DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu porneste!, Posibil baterie?

diddyfan2pac
post 31 Oct 2010, 20:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 August 10




Am o problema cu Loganul din dotare (2007, diesel, 64 k), si anume dupa ce l-am lasat 15 min pe avarie nu mai porneste( nu invarte nimic). Afisajul se stinge dupa ce dau la cheie si se aude un mic huruit (nu stiu sa il explic bine) parca din compartiment motor sau sub bord. Am presupun ca este bateria si am chemat un prieten sa ii dam curent dar dupa zece min tot nu porneste. Invarte normal (la bord totul este ok) dar nu pleaca...
Am vrut sa ii pun direct bateria lui pe masina dar nu am avut scule (si spunea ce e acelasi lucru prin cabluri).
Daca aveti vreo idee sau sa ma indrumati sa caut o baterie buna sa o pun pe masina sau sa o tractez in service?
Multumesc


--------------------
Dacia Logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykissfm
post 31 Oct 2010, 20:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 11 May 09
From: Bucuresti




nu este acelasi lucru prin cabluri,de multe ori cablurile aste sunt un mare rahat,asa ca pune mataluta o baterie noua si gata . smile.gif


--------------------
Nissan Dacia Qashqai /Sandero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 31 Oct 2010, 20:27
Post #3


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Imprumuta de la cineva o baterie si mai vezi pe urma.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykissfm
post 31 Oct 2010, 21:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 11 May 09
From: Bucuresti




la dieselari e o problema cu bateriile astea,au mai multi consumatori in "retea" . smile.gif


--------------------
Nissan Dacia Qashqai /Sandero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ngabyyy
post 31 Oct 2010, 21:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 24 July 10
From: Milano City




Deci daca atunci cand pui contactul huruie si sclipesc beculete in bord si se aude si ceva ca un tacanit undeva in bord e simplu bateria.
Cu cablurile te chinui vreo 25-30 de min, o poti porni si cu bateria altuia si apoi o scoti cu motorul pornit pe riscul tau ai grija sa fie bateria de diesel adik maricica de amperi dar sa nu aprinzi farurile eu asa stiu si am si facut(doar ca nu la masina mea). Te duci cu ea iei baterie garantie tot dansul si il pui pe nenea sa ti masoare si pe la releu de incarcare si sa ti dea garantie...Succes!

PS Ia-ti baterie mai cu multi amperi.

This post has been edited by ngabyyy: 31 Oct 2010, 21:51


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima - IL 50 GAB
Consider ca Solenza a fost, este si va ramane una dintre cele mai reusite masini fabricate de Dacia. Nici mica, nici mare, fiabila
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 31 Oct 2010, 23:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Pai cam o inceput sezonul la baterii. Si la mine s-o balbait azi dimineata, dar no -5 grade si baterie de 4 ani. La mine e normal.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 31 Oct 2010, 23:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.105
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(ngabyyy @ 31 Oct 2010, 23:49)
Deci daca atunci cand pui contactul huruie si sclipesc beculete in bord si se aude si ceva ca un tacanit undeva in bord e simplu bateria.
Cu cablurile te chinui vreo 25-30 de min, o poti porni si cu bateria altuia si apoi o scoti cu motorul pornit pe riscul tau ai grija sa fie bateria de diesel adik maricica de amperi dar sa nu aprinzi farurile eu asa stiu si am si facut(doar ca nu la masina mea). Te duci cu ea iei baterie garantie tot dansul si il pui pe nenea sa ti masoare si pe la releu de incarcare si sa ti dea garantie...Succes!

PS Ia-ti baterie mai cu multi amperi.
*


Nu deconectati sub nici o forma bateria de la alternator.
Poate da virfuri de tensiune de peste 20Vdc si puteti avea pb cu tot ce e
electronic.

Bafta,
Grig


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mykissfm
post 1 Nov 2010, 12:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 349
Joined: 11 May 09
From: Bucuresti




fuguta dupa baterie si gata .


--------------------
Nissan Dacia Qashqai /Sandero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 1 Nov 2010, 14:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(ngabyyy @ 31 Oct 2010, 21:49)
Deci daca atunci cand pui contactul huruie si sclipesc beculete in bord si se aude si ceva ca un tacanit undeva in bord e simplu bateria.
Cu cablurile te chinui vreo 25-30 de min, o poti porni si cu bateria altuia si apoi o scoti cu motorul pornit pe riscul tau ai grija sa fie bateria de diesel adik maricica de amperi dar sa nu aprinzi farurile eu asa stiu si am si facut(doar ca nu la masina mea). Te duci cu ea iei baterie garantie tot dansul si il pui pe nenea sa ti masoare si pe la releu de incarcare si sa ti dea garantie...Succes!

PS Ia-ti baterie mai cu multi amperi.
*



Si daca arde ceva, platesti tu? Nu, ca ai zis ca e pe riscul lui. Asa ca sfatul asta nu l-as da nici in gluma.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
X@by
post 3 Nov 2010, 11:36
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 8 June 08
From: Tg Mures




QUOTE(ngabyyy @ 31 Oct 2010, 21:49)
Deci daca atunci cand pui contactul huruie si sclipesc beculete in bord si se aude si ceva ca un tacanit undeva in bord e simplu bateria.
Cu cablurile te chinui vreo 25-30 de min, o poti porni si cu bateria altuia si apoi o scoti cu motorul pornit pe riscul tau ai grija sa fie bateria de diesel adik maricica de amperi dar sa nu aprinzi farurile eu asa stiu si am si facut(doar ca nu la masina mea). Te duci cu ea iei baterie garantie tot dansul si il pui pe nenea sa ti masoare si pe la releu de incarcare si sa ti dea garantie...Succes!

