DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum instant 1.5dCi la viteze constante

curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 07:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




Dupa cum bine se stie.. .functia de consum instant la noile versiuni a fost scoasa. Urmeaza si eu sa-mi pun un CB (masina e Preferance) si am inteles ca nu se poate pune si consumul instant. As dori sa stiu aceste valori la diferite viteze in diferite trepte de viteza, pentru a ne face o idee despre ce stil de condus sa adoptam pentru sanatatea motorului si pentru consum.

Formatul as fori sa fie ceva de genul, daca se poate:

TR (treapta) -> RPM -> vit. -> x L/100 km
Ex:

TR. V -> 2000 RPM -> 85 km/h -> x L/100km

Interesante sunt valorile pentru:

TR.III -> 2000 RPM -> 50 km/h
TR.IV-> 1800 RPM -> 60 km/h
TR V -> aprox. 2800 RPM -> 120 km/h

Stiu ca s-a tot comentat pe ideea de ce e bine sa avem consum instant si comp. de bord... mergi dupa stilul tau de mers... si asculti motorul, dar multi dintre posesori nu au avut masini cu propulsie diesel si mai ales CDI, astfle de comentarii sunt inutile. Vrea sa fac din acest topic un punct de informare si atat, cine are de comenat rog sa o faca pe topicurile dedicate.
Am uitat sa precizez... e bine de specificat si versiunea cu tipul de motor (E3 / E4)


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Jun 2007, 08:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Ce vrei tu nu se poate deoarece in treapta X la cu Y rpm.si viteza Z poti avea mai multe valori de consum instantaneu in functie de factorii externi, drum, sofer.... etc etc.deci daca vrei valori de consum la Dci citeste topicul dedicat.
Ceea ce vrei tu este irelevant si fara rost.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 08:24
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




Nimeni nu a sustinut, ca ala trebuie sa fie consumul, e absolut normal sa existe diferente. In topicul care l-ai indicat e alta mancare de peste, e de mult fumat, si ala e un consum mediu.. care variaza si mai mult da la un conducator la altul datorita factorilor care i-ai mentionat, pe cand consumul instant la viteza constanta variaza mult mai putin, pentru ca multi parametri sunt constatnti: viteza constanta (nu combinatie de localitati si drum european), se elimina accelerarile, acestia fiind principalii factori, iar ca diferenta de incarcatura, cosumul poate varia cu aprox. 0,7 L la 100 de km pentru 100 kg in plus.
Sper ca m-am facut inteles cat de clar se poate.

In plus, daca este irelevant sau nu... o sa vedem cate persoane sunt interesate de acest aspect, eu unul sunt foarte interesat, de altfel nu ma chinuiam sa deschid acest topic pentru a-mi aduce bataie de cap.

This post has been edited by curbat_laurentiu: 14 Jun 2007, 08:27


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Jun 2007, 08:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Consumul mediu este direct proportional cu consumul instantaneu....deci?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 08:41
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




Fara suparare... daca nu intelegi.. lasa pe altii sa posteze... am specificat ca nu doresc discutii inutile... daca ai date concrete.. te rog frumos sa postezi, altfel nu dau curs discutiilor gen GIGI-CONTRA.

Ca ex.: daca nu erau diferente (cum sustii) cei de la Dacia, si nu numai, nu mai dadeau consumurile pentru Urban, Extra-urban si Mixt. Pe de alta parte daca te pun sa alerig cu start de pe loc tu ai sa consumi aceeasi energie decat daca ai alerga in mod constant, totusi sunt niste legi fizice clare.... (intervine acceleratia in ecuatie.)

This post has been edited by curbat_laurentiu: 14 Jun 2007, 08:44


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 14 Jun 2007, 08:43
Post #6


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Consumul instantaneu variază și el așa cum variază și cel mediu, ba e chiar mai sensibil la sarcină, înclinație, viteza și direcția vântului, ș.a.m.d. decât cel mediu.

Ceea ce vrei tu e cam imposibil, pentru că depinde de prea mulți factori și ca atare ar fi irelevant pentru tine. Da, consumul instantaneu e foarte folositor pentru a vizualiza regimul de funcționarea al motorului, cu el poți vedea foarte ușor suprasarcina și poți evita subturarea, respectiv supraturarea. Dar se poate și fără el!

Pentru a optimiza consumul mai folositor ți-ar fi să schimbi corect treptele de viteză, să nu subturezi dar nici să nu supraturezi motorul.

