DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> am o mare problema ce ma depaseste, temperatura mare apa

bygy007
post 14 Aug 2007, 22:30
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu sa zic ca am rezolvat partial problema
1 era masa dintre alternator si carcasa destul de slaba
2 am schimbat fulia la pompa se apa (i-am pus mai mica decit o aveam pe cea de la masina)

concluzii nu se mai incalzea asa de repede dar totusi se incalzea am mers prin bucuresti si se ducea spre a doua linie de sus dupa o ora de mers prin aglomeratie la o temeratura a aerului de 34-36 grade dupa ce am pornit ELV suplimentar in 2-3 minute apa a scazut la prima linie de sus

concluzia cred ca trebuie planata qhiulasa si ceva supape schimbate (intrerupe in mod aleatoriu orice ai face) ideea este ca apa din borcan nu scade aeste posibil in timpul mersului cind se incalzeste sa ia aer pe undeva dar nu sint sigur

in curind o sa plec la mare si o sa vad cum se comporta la drum lung

This post has been edited by bygy007: 14 Aug 2007, 22:31


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razv_an9
post 14 Aug 2007, 22:48
Post #32


Mandru Posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 February 05
From: Galati




Nu e de la garnitura de chiuloasa.. nu da bule in vasul de expansiune si din cate stiu .. cam asta e semnul..ca e dusa garnitura.
Cat despre ea in sine, a fost schimbata prin ianuarie cand am desfacut motorul ca imi scapa compresie in baia de ulei de imi ridica joja si imi facea pe capota picturi rupestre smile.gif) s-au dovedit a fi segmentii de la pistonul 1 facuti praf.. si tot atunci am descoperit cum se poate masura uzura de pe cilindri cu .. degetul ( asa de mare e.. ) ( nefiind insa pregatit pentru set motor, am segmentat-o doar, fiindca aveam de circulat destul zilele alea)(era fix inainte de revelion, pe 30dec).
Revenind, eu totusi raman la ideea cu schimbatul capacului pompei de apa. Cu masina asta s-a mers doar cu caldura pornita ( cat a condus-o tatal meu, aproximativ 2 ani, nu a binevoit sa inlocuiasca minunea aia de robinet stricat ) pana primavara asta, iar de aici banuiesc eu o uzura mai pronuntata a pompei de apa care avea de bagat ceva mai multa cantitate de lichid de racire.
Cat despre solutia lui bygy, nu stiu cat de avizat este sfatul meu, insa nu cred ca schimbatul fuliei aleia cu una mai mica rezolva mare lucru. Poate pe moment da, pentru drumul asta la mare, insa solicita mai mult pompa care, daca Doamne pazeste e ca si in cazul meu, sa nu pice cand i-o fi lumea mai draga si sa constate ca nu face fata ev-ul.

LE : despre ce masa e vorba.. "cea intre alternator si carcasa" ? ce face, ce rol are ? ( sunt.. "mecanic" amator, iar pe la alternator n-am ajuns inca )

This post has been edited by razv_an9: 14 Aug 2007, 22:53


--------------------
Dacia Logan 2008, Laureate
"Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 14 Aug 2007, 23:11
Post #33


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Lasa ca eu am robinetul ala dus de vreo 4 ani, in locul sau a aparut o ingatuire a furtunului care duce spre radiatorul din interior, care joaca rol de robinet pana la urma si no problem... icon_mrgreen.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosm!n
post 15 Aug 2007, 16:09
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 21 April 07




normal unde ar trebuii sa stea linia de la termostat? la jumate? la mine dupa aproximativ 2-300 de km pe caldura mare ajunge la jumate...in rest sta cam la sfert (in partea de jos)


--------------------
dacia 1310 L '99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Aug 2007, 19:43
Post #35


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu inteleg de ce ziceti ca antigelu face depuneri!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Sep 2007, 22:52
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




gata am rezolvat problema garnitura + rectificat (50 lei garnituri 30 rectificat 20) + spalat radiatoru cu detartrant


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 06:26
Forum Renault