DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> AJUTOR Merge in suturi peste 60km/h, Nu stiu ce sa ii mai fac...

calin_pirotehnistul
post 2 Jan 2010, 23:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




O patesc a doua oara anul asta, prima data am dus-o la un mecanic si a rezolvat-o, dar nu mi-a spus care a fost problema, doar ca cica tragea aer fals pe la filtrul decantor care il aveam pe masina, si pe care l-a dat jos dar nu mi-a pus altul. Cu ocazia asta am pus si bujii noi, platina noua, capac delcou nou.
A mers masina perfect, pana cand intr-o zi am pornit-o am lasat-o sa se incalzeasca umpic si cand sa plec mi-a murit motorul si nu a mai vrut veac sa porneasca, fiindca nu eram acasa am lasat masina acolo si am revenit a doua zi cu cineva sa vedem ce are. Am pus bujii noi si tot nu dadea scanteie, pt ca nu aveam lera am reglat platina dupa ochi si pana la urma a pornit. Ajuns acasa am reglat platina, am pus fise noi (Bosh) flexibile si la frig, si am pus un filtru decantor inainte de pompa si un filtru de hartie intre pompa si carburator. Mecanicu lu' peste care mi-a facut prima data masina nu mi-a pus nici macar un amarat de filtru de hartie pe masina si nici nu a strans calumea colierele de la furtune asa ca nu mai am de gand sa duc masina la el pt reparatii.
Pana aci toate bune, masinuta a mers bine o saptamana pana cand am vazut ca nu mai merge calumea, se oprea la relantiu si nu tragea bine. Am deschis capota si am simtit miros de benzina, am pornit motorul si imi tashnea benzina pe la filtrul de hartie care mi s-a firurat. Mi-am zis "asta e, nu mai gasesti nimic de calitate in tara asta" si am schimbat filtrul, de aici au inceput problemele, dupa ce am pus alt filtru de hartie am vazut ca acesta nu se umple cu benzina ca si celalalt, dar nu am considerat asta ca fiind o problema si am inchis capota. Bun zic, "probleme rezolvate", plec cu masina de acasa si constat ca nu pot sa merg mai tare de 60 decat daca o accelerez ff finutz, dar si asa nu se duce mai tare de 75... am vb cu cineva, care s-a uitat la ea si a zis ca e pompa de vina si ca nu baga suficienta benzina, azi am schimbat corpul superior al pompei si am luat membrana noua si le-am montat, dar situatia nu s-a schimbat. pana la 60 trage foarte bine in a treia de duce pana la 3000 lejer dar in a patra nu vrea nicicum mai mult de 60 si ma scutura daca vreau sa merg mai tare de atat de dau cu capul de parbriz. De la ce poate fi? am de rezerva condensatorul de langa delcou, maine il schimb sa vad cum merge daca il schimb. M-a disperat.... wacko.gif
Va rog sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa ii fac. Benzina am pus tot 95 de la PetromV, cu cateva exceptii in trecut cand am pus de cateva ori de la lukoil si de la rompetrol odata. Folosesc si aditiv pe care il pun in benzina, tertaetil de plumb, tot de la petrom, pt protectia supapelor.
Va Multumesc!!! si scuze pt postul kilometric biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 2 Jan 2010, 23:29
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




salut! desfa carburatorul si curatal toate jigloarele ca tot asa mio fost si mie ca mio tremurat motorul ca am crezut ca pica din caroserie! poate ti sa umblut carburatorul de mizerie ca ai umblat fara filtru si curatal si filtrul din carburator cel cu cheia de 19 se desface daca mai tin bn minte! mie jiglorul de sprit si de relatin mio fost infundata cand tot mio dat in nas masina! sin inca ceva eu asa stiu ca nu prea ii voie sa pui filtru intre pompa de benzina si carburator pentru ca acolo este presiune si til arunca jos furtunul ori til crapa filtrul sa ma corectez nu ii recomandat treaba asta! spor la treaba!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 motor 1.4 - SM-01-SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_pirotehnistul
post 3 Jan 2010, 00:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




