DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu porneste si inunda bujiile

cojiloiu
post 1 Jun 2007, 22:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 June 07




Va salut! Am o dacie 1310 din 1985. am o problema cu pornirea. cand vrea cand nu vrea, in plus la relanti am fluctuatii de turatie! m-am gandit eu ca specialist ca "fura curent pe undeva". am schimbat fisele si capacul de la delcou dar sunt in aceiasi situatie. In plus bujiile le gasesc inundate desi nu o "sprituiesc". daca puteti sa imi dati si mie un sfat pt reglarea motorului dar sa le dati ca pt un incepator pt ca asta sunt! va multumesc wub.gif


--------------------
dacia 1310 1985, faruri rotunde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 1 Jun 2007, 22:29
Post #2


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




pt inceput bun venit pe forum ! uitete la urmatoarele lucruri : distatnta la platina, starea platine , starea bujiilor , sau skimbare bujii ! si observi cel mai bine noaptea cand iti fura curent wink.gif ! si bujiile pot fi pot fi ude de ule ( nu ii bine ) de condens ( raritati) sau de benzina ! cel mai bine sa le mirosi sau sa ce culoare are wink.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 2 Jun 2007, 08:37
Post #3


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




bine ai venit!
verifica totusi (odata cu bujiile) si nivelul de carburant in CNC (desfaci carburatorul si verifici plutitorul) poate merge inecata!
bafta!


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cojiloiu
post 2 Jun 2007, 08:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 June 07




si cum ar trebui sa fie nivelul de carburant din carburator ca sa nu mai mearga innecata! sunt incepator imi pare rau! dar chestia e ca imi pasa!


--------------------
dacia 1310 1985, faruri rotunde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 2 Jun 2007, 08:55
Post #5


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Desfaci carburatorul in 2 si iei partea de sus.Acolo ramane cuiul pontou cu butoiasu.Intorci Partea de sus a carburatorului cu susul in jos,si te uiti ca butoiasul sa ramana la o distanta de aproximativ 7 milimetrii de carburator cat timp il tii tu cu susul in jos.Trebuie sa intre o tigare intre butoias si carburator.
Daca am gresit cu ceva ,corectati-ma.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiuvoinescu
post 2 Jun 2007, 08:56
Post #6


Membru de oroare


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 March 07
From: Bucuresti




eu il am reglat cu lera e 7 si 13 mm. 7 cand inchide cuiul pontou si 13 cand deschide complet (asa am citit in cartea de service). cel mai bine intorci capacul carburatorului cu fundu in sus si lasi plutitorul sa inchida cuiul pontou si daca poti sa introduci o tigara intre plutitor si capacul carbului (sa nu scoti garnitura) fara sa deranjezi dar nici sa ai distanta intre tigara si plutitor atunci poti sa spui ca ai reglat plutitorul(asta e metoda de mecanici de cartier, da merge).
si ca sa fii sigur pui capacul inapoi fara sa pui suruburile, il tii presat cu mana si dai la pompa. cand nu mai baga ridici capacul si ar trebui sa ai benzina peste jigler vreo 2-3 mm.
bafta.


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - Estate - 79kw - cl 03 wzm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 2 Jun 2007, 09:04
Post #7


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Deci zisesem bine.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cojiloiu
post 2 Jun 2007, 09:12
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 June 07




dar cu o carte tehnica ma poate ajuta careva? pt mine ar insemna mai mult ca aurul!


--------------------
dacia 1310 1985, faruri rotunde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 2 Jun 2007, 09:25
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




La reglarea distantei plutitorului NU se intoarce capacul carburatorului la 180 gr. ci se tine la verticala , si suflind usor cu gura prin stutul de la intrare benzina ,se observa cind inchide cuiul pontou, asta'' DACA '' inchide.De obicei sunt destul de prost facute cuiele pontou .Se verifica tot cu gura,creind o depresiune si daca tine limba trasa inauntru, atunci SIGUR inchide bine.S-ar putea ca cineva sa rida , dar e cea mai sigura metoda de verificare , testata de 20 de ani.Ca si metoda rodarii cu scrum de tigara a cuiului pontou.Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cojiloiu
post 3 Jul 2007, 10:31
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 June 07




[am rezolvat problema schimband condensatorul de langa delcou! acum masina merge bomboana! va sugerez sa puneti condensator special de la magazinul auto! mai am o intrebare! cum sau cu ce se curata o pompa de benzina?


--------------------
dacia 1310 1985, faruri rotunde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 05:53
Forum Renault