Diesel sau Benzina?, Dilema motorizărilor,rezolvată matematic
![]() ![]() ![]() |
Diesel sau Benzina?, Dilema motorizărilor,rezolvată matematic
IsNa |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|||
Andy_ACS |
![]()
Post
#212
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
1. tocmai m-am uitat pe site la skoda, diferenta este de aproape 600 euro la elegance (la celelalte e mai mica). La asta se mai adauga tva
2. la skoda nu e dieselul ieftin, e benzina scumpa ![]() => pur in cazul asta e mult mai atractiva varianta diesel. 3. Ceed e ultima creatie a constructorului Kia, o masina care "se bate" cu vw golf, ford focus, megane bicorp. Eu zic sa nu o iei in deradere, sa nu ai idei preconcepute in ceea ce priveste constructorul. La fel cum a fost ex de la citroen, asa a fost asta cu kia. La fel este si exemplul tau cu fabia. Mai asteptam exemple de masini cu cele 2 tipuri de motoare (benz si diesel), cu pret la aceeasi var de echipare, cu consumuri medii si calcul de amortizare. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 2 Aug 2007, 15:11 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
IsNa |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
1) eu am luat Elite, la asta stiu diferenta
2) hehe, se poate... 3) In privinta constructorului am idei bine concepute, avand in vedere ca am derulat timp de un an un proiect pt. ei... uff!! In fine, masinile lor in mod clar evolueaza, chiar daca n-au ajuns la nivelul nemtesc inca, dar vor fi probabil urmatorul mare val care "sparge" piata Americana si Europeana, dupa cel al Japonezilor. This post has been edited by IsNa: 2 Aug 2007, 15:39 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#214
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34) Pune mana si mergi si cu masini mai mari. Am mers cu e-class nou diesel. Si la ala era prezent tacanitul de diesel. Deci orice diesel este mai zgomotos decat un echivalent pe benzina. Asta la orice masina. Daca tu nu auzi, asta e... Eu la mine nu aud nici un tzacanit. Se aude un sunet f infundat de motor. Mai galagios decat un echivalent pe benzina la viteze mici si relanti. La viteze mari se schimba situatia. QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34) Depinde unde stai si de unde iei motorina. Motorina se face geletina la frig. It's a fact! Stau in bucuresti si alimentez de la benzinarie ( ![]() QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34) Eu cand merg cu un diesel mestec mai mult in mamaliga. Nu pot sa cobor cu a 5-a pana la 50 la ora cu el. Si cu benzina poti? Sau tu faci parte din acea clasa de oameni (ca taximetristii) care merg la 1200rpm cu masina prin oras un ultima treapta la 50? Presupun ca mai si trage de mananca pamantul la turatia aia, nu? QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34) Din nou vibratii chiar si la acel E-class. Eu stiu benzinare la care nu iti dai seama ca e motorul pornit. Diesel pana acum nu am vazut. Si am mers cu multe. Cred ca avem notiuni f diferite de vibratii. Iti sugerez un Clio dCi ca sa vezi ce inseamna vibratii. QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34) Iti recomand vizualiarea unei curbe de cuplu de diesel. Eu iti pot recomanda cateva site-uri de putere vs cuplu ca sa intelegi ca nu curba de cuplu conteaza in final, ci cea de putere (ca dupa cum am mai spus de n ori curba de putere este determinata de curba de cuplu este alta poveste). Daca ar fi dupa tine ar trebui sa schimb viteza acolo unde incepe sa scada cuplul? Putin dupa 2000rpm adica? ![]() QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 14:34) Stiu cum se face un quote ca lumea (sper ca ai vazut acum cum se scrie "ca lumea", nu?), mersi de lectie. Erau prea multe si mi-a fost lene (cum probabil a fost si la tine cazul cu "k"). |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#215
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 16:41) Eu la mine nu aud nici un tzacanit. Se aude un sunet f infundat de motor Am zis si mai sus. Si am avut dreptate. Nu auzi tu. QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 16:41) Sau tu faci parte din acea clasa de oameni (ca taximetristii) care merg la 1200rpm cu masina prin oras un ultima treapta la 50? Turatia aia o ai poate la diesel. Eu am aproape 1600 rpm. Unde motorul merge foarte bine si de unde pot chiar sa acclerez, nu brusc, este adevarat, dar lin nu are nici o greata. QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 16:41) Eu iti pot recomanda cateva site-uri de putere vs cuplu ca sa intelegi ca nu curba de cuplu conteaza in final, ci cea de putere (ca dupa cum am mai spus de n ori curba de putere este determinata de curba de cuplu este alta poveste). Daca ar fi dupa tine ar trebui sa schimb viteza acolo unde incepe sa scada cuplul? Putin dupa 2000rpm adica? blink.gif Ceea ce conteaza este puterea care ajunge la roti. Ca atare, momentul optim de schimbare al vitezei este acolo unde puterea la roata devine egala cu puterea la roata in treapta urmatoare. Asta inseamna sa schimbi dupa turatia de putere maxima. Poate am exagerat eu cu 3500, sa zicem ca sunt 4000. Dar poti sa vezi aici cum arata un grafic de diesel. Si cred ca se vede destul de bine ca dupa 3800 avem o scadere brusca de putere. Oricum pe un asemenea topic ne putem contrazice la nesfarsit. Eu am spus ce am avut de spus. This post has been edited by ssilviu: 2 Aug 2007, 16:16 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#216
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Chestia asta cu turatia nu e concludenta deloc. Desi la diesel plaja "utila" ar fi intre 1500 si 4000 si la benzina intra 1800 si 5500, dieselul are cutia etajata mai lung, si recupereaza.
