Consum instant 1.5dCi la viteze constante
![]() ![]() ![]() |
Consum instant 1.5dCi la viteze constante
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|||
l@u |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Ce vrei tu nu se poate deoarece in treapta X la cu Y rpm.si viteza Z poti avea mai multe valori de consum instantaneu in functie de factorii externi, drum, sofer.... etc etc.deci daca vrei valori de consum la Dci citeste topicul dedicat.
Ceea ce vrei tu este irelevant si fara rost. |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nimeni nu a sustinut, ca ala trebuie sa fie consumul, e absolut normal sa existe diferente. In topicul care l-ai indicat e alta mancare de peste, e de mult fumat, si ala e un consum mediu.. care variaza si mai mult da la un conducator la altul datorita factorilor care i-ai mentionat, pe cand consumul instant la viteza constanta variaza mult mai putin, pentru ca multi parametri sunt constatnti: viteza constanta (nu combinatie de localitati si drum european), se elimina accelerarile, acestia fiind principalii factori, iar ca diferenta de incarcatura, cosumul poate varia cu aprox. 0,7 L la 100 de km pentru 100 kg in plus.
Sper ca m-am facut inteles cat de clar se poate. In plus, daca este irelevant sau nu... o sa vedem cate persoane sunt interesate de acest aspect, eu unul sunt foarte interesat, de altfel nu ma chinuiam sa deschid acest topic pentru a-mi aduce bataie de cap. This post has been edited by curbat_laurentiu: 14 Jun 2007, 08:27 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
l@u |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Consumul mediu este direct proportional cu consumul instantaneu....deci?
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Fara suparare... daca nu intelegi.. lasa pe altii sa posteze... am specificat ca nu doresc discutii inutile... daca ai date concrete.. te rog frumos sa postezi, altfel nu dau curs discutiilor gen GIGI-CONTRA.
Ca ex.: daca nu erau diferente (cum sustii) cei de la Dacia, si nu numai, nu mai dadeau consumurile pentru Urban, Extra-urban si Mixt. Pe de alta parte daca te pun sa alerig cu start de pe loc tu ai sa consumi aceeasi energie decat daca ai alerga in mod constant, totusi sunt niste legi fizice clare.... (intervine acceleratia in ecuatie.) This post has been edited by curbat_laurentiu: 14 Jun 2007, 08:44 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
DFA |
![]()
Post
#6
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Consumul instantaneu variază și el așa cum variază și cel mediu, ba e chiar mai sensibil la sarcină, înclinație, viteza și direcția vântului, ș.a.m.d. decât cel mediu.
Ceea ce vrei tu e cam imposibil, pentru că depinde de prea mulți factori și ca atare ar fi irelevant pentru tine. Da, consumul instantaneu e foarte folositor pentru a vizualiza regimul de funcționarea al motorului, cu el poți vedea foarte ușor suprasarcina și poți evita subturarea, respectiv supraturarea. Dar se poate și fără el! Pentru a optimiza consumul mai folositor ți-ar fi să schimbi corect treptele de viteză, să nu subturezi dar nici să nu supraturezi motorul. Adică: În oraș: să schimbi treapta în sus când ajungi la 2.500rpm și să retrogradezi treapta când te aproprii de 1.500rpm În afară: să schimbi treapta în sus când ajungi la 3.000/3.500rpm și să retrogradezi treapta când te aproprii de 2.000rpm |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
curbat_laurentiu |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu tot respectul DFA.... sunt de acord cu tine ca multi factori care influenteaza consumul sunt comuni , DAR, multi factori se elimina la mersul constant, datele care le solicit pot fi folosite nu numai pentru un mers economic si sanatos, poate unii doresc sa plece din tara pe autostrada si 80% din drum e autostrada (Ex. Italia aprox. 2000 km). Am initiat acest topic si pentru faptul, ca foarte multi au solicitat aceste date... si au obitnut cateva franturi si nimic mai mult... in rest s-a aberat la greu.
