Ralanti Sf...
![]() ![]() ![]() |
Ralanti Sf...
cstavaru |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 February 04 ![]() |
|
||
-------------------- Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
|
|||
OCEBE |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE(AC @ 13 Oct 2004, 21:14) OCEBE, oare este atat de importanta etansarea capacului pe corp? "aerul fals" nu poate influenta mersul motorului decat daca e tras dupa clapeta de acceleratie...sau ma insel? ![]() este importanta cu siguranta; si intr-adevar, poate fi vorba de aer fals numai dupa clapeta de acceleratie doar ca eu incercam sa gasesc si alte cauze posibile in afara celor clasice cu aerul fals. Apropo de aer fals, mi-a mai venit o idee: racordul + capsula vacuum. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Dyda |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Ptr racord,capsula, clapeta vacuum si servomecanism mai nou ISOVAC strangulati furtunul de vacuum si daca se modifica turatia motor una din piese este defecta - trage aer fals
This post has been edited by Dyda: 14 Oct 2004, 09:21 |
-------------------- Kox
|
|
os |
![]()
Post
#34
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@Dyda: nu e neaparat adevarat.
Motiv: avansul la aprindere depinde de: (1) avansul initial (2) turatia motorului prin reglajul centrifugal (3) sarcina motorului prin reglajul vacuumatic. Daca īntrerupi trasul de vacuum, se "pierde" (3). Prin urmare, avansul la aprindere se modifica (daca totul e in regula, se inrautateste) si de aici apare o modificare (in general in sensul scaderii) a turatiei. os |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
os |
![]()
Post
#35
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@AC:
dupa cum mai spunea cineva, motorul nu merge cu benzina, ci cu benzina si aer. Daca dai mai multa benzina (desurubarea partiala a jiclorului de relanti) trebuie ca pe undeva mai vine si aerul necesar cresterii turatiei. Sau poate jiclorul tau de relanti este infundat/decalibrat. Este jiclorul de relanti curat/in regula? Poate tii motorul la "relanti" in orificiile de progresiune (limitatorul clapetei de acceleratie strīns destul de tare?). Ce se intimpla daca incerci operatiile descrise de mine? os PS: cuvīntul "soc" (denumirea oficiala "dispozitiv de pornire la rece") vine din limba engleza: (to) choke = a gītui, a (se) īneca (cu un obiect). Asadar ar trebui folosita ori denumirea oficiala (care este - ce-i drept - cam encombranta), ori "soc" ["shock"]. This post has been edited by os: 14 Oct 2004, 12:46 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Dyda |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
OS referinta era la traseul de vacuum colector- servomecanism
pentru cel centrifugal da ai dreptate si nu ma-m atins de el |
-------------------- Kox
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
sa ma explic putin: daca membrana vacuum este sparta (sau racordul ) e clar ca poate ajunge aer fals in motor; totodata vacuumul nu-si va mai face treaba (in sensul maririi avansului si, indirect, a turatiei) la turatii scazute; din conjugarea acestor doua fenomene, macar din punct de vedere teoretic, s-ar putea intampla o crestere a turatiei
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
AC |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE os Posted 14 Oct 2004, 13:41 Poate tii motorul la "relanti" in orificiile de progresiune (limitatorul clapetei de acceleratie strīns destul de tare?). Ce se intimpla daca incerci operatiile descrise de mine? Nicidecum, clapeta de acceleratie sta "lipita" de corpul carburatorului! QUOTE OCEBE Posted 14 Oct 2004, 09:55 Apropo de aer fals, mi-a mai venit o idee: racordul + capsula vacuum. Totul e ok in zona aceasta. Chiar si daca scoti furtunul de vacum mersul se inrautateste, nicidecum nu se tureaza motorul. QUOTE OCEBE Posted 14 Oct 2004, 14:07 totodata vacuumul nu-si va mai face treaba (in sensul maririi avansului si, indirect, a turatiei) la turatii scazute; OCEBE, sa stii ca depresiunea din colector produce crestere a avansului, nu scaderea lui. |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
AC |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Am inteles eu gresit? Scuze!