Adică:

În oraș: să schimbi treapta în sus când ajungi la 2.500rpm și să retrogradezi treapta când te aproprii de 1.500rpm

În afară: să schimbi treapta în sus când ajungi la 3.000/3.500rpm și să retrogradezi treapta când te aproprii de 2.000rpm


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 08:49
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




Cu tot respectul DFA.... sunt de acord cu tine ca multi factori care influenteaza consumul sunt comuni , DAR, multi factori se elimina la mersul constant, datele care le solicit pot fi folosite nu numai pentru un mers economic si sanatos, poate unii doresc sa plece din tara pe autostrada si 80% din drum e autostrada (Ex. Italia aprox. 2000 km). Am initiat acest topic si pentru faptul, ca foarte multi au solicitat aceste date... si au obitnut cateva franturi si nimic mai mult... in rest s-a aberat la greu.
Cu restepct blush.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borciparte
post 14 Jun 2007, 08:49
Post #8


da


Group: Banned
Posts: 171
Joined: 7 June 07




Astia doi Laurentiu, nu va luati la cearta biggrin.gif tongue.gif
Laurentiu, l@u a incercat sa iti raspunda, e corect ce a zis el, il acuzi nefondat ca e gigi-contra. Mai degraba pune-i mai multe intrebari si descoase-l bine decat sa ii dai cu flit, pana una alta nu prea ti-au raspuns prea multi la intrebarea ta, el a facut-o si sa stii ca destul de corect si bine argumentat.
Eu nu am Lgn dar pot sa iti spun din experienta cu alte masini, consumul instantaneu nu are nicio relevanta cand il compari cu consumul mediu, e pus la masini doar asa, ca sa fie.
La BMW de exemplu nu ai consum instantaneu (mai putin cele cu "ac"), tocmai din acelasi motiv, faptul ca si cei de la Dacia by Renault l-au scos e un lucru bun, te cred ca poate tie ti se parea interesant dar sa stii ca dupa un timo realizai ca e cam inutil.
Mergi cu masina economic, in functie de trafic, de conditii si ai sa vezi ca vei avea un consum mic, mai ales daca te limitezi sa mergi cu maxim 120km/h.


--------------------
Dacia 1300 1980 - x 10 BOR
Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 14 Jun 2007, 08:58
Post #9


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




La ~60Km/h - treapta 3 - 2.500rpm consumă ~4,5litri
La ~100Km/h - treapta 5 - 2.100rpm consumă ~4,0litri
La ~140Km/h - treapta 5 - 3.500rpm consumă ~7,0litri

Viteza e cea afișată de vitezometru.
Valorile sunt aproximative, din memorie, iar ele variază funcție de pasageri, bagaje, înclinație, vânt, etc.

Aerul condiționat adaugă 0,5-1,0 litri în plus, funcție de temperatura exterioară și viteza de ventilație.

This post has been edited by DFA: 14 Jun 2007, 09:10


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 09:04
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




Nu vreau sa ma cert cu absolut nimeni... , de altfel am si argumentat cerinta mea, va rog cititi cu atentie ce-am postat, si nu cred ca sunt aberant. Ca inca nu au aparut date... posibil ca multi nu stiu aceste date, sau se descurajeaza vazand ca ne certam pe tema - e interesant sau nu / ca reflecta sau nu in mod corect consumul(costul) unui drum / e bine sau nu asa.... Mie unu' mi s-a luat de discutiile astea care le-am gasit peste tot, nu vreau altceva decat niste date, sau trebuie sa cersesc si sa fac anumite persoane sa se simta importanti (nu vreau sa jicnesc pe nimeni). Eu unul zic, hai sa facem acest topic sa-si atinga tinta si nimic mai mult, discutiile pe langa... sunt destule topicuri, ca dovada ca nimeni nu s-a lamurit de prea multe. Faptul ca, consumul instant nu e o mare chestie din punct de vedere al implementarii, e altceva, ca e mai putin sau nu irelevant... e relativ.

Apropo, deja postasei, multumesc foarte mult DFA, apreciez gestul, esti singura persoana care a fost la subiect.
Totusi vad o mica diferenta, la 100 km/h tu ai 2100 RPM, tot din amintiri eu am in jur de 2400 RPM.

Daca sunt si alte persoane cu date, rog frumos sa posteze. dupa mai multe date o sa tragem eventual si o concluzie referitor la faptul cat de mult influenteaza ceilalti factori consumul, si astfel o sa lamurim si alte aspecte.

