Stergatoarele de parbriz - eterna problema
Stergatoarele de parbriz - eterna problema
Claudiopolis |
20 Sep 2004, 06:34
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
|
|||
RIon |
20 Sep 2004, 08:08
Post
#2
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
ale mele scartaie si lasa si o dara mica de ...ulei, sau ceva de gen...???
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Ov |
20 Sep 2004, 08:25
Post
#3
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.472 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
Claudiopolis, nu iti calca bine lama pe parbriz, d'aia fac asa, am schimbat si eu o gramada de stergatoare pana m-am prins de ce fac asa (tot pe forum am citit pe undeva, dar demuuuuuult). Treaba e ca trebuie sa le modifici caderea din brat.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Claudiopolis |
20 Sep 2004, 08:48
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu |
Ai vreo idee cum fac asta? Prin indoirea bratelor? Si ce trebuie urmarit? Pentru ca inteleg ce vrei sa spui dar "calcatul" asta nu poate sa fie perpendicular pe parbriz intrucat din cauza structurii elastice a ansamblului se va culca inevitabil intr-o parte.
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
Ov |
20 Sep 2004, 09:41
Post
#5
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.472 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
prin indoirea bratelor. Nu stiu sa-ti zic cat, pt ca eu am luat-o pe incercate. Le-am frecat vre-o saptamana pana am nimerit reglejul (acum sterg perfect). Toata distractia m-a costat un brat nou (care l-am rupt :twisted: )
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Claudiopolis |
20 Sep 2004, 11:51
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu |
Indoire...hmm....eu am schimbat recent ambele brate si n-am chef sa le mai schimb o data ... dar in fine, va eu ce pot face. Problema e ca se chinuie mult stergatoarele mele sa faca o cursa completa.
Oricum, mersi Ov. Imi place sloganul tau. Eu lucrez in publicitate. :-) |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
Dyda |
20 Sep 2004, 12:56
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 |
Eu am pus stergatoare de DSN, unul a ramas intact iar celalalt a fost scurtat bratul ,pot sa spun ca merg brici poate chiar mai bine
|
-------------------- Kox
|
|
sstanescu |
20 Sep 2004, 13:39
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Daca lama merge in raspar, sare dupa cum zice Claudiopolis, inseamna mai mult ca sigur ca ea nu sta perpendiculara pe geam. Daca e asa, tot ce trebuie este sa torsionezi nitel bratul stergatorului in asa fel incat sa elimini unghiul asta. Deci bratul nu trebuie strambat, ca nu vrei neaparat sa puna presiune mai mare, ci trebuie torsionat nitel.
Si la mine o luase unul razna si l-am rezolvat fix asa. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
Ov |
20 Sep 2004, 13:47
Post
#9
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.472 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
torsionat voiam sa zic :mrgreen: (deh, daca am dat spaga la RM :inger: )
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
RIon |
20 Sep 2004, 18:45
Post
#10
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
de cat sunt stergatoarele pe Nova? de 16?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
chirucornelus |
4 Oct 2004, 15:40
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 April 04 From: braila |
fratilor, revin cu o rugaminte!asta dupa ce am luat un avant in spate pe vremea aia ploioasa de saptamana trecuta cand , m-am trezit cu spatele facut varza in fata blocului ( acolo fiind si locul de parcare!!!)!cred ca un cretin caruia ii mergeau stergatoarele ca si mie , m-a lovit si a plecat repede de tot!asta e ...cost total 1 mil !fara chituire si revopsire!asta la primavara!
PROBLEMA: lamele de metal ale capacului motorului de la stergatoare sunt ff distruse de vreme si alti agenti cred!nu am gasit capac separat ptr motorul stergatoarelor!ce sa fac? sa iau un motor nou , complet sau am sanse sa gasesc totusi numai capacul?si toate astea ptr ca nu am viteza cu temporizare a stergatoarelor, releul temporizator fiind bun! multumesc si astept un raspuns! |
-------------------- DJ Coco
|
|
RIon |
9 Oct 2004, 11:34
Post
#12
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
totusi, ce marime au stergatoarele la Nova?
Nu e bine sa se puna ala de la sofer mai lung cu ceva? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cromo |
10 Oct 2004, 08:08
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 1 October 04 From: Bucuresti |
Claudiopolis, cred că cea mai mare vină o are și calitatea lamelelor de cauciuc de la ștergătoare. Verifică, în primul rând, dacă sunt suficient de moi. Efectul despre care vorbești apare și când aceste lamele sunt lucrate dintr-un cauciuc foarte rigid. În cazul acesta, încearcă să le înmoi puțin prin ungere cu glicerină. Ținele așa 2-3 zile, după care șterge-le bine și încearcă-le din nou pe mașină. Nu îți garantez însă că rezultatul este de durată, dar este o posibilitate, înainte de a face alte investiții.
Pe de altă parte (deși cred că această practică o ai), îți recomand ca în vasul cu apa pentru parbriz șă adaugi fie acea soliție spacială pentru cenzuratățat parbrize, fie un amestec (proporția ți-o stabilești tu) de apă, alcool medicinal sau tehnic și foarte puțin șampon (indiferent de sezon). RIon, referitor la urma de ulei pe parbriz, pe lângă eventualele probleme cu ștergătoarele, încearcă o degresare a parbrizului pe exterior (cu alcool sau spray pentru dezghețat parbrizul). Ar putea fi o posibilitate simplă de rezolvare a acestei probleme. Luați vă rog cele de mai sus numai ca simple recomandări personale. Nu exclud variantele menționate de ceilalți participanți. Baftă! This post has been edited by cromo: 10 Oct 2004, 08:26 |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 09:16 |