DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 6 7 8 9 10 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diesel sau Benzina?, Dilema motorizărilor,rezolvată matematic

IsNa
post 2 Aug 2007, 14:36
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Dar la altele...:

QUOTE(IsNa @ 29 Jun 2007, 11:42)
Prezumtia cu diferenta de pret nu e chiar corecta in oricare caz: la Fabia aceeasi echipare cu TDI de 80CP costa cu cca 300E mai mult ca benzinarul de 80CP. S-ar putea spune ca TDI-ul de 70CP face aceeasi treaba ca si benzinarul de 80CP, si atunci e chiar MAI IEFTIN!

De cand am trecut pe TDI, consum in medie 4.0 la sosea, si mi-am pastrat stilul de condus de pe DSN, care consuma 5.5.

Despre intretinere inca nu pot spune nimic. Cu siguranta va fi mai scumpa la la DSN (evident), dar nu pot compara cu Fabia benzinar.
*




Si ce post-336-1110552439.gif icon_twisted.gif e Kia Ceed asta, ca nu mai poti intra pe un topic pe-aici fara sa citesti ceva de ea !!???


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 2 Aug 2007, 15:07
Post #212


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




1. tocmai m-am uitat pe site la skoda, diferenta este de aproape 600 euro la elegance (la celelalte e mai mica). La asta se mai adauga tva
2. la skoda nu e dieselul ieftin, e benzina scumpa smile.gif

=> pur in cazul asta e mult mai atractiva varianta diesel.

3. Ceed e ultima creatie a constructorului Kia, o masina care "se bate" cu vw golf, ford focus, megane bicorp. Eu zic sa nu o iei in deradere, sa nu ai idei preconcepute in ceea ce priveste constructorul.

La fel cum a fost ex de la citroen, asa a fost asta cu kia. La fel este si exemplul tau cu fabia. Mai asteptam exemple de masini cu cele 2 tipuri de motoare (benz si diesel), cu pret la aceeasi var de echipare, cu consumuri medii si calcul de amortizare.

Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 2 Aug 2007, 15:11


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 2 Aug 2007, 15:38
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




1) eu am luat Elite, la asta stiu diferenta
2) hehe, se poate...

3) In privinta constructorului am idei bine concepute, avand in vedere ca am derulat timp de un an un proiect pt. ei... uff!!

In fine, masinile lor in mod clar evolueaza, chiar daca n-au ajuns la nivelul nemtesc inca, dar vor fi probabil urmatorul mare val care "sparge" piata Americana si Europeana, dupa cel al Japonezilor.

This post has been edited by IsNa: 2 Aug 2007, 15:39


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 2 Aug 2007, 15:41
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34)
Pune mana si mergi si cu masini mai mari. Am mers cu e-class nou diesel. Si la ala era prezent tacanitul de diesel. Deci orice diesel este mai zgomotos decat un echivalent pe benzina. Asta la orice masina. Daca tu nu auzi, asta e...

Eu la mine nu aud nici un tzacanit. Se aude un sunet f infundat de motor. Mai galagios decat un echivalent pe benzina la viteze mici si relanti. La viteze mari se schimba situatia.

QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34)
Depinde unde stai si de unde iei motorina. Motorina se face geletina la frig. It's a fact!

Stau in bucuresti si alimentez de la benzinarie ( blink.gif ). Nu trebuie sa pui tu niciun fel de aditiv, pun benzinariile.

QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34)
Eu cand merg cu un diesel mestec mai mult in mamaliga. Nu pot sa cobor cu a 5-a pana la 50 la ora cu el.

Si cu benzina poti? Sau tu faci parte din acea clasa de oameni (ca taximetristii) care merg la 1200rpm cu masina prin oras un ultima treapta la 50? Presupun ca mai si trage de mananca pamantul la turatia aia, nu?

QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34)
Din nou vibratii chiar si la acel E-class. Eu stiu benzinare la care nu iti dai seama ca e motorul pornit. Diesel pana acum nu am vazut. Si am mers cu multe.

Cred ca avem notiuni f diferite de vibratii. Iti sugerez un Clio dCi ca sa vezi ce inseamna vibratii.

QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34)
Iti recomand vizualiarea unei curbe de cuplu de diesel.