This post has been edited by curbat_laurentiu: 14 Jun 2007, 09:11


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 14 Jun 2007, 09:16
Post #11


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




La 2.500rpm în treapta 5 sunt exact 110Km/h pe vitezometrul meu.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 09:21
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




mmm ciudat... la mine stiu sigur (ce-mi indica) si valorile sunt 2400 RPM -> 100 km/h , e posibil sa am probleme cu indicatoarele sau sa fie problema din cutie. Suntem in Romania... so orice e posibil.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 14 Jun 2007, 09:33
Post #13


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




După cum observi, pot fi variații mari, din toate părțile, din cauza asta consumul instantaneu e destul de irelevant pentru a generaliza.
Mașinile nu sunt perfect identice și nici șoferii...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 09:47
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




Daca e diferenta de turatii la aceeasi viteza putem presupune una din 2
1. cesurile nu sunt calibrate;
2. cutie de viteze necorespunzatoare blink.gif ceea ce e nasol rau
Eu zic, sa vedem tutusi si alte pareri, si pe urma ne convingem daca e una din cele 2 probleme sau poate am vazut unul din noi doi rau.

This post has been edited by curbat_laurentiu: 14 Jun 2007, 09:48


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 14 Jun 2007, 09:57
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




confirm pentru 2500 rpm , tr.a V-a - 110 km / h
iar ,
pentru cca. 2300-2375 rpm , tr. a IV-a - 100 km /h

Consumul instantaneu variaza pentru o anumita viteza daca ea se obtine prin accelerare sau decelerare si pe urma stabilizare . Sunt foarte multe fariabile in calculul consumului instantaneu . Relevant dupa mine este consumul mediu realizat intr-un parcurs de cel putin 4-500 km. Eu nu ma uit la consumul instant . la demaraje in forta , accelerari in treptele inferioare sau daca esti in treapta superioara , viteza mica si accelerezi , o sa te sperii ce consum instantaneu iti afiseaza . Era un topic mai lunile trecute cu ce consumuri realizeaza lumea cu DCi-uri . Merita sa-l cauti si sa faci o lectura . Ca sa ai consum bun , sub limita data de Uzina , incearca sa mergi pe autostrada intre 120-125 km/h si pe drumurile noastre cu pana in 110 / h , fara accelerari si franari bruste .


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 10:06
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




in a IV-a la turatia specificata de tine sigur nu am viteza respectiva, sincer nu mai stiu care este.. dar o sa bag la tartacuta cu prima ocazie.
Consumul instantaneu, ma intereseaza la viteza constanta, altfel nu e relevant, si devine important consumul mediu.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 14 Jun 2007, 10:09
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




rectific si scuze este vorba de treapta a V-a !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This post has been edited by camesibiu: 14 Jun 2007, 10:10


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Jun 2007, 11:47
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(curbat_laurentiu @ 14 Jun 2007, 09:41)
Fara suparare... daca nu intelegi.. lasa pe altii sa posteze... am specificat ca nu doresc discutii inutile... daca ai date concrete.. te rog frumos sa postezi, altfel nu dau curs discutiilor gen GIGI-CONTRA

  Ca ex.:  daca nu erau diferente (cum sustii) cei de la Dacia, si nu numai, nu mai dadeau consumurile pentru Urban, Extra-urban si Mixt. Pe de alta parte daca te pun sa alerig cu start de pe loc tu ai sa consumi aceeasi energie decat daca ai alerga in mod constant, totusi sunt niste legi fizice clare.... (intervine acceleratia in ecuatie.)
*




1. Consumurile date de Dacia ca de altfel orice consum la oricare producator sunt date dupa teste efectuate in anumite conditii , conditii pe care tu nu ai sa le indeplinesti sau daca da foarte rar.
2. Este clar ca la pornire se consuma energie mai multa decat in mers dar daca la pornire nu bate vantul iar dupa aceea in mers normal va bate cu (ex.) 100km/h din fata sau din spate sau daca cei ce iti dau raspunsurile unul are 500kg in portbagaj ,altul cara o canapea deasupra, altul iti da consumul instantaneu la vale, altul la deal, altul cu vantul din spate etc. etc ce faci ? cum crezi ca au sa te ajute aceste date ?
3. Nu ma lua cu citate savante de genul ..legile fizicii&ecuatie...acceleratie ca nu tine....daca le-ai fi stapanit cum trebiue nu ajungeam la discutii
4. Ai un minus pentru aluzii...tot fara suparare !

