bataie bizara... nu i se da de cap!
![]() ![]() ![]() |
bataie bizara... nu i se da de cap!
cormoran |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 30 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- SV 04 TRC
|
|||
thedragon |
![]()
Post
#2
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
la vitezometru schimba mai intai cablul ! de restul nu ma pot exprima
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mad toz |
![]()
Post
#3
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Acel "cloncanit" se aude si la mine la relanti ,daca apas ambreiajul nu se mai aude.
De la placa presiune,disc ambreiaj si rulment de presiune nu e ca leam schimbat pe toate,se auzea si inainte sa le schimb.Am un prieten si lui ii face la fel,deci nu stiu de la ce e, dar sigur e ceva de pe la cutie. Asa ca astept si eu raspuns. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
costinasd. |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 2 June 06 ![]() |
Dar merge ok masina, nu? Cloncanituri pe drum cu gropi e normal sa auzi, inseamna ca piesele functioneaza
![]() |
--------------------
dacia
1300
1980
- cs 05 ***
|
|
cormoran |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 30 September 06 ![]() |
Da... pana la urma se pare ca asta ar fi solutia, sa o las sa se amplifice, dar tare ma streseaza.... (unii spun ca am devenit obsesiv
![]() Bine, am uitat sa spun ca am schimat toata evacuarea, inclusiv galeria si toba finala, adica tot traseul... dar oricum se aude pe stanga. Pana la urma, ce naiba fac cu vitezometrul,ca 4 mecanici mi-au spus asa: 2 ca e ceasul, iar ceilalti 2 au zis ca primii 2 sint prosti si e de fapt pinionul din CV. Mama naibii... nimeni n-a zis nik de cablu. Cand am 55, indica 40, cand am 90 indica 70 si cand am 105 indica 80 ![]() Scuze de topicul "dublu". mad toz Acel "cloncanit" se aude si la mine la relanti ,daca apas ambreiajul nu se mai aude. De la placa presiune,disc ambreiaj si rulment de presiune nu e ca leam schimbat pe toate,se auzea si inainte sa le schimb.Am un prieten si lui ii face la fel,deci nu stiu de la ce e, dar sigur e ceva de pe la cutie. Asa ca astept si eu raspuns. In legatura cu asta, cred ca pot sa-ti raspund eu, dupa o lunga conversatie cu mecanicul meu. La mine cloncane pe gropi, nu la relanti. Zice ca la tine ar fi asha: intre cutie si arborele cotit este un ax, o "priza" care are o bucsa ce se uzeaza intr-un an-doi. De obicei, zice el, se baga acolo o bucata de cauciuc. In fine, trebuie schimbata bucsa aia, care, fiin uzata, nu mai tine axul presat si ala joaca. sper sa te ajute cu ceva asta. problema e ca la mine nu e la relanti ci pe denivelari... e altceva.... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- SV 04 TRC
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Priza de la cutia de viteze (axul dintre motor si CV) se fixeaza in volant intr-o bucsa de alama, acea bucsa e uzata, cand ambreiajul e apasat axul nu se mai invarte si deci nu se mai aude cloncanitul.
Aceeasi problema o am si eu, am inlocuit bucsa respectiva iar dupa 500Km a revenit zgomotul si asta datorita "bunei" constructii a cutiei de viteze. Numai bine! PS In cazul asta stie mecanicul ceva...cred ca nu se rezolva decat cu muzica data tare... sau realinierea cutiei de viteze cu motorul pe planseta de proiectare ![]() |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
vyper |
![]()
Post
#7
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
cu vitezometru exact asa imi face si mie...la mine tata a zis ca a facut asa de noua...si este testat in paralel cu alta masina...aproximativ aceleasi valori ca la tine
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
cormoran |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 30 September 06 ![]() |
Alinierea cutiei cu motorul... Ajungem de fapt la proiectarea masinii...
![]() O sa mai incerc... astept sa-mi vina cheful si vigoarea si ma duc pe rampa si mai fac o verificare la milimetru la tot ce e dedesubt... oare se poate sa joace putin CV?!?! pentru ca la un moment dat am vazut ca intre marginile traverselro si lonjeroane un mester bagase niste fashii de cauciuc... o fi de acolo?!?! cat despre vitezometru, da am de ala cu 160... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- SV 04 TRC
|
|
Bogdan 1300 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 455 Joined: 25 April 07 ![]() |
Ai verificat tampoanele la Cutie? sunt 2 tampoane de cauciuc care fixeaza cutia de viteze in partea din spate de lonjeroane..este unul in stg si unul in dr..posibil ca cel din stg sa fie rupr,uzat sau slabit din suruburile de prindere si de aceea cutia sa vibreze si sa loveasca cu traversa de fixare in lonjeronul stg
![]() Incearc-o si p-asta. |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BR 98 NIG
|
|
cormoran |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 30 September 06 ![]() |
ehe, maica, asta cu tampoanele a fost prima, ca la alta dacie chiar avusesem problema asta si stiam deja.. nu e de acolo...