Cu restepct ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
borciparte |
![]()
Post
#8
|
![]() da Group: Banned Posts: 171 Joined: 7 June 07 ![]() |
Astia doi Laurentiu, nu va luati la cearta
![]() ![]() Laurentiu, l@u a incercat sa iti raspunda, e corect ce a zis el, il acuzi nefondat ca e gigi-contra. Mai degraba pune-i mai multe intrebari si descoase-l bine decat sa ii dai cu flit, pana una alta nu prea ti-au raspuns prea multi la intrebarea ta, el a facut-o si sa stii ca destul de corect si bine argumentat. Eu nu am Lgn dar pot sa iti spun din experienta cu alte masini, consumul instantaneu nu are nicio relevanta cand il compari cu consumul mediu, e pus la masini doar asa, ca sa fie. La BMW de exemplu nu ai consum instantaneu (mai putin cele cu "ac"), tocmai din acelasi motiv, faptul ca si cei de la Dacia by Renault l-au scos e un lucru bun, te cred ca poate tie ti se parea interesant dar sa stii ca dupa un timo realizai ca e cam inutil. Mergi cu masina economic, in functie de trafic, de conditii si ai sa vezi ca vei avea un consum mic, mai ales daca te limitezi sa mergi cu maxim 120km/h. |
--------------------
Dacia 1300
1980
- x 10 BOR Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault |
|
DFA |
![]()
Post
#9
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
La ~60Km/h - treapta 3 - 2.500rpm consumă ~4,5litri
La ~100Km/h - treapta 5 - 2.100rpm consumă ~4,0litri La ~140Km/h - treapta 5 - 3.500rpm consumă ~7,0litri Viteza e cea afișată de vitezometru. Valorile sunt aproximative, din memorie, iar ele variază funcție de pasageri, bagaje, înclinație, vânt, etc. Aerul condiționat adaugă 0,5-1,0 litri în plus, funcție de temperatura exterioară și viteza de ventilație. This post has been edited by DFA: 14 Jun 2007, 09:10 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa ma cert cu absolut nimeni... , de altfel am si argumentat cerinta mea, va rog cititi cu atentie ce-am postat, si nu cred ca sunt aberant. Ca inca nu au aparut date... posibil ca multi nu stiu aceste date, sau se descurajeaza vazand ca ne certam pe tema - e interesant sau nu / ca reflecta sau nu in mod corect consumul(costul) unui drum / e bine sau nu asa.... Mie unu' mi s-a luat de discutiile astea care le-am gasit peste tot, nu vreau altceva decat niste date, sau trebuie sa cersesc si sa fac anumite persoane sa se simta importanti (nu vreau sa jicnesc pe nimeni). Eu unul zic, hai sa facem acest topic sa-si atinga tinta si nimic mai mult, discutiile pe langa... sunt destule topicuri, ca dovada ca nimeni nu s-a lamurit de prea multe. Faptul ca, consumul instant nu e o mare chestie din punct de vedere al implementarii, e altceva, ca e mai putin sau nu irelevant... e relativ.
Apropo, deja postasei, multumesc foarte mult DFA, apreciez gestul, esti singura persoana care a fost la subiect. Totusi vad o mica diferenta, la 100 km/h tu ai 2100 RPM, tot din amintiri eu am in jur de 2400 RPM. Daca sunt si alte persoane cu date, rog frumos sa posteze. dupa mai multe date o sa tragem eventual si o concluzie referitor la faptul cat de mult influenteaza ceilalti factori consumul, si astfel o sa lamurim si alte aspecte. This post has been edited by curbat_laurentiu: 14 Jun 2007, 09:11 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
DFA |
![]()
Post
#11
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
La 2.500rpm în treapta 5 sunt exact 110Km/h pe vitezometrul meu.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mmm ciudat... la mine stiu sigur (ce-mi indica) si valorile sunt 2400 RPM -> 100 km/h , e posibil sa am probleme cu indicatoarele sau sa fie problema din cutie. Suntem in Romania... so orice e posibil.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
DFA |
![]()
Post
#13
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
După cum observi, pot fi variații mari, din toate părțile, din cauza asta consumul instantaneu e destul de irelevant pentru a generaliza.
