smucituri la mers drept in treapta 3-4-5, smucituri care dispar la apasare ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
smucituri la mers drept in treapta 3-4-5, smucituri care dispar la apasare ambreiaj
nyk75 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 17 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1997 L
|
|||
MECCA |
![]()
Post
#2
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
idem.Aceeasi problema o am si eu.In treapta a 3 a si a 4 a cand se incalzeste motorul si o calc , smuceste de zici cei aia.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
nyk75 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 17 September 07 ![]() |
Nu stiu de la ce poate fi.
Alimentare benzina ? numai daca atunci cand este in sarcina (tr3-4-5) se intampla ceva cu alimentarea, fie tur-carburator, fie retur, desi totul pare ok pe loc. Alimentare aer ? filtru este nou. Alimentare curent ? am schimbat unele din ele, fara baterie si bobina. Daca cobor un deal in tr.3-4-5 fara a apasa pedala este ok, cum apas pedala de acceleratie incepe incet-incet sa apara acele intreruperi, smucituri de zici ca este infundata sau s-a intrerupt curentul, dupa care merge bine cativa metri si iar apare problema. Atunci cand motorul este rece merge super. Oare ce se intampla atunci cand pedala de acceleratie se apasa in mers la motor rece si care este diferenta cu motorul cald? |
--------------------
dacia
berlina
1997 L
|
|
PaulT |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu fie bobina de inductie.Daca la rece merge bine,si problema apare doar la cald,ea ar putea fi vinovata.Daca e pe duca,ar trebui sa se incalzeasca f tare in functionare.Verifica daca e asa.Bafta.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
nyk75 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 17 September 07 ![]() |
Ok, si eu sper sa fie acolo si nu ceva pe la motor sau cutie . Fac rost de bani si o schimb.
|
--------------------
dacia
berlina
1997 L
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#6
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Vezi ca platina mobila are o siguranta care se monteaza deasupra platinei (pe ax) pentru a nu permite dereglari si urcari sus-jos ale platinei (si acesta poate fi o cauza).
Deasemenea, ai spus ca ai montat platini noi dar oare ai lasat distanta corespunzatoare intre ele ??? Verifica sa nu ai vreun tampon rupt la motor/CV . PS Am patit si eu ce ai spus tu mai sus dar la mine s-a intamplat dupa cum urmeaza: de buna voie si nesilit de nimeni si fara sa fie nevoie am schimbat platine, capac delcou, fise, ruptor distribuitor, bujii si am pornit motorul sa fac o tura ... rezultatul a fost cel descris de tine mai sus; M-am chinuit cca o luna cu zmucituri si toate cele (reglaje, probe etc) si pana la urma am pus tot ce schimbasem la loc si a mers perfect. Si a mers perfect! (totul se intampla acum 8 luni ![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Minel |
![]()
Post
#7
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Nu cred ca ar fi de la platina mobila chiar daca nu are acea siguranta,si eu am mers asa cateva saptamani si sincer dupa ce am montat acea si guranta nu s-a observat mare lucru ,din ce a descris mai sus Nyk75,cu motorul cald nu trepideaza decat in treptele 3,4,5 ,inseamna ca treptele 1 si 2 nu sunt turate ca si acolo ar fi trebuit sa trepideze,daca ar fi de la alimentare ar trebui sa trepideze in toate treptele si la relanti mai ales, verifica nivelul in CNC si daca ai posibilitatea sa schimbi bbobina cu a unui prieten si/sau verifica scanteia bobinei ,apropo la plecarea de pe loc nu da in nas daca o turezi mai mult ????ma refer la turatiile care le folosesti tu in treptele 3,4,5 in care trepideaza
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Tossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Verifica setarile carburatorului, in special nivelul din CNC si reglajul aerului.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
nyk75 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 17 September 07 ![]() |
Gata, am inlocuit bobina cu una noua la vreo 40 ron, am pus contact si am plecat la drum sa se incalzeasca motorul. Dupa fiecare km, la fiecare piatra pe asfalt credeam ca revin smuciturile dar dupa cca 20 km nici una. Sper ca de aici sa fi fost problema (multumesc PaulT si tuturor pentru sfaturi). Curios este faptul ca si aceasta bobina este la fel de incinsa ca cea veche. Din cea veche iesise un fel de ulei de cca 3 ani. Data trecuta cand am avut problema cu acele smucituri de nu mai reuseam sa ajung la garaj am fost nevoit sa deschid caloriferul pentru a se mai rari intreruperile acelea. Oare ce efect avea racirea motorului cu bobina de inductie sau mai curios este faptul ca acum parca am si farurile mai bune, inainte erau cam galbui, acum sunt si ele mai puternice.