O sa incerc si varianta asta. Sincer nu cred ca e murdar carburatorul. Fara filtru am mers cam o luna jumate sau doua, si in km undeva pe la 6-700 maxim, dar cand am desfacut pompa de benzina veche sita aceea din pompa nu era murdara deloc, deci putin probabil sa se fi adunat mizerie in carb, eventual o fi de la mucii care se mai aduna in teu, ar trebui sa imi fac rost de un filtru separator de oltcit.
Multumesc de sfat, ma pun pe curatat, si o sa incerc si fara filtru intre pompa si carb.
Astept si alte pareri.
VA MULTUMESC!!!


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 3 Jan 2010, 01:34
Post #4


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Vezi ca filtrul ala are sens, oricum este o porcarie decat cu ala mai bine fara. Acum vreo 5-6 ani se facea unele foarte bune cu un plastic tare ( parca erau facute de romcarbon buzau) nu ca astea care se gasesc acum la 2 lei de mai rau iti infunda carburatorul.
Am avut si eu montat un filtru dala de hartie dar nu a stat pe masina decat vreo 20 de km, pentru ca imi dadea foarte rau in "nas" la plecarile mai bruste de pe loc. Acum am doar unul dala decantor, foarte bun. Cred ca sunt de ajuns 4 filtre ( unul la sonda de benzina din rezervor, unul la pompa de benzina, unul la carburator si unul decantor).
Scoate porcaria aia de filtru, si verifica bine alimentarea cu benzina sa nu traga pe undeva aer fals, pe la vreun furtun crapat; o curatirea a carburatorului nu ar strica.

This post has been edited by Neagu Ionut: 3 Jan 2010, 14:17


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 3 Jan 2010, 13:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




posibil ca filtrul pus intre pompa si carburatot sa limiteze debitul de benzina si sa nu aiba benzina de ajuns. acelasi fenomen il intalnesti atunci cand ai nivelul prea mic in carburator. marge daca o iei usor, dar daca bagi piciorul se sufoca si nu merge deloc. incearca fara filtru si spune ce se intampla.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_pirotehnistul
post 4 Jan 2010, 15:28
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




Am patit-o din nou... parca e blestem!!!
Duminica a nins toata ziua si nu am putut sa fac nimic la masina, pt ca desi stau la casa nu am garaj unde sa pot lucra indiferent de conditiile de afara.
Azi dimineata a trebuit sa merg cu masina la scoala, am mers pe premisa ca daca nu merg mai tare de 50-60 nu o sa am probleme, dimineata a pornit perfect, am incalzit-o bine, si am plecat. Fiind aglomeratie si polei am mers cu maxim 45 la ora, nu mi-a facut nici o problema. Cand m-am intors acasa insa, am pornit, am plecat si pe la jumatetea drumului, in tmp ce treceam pe un pod (Traian, pt cei care cunosc Aradul) am simtit ca nu mai vrea sa traga, nu aveam viteza la inceput eram cu a 3-a la 40 apoi a doua si pana la urma 1 si s-a oprit pe pod, cu chiu cu vai, am impins-o pe electromotor si am reusit cumva sa trec de pod, in timp ce in spatele meu ajunsese un tramvai car nu putea sa treaca, m-am oprit dupa pod si mi-am tras sufletul. am reusit o fac sa mai mearga pana in prima parcare si am lasat-o acolo.
Simptome, porneste si nu se tureaza cand accelerez, decat daca o las putin oprita si apoi incerc iarasi. Nu are putere deloc si trebuie sa o turez progresiv.
Stiu ca am fost un dobitoc ca am plecat cu masina de dimineata, dar va rog ceva sfaturi. Azi oricum planuiam sa pun in aplicare ce nu am reusit pana acum: sa suflu cu pompa pe tevile de tur si retur inspre rezervor, sa curat sita dinainte de carbelitor, si sa mai verific inca odata pe la pompa daca nu ia aer fals. In caz ca astea nu dau rezultate o sa apelez la alt mecanic sa ma ajute sa curat carburatorul singur nu m-as baga, sa nu fac vreo porcarie.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 4 Jan 2010, 15:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




