Cat de repede sa ma astept sa pice ceva la Logan?, Cam ce pica in general cand e exploatat "mai dur"?
![]() ![]() ![]() |
Cat de repede sa ma astept sa pice ceva la Logan?, Cam ce pica in general cand e exploatat "mai dur"?
NetFlow |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|||
Tibi_ |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 26 November 06 ![]() |
QUOTE(bloodem @ 16 Jun 2007, 08:57) in oras un GPL consuma minim 11 litri la suta. Un logan diesel consuma 5 litri la suta. Deci deja din punctul asta de vedere sunt in cel mai RAU caz egale. Dar, in afara orasului devine si mai palpitant. Cu un consum de 3 litri/suta la 90 km/h la diesel, GPL-ul nu are nicio sansa. In plus, masina pe GPL este simtitor mai lenesa decat cea pe benzina (probabil performantele se pot compara cu cele ale DCi-ului), insa iarasi DCi-ul are avantaj cu al sau cuplu maxim la 1700 RPM. Ce mai ramane? Costul redus al reviziilor? La benzina reviziile te costa in jurul a 2 milioane prima, cam la fel si a doua si a treia vreo 3 milioane. La motorina prima revizie costa 3 milioane (inclusiv filtru motorina!), cam la fel si a doua, iar a treia costa 4-5. Desigur ca aici comparatia era benzina-motorina, intre motorina si GPL in cel mai bun caz e la fel. Nu stiu daca sunt diferente fata de benzina. Deci, as dori sa aflu de ce consideri tu ca masina pe GPL ar fi mai avantajoasa (mai ales pentru o firma unde masina circula chiar pana la 70 000 km/an)? In ceea ce priveste consumu pe gpl in oras as putea fi de acord cu tine fiindca e mai mare decat cel specificat de catre producator cu doar vreun litru.Dar la partea cu consumurile la diesel nu trebuie sa faci atata reclama aproape absurda consumului de motorina a DCi-ului oferind date mai mici cu aproximativ un litru fata de cele oferite de producator astfel datele oficiale sunt urmatoarele: 5.8 consum urban, si 4.1 consum extraurban. Oricine stie putina matematica poate sa isi faca niste calcule pe baza datelor oficiale ale producatorului si se poate vedea ca la capitolul cost al comustibilului GPL este mai ieftin decat DCI cu foarte putin e adevarat dar mai ieftin, si mai ieftin va fi si la intretinere cel putin in prima 100.000km de kilometri, iar la achizitie e mai ieftin cu 600Euro. Nu am discutat despre performante fiindca acolo eu as prefera un DCI datorita cuplului superior si cred ca multi gandesc la fel.Am spus ca e mai ieftin ATAT. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate 1.4MPI
|
|
bloodem |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Sincer pe mine nu ma intereseaza datele producatorului privind consumul. Ma intereseaza strict experienta personala si banii pe care ii cheltuiesc. Cand am spus acele consumuri nu au fost scornite ci astfel de consumuri am eu. Daca vrei pun si fisierul excel in care am toata evidenta cu numar de km, litri adaugati, bani platiti, consum mediu urban/extraurban.
PS: am uitat cel mai important lucru: la GPL avantajul este strict dependent de pretul gazului... Traim in Romania, preturile cresc in continuu (in special atunci cand cererea e mare), prin urmare la cea mai mica crestere a pretului deja mai degraba iei benzina decat GPL. This post has been edited by bloodem: 16 Jun 2007, 12:04 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
NetFlow |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 January 06 ![]() |
Va rog mutati discutia gpl vs diesel pe alt thread
![]() Eu am luat 1.4 benzina si nu o sa cumpar masina pt firma cu care merg angajati diesel in veci. |
--------------------
Dacia
1310 logan 1.4 cel mai ieftin
|
|
Cristi39 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 19 November 06 ![]() |
Pentru Bloodem: nu te supara ca te intreb,tu mergi numai noaptea cu masina de-ti consuma doar atat( 5l in oras)? Sau in weekend ? vino prin Bucuresti si daca scoti un dci Logan sub 6,5 esti tare....Toti amicii care au un dci(si nu sunt putini) nu reusesc sa scoata un consum sub 6,5.Inclusiv taximetristii pe care i-am intrebat.