Cu alte cuvinte nu e corect rationamentul ca daca ai turatie maxima la 4000 mesteci mai des in cutie, deoarece treptele sunt mai lungi (se poate datorita cuplului). Eu zic ca faza cu "mestecatul" depinde de stilul de condus, unii o lasa si la turatii mai mici si accelereaza usor, altii retrogradeaza. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#217
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 16:10) Turatia aia o ai poate la diesel. Eu am aproape 1600 rpm. Adica la 200km/h ai avea 6400rpm? Cam nasol... mai intai benzina e smecher ca e f sportiv si performant, dup-aia e smecher ca poti sa mergi cu 50 in a 5-a si daca e asa, la 160 te da afara din masina ![]() QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 16:10) Poate am exagerat eu cu 3500, sa zicem ca sunt 4000. Dar poti sa vezi aici cum arata un grafic de diesel. Si cred ca se vede destul de bine ca dupa 3800 avem o scadere brusca de putere. La mine acea scadere de putere este la 4000. Ma rog, nu asta e ideea. Nu conteaza doar ce vezi pe graficul ala. Conteaza ce ajunge la roti. Ca sa te fac sa intelegi, daca merg la 4000rpm in a 3-a (chit ca puterea a luat-o in jos inca de la 3800) tot voi avea mai multa putere decat la un 3300 cat as cadea daca as schimba in a 4-a. Ba mai mult, din acea putere obtinuta in treapta a 3-a ajunge mult mai mult la roti decat din puterea obtinuta in treapta a 4-a datorita rapoartelor cutiei de viteze!!! De ce crezi ca in treapta 1 masina trage asa bine fata de treapta 5? Ca atare, chiar si la acest dCi de 85CP optim este sa schimbi undeva la 4200-4300rpm, daca ai rapoartele cutiei de viteze si un dyno gradat mai ca lumea putem afla chiar o cifra exacta. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#218
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Benzina e jmecher pentru ca este un concept de motor mai puternic , mai elastic.
La 200 km/h poti sa ai 6000 RPM , atata timp cat cuplul maxim al masinii e pe la 5200-5500 RPM.Nu ma astept ca un diselar care a mers doar cu 1310 pe benzina sa inteleaga dinamica acesteia. Bottom line este , ca benzina este mai performanta decat motorina , dar vine cu costul sau. |
--------------------
None
None
N/A
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#219
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Barilul de petrol a ajuns aproape 79 USD. Asa ca am impresia ca in curand ne vom ruga sa apara mai repede masini cu motoare electrice.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Bill |
![]()
Post
#220
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 16:24) Ca sa te fac sa intelegi, daca merg la 4000rpm in a 3-a (chit ca puterea a luat-o in jos inca de la 3800) tot voi avea mai multa putere decat la un 3300 cat as cadea daca as schimba in a 4-a. Ba mai mult, din acea putere obtinuta in treapta a 3-a ajunge mult mai mult la roti decat din puterea obtinuta in treapta a 4-a datorita rapoartelor cutiei de viteze!!! De ce crezi ca in treapta 1 masina trage asa bine fata de treapta 5? Ca atare, chiar si la acest dCi de 85CP optim este sa schimbi undeva la 4200-4300rpm, daca ai rapoartele cutiei de viteze si un dyno gradat mai ca lumea putem afla chiar o cifra exacta. Eu cred ca disputa de idei se rezolva astfel: vedeti la ce turatii schimba o cutie automata si luati-o de buna. Sunt si eu curios sa aflu atat la benzina cat si la motorina (efectiv nu stiu). Sa nu imi spuneti ca e mai sportiva o masina cu o cutie manuala ca eu sunt convins ca nu e nimeni sportiv pe aici. Banuiesc ca nu vrea nimeni sa omoare motoarele (doar daca e masina de serviciu si nu ii pasa). Valorile maxime de putere, viteza nu cred ca trebuie atinse uzual. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#221
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Pana acum am scos mai mult in evidenta avantajele benzinei si dezavantajele diesel. Acum se intoarce roata
![]() In conditiile scaderii rezervei de petrol, dupa cum probabil stiti, va aparea bio-diesel, combustibil facut din plante. Avantaj mare diesel. In plus, daca ne gandim ca pretul combustibilului e in crestere, calculul de amortizare pe care l-am facut pana acum se poate dovedi grestit pt o perioada de 5 ani de ex. In sensul ca peste 3 ani un litru de benzina sau motorina vor fi 1.5-2 euro, nu 1.1 euro ca azi. Atunci o economie de 2L la suta nu se va mai traduce in 2.2 euro, ci in 3-4 euro, deci amortizare mai rapida. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#223
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
In cartea tehnica a Seriei 1 de la BMW scrie clar, alb pe negru: "A nu se alimenta cu bio-diesel".