benzina insuficienta. raman la parerea asta. da capacul jos la carburator si apasa un pic pe plutitor sa maresti nivelul. chiar daca il faci mare macar iti dai seama ca e de acolo si il poti regla pe urma ca lumea.

This post has been edited by pirvumark: 4 Jan 2010, 15:40


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 4 Jan 2010, 21:02
Post #8


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




pune si tu doua furtune in sticla(ma intelegi,substitui rezervorul) si vezi daca tot asa face;daca face la fel vezi ca e de la condensator sau mai e o tija la carburator intre clapeta de acceleratie si pompa de repriza..ia vezi nu cumva a iesit tija aia???
asa a patit un prieten de-al meu


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 5 Jan 2010, 10:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




da, posibil si tija, daca zici ca nu ai putere deloc la deal sau cand bagi piciorul. poate nu este actionat circuitul de sprit! scoate racordul de aer de la filtru spre carburator. se vede cum arunca pe la cioc. daca nu, vezi tija(aia poti s-o vezi si fara sa scoti acel gat de plastic) si apoi membrana de la pompa de sprit sa fie buna, sa nu fie rupta!


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 5 Jan 2010, 13:25
Post #10


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Pompa de sprit lucreaza doar la accelerarile mai puternice ( daca apesi usor pe acceleratie, ciocul de papagal nu arunca deloc benzina sau poate doar picura putin)si are rolul de a imbogati amestecul pe moment. Asa ca nu din cauza ei nu trage masina si nu fuge mai tare de 75km/h. Ia tot circuitul de alimentare cu benzina de la rezervor pana in carburator inclusiv carburatorul, sau mai degraba de la carburator la rezervor. Eu am patit da schimb sita din carburator si in 2 luni sa o gasesc dizolvata si facuta ca un gel (piese noi de calitate 022.gif ). Desfa carburatorul bucatica cu bucatica si curata-l, verifica toate furtunele si colierele, filtrele si inca o data pompa de benzina.

This post has been edited by Neagu Ionut: 5 Jan 2010, 13:28


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 5 Jan 2010, 14:11
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




Daca stai pe loc si accelelerezi se invarte motorul rotund indiferent cat de mult accelerezi ? Daca nu, sau daca raspunde prost la accelerarile cu mana poate fi si de la avans, poate chiar sarit de la punct.
Daca scoti furtunul din carburator si il bagi intr-o sticla de plastic si pornesti masina, debitul pe care il baga in sticla este normal ? Daca nivelul este bun, adica de cand pornesti si pana se opreste masina trebuie sa umpli o sticla de 2 litri cu benzina.
Este posibil sa ai gheata in rezervor, conducte obturate, baga si sufla cu o pompa pe ele, scoate jiglerul de relantiu si vezi ca se poate plimba o gunoaie de-a lungul lui, baga un furtunas in locul jiglerului si trage benzina care este pe canalul jiglerului. Desfa filtrul de aer dupa carburator, accelereaza la maxim si in momentul cand este accelerat la maxim obtureaza cu mana pentru o secunda toata partea pe care era filtrul de aer, adica la turatie maxima nu il lasi sa traga aer pentru o secunda, doua, repeti de mai multe ori opertia, chiar daca da rateuri nu are nici pe dracu. Parerea mea este ca se alimenteaza prost cu benzina, dar nu este exclusa nici o problema cu aprinderea, se poate intampla si de la modificarea distantei platinei, adica trebuie modificat avansul.
Cel mai simplu, cauta un prieten si schimba pe rand toate piesele pe care le banuiesti ca ar fi cu probleme, incepand cu delcoul (la delcou sa faci un semn pentru a stii in ce pozitie a fost) , bobina de inductie, pompa de benzina, carburatorul, etc.