Vezi acum de ce am pus titlul pe care l-am pus la topic... chiar nu i se da de cap!!! mercic oricum |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- SV 04 TRC
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vezi daca nu cumva lovind scutul sau traversa dintre lonjeroane,acestea sa atinga de "saxofon".La vitezometru, exista in interior un surub de reglaj, care-ti poate rectifica aproape intreaga plaja ,nu-i nevoie sa dai bordul jos,iar la cutie sunt doua rapoarte constructive 1/13 si 1/14.Daca ai cauciucuri mai inalte,iar ai eroare, dar nu atat de mare.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Vin si eu cu o belea, nu cred sa fie si la tine la fel, dar, la mine, am un zgomot ciudat, in sensul ca pe langa acea uzura a bucsei de priza am si un zgomot ciudat in timpul mersului. Am schimbat tot ce se putea schimba, bucsi, etrier, planetara, rulmenti(mentionez ca se manifesta pe dreapta fata) si nici o schimbare, pe stanga nu se aude nimic nici chiar cu masina suita pe cric si invartit de roata. In ultima instanta am dat planetara jos si am invartit de axul planetarei din cutia de viteze si stupoare, axul are joc destul de sesizabil si cand invart in anumite locuri apare o mica blocare a axului. Asa deci si prin urmare, va trebui sa dau cutia jos, cert este ca nu stiu la ce sa ma astept, dar voi vedea
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E posibil sa ai sateliti sparti.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Buyaka @ 2 Jul 2007, 09:42) Priza de la cutia de viteze (axul dintre motor si CV) se fixeaza in volant intr-o bucsa de alama, acea bucsa e uzata, cand ambreiajul e apasat axul nu se mai invarte si deci nu se mai aude cloncanitul. Aceeasi problema o am si eu, am inlocuit bucsa respectiva iar dupa 500Km a revenit zgomotul si asta datorita "bunei" constructii a cutiei de viteze. Numai bine! PS In cazul asta stie mecanicul ceva...cred ca nu se rezolva decat cu muzica data tare... sau realinierea cutiei de viteze cu motorul pe planseta de proiectare ![]() Hai s-o luam altfel: cit timp exista miscare relativa intre priza si acea bucsa din bronz? NUMAI pe perioada debreierilor!!! Prea putin ca acea bucsa sa prinda joc incit sa troncane. A fost o perioada scurta cind si eu "am inghitit hapul asta" aruncat de mecanicii de la service, mai ales pe perioada garantiei. Problema de fapt e mai spinoasa: ca sa capete joc acolo inseamna ca ori priza se roteste fata de bucsa (nu e cazul, am spus) ori priza sa aiba bataie. Asta se poate intimpla de la: uzura caneluri arbore primar-priza insotit de "inmuierea" acelor stifturi elastice din zona cuplajului, ori bataie in arborele primar. La cutiile cu 5 trepte rulmentul din partea prizei nu mai e conic ci cu role-ac; insotit si de un ambreiaj de 200 mm (mase in miscare mai mari) se produce mai usor fenomenul. Mecanicii ori nu gindesc si spun "bucsa" ori gindesc si stiu dar asta implicind demontarea cutiei, mult de munca, etc, prefera sa arunce falsuri. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE E posibil sa ai sateliti sparti. am mentionat mai sus, pe stanga nu se aude nimic, am ridicat masina si pe stanga si am rotit de ax, nu se aude si nu se simte nimic, merge rotund, numai pe dreapta are beleaua. |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
cormoran |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 30 September 06 ![]() |
QUOTE Vezi daca nu cumva lovind scutul sau traversa dintre lonjeroane,acestea sa atinga de "saxofon".La vitezometru, exista in interior un surub de reglaj, care-ti poate rectifica aproape intreaga plaja ,nu-i nevoie sa dai bordul jos,iar la cutie sunt doua rapoarte constructive 1/13 si 1/14.Daca ai cauciucuri mai inalte,iar ai eroare, dar nu atat de mare. da, bine zici, dar, din pacate, recent am pus distantieri si la traversa si la bara de torsiune, asa ca nu mai atinge nimik in nimik acolo... ![]() O sa vad totusi treaba cu cutia si daca nu cumva se atinge de lonjeroane cu marginile traverselor... Dupa ce-ati scris voi, mi-a cam "trecut" cu bucsa de priza.,.. In ceea ce priveste vitezometrul... Unde e surubul de reglaj?!?! si incotro il invart daca imi indica mai putin? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- SV 04 TRC
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Nu mai scrie IRC (k, sh, tz, `, l, etc).
2. Surubul de reglaj este pe ceas, nu ai acces dinafara, trebuie sa demontezi vitrina cu ceasuri, apoi ceasul de pe ea si... si e mult de munca. In plus, ceasurile de Sacele au reglaj, Jaeger-ul se pare ca e capsulat si nu are, takosanul nu stiu. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 22:33 |