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#224
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 3 Aug 2007, 11:24) In conditiile scaderii rezervei de petrol, dupa cum probabil stiti, va aparea bio-diesel, combustibil facut din plante. Avantaj mare diesel. Exista si bioetanol. 75% din masinile pe ciclu Otto din Brazilia merg cu asa ceva. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cristidb |
![]()
Post
#225
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin_f39 @ 3 Aug 2007, 10:49) Si la Opel la fel: Fuel for diesel engines Diesel engines must be operated only on commercially available diesel fuel meeting the specific ations of DIN EN 590. Do not use marine diesel oils, heating oils or entirely or partially plant-based diesel fuels, such as rape seed oil or b io diesel, Aquazole and similar diesel-w ater emulsions. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#226
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Evident. Daca e biodiesel nu inseamna ca motorul e acelasi. Sunt diferente si la constructia motorului. Mercedes are un model nou pe biodiesel, am citit in top gear. Cautati pe net si gasiti mai multe detalii. Eu unul prevad pe viitor ca cea mai avantajoasa solutie este acest biodiesel, cel putin pentru europa, unde vanzarile sunt cam 50% - 50%. Americanii ii lasam in plata domnului cu conceptiile lor despre diesel si cu legile lor tembele, ca au vanzari de diesel doar de 2-3 %. Mor dupa faptul ca dieselul consuma mult desi au numai masini care consuma 20-25%. Daca nu vor accepta dieselul vai mama lor, europenii vor fi primii
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#227
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
@ Ice_2K Poti sa ma contrazici? Sunt sigur ca 90% din cei care ridica in slavi motorina nu au mers nicio data cu un motor pe benzina serios si performant.Defapt mai sus imi dadeau exemplu de 1.6 pe benzina...Cel care sustine performanta disel in fata benzinii nu mi se pare copil , pentru mine este ingust.
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#228
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Da, eu eram ala cu motorul de 1.6 benzina ...
Asta e o discutie de cand lumea si pamantul. Tu esti fan al benzinarului, am inteles asta. Si ai dreptate, in ceea ce spui. Insa tu faci o comparatie in niste termeni care nu-si au rostul, nu te supara. Hai sa spunem altfel: Ce benzinar s-ar ridica la "performantele" unui diesel turbo de 2.0, 140CP-4000rot/min si 340Nm-2200rot/min (cam toti producatorii scot aceste performante din cilindreea asta) ? Eu as zice ca din start comparatia este lipsita de sens, pentru ca vorbim despre un benzinar aspirat vs. diesel turbo. Este si mai lipsita de sens atunci cand tu impingi comparatia intr-o gama de preturi in care dieselul nu "prea" exista. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#229
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
AIX |
![]()
Post
#230
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
2.0 TFSI:
- 147 kW (200 hp) at 5,100 to 6,000 rpm, 280 N·m from 1,800 to 5,000 rpm - 195 kW (265 PS) at 6,000 rpm, 350 N·m from 2500 to 5000 rpm |
--------------------
.
.
.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#231
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Se apropie si dieselul. Am vazut ca ultimul 2.0 d de la BMW are vreo 205 cai parca...
