Revizie Solenza, Probleme dupa revizie
![]() ![]() ![]() |
Revizie Solenza, Probleme dupa revizie
georgian2all |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|||
Iulikk |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Freaca placuta pe disc, adica e blocat pistonasul ala, si in mers roata se incinge.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
georgian2all |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila ![]() |
Acest lucru se putea sesiza inca din service insa nu a fost mentionata o problema pe latura aceasta.
Planetara a trebuit sa constat eu cumva ca este defecta. Au luat banii pe testul acela degeaba. This post has been edited by georgian2all: 18 Jun 2013, 15:27 |
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
E clar ca au lucrat in bataie de joc. De curiozitate, cat ai platit pentru fiecare in parte?
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
georgian2all |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(MyKe89 @ 18 Jun 2013, 17:10) Si cu plata a fost o poveste complicata. In aceasta perioada este o promotie in reteaua Dacia ce ofera un discount de 30% din pretul pieselor de origine si a manoperei pentru autoturismele mai vechi de 4 ani. Am aflat despre ea abia in service prin intermediul posterelor iar la momentul la care am cerut detalii mi s-a zis ca beneficiaza doar gama Logan de ea. Ulterior achitarii contravalorii reparatiei am accesat regulamentul de pe site-ul dacia.ro si in baza acestuia am facut o sesizare si mi s-a aplicat si mie acea reducere. In concluzie nici in materie de oferit informatii nu au fost deschisi. Revin la subiect: Varianta 1 de facturare Partea de bucse+pivoti+ manopera = 564 lei (fara discount de 30%) Varianta 2 de facturare Partea de bucse+pivoti+ planetara stanga + manopera = 808 lei (cu reducere de 30%) This post has been edited by georgian2all: 18 Jun 2013, 16:28 |
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|
marius c |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 13 October 10 ![]() |
scuze dar ce masina ai ROLLS , FOARTE SCUMP si treaba prost facuta
|
--------------------
dacia
solenza 1.9 diesel
2004
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#7
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
QUOTE(georgian2all @ 18 Jun 2013, 15:46) celelalte repere analizate la test, spunandu-mi-se ca sunt in conditii optime ( planetare - cu toate ca se simtea o oarece vibratie mi s-a zis ca nu este necesara inlocuirea lor cu toate ca eu imi aratasem anterior intentia de a schimba tot ceea ce nu se incadra in normele normale de functionare, sistem de franare, amortizoare etc.). Pentru verificarea planetarelor,amortizoarelor,pivotilor nu e necesar sa pui masina pe tester... Incalzirea jantei poate veni de la sistemul de franare,piston blocat,placutele de frana fiind uzate rau sau de la rulment defect,in cazul asta e si un zgomot metalic in roata. In orice caz,mecanicii aia sunt aerieni rau...banii conteaza. |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#8
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
@marius c@inseamna ca nu ai vazut preturi la masinile,,mai rasarite,,unde doar placutele de frana costa 800 lei fara manopera,asa ca toata bucsile pivoti+planetara 800 cu manopera este destul de bine
@georgian2all@la tine sa tratat superficial comanda de lucru,masina cand intra in atelier cu,,verificare toatala,,se incepe cu bara din fata si se termina cu bara din spate,se verifica tot,cel putin unde lucrez eu asa se procedeaza si avem destui clienti chiar si din tara,dar mai tine si de priceperea mecanicului si de cat chef de munca are,dute peste ei si nu-i lasa ca te poate lua cu,,vezi domne ca a trecut ceva timp de la reparatie si sa stricat altceva,,,cere sa stai langa masina cit timp se lucreaza la ia,trebuie sa te lase,daca zice ca nu este voie ca au sala de asteptare,dale in cap cu protectia consumatorului si ca vrei sa vezi daca se pun piesele noi pe masina si se strang suruburile la cota prevazuta in manualul de reparatii,cu cheia dinamometrica This post has been edited by nikuniku: 18 Jun 2013, 22:35 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
georgian2all |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila ![]() |
La ora 7:00 urmeaza sa inceapa prgramul celor de la service si voi fi acolo din primul minut.