Eu iti pot recomanda cateva site-uri de putere vs cuplu ca sa intelegi ca nu curba de cuplu conteaza in final, ci cea de putere (ca dupa cum am mai spus de n ori curba de putere este determinata de curba de cuplu este alta poveste). Daca ar fi dupa tine ar trebui sa schimb viteza acolo unde incepe sa scada cuplul? Putin dupa 2000rpm adica? blink.gif Ceea ce conteaza este puterea care ajunge la roti. Ca atare, momentul optim de schimbare al vitezei este acolo unde puterea la roata devine egala cu puterea la roata in treapta urmatoare. Asta inseamna sa schimbi dupa turatia de putere maxima.

QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34)
PS sper ca ai vazut cum se face un quote klumea, nu?
*

Stiu cum se face un quote ca lumea (sper ca ai vazut acum cum se scrie "ca lumea", nu?), mersi de lectie. Erau prea multe si mi-a fost lene (cum probabil a fost si la tine cazul cu "k").


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 2 Aug 2007, 16:10
Post #215


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 16:41)
Eu la mine nu aud nici un tzacanit. Se aude un sunet f infundat de motor

Am zis si mai sus. Si am avut dreptate. Nu auzi tu.

QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 16:41)
Sau tu faci parte din acea clasa de oameni (ca taximetristii) care merg la 1200rpm cu masina prin oras un ultima treapta la 50?

Turatia aia o ai poate la diesel. Eu am aproape 1600 rpm. Unde motorul merge foarte bine si de unde pot chiar sa acclerez, nu brusc, este adevarat, dar lin nu are nici o greata.

QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 16:41)
Eu iti pot recomanda cateva site-uri de putere vs cuplu ca sa intelegi ca nu curba de cuplu conteaza in final, ci cea de putere (ca dupa cum am mai spus de n ori curba de putere este determinata de curba de cuplu este alta poveste). Daca ar fi dupa tine ar trebui sa schimb viteza acolo unde incepe sa scada cuplul? Putin dupa 2000rpm adica? blink.gif Ceea ce conteaza este puterea care ajunge la roti. Ca atare, momentul optim de schimbare al vitezei este acolo unde puterea la roata devine egala cu puterea la roata in treapta urmatoare. Asta inseamna sa schimbi dupa turatia de putere maxima.


Poate am exagerat eu cu 3500, sa zicem ca sunt 4000. Dar poti sa vezi aici cum arata un grafic de diesel. Si cred ca se vede destul de bine ca dupa 3800 avem o scadere brusca de putere.

Oricum pe un asemenea topic ne putem contrazice la nesfarsit. Eu am spus ce am avut de spus.

This post has been edited by ssilviu: 2 Aug 2007, 16:16


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 2 Aug 2007, 16:23
Post #216


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Chestia asta cu turatia nu e concludenta deloc. Desi la diesel plaja "utila" ar fi intre 1500 si 4000 si la benzina intra 1800 si 5500, dieselul are cutia etajata mai lung, si recupereaza.
Cu alte cuvinte nu e corect rationamentul ca daca ai turatie maxima la 4000 mesteci mai des in cutie, deoarece treptele sunt mai lungi (se poate datorita cuplului).
Eu zic ca faza cu "mestecatul" depinde de stilul de condus, unii o lasa si la turatii mai mici si accelereaza usor, altii retrogradeaza.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 2 Aug 2007, 16:24
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 16:10)
Turatia aia o ai poate la diesel. Eu am aproape 1600 rpm.

Adica la 200km/h ai avea 6400rpm? Cam nasol... mai intai benzina e smecher ca e f sportiv si performant, dup-aia e smecher ca poti sa mergi cu 50 in a 5-a si daca e asa, la 160 te da afara din masina smile.gif

QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 16:10)
Poate am exagerat eu cu 3500, sa zicem ca sunt 4000. Dar poti sa vezi aici cum arata un grafic de diesel. Si cred ca se vede destul de bine ca dupa 3800 avem o scadere brusca de putere.

La mine acea scadere de putere este la 4000. Ma rog, nu asta e ideea. Nu conteaza doar ce vezi pe graficul ala. Conteaza ce ajunge la roti. Ca sa te fac sa intelegi, daca merg la 4000rpm in a 3-a (chit ca puterea a luat-o in jos inca de la 3800) tot voi avea mai multa putere decat la un 3300 cat as cadea daca as schimba in a 4-a. Ba mai mult, din acea putere obtinuta in treapta a 3-a ajunge mult mai mult la roti decat din puterea obtinuta in treapta a 4-a datorita rapoartelor cutiei de viteze!!! De ce crezi ca in treapta 1 masina trage asa bine fata de treapta 5? Ca atare, chiar si la acest dCi de 85CP optim este sa schimbi undeva la 4200-4300rpm, daca ai rapoartele cutiei de viteze si un dyno gradat mai ca lumea putem afla chiar o cifra exacta.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 2 Aug 2007, 19:16
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Benzina e jmecher pentru ca este un concept de motor mai puternic , mai elastic.
La 200 km/h poti sa ai 6000 RPM , atata timp cat cuplul maxim al masinii e pe la 5200-5500 RPM.Nu ma astept ca un diselar care a mers doar cu 1310 pe benzina sa inteleaga dinamica acesteia.