Mașinile nu sunt perfect identice și nici șoferii... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca e diferenta de turatii la aceeasi viteza putem presupune una din 2
1. cesurile nu sunt calibrate; 2. cutie de viteze necorespunzatoare ![]() Eu zic, sa vedem tutusi si alte pareri, si pe urma ne convingem daca e una din cele 2 probleme sau poate am vazut unul din noi doi rau. This post has been edited by curbat_laurentiu: 14 Jun 2007, 09:48 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
camesibiu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 28 July 06 From: Sibiu ![]() |
confirm pentru 2500 rpm , tr.a V-a - 110 km / h
iar , pentru cca. 2300-2375 rpm , tr. a IV-a - 100 km /h Consumul instantaneu variaza pentru o anumita viteza daca ea se obtine prin accelerare sau decelerare si pe urma stabilizare . Sunt foarte multe fariabile in calculul consumului instantaneu . Relevant dupa mine este consumul mediu realizat intr-un parcurs de cel putin 4-500 km. Eu nu ma uit la consumul instant . la demaraje in forta , accelerari in treptele inferioare sau daca esti in treapta superioara , viteza mica si accelerezi , o sa te sperii ce consum instantaneu iti afiseaza . Era un topic mai lunile trecute cu ce consumuri realizeaza lumea cu DCi-uri . Merita sa-l cauti si sa faci o lectura . Ca sa ai consum bun , sub limita data de Uzina , incearca sa mergi pe autostrada intre 120-125 km/h si pe drumurile noastre cu pana in 110 / h , fara accelerari si franari bruste . |
--------------------
ex Dacia
Logan 1,5 dCi
2006-Preference
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
in a IV-a la turatia specificata de tine sigur nu am viteza respectiva, sincer nu mai stiu care este.. dar o sa bag la tartacuta cu prima ocazie.
Consumul instantaneu, ma intereseaza la viteza constanta, altfel nu e relevant, si devine important consumul mediu. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
camesibiu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 28 July 06 From: Sibiu ![]() |
rectific si scuze este vorba de treapta a V-a !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
This post has been edited by camesibiu: 14 Jun 2007, 10:10 |
--------------------
ex Dacia
Logan 1,5 dCi
2006-Preference
|
|
l@u |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(curbat_laurentiu @ 14 Jun 2007, 09:41) Fara suparare... daca nu intelegi.. lasa pe altii sa posteze... am specificat ca nu doresc discutii inutile... daca ai date concrete.. te rog frumos sa postezi, altfel nu dau curs discutiilor gen GIGI-CONTRA Ca ex.: daca nu erau diferente (cum sustii) cei de la Dacia, si nu numai, nu mai dadeau consumurile pentru Urban, Extra-urban si Mixt. Pe de alta parte daca te pun sa alerig cu start de pe loc tu ai sa consumi aceeasi energie decat daca ai alerga in mod constant, totusi sunt niste legi fizice clare.... (intervine acceleratia in ecuatie.) 1. Consumurile date de Dacia ca de altfel orice consum la oricare producator sunt date dupa teste efectuate in anumite conditii , conditii pe care tu nu ai sa le indeplinesti sau daca da foarte rar. 2. Este clar ca la pornire se consuma energie mai multa decat in mers dar daca la pornire nu bate vantul iar dupa aceea in mers normal va bate cu (ex.) 100km/h din fata sau din spate sau daca cei ce iti dau raspunsurile unul are 500kg in portbagaj ,altul cara o canapea deasupra, altul iti da consumul instantaneu la vale, altul la deal, altul cu vantul din spate etc. etc ce faci ? cum crezi ca au sa te ajute aceste date ? 3. Nu ma lua cu citate savante de genul ..legile fizicii&ecuatie...acceleratie ca nu tine....daca le-ai fi stapanit cum trebiue nu ajungeam la discutii 4. Ai un minus pentru aluzii...tot fara suparare ! This post has been edited by l@u: 14 Jun 2007, 11:48 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
