DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1310 moare in a treia, cand schimb a treia pica in bot

tomi27
post 12 Jun 2007, 21:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 June 07




Chiar nu mai stiu ce sa fac.Daca stie cineva sa imi spuna ca altfel ii dau foc. In relanti merge frumos motorul, pot sa o turez si sa o tin turata cat vreau, caci merge super.Probemele apar cand pornesc de pe loc: I-a bine, a II-a bine, a III-a cand ajung pe la 2500 de ture, moare motorul ca si cum ar ramane fara benzina. LAs acceleratiea si se opreste motorul. Daca vreau sa o pornesc din nou, nu porneste decat dupa vreo 4-5 chei, ca si cum ar trebui sa se umple cnc-ul. Ppa benz e buna, membrana sprit e buna, rezervor nou. Bujii, platina capac delco nou. Ce poate fi?? Help meeeee !!!!!!!!!!!!!!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 12 Jun 2007, 21:35
Post #2


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




benzina putina in CNC? dupa cum vezi tiai raspuns singur! verifica cata benzina ai acolo !


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_carlan
post 12 Jun 2007, 21:36
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 1 January 07




ti-ai raspuns singur la problema! 'camera cnc'. altfel papa benzina cat o turezi pe loc si altfel cand e in sarcina, de aici si impresia ca ar ramane fara benzina in mers.
verifica nivelul sa fie ok, daca zici ca aprinderea e buna. cauta pe forum despre asta, gasesti tot ce se poate despre reglat carburator.


--------------------
dacia 1410 L 1995 berlina - B 53 PJK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jun 2007, 06:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Spui "rezervor nou": verifica si existenta spanului pe sorb, conducte..
Apoi, ai schimbat si busonul? Verifica-l si pe el, poate supapa lui nu functioneaza si se produce "vid" in rezervor (cind se opreste motorul scoate busonul; daca se aude un "fissssss" schimba busonul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Jun 2007, 08:01
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Hmmm la carburatie vid in rezervor ? nu prea cred ... ca astea au un furtun care lasa vaporii sa iasa afara ... este atarnat undeva langa gatul de alimentare ...
cred ca este vorba de nivel mic in CNC ...
si legat de buson ... masina mea este din 97 si din fabrica a venit cu buson pe care scrie ... NON VENTILE ...

This post has been edited by mihai0070: 13 Jun 2007, 08:03


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jun 2007, 08:18
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Aia cu furtunul e la break si NU e spre afara (din cite imi amintesc), ci e intre corp rezervor si gitul de alimentare, pentru evitarea "dopului de aer" in rezervor cu coloana de benzina in "git". Functioneaza cumva pe sistemul vaselor comunicante.
Si da, la carburatie daca se blocheaza supapele de pe buson, egalarea presiunii/depresiunii nu se mai face.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Jun 2007, 08:21
Post #7


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Bre au am nova si la nova este un furtun care iese din rezervor si atarna ...(defapt legat cu un colier de o traversa a masinii sa stea sus) si pe gat nu are nici un loc in care sa intre ceva ... iar busonul este NON VENTILE ... deci la mine nu face nici o egalarea a presiunii ... acum nu te contrazic dar eu iti spun ce am in ograda ...

Numai bine

This post has been edited by mihai0070: 13 Jun 2007, 08:21


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jun 2007, 08:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ia vezi ce masina are initiatorul. Alea au supape (doar daca odata cu rezervorul n-a schimbat si busonul si a pus eronat "nonventile").
A, daca la tine e atirnat furtunul, nu pute in interior a benzina?

This post has been edited by diaconuliviu: 13 Jun 2007, 08:32


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Jun 2007, 08:32
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




cu vre-o 7 ani inaintea mea ... liviu sunt bun de cinste ...


PS ... inca nu m-am trezit blush.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 13 Jun 2007, 22:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




ba daca nu merge incearca sa desfaci pompa de benzina si sa scoti una sau 2 garnituri de vin intre bloc si pompa ca asa facea si a mea si se tocise un pic axa cu came si asa am rezolvato
Mie nu mi se tura mai mult de 3000 rpm in ori ce treapta pe liber merge si 6500-7000rpm dar mergeam fara probleme cu ea doar ca nu puteam depasi 3000rpm in orice trapta


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 01:20
Forum Renault