40.126 de unitati, in crestere usoara fata de nivelul de 39.765 de unitati raportat in primele cinci luni ale anului trecut. Vanzarile de autovehicule la nivel de grup, incluzand marcile Renault, Dacia si Renault-Samsung Motors, au scazut cu 4% in primele cinci luni, la 1,02 milioane unitati, in luna mai fiind consemnat un declin de 4,2%, fata de mai 2006, la 214.358 de unitati. Cererea de autoturisme s-a restrans cu 4,7% in intervalul ianuarie-mai, la 854.723 de unitati, in luna mai a acestui an fiind livrate cu 5,3% mai putine masini ca in mai 2006, pana la 180.297 de unitati. Marca Renault a consemnat in luna mai vanzari de 179.978 de autovehicule (minus 7,2%), pe ansamblul primelor cinci luni fiind raportata o scadere a vanzarilor de 5%, la 931.644 de unitati. Vanzarile de autoturisme Samsung Motors s-au restrans cu 1% in primele cinci luni ale acestui an fata de intervalul similar al anului trecut, la 48.600 de unitati, in luna mai fiind distribuite 9.590 de unitati (minus 1,2%). Principalele piete ale grupului francez au fost in luna mai Franta, Spania, Italia, Marea Britanie, Germania, Romania, Coreea de Sud, Rusia, Argentina si Belgia-Luxemburg. Automobile Dacia estimeaza ca va inregistra in acest an o crestere de 10-15% a cifrei de afaceri, fata de nivelul de 1,55 miliarde euro consemnat anul trecut. >Dacia a inregistrat anul trecut un profit net de 100,6 mil. euro In 2006, Automobile Dacia a inregistrat un profit net de 100,6 milioane de euro si o marja operationala de 6,9% din cifra de afaceri, pe fondul cresterii accentuate a vanzarilor, influentata de succesul comercial al gamei Logan. Fata de 2005, afacerile Automobile Dacia au avansat cu 29%, in timp ce profitul net s-a dublat. Anul 2006 a fost al doilea an in care subsidiara grupului francez Renault in Romania a inregistrat profit, dupa o perioada de cinci ani de pierderi. Cu 187.215 de unitati comercializate in Romania si la export, Dacia a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 9,3% fata de anul 2005. Activitatea centrului de export CKD Logan, gestionata de catre Renault Industrie Roumanie (RIR), a generat in 2006 o cifra de afaceri de 335 milioane euro. Cifra de afaceri cumulata a Dacia si a RIR a atins 1,884 miliarde euro, din care 45,7% reprezinta exportul (861 milioane euro). Dacia este cel mai mare producator roman de autoturisme, cu o cota de circa o treime din piata. Jurnalul National Hot News |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Se pare ca unii chiar nu stiau cum sa o zica mai bine ....
![]() This post has been edited by TheSaiLor: 14 Jun 2007, 11:22 |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 19:41 |