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
daca nici asa, nici altfel nu o scoti la capat, imprumuta alt carburator sa stii barem daca e de la carburator sau nu; daca se dovedeste carburatorul de vina, eu merg pe ideea ca in el a aparut (dupa cum am mai zis) un por sau fisura greu detectabil; altminteri chiar ca devine ceva demn de dosarele X
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
AC |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Aoleu mai fratilor, mea culpa, greseala maxima, cand am demontat ultima oara carburatorul si l-am pus la loc nu am fixat corect clapeta de acceleratie, nu inchidea perfect difuzorul carburatorului! Am observat azi la lumina soarelui dupa ce iar am dat jos carbul ca intre corp si clapeta nu era etansare perfecta! Concluzie: am aranjat bine clapeta si totul e OK! Consider subiectul inchis! Concluzie: atentie la montarea carbului dupa spalare, nu veti putea regla corect relanti-ul daca clapeta de acceleratie nu "imbraca" perfect difuzorul!
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
djmarck |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 July 04 ![]() |
intreb si eu ceva ce voua vis se pare ceva minor:
-despre ce clapeta e vorba ,mie imi vine in cap cand spuneti ca clapeta trebuie sa fie etans in corpul carb clapeta aia (cand tragi soc-ul),deci aia trebuie sa fie deschisa complet sau inchisa -nu inteleg rolul socului,uitandu-ma la fata locului,cand trag socul se etanseaza complet cu carb-ul,ceea ce nu inteleg ce rol mai are,cum adika da benzina mai multa ca eu nu vad nimik,as dori sa-mi explicati mai in detaliu (pentru ca sunt sigur ca sunt chestii minore voua dar multi dintre noi ?(incepatorii) nu stiu chestiile astea -am scos si eu furtunul ala care o diuza in el ,l-am astupat cu degetul dar mare lucru nu se intampla (mentionez ca tot neregulat merge motorul),am incercat sa scot diuza aia dar nu am putut cred ca trebuie sa iau una cu tot furtunas --pentru un consum mai mic am strans si eu surubul ala pentru amestec (cu cat ar trebui sa fie mai mic consumul fata daca il lasi aproape de deschis) ,azi am facut consumul cu sticla si mi-a iesit 12,5 in oras ,e bine sau e cam mult? |
-------------------- |
|
AC |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
1. Aia de care vorbesti este clapeta de soc. Aia de acceleratie este mai jos.
2. Cand tragi socul, clapeta acestuia favorizeaza cresterea depresiunii in difuzorul carburatorului aceasta producand o crestere a cantitatii de benzina "extrase" din carburator. 3. Cand schimbi furtunasul cu diuza, da si filtrul de are jos pt a putea lucra mai bine si desfunda cu o sarma ascutita orificiul in care vine acest furtun pe galeria de admisie. Asta e probabil cauza pt simptomul tau. 4. Cauta pe forum modul de reglaj la ralenti, s-a discutat de multe ori. |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
djmarck |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 July 04 ![]() |
mersi mult pentru raspuns,sunt foarte multumit de rasp,exact ce ma interesa,bafta!
|
-------------------- |
|
DodoBird |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AC @ 10 Oct 2004, 21:44) help, help, help... ![]() Am cautat vreo 3 ore pe tot forumul dar asa o ciudatenie care mi se intampla mie de vreo 2 saptamani nici c-am gasit... 1. Porneste foarte greu dimineata. Dau 2-3 sprituri, motorul porneste o secunda dupa care se opreste brusc. Daca trag socul mai tare, porneste imediat dar la o turatie care nu-mi convine deloc: peste 1500 turatii. Dupa ce se incalzeste motorul, o noua pornire se face fara aceste probleme. 2. Nu pot regla turatia de ralanti mai jos de 900 turatii ![]() 3. Daca accelerez foarte foarte putin (in jur de 1000 de turatii), motorul tremura ingrozitor dar merge normal daca accelerez peste acest prag. ![]() Precizez ca nu am nivelul marit in camera carbului, cuiul poanto bun, aerul reglat in fel si chip. Daca a mai patit cineva o nazdravanie din asta si ma poate lumina raman maxim recunoscator. Schimba garniturile (foita din teflon) de pe axul clapetei de acceleratie cu unele noi .... le stii ? si daca tot desfaci verifica clapeta ca inchide foasrte bine .... nu ezita sa schimbi daca pare uzat axul clapetei si chiar clapeta .....in rest banuieasc ca nu te invat eu cum se curata si restul carburatorului ... dar cert este ca atunci cand l-ai montat la loc nu te-ai uitat foarte la el ....si nu prea l-ai verificat AAAA si totusi daca ai aprindere electronica din si de aici poti avea acest fenomen la turatiii mici de relanti , incearca sa treci pe clasic ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
AC |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
DodoBird, problema era rezolvata, urmareste firul discutiei si o sa vezi.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:58 |