Ma uimeste faptul ca s-au comportat de parca nu ar fi avut nevoie de bani. Solicit o analizare generala a autoturismului si remediere defectiunilor constatate iar ei constata in prima faza doar bucse, pivoti si teava de esapament mediana (nu o aveau pe stoc dar nu era vitala sigurantei in trafic). Se constata necesitatea inlocuirii planetarei abia dupa ce plec din service si revin, reclamand un zgoot specific uzurii planetarei. Ramane de vazut ceea ce se intampla azi de dimineata. |
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|
i96nds |
![]()
Post
#10
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca planetara nu pre face scandal decat la viraje puternice.
Asa ca e foarte posbil ca planetara sa nu fi fost cauza problemei . Evident ca daca roata e infranata, atunci si planetara "trage greu" de roata, de unde apar simptome ciudate. Ma mai gandesc si la caseta de directie. A zis cineva de mai sus si de rulment - pare plauzibil. Dar asta cu rulmentul... nu se strica singur rulmentul de la o zi la alta. Oricum ceva e suspect in toata povestea asta. Imi aduc aminte, in urma cu mai mult de 10 ani, tot asa, dupa ce m-am dus la service.... au incept sa cada toate de pe o DACIA berlina. Sigur si-a bagat careva coada. Multa bafta ! |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
corbex |
![]()
Post
#11
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
O planetara destul de uzata scoate si pe drum drept, din cauza micilor denivelari, un cloncanit usor, abia audibil, in afara de zgomotul mai puternic din viraje. Dar nu incepe sa faca chestiile astea asa, de pe o zi pe alta. O poveste cu rulmentul am patit eu, scotea un zgimot metalic puternic, ca si cum ceva lovea tare o componenta metalica. A aparut rapid si s-a agravat si mai rapid. Dar a fost, probabil, un rulment defect fiindca s-a manifestat doar dupa vreo 200 de km de la schimbare. Sau o fi fost montat prost, dracul stie.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
romanvs |
![]()
Post
#12
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
In primul rand, foarte scumpa reparatia,in la doilea, lipsa de seriozitate a service-ului,in al trei-lea, lipsa de profesionalism...
Daca planetara ta nu batea rau inainte de a se lucra la masina ,e posibil ca sa ti-o fi scos din greseala si nemaifiind bagata cum trebuie sa se fi uzat mai rau.Am o cunostinta cu un Passat care a pati cam acelasi lucru.A mers la mecanic sa ii schimbe capul de planetara si acel nu l-a bagat cum trebuie si dupa ce a plecat a inceput sa bata ca apoi la un viraj mai strans a iesit afara,rezultatul,a trebuit sa cumpere alta ... Referitor la frane,cel mai probabil pistonasul nu lucreaza cum trebuie... Cheama OPC-ul... This post has been edited by romanvs: 21 Jun 2013, 21:10 |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
bion |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Problema e asa cum a mentionata colegul: defecata.
![]() ![]() PS . spre comparatie. L-am ajutat pe buana sa-si duca gipanele le service in A ( aici ii luau sute de euro si nu aveau habr de reparatii). Acolo totul se desfasoara dupa programare si repede , bine si ieftin.Intotdeauna au verificat masinile la modul general nu strict pe defect mentionat de client. Cat despre ciubuc. ![]() This post has been edited by bion: 22 Jun 2013, 10:04 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca asa se face o revizie , imi pare bine ca nu am facut nici una intr-un service din asta . Cand voi face astfel de revizii cu siguranta imi voi pune si un pistol la subtioara doar de impresie cand imi vor spune aberatiile astea .