This post has been edited by Marisan: 5 Jan 2010, 14:14


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 5 Jan 2010, 21:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




da pata calda e fierbinte? Carburatorul ala a tau no fi cumva inghetat?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 5 Jan 2010, 21:43
Post #13


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(Neagu Ionut @ 5 Jan 2010, 13:25)
Pompa de sprit lucreaza doar la accelerarile mai puternice
*




........m-ai spart.....
Mai documenteaza-te wink.gif
pompa de repriza intra la inceputul acceleratie pentru un surplus de benzina de care are carbul nevioe....


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_pirotehnistul
post 5 Jan 2010, 21:56
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




Am rezolvat-o. Am mers azi cu un mecanic recomandat de vechiul proprietar al masinii, si impreuna cu el am lucrat vreo 2 ore jumate la masina.
Am inceput prin a sufla pe furtune sa vedem daca nu sunt infundate, am suflat in rezervor dar se auzeau bulbuci deci conductele nu erau infundate, mecanicul a observat ca rezervorul de pe masina nu e cel original si s-a bagat pe sub masina sa inspecteze conductele, a indepartat o bucata de vreo 15-20 de cm din teava de tur din apropierea rezervorului care ar fi putut obtura traseul pana la pompa. Am incercat de asemenea dezghetarea conductelor de benzina, in caz ca ar fi un dop de gheata.
Apoi am desfacut pompa cea noua pusa de mine(corpul superior) a inspectat-o si nu a gasit nimic suspect. Apoi a dat jos filtrul decantor si a dat la cama dar cu el sau fara el tot una era, l-a inspectat si era etans deci nu lua aer fals. Filtrul de hartie care il aveam a spus ca e ok.
Am ajuns la carburator, l-a desfacut, a reglat nivelul care ciudat, era destul de mare si l-a facut mai mic, avea ceva mizerie in el dar nu mult, l-am curatat am suflat jiglerele si am pus inapoi capacul, apoi a urmat inspectia capacului delcou care era ok, a urmat reglarea din nou a platinei, apoi desfacut delcoul si facut avansul mai mic si bujii reglate toate la aceeasi distanta(0.6 parca).
Am dat la cheie sa vina benzina si dupa vreo jumate de minut am reusit sa pornim. Apoi mecanicul mi-a reglat carburatorul, si dupa aceea cu stroboscopul mi-a reglat avansul si l-a facut umpic mai mare.
Odata terminate reglajele neam axat pe partea de alimentare deoarece se pare ca pompa desi pe jumate noua nu baga suficient. Am incercat si fara filtre dar tot asa, apoi am pus benzina intr-o sticla si am pus sa traga din ea, dar tot slab, apoi mi-a montat inapoi pompa veche dar pe undeva tot lua aer fals. Intr-un final am reusit. A urmat o noua inspectie a carburatorului, si a pompei. Dupa ce s-a convins ca e tot ok a pus trusa de scule in portbagaj pt orice eventualitate si am plecat sa facem proba. Masina s-a comportat excelent, si am simtit o imbunatatire fata de cum mergea inainte, a atins 100 fara probleme si mai mergea mult peste dar nu a mai fost unde.
Problema a fost pana la urma tot aerul fals dovedit de bulbucii din filtrul de hartie, luat pe undeva pe la pompa. Mecanicul mi-a spus ca nu are rost sa schimb pompa pt ca cele de acum sunt de foarte proasta calitate (fapt dovedit de corpul superior schimbat de mine), iar straine nu se prea gasesc. Acum am facut plinul si ii fac un consum sa vad cum stau. Inainte imi lua cam 12% dupa calculele mele.