bloodem |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Daca il ajuta cu ceva pe cel ce a initiat topicul:
in viteza a 4-a la 55 km/h (aproximativ 1800 RPM) consumul instantaneu este de 2,5 - 3 litri la suta, la 80 km/h in viteza a 5a (aproape 2000 RPM) consumul, la fel, este 3 litri la suta, iar la 90 km/h in treapta a 5-a consumul e 3,6 litri/suta. Consumul nu numai ca e asa pe CB, dar este verificat si rasverificat de mine in BANI, care sunt cea mai reala si mai importanta unitate de masura ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
nyll007 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
ca sa nu mai deschid alt topic(mi-am montat si eu aseara CB) imi spune si mie cineva care este diferenta dintre "Distanta parcursa de la ultima resetare" si "Kilometrajul partial al distantei facute" ; si cum fac sa mi se resetez consumul mediu. Multumesc pentru intelegere si viitoarele raspunsuri
|
--------------------
dacia
logan
preferance 2006
- OT-00-xyz
|
|
l@u |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Pentru reset consum mediu apesi pana apare pe display consumul mediu si apoi tii apasat butonul de sub display .Prima data incepe sa palpaie si apoi se reseteaza adica apare _ _ _ _ .
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(l@u @ 14 Jun 2007, 11:47) 1. Consumurile date de Dacia ca de altfel orice consum la oricare producator sunt date dupa teste efectuate in anumite conditii , conditii pe care tu nu ai sa le indeplinesti sau daca da foarte rar. 2. Este clar ca la pornire se consuma energie mai multa decat in mers dar daca la pornire nu bate vantul iar dupa aceea in mers normal va bate cu (ex.) 100km/h din fata sau din spate sau daca cei ce iti dau raspunsurile unul are 500kg in portbagaj ,altul cara o canapea deasupra, altul iti da consumul instantaneu la vale, altul la deal, altul cu vantul din spate etc. etc ce faci ? cum crezi ca au sa te ajute aceste date ? 3. Nu ma lua cu citate savante de genul ..legile fizicii&ecuatie...acceleratie ca nu tine....daca le-ai fi stapanit cum trebiue nu ajungeam la discutii 4. Ai un minus pentru aluzii...tot fara suparare ! Nene... tii cu tot dinadinsul sa ne certam si nu vreau asta, in plus nu stiu care e meseria dumitale, dar daca vrei sa-ti explic fizic si mecanic ce inseamna o putem face in alta parte iar profesia ma face sa fiu in masura cu ce afirm. In alta ordine de idei, nu am spus ca la toata lumea o sa fie consumul instantaneu la fel pentru acceasi viteza, ar insemna sa fiu absurd cu toate ca ma repet, sincer c-am incep sa inteleg de ce anumiti buni prieteni au abandonat acest forum. In plus nu am zis ca trebuie sa iasa consumul dat de producator, din fraza respectiva altceva trebuie sa intelegi, si stiu foarte bine cum sunt extrase acele date, altfel imi calculam singur cosumurile si nu mai apelam la cei care au bunavointa sa posteze aici. Fi intelegator cu mine totusi, nu vreau sa fac circ, si da dovada de respect pentru cei care vor sa citeasca acest topic, orgoliile sa le lasam pe alta data si alt loc. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
Abu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
@nyll007
Ambele arata acelasi lucru (daca le resetezi in acelasi timp) insa exista independent fiindca le poti reseta separat. Adica poti urmari distanta parcursa dintr-un anumit loc in altul fara a pierde setarea care spune cati Km ai facut de la ultimul plin de exemplu. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
nyll007 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
@Abu & @l@u multumesc pt raspunsuri
|
--------------------
dacia
logan
