DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> axa came r5 alpine aspirat

Grs
post 15 Aug 2007, 08:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 August 07




Salut.
Am un motor de r5 alpin, care nu prea merge si din cate am citit aici, e posibil sa am un ax cu came de turbo. Stie cineva cum sa verific acest aspect si eventual unde sa gasesc un ax de aspirat.


--------------------
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freddybb
post 15 Aug 2007, 09:57
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 22 February 06




Ce cod are blocul motor! c1j sau c3j


--------------------
dacia 1300 - AB 01 HXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 15 Aug 2007, 11:34
Post #3


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




da mie axul ala pe care il scoti sa-l pun pe DACIA mea.Fa-mi un pret pentru el.Astept un raspuns eventual PM.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grs
post 15 Aug 2007, 17:30
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 August 07




iti dau axul la schim cu unul de aspirat!
daca vrei sa-l pui pe bloc de dacie cu chiuloasa de dacie nu merge..........
sau poate sti vreo axa de aspirat pt r5 alpine......banu' jos


--------------------
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Aug 2007, 18:31
Post #5


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Fa-l turbo!!!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grs
post 15 Aug 2007, 22:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 August 07




sal
imi spune si mie cineva unde pot sa gasesc si io o axa de alpine aspirat

FAC CINSTE

eu am luat motorulde la un baiat care la randul lui a facut rost de chiulasa,pistoane,carburatoare,pompa ulei,axa,pompa benzina mecanica...

blocul motor (c1j) il avea el + vibrochen
i-am pus segmenti noi,cuzinetisi altele
motorul este acum pe masina dar sunt foarte dezamagit de el pt c nu trage
nu face ture,in a treia de abia ajunge la 5000iar in gol face 6000 dar doar daca il astepti
eu sper sa fie de la axa ca daca nu e de acolo nu stiu ce sa ii mai fac
treapta a cincea de abia o urca la 3400 rot\min si ff greu
pacat de sunetul carburatoarelor...


--------------------
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 15 Aug 2007, 22:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Grs @ 16 Aug 2007, 00:11)
pacat de sunetul carburatoarelor...


blush.gif


Dau si eu cu presupusu, poate spun prostii: o fi compresia mica ? adica set motor/vibrochen de turbo ?

This post has been edited by kta: 15 Aug 2007, 22:35


--------------------
================= ================= ================== - ---------
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grs
post 15 Aug 2007, 22:48
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 August 07




vibrochenul este diferit la turbo fata de aspirat??? poate sa imi spuna cineva
ca asta ar putea fii o alta problema ....
pistoanele sunt din alea cocosate



--------------------
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 16 Aug 2007, 07:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




in principiu problema ar trebui sa fie de la axa. eu am o axa de aspirat, dar nu te pot ajuta decat sa compari axa ta cu asta pe care o am eu si sa vezi daca a ta e de turbo. ( nu iti pot spune cat am alergat sa gasesc o axa de aspirat nemodificata).

Eventual ai putea sa compari camele de la axa ta cu unele de la o axa de dacie normala. Daca cele de dacie sunt mai rotunjite decat la axa ta, atunci axa aia e de turbo. Asta din cauza ca axa de turbo e de 244 grade iar cea de dacie de 264.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grs
post 16 Aug 2007, 15:18
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 August 07




eu saptamana viitoare o sa dau motorul jos de pe masina
poti sa imi dai un nr de tel sa ne intalnim sa comparam axele?

pe mine m-ar iteresa si o axa putin modificata,dar nu prea mult ca sa pot sa merg si prin oras cat de cat

daca stii pe cineva care are asa ceva ?


--------------------
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Aug 2007, 20:13
Post #11


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Daca este sau nu axa de aspirat afli foarte simplu.
Te duci la un atelier de prelucrari mecanice cu axa, o prinde strungarul pe strung si-o-nvarte. Palpatorul unui comparator se aseaza pe cercul de baza al unei came. Se invarte axa pana acul se misca. Acolo e o extremitate a sectorului cercului de baza. Se invarte axa in sens invers pana se ajunge la celalalt capat al cercului de baza. Ca a ajuns acolo te anunta comparatorul. Se masoara valoarea unghiulara dintre aceste doua puncte, practic unghiul sectorului cercului de baza al camei.
Valoarea trebuie sa fie de aprox 160 de grade pentru aspirat. Daca obtii pe la 200 de grade e de turbo.

Exista si o varianta infinit mai simpla. Iti trebuie un subler si 10 secunde. Nu vreau sa-mi asum meritele pentru informatie, asa ca scrie-i un PM userului chili. Te lamureste el.

PS: cum adica se tureaza greu pe liber? Verifica inca o data distributia...
PPS: o axa de alpine e de la 150 de euro in sus... sad.gif

Edit: arborele cotit n-are treaba.
payty, eu stiam ca axa de turbo are 260 de grade...

This post has been edited by Muttley: 16 Aug 2007, 20:15


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grs
post 18 Aug 2007, 16:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 August 07




mersi de informatie
mai bine cred ca o sa ma lamuresc dupa ce o sa dau motorul jos si o sa il fac bucati

oricum
m-ar interesa si o axa la 150 sau chiar un pic mai mult dar nu stiu de unde pot sa o iau, am inteles ca poate sa aduca Nick racing dar dureaza 3 4 luni

la distributie ce sa verific? ca daca nu era bine pusa banuiesc ca nu pornea


--------------------
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Aug 2007, 16:50
Post #13


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




La distributie vezi sa fie aliniate corect semnele de pe pinioanele de lant, intinzatorul sa-si faca treaba, pinionul de pe axul pompei de ulei sa fie corect asezat (fanta sa faca unghi de 10 grade cu axa transversala a motorului), etc.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 13:28
Forum Renault