DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motor prea strans

argon
post 25 Jun 2007, 20:26
Post #31


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




N'are treaba cu uleiul, nu apuca sa se tureze, iei piciorul imediat, pana sa treaca de 1500 rpm.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 26 Jun 2007, 06:38
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Chestia enervanta e ca nici relantiul nu sta cateva secunde, tremura ca dracu, de-abia se invarte, trebuie sa o tin putin accelerata sa-si revina, ori nu e normal lucrul asta. Am facut suficienti km pe canicula sa-mi dau seama ca ceva e in neregula. De cand am umblat prin carburator mi se trage, am schimbat plutitorul si cuiul poantou. L-am desfacut din nou dar nu mi se pare nimic in neregula. Ce mai poate fi prin carburator?


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Jun 2007, 07:42
Post #33


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Bre masina mea nu are treaba cu pornirea ... daca este rece ii ciupesc putin socul si porneste la prima cheie ... indiferent cat de cald este afara si indiferent cat las masina in soare unde vreti voi ... porneste la prima cheie in sin 10 min de la oprire si in 15 si in 20 ... fara pedala de acceleratie sau alte chesii ... soc folosesc dupa stationari mai mari de 8 ~ 9 ore ...asa ca acest vapour lock nu prea are cum sa apara sau daca apare ... cum apare asa dispare ... ca eu nu il simt
cat despre "Sunt convins ca daca as apasa la max acceleratia ar porni la sfert." nici o data nu am pornit-o asa ... max cu soc tras la jumate si o pedala doua inainte ... si asta doar iarna ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 26 Jun 2007, 21:47
Post #34


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




@argon, ma refeream la altceva cand am zis de ulei.
Normal ca nu o turez daca o pornesc asa, ca doar ma duce capul sa eliberez pedala cand porneste, dar de aici intervine o alta problema pentru 2-3 secunde, nu imi sta la relantiu, etc...
@mihai0070, cand am zis ce am zis era vorba de pornirea la cald, nu la rece, chiar si in carte spune ca la cald motorul se porneste cu pedala de acceleratie apasata.
Cat despre pornirea la rece, cel putin la a mea, nu mai trag socul, porneste la sfert. Dar fiecare motor cu reglajele lui.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 27 Jun 2007, 07:55
Post #35


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




"chiar si in carte spune ca la cald motorul se porneste cu pedala de acceleratie apasata." in ce carte ... ca eu nu am vazut asa ceva ... am vazut doar pornirea la rece ...


se poate un scan la carticica aia blush.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 27 Jun 2007, 14:30
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Vapour lock nu se produce la masini cu injectie. La masinile carburate, din cauza caldurii (motor, ambient), benzina se vaporizeaza pe conducta de alimentare si pompa nu mai functioneaza (nu se amorseaza). E o durere de cap, tot ce trebuie sa faci e ori sa dai la cheie daca ai nervi (posibil sa omori bateria sau chiar electromotorul), ori sa o lasi la umbra sa se raceasca, cel mai bine decuplind alimentarea de la pompa ca sa se duca gazul de pe teava. Motoarele pe injectie au pmpa de obicei chiar in rezervor, sau foarte aproape de el. Chiar daca se formeaza vapori, (desi e improbabil caci circuitul e presurizat) pompa trage mult mai puternic si evacueaza vaporii instantaneu.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 16:18
Forum Renault