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
bloodem |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Domnule LemonDemon, depinde ce intelegi dumneata prin performanta. Iacata, spre exemplu eu prin performanta inteleg sa urc Transfagarasanul cu 1800 RPM cu patru persoane la bord + bagaje. Ia zi-mi cu ce benzinar poti face asta (fara sa subturezi motorul, evident) caci pana acum numai de acceleratii, viteze maxime ne-ai tot vorbit?
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
LemonDemon |
![]()
Post
#233
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
De ce sa urc Transfagarasanul la 1800?
![]() |
--------------------
None
None
N/A
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#234
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(AIX @ 4 Aug 2007, 10:36) 2.0 TFSI: - 147 kW (200 hp) at 5,100 to 6,000 rpm, 280 N·m from 1,800 to 5,000 rpm - 195 kW (265 PS) at 6,000 rpm, 350 N·m from 2500 to 5000 rpm Ai perfecta dreptate ! Dar, cat costa ? Ai citit tot tot postul meu inclusiv pe cele din urma in care ma "contram" cu domnul Lemon ? Domnu' Lemon, ai dreptate, ce mai ... Prea o spui cu foc ! Asa cum ai spus chiar tu, "Bottom line este , ca benzina este mai performanta decat motorina , dar vine cu costul sau". La ultima parte a propozitiei ma refeream eu. Tu, insa, ai pus accent pe prima parte. Asta e ... avem pareri fundamental diferite. Pe mine ma intereseaza consumul, pe tine nu. Sunt doua idei care, practic, nu se contrazic ! Sunt diferite si-atat. Este ca si cum ai compara mere cu pere. Sanatate ! |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#235
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Sanatate domnule cristi.r si sa auzim numai de bine
![]() |
--------------------
None
None
N/A
|
|
adip |
![]()
Post
#236
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(bloodem @ 4 Aug 2007, 19:21) eu prin performanta inteleg sa urc Transfagarasanul cu 1800 RPM cu patru persoane la bord + bagaje. Ia zi-mi cu ce benzinar poti face asta (fara sa subturezi motorul, evident) Eu personal cred ca mai important d.p.v. performanta e ca, e.g, fiind intr-a 5-a la 100 km/h, sa-i dau a 3-a si sa zbor efectiv pe langa cel pe care-l depasesc pentru a reveni rapid si in siguranta pe banda mea.Si mai cred ca chinui o masina incarcata tinand-o la 1800 ture cand urci Transfagarasanul. Poate doar vreun monstrulet de minim 200cp si 400n/m sa se simta confortabil in regimul ala de lucru. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#237
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
un 1.5 dci cu 105cp, sau 1.5 crdi 110cp sunt prea bune. Mi se pare mai ok.
|
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
bloodem |
![]()
Post
#238
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(adip @ 4 Aug 2007, 22:42) Eu personal cred ca mai important d.p.v. performanta e ca, e.g, fiind intr-a 5-a la 100 km/h, sa-i dau a 3-a si sa zbor efectiv pe langa cel pe care-l depasesc pentru a reveni rapid si in siguranta pe banda mea. Si mai cred ca chinui o masina incarcata tinand-o la 1800 ture cand urci Transfagarasanul. Poate doar vreun monstrulet de minim 200cp si 400n/m sa se simta confortabil in regimul ala de lucru. Poate nu ai auzit ca DCi Euro 4 are cuplul maxim la 1700 rpm. Cu alte cuvinte, mai bine decat la 1700 RPM nu se va simti, poti sa o duci tu si la 5000 (asta daca nu ar avea limitare pe la 4000-4500 ![]() PS: din raspunsul tau se vede ce bine cunoasteti unii dintre voi motoarele diesel. E ca si cum eu as spune: "Vai ce nasol e in orasul Caracas, nu o sa merg niciodata acolo" fara sa cunosc absolut nimic despre acel oras. O tineti una si buna pe a voastra, ca diesel nu e bun, ca nu se compara cu benzina, dar sunt cel putin 2-3 situatii in care un diesel v-ar lasa cu gura cascata. This post has been edited by bloodem: 5 Aug 2007, 12:51 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cristidb |
![]()
Post
#239
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
os |
![]()
Post
#240
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@bloodem: cele doua categorii de motoare sut pur si simplu "animale" diferite si nu se pot compara just intre ele. Fiecare are avantaje si dezavantaje.
Am condus multi km multe masini cu multe motorizari, inclusiv de pe la virful tehnologiei. Fiecare are ceva de oferit, atit ca performanta cit si din punctul de vedere economic. Vei fi conducind tu acuma un diesel (din cele slabe), dar nu mai fi atit de infocat, ca poti sa gresesti ![]() |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:38 |