Bottom line este , ca benzina este mai performanta decat motorina , dar vine cu costul sau.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 2 Aug 2007, 21:27
Post #219


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Barilul de petrol a ajuns aproape 79 USD. Asa ca am impresia ca in curand ne vom ruga sa apara mai repede masini cu motoare electrice.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 3 Aug 2007, 09:39
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 16:24)
Ca sa te fac sa intelegi, daca merg la 4000rpm in a 3-a (chit ca puterea a luat-o in jos inca de la 3800) tot voi avea mai multa putere decat la un 3300 cat as cadea daca as schimba in a 4-a. Ba mai mult, din acea putere obtinuta in treapta a 3-a ajunge mult mai mult la roti decat din puterea obtinuta in treapta a 4-a datorita rapoartelor cutiei de viteze!!! De ce crezi ca in treapta 1 masina trage asa bine fata de treapta 5? Ca atare, chiar si la acest dCi de 85CP optim este sa schimbi undeva la 4200-4300rpm, daca ai rapoartele cutiei de viteze si un dyno gradat mai ca lumea putem afla chiar o cifra exacta.
*


Eu cred ca disputa de idei se rezolva astfel: vedeti la ce turatii schimba o cutie automata si luati-o de buna. Sunt si eu curios sa aflu atat la benzina cat si la motorina (efectiv nu stiu). Sa nu imi spuneti ca e mai sportiva o masina cu o cutie manuala ca eu sunt convins ca nu e nimeni sportiv pe aici. Banuiesc ca nu vrea nimeni sa omoare motoarele (doar daca e masina de serviciu si nu ii pasa). Valorile maxime de putere, viteza nu cred ca trebuie atinse uzual.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 3 Aug 2007, 10:24
Post #221


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Pana acum am scos mai mult in evidenta avantajele benzinei si dezavantajele diesel. Acum se intoarce roata smile.gif
In conditiile scaderii rezervei de petrol, dupa cum probabil stiti, va aparea bio-diesel, combustibil facut din plante. Avantaj mare diesel. In plus, daca ne gandim ca pretul combustibilului e in crestere, calculul de amortizare pe care l-am facut pana acum se poate dovedi grestit pt o perioada de 5 ani de ex. In sensul ca peste 3 ani un litru de benzina sau motorina vor fi 1.5-2 euro, nu 1.1 euro ca azi. Atunci o economie de 2L la suta nu se va mai traduce in 2.2 euro, ci in 3-4 euro, deci amortizare mai rapida.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 3 Aug 2007, 09:26
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(LemonDemon @ 2 Aug 2007, 19:16)
Nu ma astept ca un diselar care a mers doar cu 1310 pe benzina sa inteleaga dinamica acesteia.
*


Replica de copil ramas fara argumente. Gata dom' lamaie, am inteles, benzina e mai "jmeker", sa fii sanatos.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 3 Aug 2007, 10:49
Post #223


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




In cartea tehnica a Seriei 1 de la BMW scrie clar, alb pe negru: "A nu se alimenta cu bio-diesel".


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 3 Aug 2007, 11:36
Post #224


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Andy_ACS @ 3 Aug 2007, 11:24)
In conditiile scaderii rezervei de petrol, dupa cum probabil stiti, va aparea bio-diesel, combustibil facut din plante. Avantaj mare diesel.