This post has been edited by l@u: 14 Jun 2007, 11:48


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 14 Jun 2007, 12:11
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Daca il ajuta cu ceva pe cel ce a initiat topicul:
in viteza a 4-a la 55 km/h (aproximativ 1800 RPM) consumul instantaneu este de 2,5 - 3 litri la suta, la 80 km/h in viteza a 5a (aproape 2000 RPM) consumul, la fel, este 3 litri la suta, iar la 90 km/h in treapta a 5-a consumul e 3,6 litri/suta. Consumul nu numai ca e asa pe CB, dar este verificat si rasverificat de mine in BANI, care sunt cea mai reala si mai importanta unitate de masura biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyll007
post 14 Jun 2007, 12:13
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




ca sa nu mai deschid alt topic(mi-am montat si eu aseara CB) imi spune si mie cineva care este diferenta dintre "Distanta parcursa de la ultima resetare" si "Kilometrajul partial al distantei facute" ; si cum fac sa mi se resetez consumul mediu. Multumesc pentru intelegere si viitoarele raspunsuri


--------------------
dacia logan preferance 2006 - OT-00-xyz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Jun 2007, 12:19
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Pentru reset consum mediu apesi pana apare pe display consumul mediu si apoi tii apasat butonul de sub display .Prima data incepe sa palpaie si apoi se reseteaza adica apare _ _ _ _ .


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 14 Jun 2007, 14:38
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(l@u @ 14 Jun 2007, 11:47)
1.  Consumurile date de Dacia ca de altfel orice consum la oricare producator sunt date dupa teste efectuate in anumite conditii , conditii pe care tu nu ai sa le indeplinesti sau daca da foarte rar.
  2. Este clar ca la pornire se consuma energie mai multa decat in mers dar daca la pornire nu bate vantul iar dupa aceea in mers normal va bate cu (ex.) 100km/h din fata sau din spate sau daca cei ce iti dau raspunsurile unul are 500kg in portbagaj ,altul cara o canapea deasupra, altul iti da consumul instantaneu la vale, altul la deal, altul cu vantul din spate etc. etc ce faci ? cum crezi ca au sa te ajute aceste date ?
  3. Nu ma lua cu citate savante de genul ..legile fizicii&ecuatie...acceleratie ca nu tine....daca le-ai fi stapanit cum trebiue nu ajungeam la discutii
  4. Ai un minus pentru aluzii...tot fara suparare !
*



Nene... tii cu tot dinadinsul sa ne certam si nu vreau asta, in plus nu stiu care e meseria dumitale, dar daca vrei sa-ti explic fizic si mecanic ce inseamna o putem face in alta parte iar profesia ma face sa fiu in masura cu ce afirm.
In alta ordine de idei, nu am spus ca la toata lumea o sa fie consumul instantaneu la fel pentru acceasi viteza, ar insemna sa fiu absurd cu toate ca ma repet, sincer c-am incep sa inteleg de ce anumiti buni prieteni au abandonat acest forum.
In plus nu am zis ca trebuie sa iasa consumul dat de producator, din fraza respectiva altceva trebuie sa intelegi, si stiu foarte bine cum sunt extrase acele date, altfel imi calculam singur cosumurile si nu mai apelam la cei care au bunavointa sa posteze aici.
Fi intelegator cu mine totusi, nu vreau sa fac circ, si da dovada de respect pentru cei care vor sa citeasca acest topic, orgoliile sa le lasam pe alta data si alt loc.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 14 Jun 2007, 14:59
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




@nyll007
Ambele arata acelasi lucru (daca le resetezi in acelasi timp) insa exista independent fiindca le poti reseta separat. Adica poti urmari distanta parcursa dintr-un anumit loc in altul fara a pierde setarea care spune cati Km ai facut de la ultimul plin de exemplu.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nyll007
post 14 Jun 2007, 15:05
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




@Abu & @l@u multumesc pt raspunsuri


--------------------
dacia logan preferance 2006 - OT-00-xyz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 14 Jun 2007, 15:56
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(curbat_laurentiu @ 14 Jun 2007, 15:38)
*





Ca sa vezi ca nu vreau circ cu toate ca am spus ca iti dau minus nu am facut-o....sper sa nu profite cineva si sa iti dea o anonima.Cred ca totul a inceput de la exprimare/intelegere ...cineva a vrut sa spuna ceva si celelalt a inteles exact pe dos dar nu mai conteaza cine si cum .Sper sa ai cat mai multe raspunsuri asa cum ti-ai dorit dar la urma te rog sa faci un review ca sa vad si eu la ce concluzii ai ajuns.

