Golf VI se apropie
![]() ![]() ![]() |
Golf VI se apropie
CriSTI68 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|||
aphophis |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
numai tu ai inteles ce ai spus acolo mai sus adrianno
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
St |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.469 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg care e legatura dintre reno' si Golf VI
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#34
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
deci ma refer la poza cu Renault CLio si cu GOlful din pagina anterioara, unde renault a copiat de la golf ma rog renault e xerox in meterie de copiat
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
aphophis |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
cum adica e xerox in materie de copiat? de la cine sa copie?
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
driverx |
![]()
Post
#36
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Golf V de la Golf VI. Stiu pare ciudat, dar am fost la fel de coerent ca si Adrianno...
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
4abc |
![]()
Post
#37
|
![]() Sofer de duba! Group: Members Posts: 62 Joined: 19 March 07 ![]() |
Si mie mi se pare tare urat acest Golf...insa despre TDI-uri am auzit si aud numai lucruri bune....
|
--------------------
Renault
Kangoo
2004 DCI 60
- 56-MDB
|
|
dd gheorghe |
![]()
Post
#38
|
![]() membru... de membru nu alta! Group: Members Posts: 51 Joined: 13 April 06 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ncristi @ 30 Jun 2007, 07:57) Consuma ... garantez eu ![]() ![]() Eu cred ca ceva este la mijloc...un defect ceva cred...altfel nu pot sa explic. Una din octavii este masina de firma deci super forjata. depinde de modul de condus(turatii ale motorului).La care cade turbina prima- la mersul subturat baga uleiul in turbina. 1 Jul 2007, 02:20: QUOTE(DFA @ 26 Jun 2007, 14:54) Că bine zici, o mașină mai plictisitoare (și pe afară și la interior) nu există. Bine..., toate* de la VAG sunt așa, da' Golfu' le întrece pe toate... *cu mici excepții Ce acrii sunt strugurii!!!!!!!!!!! ![]() This post has been edited by dd gheorghe: 1 Jul 2007, 02:20 |
--------------------
Dacia
1310
1989 -MLS
- CT 04 STC |
|
Arhimede |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
QUOTE deci ma refer la poza cu Renault CLio si cu GOlful din pagina anterioara, unde renault a copiat de la golf ma rog renault e xerox in meterie de copiat Pai faza era tocmai invers, ca noul Golf ar fi copiat dupa Clio.Da macar au copiat dupa conceptul daca au facut lucrul asta, ca nimeni nu stie inca. Faza cu strugurii sunt acrii chiar nu are rost.Eu nu am bani de bicicleta si daca spun ca fundu' lu' Enzo nu e prea reusit nu o fac pentru ca sunt invidios pe cei care au. Pozele astea 2 cred ca sunt cel mai aproape de Golf VI Attached thumbnail(s) vw_golf_iso_4w.jpg ( Size: 35.47k ) Number of downloads: 122 vw_golf_vi_1w.jpg ( Size: 30.81k ) Number of downloads: 127 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#40
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
daca vad un renault care seamana cu passat ma impusc
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
eminescu0 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 September 04 From: Colentina, inima strazii ![]() |
Asa ar fi trebuit sa arate Polo, nu Golf. Botul actualului Polo mi se pare prea agresiv comparativ cu restul corpului. Plus ca linia caroseriei e identica cu fosta versiune. Categoric Golf 6 n-o sa arate asa :
golfvi20082qo5.jpg |
--------------------
Reno
Megane
I hatch If you can't convince 'em, confuse 'em.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#42
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
si spatele la golf seamnana cu spatele la polo
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
paulica |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 27 Jun 2007, 15:07) PD = Pompă Duză / Pompă-Injector, pentru fiecare cilindru există un asamblu format dintr-o pompă de mare presiune și un injector. La CR există o singură pompă, o rampă comună și câte un injector la fiecare cilindru. Niste completari la ce s-a spus pâna acum. Exista 3 mari tipuri de TurboDiesel: 1. PD = pompa injector, foloseste o pompa relativ "ordinara" toata presiunea de injectie o face injectorul. Intr-adevar nu prea se impaca cu Euro5. 2. Common rail = rampa comuna, care are o pompa rotativa de mare presiune si din ea pleaca o singura tzeava. Gestionarea injectiilor e treaba injectorului si a UCE ca oricum la un moment dat de timp exista cel mult un injector deschis. Este destul de zgomotoasa si are limitarile lui, fiind o idee mai putin "sprintara" decât TDI-PD. Se foloseste in continuare la 4x4 dedicate ca are un cuplu de neam prost la turatii foarte joase. 3. Combinatia celor 2 de mai sus. Este ceea ce foloseste Ford-PSA si BMW si probabil si altii. Deci este o pompa de mare presiune (nu chiar ca cea de la pct. 2) o singura tzeava care pleaca din pompa si injectoarele care desi nu sunt PD "maresc" presiunea de injectie. Si intr-adevar se pot face "injectari" multiple la un cilindru. Uzual se folosesc acum 3 "injectari" de motorina si anume: a. injectia pilot (1mm cub) b. injectia propriu-zisa c. post injectia (asta este doar din când in când) si se face pe evacuare pentru regenerarea DPF. Cu "injectarile" multiple e mai complicat ca te poti trezi cu 2 injectoare deschise odata si se poate "pierde" presiune de injectie. Adica nu se pierde dar se imparte pe 2 injectoare. Deci graficul injectiilor din UCE trebuie sa fie facut la marea arta. This post has been edited by paulica: 3 Nov 2008, 16:14 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#44
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 05:46 |