DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pentru cei ce vor sa imbunatateasca motoare, 200km/h in R8G

Gheorghedracu
post 18 Aug 2007, 16:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eg%2Dforum%2Enet%2Farticles%2Fvib1%2Ehtml

si fisa dinamometrica a motorului plus alte detalii.

http://www.g-forum.net/articles/vib1.html


This post has been edited by Gheorghedracu: 18 Aug 2007, 16:22


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 19 Aug 2007, 15:25
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




super fain! imi plac mai ales pistoanele. intrebare (de necunoscator in r12 biggrin.gif): ce piese de la motor merg si pe daciile noastre cu motoare de 1.3? tinand cont ca sunt superior calitative...


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 19 Aug 2007, 17:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




toate. biggrin.gif, dar esti dispus sa cheltui atat?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 Aug 2007, 19:22
Post #4


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




merg...trebuie bani ptr asta dar se merita....
baia e facuta cu cap wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 20 Aug 2007, 04:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Merg toate cu exceptia celor de 12G. Problema nu e cu banii, ci cu lucrarile mecanice care nu cred ca pot fi realizate in Ro, nu pentru ca nu exista masini sau bani, ci cultura de a "face" motoare ca lumea (in ateliere independente, pentru publicul larg). Vedeti acolo pe pagina finlandezilor, ei s-au dus la atelierul unui om care a alergat pe asemenea masini in timpul lor, deci stie ce face.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 20 Aug 2007, 08:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




lucrarile se pot face si in tara, sunt firme care au masini serioase de prelucrat. doar sa ai acces la ele... problema e knowledge-ul si materialele de calitate.

si mai e totusi si alta problema: 99.9% din romani vor sa fie "propritari" de "A seis", ar considera o nebunie totala o investitie oricat de mica intr-o masina veche, mai ales in Dacia/Renault.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 20 Aug 2007, 08:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Asa e, masini sunt, asa cum am zis si eu. Dar incearca sa explici masinistului de ce vrei tu sa-ti honuiasca lagarele de palier la .01 toleranta. Sau rampa culbutorilor. Si cit ar costa?

De fapt investitia ar fi in motor nu in masina.

M-am uitat si eu la un C series recent, ca ar cam fi timpul sa ne innoim parcul auto, dar nu pot sa spun ca (in afara de unele gizmo-uri intr-adevar interesante) se justifica pretul comparat cu ce ofera competitia.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 20 Aug 2007, 10:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(mirceas @ 20 Aug 2007, 08:36)
lucrarile se pot face si in tara, sunt firme care au masini serioase de prelucrat. doar sa ai acces la ele... problema e knowledge-ul si materialele de calitate.

si mai e totusi si alta problema: 99.9% din romani vor sa fie "propritari" de "A seis", ar considera o nebunie totala o investitie oricat de mica intr-o masina veche, mai ales in Dacia/Renault.
*




Mai mult decat atat, sunt satul pana peste cap de toti meseriasii, tinichigii si mecanici de la noi. Toti s-au obisnuit sa schimbe uleiul in motoare capsulate, si sa ia o gramada de bani pentru asta. Habar nu mai au sa regleze un avans, sa curete un motor, sa indrepte o aripa ca lumea (ca deh, la a seis se schimba si se vopseste, si se iau multi bani pentru asta).


Deja se uita toti la mine ca la un nebun cand ma duc si le spun ca bate nu stiu ce, si primesc raspuns clasic ca e dacie si nu ai ce sa-i faci. Atat de mult regret faptul ca am doua maini stangi si inafara de o roata nu stiu si nu pot sa fac nimic, nu am scule, nu am loc, nu am nimic....of, si nici macar timp nu am. Vi se pare atat de deplasat faptul ca e absolut problema mea daca vreau sa bag banii in dacia mea ? Ce il freaca pe mecanic la icre ca eu am bagat si bag multi bani in ea ?


Bat campii, stiti si voi foarte bine ce vreau sa spun. M-am dus cu o masina de unde lucram acum vreo doi ani, la marele si frumosul service Citroen din Bucuresti, aka ATS. Frumos totul, cafelutza, iti ia masina, iti pune presuletzul, iti face masaj, ma credeam la pensiune. Tot serviciul suuuuuper, cu exceptia scopului principal, si anume acela de a-ti repara masina. Dupa ceva scandal, am reusit sa intru in hala unde se lucra, si am vazut o gramada de pustani, care inafara de a cupla calculatorul masinii la scula lor de pe stand si a da jos o roata, nu stiau unde se afla sigurantele la Citroen Berlingo.


Hai...sorry de off-topicareala.





--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Aug 2007, 12:30
Post #9


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




La masinile noi nu se repara motoarele si cutiile de viteze.... Se inlocuiesc. Asta este, si din acest motiv mecanicii nu trebuie sa invete sa faca astfel de operatiuni.
Un atelier de asamblat motoare devine deja ceva rar, pentru simplul motiv ca nu e necesar, cu exceptia motoarelor navale sau a altor dieseluri mari.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GTX
post 20 Aug 2007, 21:34
Post #10


membru retras


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 June 06




ce cuplu mic are...


--------------------
Dacia Opel Astra 2001 1998 berlina
www.tuning-pe.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 21 Aug 2007, 03:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




130Nm nu e chiar mic pentru o masina care ar trebui sa fie sub 800kg. Dacia are cam pe la 100Nm daca imi amintesc eu bine. Pe de alta parte aicea vine povestea cu cutia de viteze. Pentru cutia 353 sunt multe variante de pinioane si rapoarte finale, caci a fost folosita intens in unele din modelele de alpine 110 pe linga 8G.

This post has been edited by Gheorghedracu: 21 Aug 2007, 03:42


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 19:17
Forum Renault