This post has been edited by l@u: 14 Jun 2007, 15:57


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 14 Jun 2007, 16:08
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




cred ca se putea rezolva jovial , adica se putea scrie de catre cineva un raspuns la obiect oricat de aiurea ar parea. omul a pus o intrebare si a primit numai "pasi inainte" daca intelegeti ce vreau sa zic smile.gif daca aveam dci ii raspundeam eu.

informativ pentru cei cu mpi tr a 3a - 50 km/h cons. instant: aprox 4,5-5,5 in functie de diversi factori. tr a 4 a cu 80 km/h aprox 4,8 - 5 tot cu aproximatie in functie de diversi factori. in nici un caz pe drum in rampa. peste 120 km/h creste direct proportional cu viteza ajungand si la 15 la 180km/h.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 15 Jun 2007, 07:17
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Pentru cine vrea sa mearga economic consider ca este foarte utila functia de consum instant. Nu are importanta daca ai 500 kg in portbagaj sau daca ai o canapea deasupra masinii. Functia te-ar ajuta sa mergi pe minim in conditiile date, nu sa urmaresti o valoare anume pe care ai obtinut-o in cu totul alte conditii.
Eu mi-as fi dorit sa am functia respectiva, dar acum dupa un an cred ca cunosc masina suficient ca sa merg economic cand doresc.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 15 Jun 2007, 08:08
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(han_1.6 mpi @ 14 Jun 2007, 16:08)
cred ca se putea rezolva jovial , adica se putea scrie de catre cineva un raspuns la obiect oricat de aiurea ar parea. omul a pus o intrebare si a primit numai "pasi inainte" daca intelegeti ce vreau sa zic smile.gif daca aveam dci ii raspundeam eu.

informativ pentru cei cu mpi tr a 3a - 50 km/h cons. instant: aprox 4,5-5,5 in functie de diversi factori.  tr a 4 a cu 80 km/h aprox 4,8 - 5 tot cu aproximatie in functie de diversi factori. in nici un caz pe drum in rampa. peste 120 km/h creste direct proportional cu viteza ajungand si la 15 la 180km/h.
*




QUOTE(Bill @ 15 Jun 2007, 07:17)
Pentru cine vrea sa mearga economic consider ca este foarte utila functia de consum instant. Nu are importanta daca ai 500 kg in portbagaj sau daca ai o canapea deasupra masinii. Functia te-ar ajuta sa mergi pe minim in conditiile date, nu sa urmaresti o valoare anume pe care ai obtinut-o in cu totul alte conditii.
Eu mi-as fi dorit sa am functia respectiva, dar acum dupa un an cred ca cunosc masina suficient ca sa merg economic cand doresc.
*




Multumesc frumos pentru datele furnizate si pentru intelegere! asta vroiam !
Daca se considera util un topic identic pentru motoarele mpi... va rog nu ezitati, intamplarea face sa am DCI blush.gif



--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 15 Jun 2007, 08:14
Post #29


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(DFA @ 14 Jun 2007, 09:16)
La 2.500rpm în treapta 5 sunt exact 110Km/h pe vitezometrul meu.
*
QUOTE(camesibiu @ 14 Jun 2007, 09:57)
confirm pentru 2500 rpm , tr.a V-a - 110 km / h
*
"La mine" la 2500rot/min in tr. a V-a am fix 105km/h. De mentionat e ca ambele tablouri de bord pe care le-am avut (acu' sint la al doilea) aratau cum am spus 105km/h.
Asta e Dacia... da' nu ma mai mira...


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curbat_laurentiu
post 26 Jun 2007, 07:28
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 05
From: Bucuresti




Tin sa multumesc inca o data d-lui Dydycom... el mi-a pus CB. Cu aceasta ocazie am tras urmatoarelel concluzii:

Tr. IV - 1900 RPM - 60 km/h ---> consum de 3 L/100 km
Tr. V - aprox. 2200 ~ 2300 RPM - 100 km/h ---> consum de 4 L/100km
Tr. V - aprox. 2900 RPM - 120 km/h -- > consum de 5 L/100 km


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI 23 oct. 2006 - Preference - B ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 22:59
Forum Renault