PS Ia-ti baterie mai cu multi amperi.
*


Ce-mi plac mie sfaturile de genul Fa pe al tau ca pe al meu io nu fac.


--------------------
DACIA LOGAN/SOLENZA 2008,Preference 1.5DCI 90CP/2003,Clima 1.4MPI
GOD IS MY CO-PILOT!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 3 Nov 2010, 14:29
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Daca nu iti iei baterie pornesti simplu cu cabluri si alta masina.DOAR ca trebuie sa ai niste cabluri bune groase nu saraciile alea din benzinarii probabil cu din alea ai incercat si nu ai reusit.
Daca tot nu merge ia alta baterie cu acelasi amperaj ca bateria veche.Avand in vedere ca masina este din 2007 si bateria are aproape 4 ani este normal sa te lase.
@ngabyyy nu mai da sfaturi aiurea.
@diddyfan2pac de unde esti poate te ajuta cineva cu montatul demontatul.

This post has been edited by caphonne: 3 Nov 2010, 14:31


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctoru1980
post 3 Nov 2010, 14:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Pe loganul meu 1.4 MPI am avut ocazia sa schimb bateria mocca si nu am pierdut aceasta ocazie. Acum am o Caranda de 55 Ah. Din fabrica aveam un Rombat de 42 Ah cu care nu am avut nici o problema. Bateria avea 3 ani cand am schimbat-o dar zic ca mai mergea fara probleme.
Pe Matizul sotiei am o baterie de 35 Ah parca si masina are 6 ani. Functioneaza fara probleme cu toate ca de cateva ori s-a consumat complet datorita faptului ca s-au uitat farurile aprinse.
Nu mi se pare chiar normal ca dupa 4 ani sa arunci bateria. Asta era pe vremuri la vechiile Dacii smile.gif.



--------------------
-8861 Logan/1300 2006/1972 - CharlesioNig
https://vgruk.com/ - visit vgruk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 3 Nov 2010, 15:25
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




Daca va uitati initiatorul a zis ca dupa ce i-a dat curent cu cabluri invarte, dar tot nu porneste.

Trebuie verificata si incarcarea, poate de asta s-a dus bateria.

A mea a tinut fix 3 ani, a picat brusc asta vara pe la munte dupa o noapte mai racoroasa iar a unui coleg benzinar cu masina luata in acelasi timp la 2 luni dupa mea. La toate loganurile de la firma indiferent diesel/benz cam la 3 ani +/- 3 luni au picat bateriile.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 3 Nov 2010, 15:54
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




[quote=fnp,3 Nov 2010, 16:25]
Daca va uitati initiatorul a zis ca dupa ce i-a dat curent cu cabluri invarte, dar tot nu porneste.

Invarte dar nu cat trebuie plus ca trebuie sa mai incinga si bujile.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 3 Nov 2010, 16:42
Post #15


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Daca masina-i ok, bateria ar trebui sa "masoare" in nr. de porniri nu in ani, ca daca unul porneste zilnic masina de cateva ori, iar altul de 2 ori pe saptamana, o sa apara cel din urma pe forum sa se laude ca bateria il tine 6 ani.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 3 Nov 2010, 16:46
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Nu conteaza numarul de porniri bateria cu timpul isi pierde din caracteristici gasesti baterii gata goale in magazine cu toate ca sunt ''noi''.Si tocmai ala care o porneste rau s-ar putea sa o pateasca pentru ca bateria nu se incarca de la alternator.

This post has been edited by caphonne: 3 Nov 2010, 16:48


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Imparatul
post 4 Nov 2010, 00:14
Post #17


Imparatul


Group: Members
Posts: 188
Joined: 2 December 05
From: Iasi




Cred ca sigur e bateria. Am incercat odata sa iau curent de la alta masina si nu invartea. Era desprins un element din baterie si nu aveai ce sa-i mai faci.
Asa ca poti lua curent si nu prea reusesti sa o pornesti.


--------------------
La misto de misto Nhgfbnn Htdcjjj - IS 12345678910
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diddyfan2pac
post 4 Nov 2010, 15:23
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 August 10




Va multumesc pentru raspunsuri!

Intradevar este bateria, am pus alta baterie si a pornit la ''sfert''.


--------------------
Dacia Logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 5 Nov 2010, 13:52
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




QUOTE(tribunul @ 3 Nov 2010, 16:42)
Daca masina-i ok, bateria ar trebui sa "masoare" in nr. de porniri nu in ani, ca daca unul porneste zilnic masina de cateva ori, iar altul de 2 ori pe saptamana, o sa apara cel din urma pe forum sa se laude ca bateria il tine 6 ani.
*



Pe mine ma tine de 6 ani bateria, folosita zilnic! biggrin.gif
Cateodata 1-2 luni numai drumuri de 6-7 km cu 4 porniti/opriri: gradinita, sala, lucru, magazin.
Poate are legatura cu faptul ca alea mai vechi aveau 60A, si am inteles ca astea mai noi au mai putin?

Aici in birou suntem 3 colegi, unul are una de 6 ani, celelalt a schimbat o baterie la 7 ani pe un Clio zilele astea - cei de la Rombat i-au zis ca la unii tin si 8-10 ani.

Pe mine ma bate gandul s-o schimb, desi merge bine, si a pornit OK anul trecut la -17 - sa nu raman cumva undeva pe drum..

This post has been edited by testike: 5 Nov 2010, 13:52


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 05:43
Forum Renault