1310 moare in a treia, cand schimb a treia pica in bot
![]() ![]() ![]() |
1310 moare in a treia, cand schimb a treia pica in bot
tomi27 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
|
|||
thedragon |
![]()
Post
#2
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
benzina putina in CNC? dupa cum vezi tiai raspuns singur! verifica cata benzina ai acolo !
|
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
valentin_carlan |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 1 January 07 ![]() |
ti-ai raspuns singur la problema! 'camera cnc'. altfel papa benzina cat o turezi pe loc si altfel cand e in sarcina, de aici si impresia ca ar ramane fara benzina in mers.
verifica nivelul sa fie ok, daca zici ca aprinderea e buna. cauta pe forum despre asta, gasesti tot ce se poate despre reglat carburator. |
--------------------
dacia
1410 L
1995 berlina
- B 53 PJK
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Spui "rezervor nou": verifica si existenta spanului pe sorb, conducte..
Apoi, ai schimbat si busonul? Verifica-l si pe el, poate supapa lui nu functioneaza si se produce "vid" in rezervor (cind se opreste motorul scoate busonul; daca se aude un "fissssss" schimba busonul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Hmmm la carburatie vid in rezervor ? nu prea cred ... ca astea au un furtun care lasa vaporii sa iasa afara ... este atarnat undeva langa gatul de alimentare ...
cred ca este vorba de nivel mic in CNC ... si legat de buson ... masina mea este din 97 si din fabrica a venit cu buson pe care scrie ... NON VENTILE ... This post has been edited by mihai0070: 13 Jun 2007, 08:03 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Aia cu furtunul e la break si NU e spre afara (din cite imi amintesc), ci e intre corp rezervor si gitul de alimentare, pentru evitarea "dopului de aer" in rezervor cu coloana de benzina in "git". Functioneaza cumva pe sistemul vaselor comunicante.
Si da, la carburatie daca se blocheaza supapele de pe buson, egalarea presiunii/depresiunii nu se mai face. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bre au am nova si la nova este un furtun care iese din rezervor si atarna ...(defapt legat cu un colier de o traversa a masinii sa stea sus) si pe gat nu are nici un loc in care sa intre ceva ... iar busonul este NON VENTILE ... deci la mine nu face nici o egalarea a presiunii ... acum nu te contrazic dar eu iti spun ce am in ograda ...
Numai bine This post has been edited by mihai0070: 13 Jun 2007, 08:21 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ia vezi ce masina are initiatorul. Alea au supape (doar daca odata cu rezervorul n-a schimbat si busonul si a pus eronat "nonventile").
A, daca la tine e atirnat furtunul, nu pute in interior a benzina? This post has been edited by diaconuliviu: 13 Jun 2007, 08:32 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
cu vre-o 7 ani inaintea mea ... liviu sunt bun de cinste ...
PS ... inca nu m-am trezit ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
ba daca nu merge incearca sa desfaci pompa de benzina si sa scoti una sau 2 garnituri de vin intre bloc si pompa ca asa facea si a mea si se tocise un pic axa cu came si asa am rezolvato
Mie nu mi se tura mai mult de 3000 rpm in ori ce treapta pe liber merge si 6500-7000rpm dar mergeam fara probleme cu ea doar ca nu puteam depasi 3000rpm in orice trapta |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:20 |