Exista si bioetanol. 75% din masinile pe ciclu Otto din Brazilia merg cu asa ceva.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 3 Aug 2007, 11:49
Post #225


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(sorin_f39 @ 3 Aug 2007, 10:49)
In cartea tehnica a Seriei 1 de la BMW scrie clar, alb pe negru: "A nu se alimenta cu bio-diesel".
*



Si la Opel la fel:

Fuel for diesel engines
Diesel engines must be operated only on
commercially available diesel fuel meeting
the specific ations of DIN EN 590. Do not
use marine diesel oils, heating oils or
entirely or partially plant-based diesel
fuels, such as rape seed oil or b io diesel,
Aquazole and similar diesel-w ater
emulsions.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 3 Aug 2007, 21:21
Post #226


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Evident. Daca e biodiesel nu inseamna ca motorul e acelasi. Sunt diferente si la constructia motorului. Mercedes are un model nou pe biodiesel, am citit in top gear. Cautati pe net si gasiti mai multe detalii. Eu unul prevad pe viitor ca cea mai avantajoasa solutie este acest biodiesel, cel putin pentru europa, unde vanzarile sunt cam 50% - 50%. Americanii ii lasam in plata domnului cu conceptiile lor despre diesel si cu legile lor tembele, ca au vanzari de diesel doar de 2-3 %. Mor dupa faptul ca dieselul consuma mult desi au numai masini care consuma 20-25%. Daca nu vor accepta dieselul vai mama lor, europenii vor fi primii biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 4 Aug 2007, 07:08
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




@ Ice_2K Poti sa ma contrazici? Sunt sigur ca 90% din cei care ridica in slavi motorina nu au mers nicio data cu un motor pe benzina serios si performant.Defapt mai sus imi dadeau exemplu de 1.6 pe benzina...Cel care sustine performanta disel in fata benzinii nu mi se pare copil , pentru mine este ingust.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 4 Aug 2007, 07:29
Post #228


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Da, eu eram ala cu motorul de 1.6 benzina ...
Asta e o discutie de cand lumea si pamantul. Tu esti fan al benzinarului, am inteles asta. Si ai dreptate, in ceea ce spui. Insa tu faci o comparatie in niste termeni care nu-si au rostul, nu te supara. Hai sa spunem altfel:
Ce benzinar s-ar ridica la "performantele" unui diesel turbo de 2.0, 140CP-4000rot/min si 340Nm-2200rot/min (cam toti producatorii scot aceste performante din cilindreea asta) ? Eu as zice ca din start comparatia este lipsita de sens, pentru ca vorbim despre un benzinar aspirat vs. diesel turbo. Este si mai lipsita de sens atunci cand tu impingi comparatia intr-o gama de preturi in care dieselul nu "prea" exista.


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 4 Aug 2007, 10:30
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




QUOTE(cristi.r @ 4 Aug 2007, 07:29)

Ce benzinar s-ar ridica la "performantele" unui diesel turbo de 2.0, 140CP-4000rot/min si 340Nm-2200rot/min (cam toti producatorii scot aceste performante din cilindreea asta) ?
*



Orice motor decent de 2.0l este mai performant decat cel prezentat de tine.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 4 Aug 2007, 10:36
Post #230


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




2.0 TFSI:

- 147 kW (200 hp) at 5,100 to 6,000 rpm, 280 N&middot;m from 1,800 to 5,000 rpm
- 195 kW (265 PS) at 6,000 rpm, 350 N&middot;m from 2500 to 5000 rpm


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 4 Aug 2007, 10:41
Post #231


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Se apropie si dieselul. Am vazut ca ultimul 2.0 d de la BMW are vreo 205 cai parca...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 4 Aug 2007, 18:21
Post #232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Domnule LemonDemon, depinde ce intelegi dumneata prin performanta. Iacata, spre exemplu eu prin performanta inteleg sa urc Transfagarasanul cu 1800 RPM cu patru persoane la bord + bagaje. Ia zi-mi cu ce benzinar poti face asta (fara sa subturezi motorul, evident) caci pana acum numai de acceleratii, viteze maxime ne-ai tot vorbit?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 4 Aug 2007, 20:38
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




De ce sa urc Transfagarasanul la 1800? blink.gif Care este logica acestui lucru? Iti dau una din masinile mele sa urci cu 4 oameni plus bagaje sa imi zici cum este , dar nu la 1800 RPM ca atunci esti aproape la relanti.La cuplu vorbim , sa vezi distractie! Pe nu ma intereseaza consumul ci felul in care se comporta masina , vreau sa ma simnt bine in ea , sa fie puternica si dinamica.Deci aleg benzina!


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 4 Aug 2007, 21:37
Post #234


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(AIX @ 4 Aug 2007, 10:36)
2.0 TFSI:

- 147 kW (200 hp) at 5,100 to 6,000 rpm, 280 N&middot;m from 1,800 to 5,000 rpm
- 195 kW (265 PS) at 6,000 rpm, 350 N&middot;m from 2500 to 5000 rpm
*


Ai perfecta dreptate ! Dar, cat costa ? Ai citit tot tot postul meu inclusiv pe cele din urma in care ma "contram" cu domnul Lemon ?


