220V in Dacia 1300, pentru drumuri lungi prin tara
![]() ![]() ![]() |
220V in Dacia 1300, pentru drumuri lungi prin tara
Merced |
![]()
Post
#1
|
||
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
True...
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#3
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
ma cam incanta ideea cu un "DACIA POWER TOUR"
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce anume dorești să alimentezi în mașină cu 220 volți?
Adrianno, probabil te referi la POWERED, că power mai greu... ![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 24 Jun 2007, 17:03 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Am zis, un laptop, un telefon, chestii marunte. Am zis ca am UPS-ul asta pe care il pot folosi doar cu motorul oprit(merge fara probleme, am alimentat si un PC cu el
![]() Am uitat sa mentionez, cica UPS-ul respectiv a fost la un moment dat conectat la priza de 12V dintr-un Astra Classic si mergea fara probleme si cu motorul pornit. Prin ce mai trece curentul la o masina d-asta moderna, intre baterie si priza? |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pentru chestii marunte ia un invertor. Cu UPS-ul e o prostie. E improvizatie, poate mai iei si foc.
This post has been edited by argon: 24 Jun 2007, 17:11 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#7
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai fa rost de un aparat de masura si vezi cum si ce scoate cu motorul pornit.
Sau mai bine tragi 2 fire direct de la bornele bateriei. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Merced |
![]()
Post
#8
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai de la borne am incercat. Am zis, cu motorul oprit, pe ambele masini(BMW 323d/'89 si Cielo/'95) merge foarte bine. Pornesc motorul e ok, pornesc UPS-ul in care nu e nimic conectat e ok, cum bag ceva in el incepe sa beep-aie si moare. La BMW tensiunea pe baterie era cam dubioasa, in jur de 12.5V si cu motorul pornit si cu el oprit, la Cielo aveam 13.5-14V tot la fel, cu el pornit si oprit.
Stiu ca pot sa iau foc, dar teoretic trebuie sa se poate, plus ca ar trebui sa scot destui wati din smecheria asta. ![]() Deci, la Dacii vechi cand filtrati curentul casetofonului ca sa nu se auda motoru' pe fundal in boxe, ce se foloseste mai exact? |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#9
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Condensatori.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#10
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
sincer, asta pare doar o ambitie ta... e total nepractic ceea ce vrei sa faci.. acum mai vrei si un stabilizator de tensiune bun pe deasupra.. pe care nu o sa il gasesti pentru putere mare in comert (cel mult un amper).. in plus de asta, orice ridicare de tensiune implica anumite piederi... pana la urma, pe langa riscurile de a ramane fara baterie la masina, mai sunt si riscurile de a strica ceva pe la instalatia electrica; parerea mea e sa folosesti in turul asta alimentatoare de bricheta (pentru telefon si laptop sunt foarte bune) si gandeste problema mai bine pentru anul viitor!
La masinile straine tensiunea e relativ variabala, in functie de consumatori, de momentul pornirii etc.. la Dacie am 13,8V constant, pe cand la Clio variaza tensinea de la 13,5V pana la 13,9.. in functie de ce, nu stiu, dar cu siguranta e "gandita" variatia asta.. |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#11
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
ca tot veni vb cum organizam si noi un tur Bucuresti - Sinaia - Brasov - COnstanta- Bucuresti ?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#12
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Esti dus, jur!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#13
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
de la caldura vere de la caldura
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Merced |
![]()
Post
#14
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Stiu, nu e deloc practic, am auzit ca stabilizator de mai mult de 1 A nu se gaseste si intr-adevar e o ambitie a mea.
Daca era atat de simplu probabil ca facea mai multa lumea treaba respectiva, mai ales ca un UPS costa destul de putini bani. Oricum la o adica, iau dintr-un magazin unde lucreaza o cunostinta un invertor de 150W(cica) si vad daca e ok. Dau suta de lei pe el, daca merge bine pe batrana Dacie. Incarcatoare speciale sa intre la bricheta adunate costa mai mult, deja mai bine iau un invertor serios decat sa dau 2-300 RON pe ele toate. Si daca toate astea pana la urma n-au rezultate, iau UPS-ul si-l folosesc numai cu motorul oprit, presupunand ca nu-mi omoara asa de repede bateria(si daca o omoara, am grija sa las masina in panta, plus ca mai merg 3 insi cu mine, deci are cine impinge, doar e Dacie ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Adrianno @ 24 Jun 2007, 17:38) ca tot veni vb cum organizam si noi un tur Bucuresti - Sinaia - Brasov - COnstanta- Bucuresti ? ![]() Si pe mine la incanta ideea asta a turului. Sa fim mai multi, eventual sa ne punem bannere sau stegulete sa se stie ca suntem impreuna, si sa lasam meltenii sa se benocleze la noi din passat-uri ![]() |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#16
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
nu stiu, nu cred.. dar pe bune ca ar fi misto
![]() |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
Kruger |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
mihai_crazy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 June 07 From: Timisoara ![]() |
Eu am facut asa ceva acum 2 ani pe o Dacia 1300.
Nu a foc, l-am folosit vreo 3 luni, era marca UPguardS 425VA. Alimentam cu el un pc. Am intampinat si eu probleme cu el una dintre ele era faptul ca era incarcarea stabila si imi deconecta; solutia un releu de incarcare electronic. Si a doua era ca imi aparea un curent aiurea (static) care iar ma lasa fara curent(protectia ups-ului); solutia: am schimbat fisele am pus BOSH silicone, poate fi si capacul de delco etc.. Ca sa verfici daca sunt fisele foloseste un aparat electronic de control punel in zona motorului fara sa atingi pui bornele pe nimic... (il setezi sa masoare voltaju, nu conteaza daca il pui pe AC/DC).Precizez ca era direct alimentat de la baterie, in legatura cu consumul ....nici nu se vedea pe ceas cand era in functie, in schimb la faruri se vedea. |
--------------------
Dacia
1300
1971
- TM87MMM
|
|
deconectat |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Se poate cu ups (teoretic), nu ia foc nimic si nu strici nimic daca esti un pic atent. Daca nu ai mai legat 2 fire intre ele in viata ta e posibil sa ia foc totusi...
Si acum sa-ti raspund la intrebare: se pot face stabilizatoare pe cati amperi vrei tu, insa la curent mai mare trebuie racire mai buna. Problema ta cred ca se rezolva usor cu niste condensatori, insa mai intai trebuie sa faci ceva masuratori. Cauta daca ai prin casa un radio pe unde medii (AM) si vezi daca la tine in masina ai interferente mai mari decat in alte masini. Masoara tensiunea pe baterie cu motorul oprit/pornit fara consumatori/pornit cu consumatori. Povesteste-ne ce ai aflat si dupa aia mai povestim. This post has been edited by valentin.dumitran: 27 Jun 2007, 18:59 |
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 06:38 |