motor prea strans
![]() ![]() ![]() |
motor prea strans
argon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
fullhouse |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Chestia enervanta e ca nici relantiul nu sta cateva secunde, tremura ca dracu, de-abia se invarte, trebuie sa o tin putin accelerata sa-si revina, ori nu e normal lucrul asta. Am facut suficienti km pe canicula sa-mi dau seama ca ceva e in neregula. De cand am umblat prin carburator mi se trage, am schimbat plutitorul si cuiul poantou. L-am desfacut din nou dar nu mi se pare nimic in neregula. Ce mai poate fi prin carburator?
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#33
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bre masina mea nu are treaba cu pornirea ... daca este rece ii ciupesc putin socul si porneste la prima cheie ... indiferent cat de cald este afara si indiferent cat las masina in soare unde vreti voi ... porneste la prima cheie in sin 10 min de la oprire si in 15 si in 20 ... fara pedala de acceleratie sau alte chesii ... soc folosesc dupa stationari mai mari de 8 ~ 9 ore ...asa ca acest vapour lock nu prea are cum sa apara sau daca apare ... cum apare asa dispare ... ca eu nu il simt
cat despre "Sunt convins ca daca as apasa la max acceleratia ar porni la sfert." nici o data nu am pornit-o asa ... max cu soc tras la jumate si o pedala doua inainte ... si asta doar iarna ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#34
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
@argon, ma refeream la altceva cand am zis de ulei.
Normal ca nu o turez daca o pornesc asa, ca doar ma duce capul sa eliberez pedala cand porneste, dar de aici intervine o alta problema pentru 2-3 secunde, nu imi sta la relantiu, etc... @mihai0070, cand am zis ce am zis era vorba de pornirea la cald, nu la rece, chiar si in carte spune ca la cald motorul se porneste cu pedala de acceleratie apasata. Cat despre pornirea la rece, cel putin la a mea, nu mai trag socul, porneste la sfert. Dar fiecare motor cu reglajele lui. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#35
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
"chiar si in carte spune ca la cald motorul se porneste cu pedala de acceleratie apasata." in ce carte ... ca eu nu am vazut asa ceva ... am vazut doar pornirea la rece ...
se poate un scan la carticica aia ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Vapour lock nu se produce la masini cu injectie. La masinile carburate, din cauza caldurii (motor, ambient), benzina se vaporizeaza pe conducta de alimentare si pompa nu mai functioneaza (nu se amorseaza). E o durere de cap, tot ce trebuie sa faci e ori sa dai la cheie daca ai nervi (posibil sa omori bateria sau chiar electromotorul), ori sa o lasi la umbra sa se raceasca, cel mai bine decuplind alimentarea de la pompa ca sa se duca gazul de pe teava. Motoarele pe injectie au pmpa de obicei chiar in rezervor, sau foarte aproape de el. Chiar daca se formeaza vapori, (desi e improbabil caci circuitul e presurizat) pompa trage mult mai puternic si evacueaza vaporii instantaneu.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:18 |