preferance 2006
- OT-00-xyz
|
|
l@u |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(curbat_laurentiu @ 14 Jun 2007, 15:38) Ca sa vezi ca nu vreau circ cu toate ca am spus ca iti dau minus nu am facut-o....sper sa nu profite cineva si sa iti dea o anonima.Cred ca totul a inceput de la exprimare/intelegere ...cineva a vrut sa spuna ceva si celelalt a inteles exact pe dos dar nu mai conteaza cine si cum .Sper sa ai cat mai multe raspunsuri asa cum ti-ai dorit dar la urma te rog sa faci un review ca sa vad si eu la ce concluzii ai ajuns. This post has been edited by l@u: 14 Jun 2007, 15:57 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
cred ca se putea rezolva jovial , adica se putea scrie de catre cineva un raspuns la obiect oricat de aiurea ar parea. omul a pus o intrebare si a primit numai "pasi inainte" daca intelegeti ce vreau sa zic
![]() informativ pentru cei cu mpi tr a 3a - 50 km/h cons. instant: aprox 4,5-5,5 in functie de diversi factori. tr a 4 a cu 80 km/h aprox 4,8 - 5 tot cu aproximatie in functie de diversi factori. in nici un caz pe drum in rampa. peste 120 km/h creste direct proportional cu viteza ajungand si la 15 la 180km/h. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Bill |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cine vrea sa mearga economic consider ca este foarte utila functia de consum instant. Nu are importanta daca ai 500 kg in portbagaj sau daca ai o canapea deasupra masinii. Functia te-ar ajuta sa mergi pe minim in conditiile date, nu sa urmaresti o valoare anume pe care ai obtinut-o in cu totul alte conditii.
Eu mi-as fi dorit sa am functia respectiva, dar acum dupa un an cred ca cunosc masina suficient ca sa merg economic cand doresc. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(han_1.6 mpi @ 14 Jun 2007, 16:08) cred ca se putea rezolva jovial , adica se putea scrie de catre cineva un raspuns la obiect oricat de aiurea ar parea. omul a pus o intrebare si a primit numai "pasi inainte" daca intelegeti ce vreau sa zic ![]() informativ pentru cei cu mpi tr a 3a - 50 km/h cons. instant: aprox 4,5-5,5 in functie de diversi factori. tr a 4 a cu 80 km/h aprox 4,8 - 5 tot cu aproximatie in functie de diversi factori. in nici un caz pe drum in rampa. peste 120 km/h creste direct proportional cu viteza ajungand si la 15 la 180km/h. QUOTE(Bill @ 15 Jun 2007, 07:17) Pentru cine vrea sa mearga economic consider ca este foarte utila functia de consum instant. Nu are importanta daca ai 500 kg in portbagaj sau daca ai o canapea deasupra masinii. Functia te-ar ajuta sa mergi pe minim in conditiile date, nu sa urmaresti o valoare anume pe care ai obtinut-o in cu totul alte conditii. Eu mi-as fi dorit sa am functia respectiva, dar acum dupa un an cred ca cunosc masina suficient ca sa merg economic cand doresc. Multumesc frumos pentru datele furnizate si pentru intelegere! asta vroiam ! Daca se considera util un topic identic pentru motoarele mpi... va rog nu ezitati, intamplarea face sa am DCI ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 14 Jun 2007, 09:16) QUOTE(camesibiu @ 14 Jun 2007, 09:57) "La mine" la 2500rot/min in tr. a V-a am fix 105km/h. De mentionat e ca ambele tablouri de bord pe care le-am avut (acu' sint la al doilea) aratau cum am spus 105km/h.Asta e Dacia... da' nu ma mai mira... |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Tin sa multumesc inca o data d-lui Dydycom... el mi-a pus CB. Cu aceasta ocazie am tras urmatoarelel concluzii:
Tr. IV - 1900 RPM - 60 km/h ---> consum de 3 L/100 km Tr. V - aprox. 2200 ~ 2300 RPM - 100 km/h ---> consum de 4 L/100km Tr. V - aprox. 2900 RPM - 120 km/h -- > consum de 5 L/100 km |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 22:59 |