o alta problema cu semnalizarea
![]() ![]() ![]() |
o alta problema cu semnalizarea
mokkojunior |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
- br-03-cru
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cumva cind activezi si dezactivezi alarma clipesc si semnalizarile?
daca este asa atunci ai pus un fir pe la alarma aiurea adica am vrut sa spun ca unele alarme au doua iesiri izolate prin doua relee care in momentul cuplarii , decuplarii alarmei da un impuls ma gindesc ca ai cuplat firele la un singur releu This post has been edited by bygy007: 23 Jun 2007, 16:28 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mokkojunior |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 May 06 ![]() |
pai nu e normal sa clipeasca semnalizarile cand armez sau dezarmez alarma?
|
--------------------
dacia
solenza
- br-03-cru
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu cumva ai eliminat dioda de care se vorbea la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...55entry945455 ?
Pur si simplu nu inteleg de ce lumea nu da toate informatiile. Pai cum naiba sa se exprime oamnii daca tu nu spui ce ai facut, ce legaturi ai facut, ce ai eliminat, cum mergea inainte, ce s-a intamplat dupa ce ai modificat (si ce anume ai modificat) etc. ? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mokkojunior |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 May 06 ![]() |
ok...am alrma MAAT 861....de se pune pe cheie.....am verificat traseul...sunt 2 diode...pe care pentru orice eventualitate le-am schimbat...faza e ca nu am modificat nimic altceva...si nu stiu unde au pus cei de au montat alarma ...acel releu...sau releee...despre care vorbeati voi...poate ca o fi de la releul (releele) respective
alte detalii ce sa va mai spun....pur si simplu...am observat ca daca una din cele 2 diode este pusa invers ...fata de cealalta...atunci se aprind semnalizarile si de pe o parte si de pe alta cum ar fi si normal....numai ca ...atunci cand semnalizez dreapta ...nu e nici o problema ...doar cand semnalizez stanga ...semnalizeaza ca si cum ar fi cuplat butonul de avarii....asta e tot...iar cand diodele sunt puse la fel....cand armez sau dezarmez alarma ...semnalizeaza doar partea stanga....asta e tot... |
--------------------
dacia
solenza
- br-03-cru
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca alarma scoate semnal spre semnalizari printr-un singur releu, ar trebui sa aiba schema ceva de genu:
Asa e? Attached thumbnail(s) releu.JPG ( Size: 11.02k ) Number of downloads: 88 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mokkojunior @ 22 Jun 2007, 22:43) cand semnalizez dreapta ...merge fara probleme...dar cand semnalizez stanga.....semnalizeaza si stanga si dreapta de parca am pus pe avarie.....stie cineva de la ce o putea fi La aceasta intrebarea ti-ai raspuns singur:QUOTE(mokkojunior @ 23 Jun 2007, 19:32) sunt 2 diode[...]am observat ca daca una din cele 2 diode este pusa invers ...fata de cealalta...atunci se aprind semnalizarile si de pe o parte si de pe alta cum ar fi si normal....numai ca ...atunci cand semnalizez dreapta ...nu e nici o problema ...doar cand semnalizez stanga ...semnalizeaza ca si cum ar fi cuplat butonul de avarii Faptul ca la inversarea diodei se aprind ambele semnalizari indica in mod clar ca diodele au un punct comun. care ar trebui sa fi alimentat de firul galben despre care zice: QUOTE(Plictisitul @ 14 Jun 2007, 20:20) alarma are un singur releu de semnalizare, cvare este incorporat in unicate...iesirea se face pe un singur fir, galben,[...] si din acel fir se conecteaza 2 diode ca sa fie comandate semnalizarea stanga si dreapta... posibil ca undeva la aceste diode, sa fie intretupt traseul... incearca sa urmaresti firul galben ce pleaca din unitate...apoi verifici legaturile la diode... Problema reala este de fapt: QUOTE(mokkojunior @ 16 Jun 2007, 23:08) pe mine ma intriga faptul ca atunci cand cuplez pe mers inapoi...semnalizeaza ambele lumini...nu cumva ar fi trebuit sa semnalizeze numai cea din stanga ... Asta ar presupune ca exista iesire diferita pentru marsarier, ceea ce ma indoiesc.Legat de intrebarea ta QUOTE(mokkojunior @ 23 Jun 2007, 19:32) Iti pot spune ca nu urmaresti raspunsurile care ti se dau. QUOTE(Plictisitul @ 14 Jun 2007, 20:20) alarma are un singur releu de semnalizare, care este incorporat in unitate...iesirea se face pe un singur fir, galben Si acum ce am inteles eu, si crede-ma ca am facut eforturi sa inteleg ca exprimarile sunt imprastiate si fara detalii: 1. cu diodele puse normal alarma semnalizeaza doar cu partea stanga 2. cu diodele normal alarma semnalizeaza cu ambele parti cand dai cu spatele (de unde stii ca semnalizeaza cu ambele parti?) 3. cu dioda pusa invers (cred ca e vorba de dioda pe aprtea stanga) alarma semnalizeaza pe ambele parti, la fel cum se intampla si cand semnalizezi stanga. 4. cu dioda pusa invers semnalizarea pe dreapta merge bine. Aceste lucruri mie imi spun ca diodele sunt legate intre ele dar nu sunt legate la firul de semnalizare de iese din unitatea de alarma (firul galben), ci acel fir ar fi pus doar pe semnal stanga. Insa aceasta ipoteza nu se potriveste cu semnalizarea cand dai cu spatele. Poate mai dai niste detalii. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 08:44 |