Per ansamblu, m-am ales cu carb curat, si reglat, avans reglat calumea cu stroboscopul si nu dupa ureche, filtrele puse de mine au fost ok si au ramas si cu exceptia reglarii supapelor, totul a fost reglat de la zero. Si nici nu consider ca am dat mult pt ce am primit si asa un mecanic ordonat, calm si calculat eu nu am mai vazut in viata mea, nu a folosit de la mine nici macar o carpa sa se stearga pe maini. Si in plus mi-a raspuns la toate intrebarile mele de newbie si mi-a explicat tot ce face. Sa nu mai pun la socoteala ca nu a trebuit platesc pe cineva sa ma tracteze, ca sa duc masina la un atelier unde mecanicii isi bat joc si fac treaba de mantuiala, ca vezi doame ii vechitura de Dacie. Omul asta a venit el la masina si cel m-ai important si-a tratat clientul cu respect, desi e prima data cand ne-am intalnit. spre deosebire de altii pe la care am mai fost care imi dadeau replici de genul: "aprinde focul sub ea" sau "arunc-o la fier vechi".
Va multumesc pentru sfaturi, care sper sa le fie utile si altora pe viitor. Cam tot ce ati spus voi pe aici a fost pus in aplicare asa ca va multumesc inca odata. Si daca e cineva din Arad care nu se descurca si are nevoie de reparatii la masina, imi dati PM si va dau numarul mecanicului care m-a ajutat. Omul e un perfectionist.
Va multumesc inca odata!!


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 5 Jan 2010, 22:36
Post #15


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Domnule baranga ia acelereaza lent mataluta de la parghia carburatorului si uita-te in carburator sa vezi, ciocul ala de papagal arunca jet ???? Poate chiar nu arunca deloc sau doar picura in cel mai bun caz... din cauza pompei de repriza nu trece masina de o anumita viteza, asa-i? laugh.gif Eu zic sa te mai gandesti inainde de a posta...Daca iti iti scot tija care comanda pompa de sprit si ajung la 140 o sa ma crezi? Probabil ca nu...

This post has been edited by Neagu Ionut: 5 Jan 2010, 22:44


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 6 Jan 2010, 10:07
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




calin_pirotehnistul cunosc si eu un asemenea mecanic, ceea ce inseamna ca sunt cel putin doi smile.gif. Dupa ce am plecat de la revizia de 1000 de km facuta la un service mare din Bucuresti, nu am mers decat vreo 2 km si surpriza masina mergea numai in suturi. Am chemat mecanicul de care ti-am vorbit si intr-un minut a rezolvat problema in comparatie cu 2 ore cat au stat 4 mecanici langa masina. Ce s-a intamplat, delcoul din fabrica avea o problema, un ax prost nituit facea ca platina mobila la turatii ridicate in loc sa se miste paralel cu cea fixa, se apropia de aceasta. Deci, un mecanic bun pe langa casa omului este de un real folos.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 6 Jan 2010, 10:10
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




Ionut, ajungi la 140, dar sa fie drumul drept si sa o iei treptat, fara graba.
la primul delusor insa, incepi sa le schimbi pana le termini(vitezele).


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 6 Jan 2010, 11:57
Post #18


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




pirvumark nu stiu daca ai avut ocazia vreodata sa studiezi un carburator de nova, dar daca ai vazut la pompa de sprit nu are tija cum are carburatorul mono, are o tabla indoita. La mine tabla aia era defoarmata si deabia mai atingea axul clapetelor si am mers asa mult si bine pana am montat carburatorul monocorp. Adevarat ca avea un timp mort care se simtea cel mai rau in tr I la plecarea de pe loc si in depasiri ( se "sufoca" putin si si dupaia incepea sa traga. Cand am montat inapoi carburatorul dublu pentru ITP am mai mesterit pe la el si am reusit sa-i elimin acel timp mort, mai se simtea foarte putin dar cred ca e de al ciocul de papagal deoarece are cele 2 o-ringuri cam uzate.
Atasez si 2 poze ca sa intelegi mai bine.