Ca sa nu mai vorbim daca mai mergi si cu AC-ul pornit.... |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007 Privillege
|
|
bloodem |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
continuand off topicul: nu sunt din Bucuresti, sunt din Galati, prin urmare traficul nu se poate compara. Si aici avem asteptari mari la semafor (in special la orele de varf) dar rar se intampla sa mergi bara la bara. Consumul vostru de 6.5 este din cauza ca mai mult stati pe loc decat sa mergeti, astfel combustibilul se arde dar kilometrajul sta. In Galati in cele mai grele conditii scoti un consum de 5.5%, dar folosind frana de motor cum folosesc eu, nu depasesti 5%.
De aceea sa nu uitam ca este foarte important si stilul de condus. Spre exemplu, daca o tii des la turatii mari si ai un stil sportiv... e foarte posibil ca in orice oras sa scoti peste 6%. Si ca sa iti raspunzi singur la intrebare, eu avand 11 000 km in vreo 5 luni, tu ce zici? Merg numai noaptea sau doar in weekend? Mentionez ca acesti kilometri sunt facuti in proportie de... 80-90% urban. This post has been edited by bloodem: 16 Jun 2007, 14:25 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
sonykel |
![]()
Post
#37
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
Omu vrea masina ptr firma. Trebuie consum mic si fiabilitate. Daca masina va face sub 50.000km sa fie benzina daca face peste 50.000km sa fie disel. GPL-ul iese din discutie ptr ca nu exceleaza de loc la fiabilitate si daca soferu nu are grija de masina cu un GPL iesi in pierdere ptr ca va trebui sa bagi bani in repararea motorlui.
Dar oricum noi suntem off topic pt ca nu nu se pune problema de motor ca doar nu mai e vechea dacie sa-i faci la 150.000km segmentarea. Pe om il interesa partea de suspensii directie si diverse ``accesori`` ale motorului. Deci cum ati ajuns voi la Disel vs Gpl si la discutii de genu consum mic daca esti prudent. Omu a zis de la inceput ca masina va fi condusa de soferi iar pe sofer nu-l intereseaza el consumu nu sta el cu ochii pe turometru cu cat mai multe frane de motor. This post has been edited by sonykel: 16 Jun 2007, 14:25 |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
Mirciulik |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Am mers cu un taximetrist care avea 130.000Km la bord. Motor 1.4, mergea bine, arata ingrijit la interior, usile troncaneau in mers destul de tare, dar cred ca soferul nu s-a obosit vreodata sa le desfaca si sa vada ce e pe acolo...
La rulaj nu se auzeau troncanituri decat din interiorul usilor. Din scurta mea conversatie cu soferul am inteles ca nu a schimbat decat cateva bucse si in rest consumabile: ulei distributia bujii. Repet masina era vioaie si probabil cu putina bunavointa putea rezolva si problema usilor. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#39
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(NetFlow @ 14 Jun 2007, 17:13) Am in plan sa mai cumpar cateva.. insa intai vreau sa testez 2-3 luni unul sa vedem cat tine si cum tine. Pai ia unul pe benzina si testeaza-l. Daca nu are ceva probleme din fabrica (se poate intimpla la orice marca), vei fi foarte multumit de Logan ca masina de firma |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
DFA |
![]()
Post
#40
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Dacă nu vă opriți cu offtopicul despre consum și comparații GPL-Diesel acest topic va fi închis și se vor aplica sancțiuni!
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
jay333 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
QUOTE(Dsign @ 14 Jun 2007, 19:50) O fi ieftina pentru cineva care are peste 2500 euro pe luna. La 60.000 km m-a costat 500 euro; si e masina "romaneasca". Logan de 1.4 care in doi ani a vazut 100.000 km: - 30.000 bieleta directie dreapta (garantie) - 100.000 ambele bielete - revizii si consumabile Eu unul cred ca am nimerit una buna de nu i-am schimbat prea multe pana acum. Drumuri a vazut de tot felul si am condus-o in toate felurile; inca ma mai tine. Scartaie usile ca asta e boala lor, la denivelari fasaie ceva pe spate de la inceput (amortizoare?), are siaj (?) la cutie de cand am luat-o, frana e mai slaba in ultima vreme (trebuie sa schimb ferodouri) si inca mai poate 160 pe A2 fara probleme si imi scoate 7,..l/100km la mers constant cu 140. Una peste alta, era o masina buna cand costa 6460 euro Preferance 1.4 cu metalizata. |
--------------------
.
.
.
|
|
AL |
![]()
Post
#42
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
pica para malaiata....
deci va rog sa bva abtineti de la asemenea topicuri cu "de toate"... acesta se inchide! informatiile dorite se obtin citind discutiile de pe acest forum iar intrebarile se pun la fiecare subiect in parte, daca e cazul... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 23:52 |