In sfarsit pot si eu sa apas fara frica pe ambreaj dupa cca. o luna. Dupa parcurgerea a 40 de km apa se racise brusc, dupa care a inceput iara sa revina la normal, cam pe la mijloc. Numai lucruri anormale pe la dacia asta. Acum trebuie sa vad daca mai afuma bujiile si daca da din ce cauza. |
--------------------
dacia
berlina
1997 L
|
|
PaulT |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur ca ai rezolvat-o!
![]() This post has been edited by PaulT: 19 Sep 2007, 08:16 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
MECCA |
![]()
Post
#11
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
deci pana la urma cauza tuturor smuciturilor sa fie bobina??Dar exista o intrebare: cand se incalzeste motorul, si o calc in treapta 1-2 de ce nu intrerupe??Intreruperile apar doar in tr 3 - 4.Trebuie sa existe o explicatie.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Depinde cat turezi treptele I si II ,si cand actioneaza vaccumul si la ce turatii, probabil daca nu sigur o sa primesti un raspuns mai clar de la membri mai experimentati de aici
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
MECCA |
![]()
Post
#13
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
am inteles.In legatura cu calcatul, o calc la fel si 1 si 2 pana la 4-5 mii, dar in treapta 3 nu mai ajunge la 4-5 mii ca smuceste de zici ca se rupe, si nu o mai calc, parca ar sti ca e intr-a 3 a.Tre sa mai existe o explicatie, nu doar bobina
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Probabil ca intreruperi apar si in treptele 1-2 dar, demultiplicarea e mare, o pierdere de putere a motorului din cauza unor scintei ratate nu se simte. In trepte superioare necesarul de putere creste, orice ratare de aprindere se traduce prin scadere a puterii mai mare.
Smuciturile sint insotite de salturi nebunesti ale turometrului? Daca da, circuitul primar al bobinei si restul (platine, condensator, legaturi). Daca nu "topaie" turometrul fenomenul (daca e generat de aprindere) isi afla cauza in secundar si rest (distribuitor, capac, fise, bujii). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#15
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
Turometrul nu topaie, dar motorul saracu creste greu in turatii, parca se forteaza dar nu-i da cineva ceva cat ii trebuie sa se tureze,deci prima operatiune este schimbarea bobinei (cu toate ca nu se incinge deloc dupa un drum de cca 50 km).In legatura cu platini, condensatoare etc (lipsesc de pe masina, deh aprindere electronica+senzor), o sa schimb si celelalte maruntisuri(bujii, fise, capac delcou si distribuitorul).Sper sa scap de problema asta ca deja ma sacaie rau de tot.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ia roteste antiorar delcoul (creste-i avansul putin). Se schimba povestea?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#17
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
delcoul este rotit deja ceva mai mult anti-orar decat cum era initial cu aprinderea clasica, dar o sa incerc sa-i mai dau putin avans, sa vad daca-i place motorului asa, si o sa mearga rotund, o las asa si revin cu detalii, oricum aseara am pus bobina ei (cea care o aveam o luasem de la cineva, mi s-a parut mai noua si am zis ca fac si eu o afacere buna , dar..., fabricata de Intermotor cica Made in England) si deja parca nu mai smecuste chiar asa rau.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
tibip |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ai zis ca ai aprindere electronica si senzor. Esti sigur ca problema ta nu vine de acolo? Chiar pare ca ai probleme cu scanteia la turatii si sarcini mai mari...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Iar in cazul asta (gotronic cu senzor) ia verifica si fisele. Am patit-o si eu cu ea.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 28 Sep 2007, 15:23) Motorul merge cel mai bine cu avansul fix pe 0+-1 grade. Daca merge bine cu avansul dereglat, sunt alte probleme acolo, care se acopera prin treaba asta. Oricum bine nu e, se incalzeste mai mult, scade durata de viata a motorului, etc. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:59 |