This post has been edited by Neagu Ionut: 6 Jan 2010, 12:01

Attached thumbnail(s)
P1040455.JPG ( Size: 400.43k ) Number of downloads: 541
P1140834.JPG ( Size: 554.44k ) Number of downloads: 561


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 6 Jan 2010, 22:34
Post #19


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(Neagu Ionut @ 5 Jan 2010, 22:36)
Daca iti  iti scot tija care comanda pompa de sprit si ajung la 140 o sa ma crezi? Probabil ca nu...
*



o mananc firar mama ei de dacie cand o lua ea 140....

si uitate la atasamentul care l-am pus sa te convingi;acuma sa nu ma iei ca is destept doar cu cartea in fata,ca eu nu le zic din carte ci din mica mea experienta;pun printscreenuri doar ca sa fiu mai convingator.

Iti garantez ca daca jiclorul cu bila (marcat in schema cu 2) este in parametrii nominali,pompa de repriza da benzina la orice accelerare,fie ea lenta sau rapida,dar dupa cum am mai spus doar la inceputul accelerarii nu pe tot parcursul ei wink.gif

Attached thumbnail(s)
pomapa_repriza.JPG ( Size: 166.87k ) Number of downloads: 535


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 6 Jan 2010, 23:52
Post #20


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Da prietene asa este, dar cand accelerezi lent nu-ti mai arunca jet iti picura doar in cel mai fericit caz. Pompa de sprit are rolul doar de a imbogati amestecul pe "moment" prin surplusul de benzina care il da prin acel cioc. Daca acea pompa ar fi defecta, la accelerarile bruste motorul tinde sa se opresca din cauza amestecului prea sarac, iar la accelerarile lente se tureaza normal.
P.S. Nu stiu in ce stare e masina ta dar a mea e inca tanara si poate, chiar si mai mult. smile.gif (sa nu deviem si sa ramanem ontopic pentru ca asa e frumos rolleyes.gif )

This post has been edited by Neagu Ionut: 6 Jan 2010, 23:55


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 7 Jan 2010, 11:29
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




mai oameni buni, vad ca ajungem la cearta. nu stiu si nu cunosc acel carburator de Nova, si nu stiu cum functioneaza, dar, din experienta iti spun, ca, daca acea tija a cazut, aleluia masina.
a prinde viteza cu masina, cu acea tija cazuta, esta ca si cum ai vrea sa pleci cu a 4-a sau a 5-a de pe loc, si sa-ti iei si demaraj repede. la fel se comporta.
noi plecasem de la faptul ca omu n-a mai putut urca dealul. si pe buna dreptate. daca ai tija cazuta, atunci cand schimbi viteza, nu tii piciorul constant pe acceleratie si lucrezi doar din ambreiaj. treb sa dai drumul la acceleratie da? bun. schimbi viteza si calci acceleratia.
ce se intampla? iti zic eu. da in nas si incepe sa piarda din putere, pentru ca oricat de lin calci acceleratia, daca o calci si nu o tii constant apasata, tot iti da benzina si pe la sprit, si daca nu ai sprit iti vine doar amestecul normal, neimbogatit, deci pierzi putere din ce in ce pana ajungi sa urci cu 1, asta daca panta nu e mare.

iti spun deci din experienta. la mine nu cazuse tija ci se rupsese mebrana, dar tot aia e ca nu baga benzina deloc.
nu fi deci incapatanat si asculta, mai ales ca nu vorbim de aceeasi masina si acelasi tip de carburator.

This post has been edited by pirvumark: 7 Jan 2010, 11:35


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 7 Jan 2010, 23:08
Post #22


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




@parvumark: +1 up.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:00
Forum Renault