Domnu' Lemon, ai dreptate, ce mai ... Prea o spui cu foc ! Asa cum ai spus chiar tu, "Bottom line este , ca benzina este mai performanta decat motorina , dar vine cu costul sau". La ultima parte a propozitiei ma refeream eu. Tu, insa, ai pus accent pe prima parte. Asta e ... avem pareri fundamental diferite. Pe mine ma intereseaza consumul, pe tine nu. Sunt doua idei care, practic, nu se contrazic ! Sunt diferite si-atat. Este ca si cum ai compara mere cu pere.

Sanatate !


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 4 Aug 2007, 21:57
Post #235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Sanatate domnule cristi.r si sa auzim numai de bine smile.gif .


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 4 Aug 2007, 22:42
Post #236


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(bloodem @ 4 Aug 2007, 19:21)
eu prin performanta inteleg sa urc Transfagarasanul cu 1800 RPM cu patru persoane la bord + bagaje. Ia zi-mi cu ce benzinar poti face asta (fara sa subturezi motorul, evident)
Eu personal cred ca mai important d.p.v. performanta e ca, e.g, fiind intr-a 5-a la 100 km/h, sa-i dau a 3-a si sa zbor efectiv pe langa cel pe care-l depasesc pentru a reveni rapid si in siguranta pe banda mea.
Si mai cred ca chinui o masina incarcata tinand-o la 1800 ture cand urci Transfagarasanul. Poate doar vreun monstrulet de minim 200cp si 400n/m sa se simta confortabil in regimul ala de lucru.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brandy_tdi
post 4 Aug 2007, 22:50
Post #237


Aerial Member


Group: Members
Posts: 749
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




un 1.5 dci cu 105cp, sau 1.5 crdi 110cp sunt prea bune. Mi se pare mai ok.


--------------------
Renault Megane 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 5 Aug 2007, 12:45
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(adip @ 4 Aug 2007, 22:42)
Eu personal cred ca mai important d.p.v. performanta e ca, e.g, fiind intr-a 5-a la 100 km/h, sa-i dau a 3-a si sa zbor efectiv pe langa cel pe care-l depasesc pentru a reveni rapid si in siguranta pe banda mea.
Si mai cred ca chinui o masina incarcata tinand-o la 1800 ture cand urci Transfagarasanul. Poate doar vreun monstrulet de minim 200cp si 400n/m sa se simta confortabil in regimul ala de lucru.
*



Poate nu ai auzit ca DCi Euro 4 are cuplul maxim la 1700 rpm. Cu alte cuvinte, mai bine decat la 1700 RPM nu se va simti, poti sa o duci tu si la 5000 (asta daca nu ar avea limitare pe la 4000-4500 biggrin.gif ).

PS: din raspunsul tau se vede ce bine cunoasteti unii dintre voi motoarele diesel. E ca si cum eu as spune: "Vai ce nasol e in orasul Caracas, nu o sa merg niciodata acolo" fara sa cunosc absolut nimic despre acel oras. O tineti una si buna pe a voastra, ca diesel nu e bun, ca nu se compara cu benzina, dar sunt cel putin 2-3 situatii in care un diesel v-ar lasa cu gura cascata.

This post has been edited by bloodem: 5 Aug 2007, 12:51


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 5 Aug 2007, 13:01
Post #239


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(bloodem @ 5 Aug 2007, 12:45)
sunt cel putin 2-3 situatii in care un diesel v-ar lasa cu gura cascata.
*



Da exemplu de 2-3 situatii in care 1,5 dci de 64 de cai ar lasa cu gura cascata pe cineva . blink.gif


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 5 Aug 2007, 13:29
Post #240


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@bloodem: cele doua categorii de motoare sut pur si simplu "animale" diferite si nu se pot compara just intre ele. Fiecare are avantaje si dezavantaje.

Am condus multi km multe masini cu multe motorizari, inclusiv de pe la virful tehnologiei. Fiecare are ceva de oferit, atit ca performanta cit si din punctul de vedere economic.

Vei fi conducind tu acuma un diesel (din cele slabe), dar nu mai fi atit de infocat, ca poti sa gresesti wink.gif . Daca lucrurile ar fi asa simple, una din tehnologii ar fi disparut de mult.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 6 7 8 9 10 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 21:38
Forum Renault