Sincer nu inteleg de ce nu luati cu voi prieteni / rude cand va luati masina din service si de ce nu mergeti la service-uri recomandate sau persoane recomandate . Sunteti pacaliti pe fata si merita impuscati . E mai rau decat v-ar fi furat portofelul pe strada . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Haide-ti sa nu "luam foc" chiar asa de tare si sa ne punem in locul unuia dintre mecanici. Acum depinde si de colegul nostru ce a cerut sa i se faca masinii. O planetara defecta se constata in urma unei probe de drum, la fel si un rulment. Daca la mine vine o masina pe rampa si scrie pe comanda "constatare generala rampa" verific masina din fata pana in spate, dar nu pot sa-mi dau seama daca planetara are joc sau daca uruie rulmentul, decat daca sunt foarte uzate. Daca pe fisa, clientul doreste "const. gen. rampa" + zgomot la rulare, atunci se verifica masina altfel: se verifica pe rampa toata masina si apoi se pleaca cu ea intr-o proba de drum si abia atunci se constata toate defectiunile. Sau clientul sta langa mine si isi aduce aminte ca are si anumite zgomote, iar atunci pun accent si pe alte zone ale masinii decat frecvent. Cel putin asa se procedeaza intr-o reprezentanta Toyota. Exista si posibilitatea ca acolo sa lucreze si un mecanic mai tanar care abia acum invata si nu si-a dat seama cum se verifica o masina.Vinovati sunt sefii lui, in special ala de la recetie care imi punea viata in pericol, sa merg o zi intreaga cu masina, pana veneau ceilalti din tura sau si mai rau pana venea din concediu.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#16
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
colegu si eu tot cu fiare crosetez dar ce a patit georgian eu las bate pe ala care ne face meseria de c,,,,,,,t,din cauza unora ca el ne baga clientii intr-o oala si ne injura ca la usa cortului
si noi avem<incepatori>dar nu este lasat sa lucreze singur la masina,el <da din maini> sub supravegherea unui mecanic,unde nu stie i se arata,o data ,de 2 ori a-3-a oara i se arata usa This post has been edited by nikuniku: 22 Jun 2013, 23:20 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
georgian2all |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 May 08 From: Braila ![]() |
Buna dimineata.
Revin cu continuarea "povestii". Pe data de 19.06.2013 m-am prezentat la 07:05 la usa service-ului (click pentru detalii suplimentare). Am zis sa fie 07:05 si nu 07:00, asa cum zic ei ca incep programul, pentru a avea certitudinea ca romanul este apt de munca si ca a avut 5 minute sa se adapteze socului unei noi zile la serviciu. Ajuns acolo am fost intampinat de maistrul de la receptie atovehicule ( maistru care s-a deconspirat singurel ca el era cel care mi-a dat cu flit in ziua anterioara la telefon ). Cat am stat un pic la vorba cu dumnealui in ceea ce privea problema mea, a aparut si domn director (venise la ora aceea pentru a rezolva situatia mea) si a pus autoturismul inca o data pe tester. I se face testul si mi se zice de catre mecanicul ce l-a interpretat ca nu exista nici un fel de problema la sistemul de franare si ca datele furnizate de sistem se incadreaza in cotele normale (detin copia acelor date deoarece am solicitat sa-mi fie printate si inmanate), insa avand in vedere ca macar diecrtorul nu m-a luat de idiot s-a decis demontarea rotilor si analizarea vizuala a sistemului de franare (se demontase si pe data 17.06.2013 roata dar desigur ca nimeni nu cercetase si sistemul de franare - ca tot platisem teste si una alta). S-a constatat ca pistonasul de pe stanga era blocat si avea lipsa garnitura , una din placutele de frana era lipita pe discul de frana (au trebuit aplicate ceva lovituri de ciocan pentru a se da scoasa), iar discul avea o pronuntata uzura, aparand o "buza" jur imprejur. In ceea ce priveste partea dreapta, s-a constatat aceeasi uzura accentuata a discului de frana si faptul ca garnitura era desprinsa partial de pe piston. Ca si masuri, s-a dispus : - inlocuirea placutelor de frana - curatarea pistoanelor si inlocuirea garniturilor - schimbarea furtunelor ce conduc lichidul de frana - rectificarea discurilor de frana pentru eliminarea acelei "buze" aparute Costuri totale: 290 lei Pe timpul facturarii se strecurase "din greseala" in lista cu ceea ce trebuia sa achit un bidonas de lichid de frana, cu toate ca folosisera lichidul de frana furnizat de mine. La iesirea din service am solicitat un nou test al sistemului de franare si printarea acestuia autentificata de stampila si semnatura directorului. Masuri luate ulterior receptionarii autovehicului - Am solicitat sanctionarea persoanelor ce au diagnostica in mod eronat defectiunile si comunicarea unui raspuns la cererea mea. - Innapoierea sumei achitate pentru constatare deoarece , se pare ca, constatarea defectelor am facut-o tot eu in trafic. @danut 88 - la momentul la care m-am prezentat la service si am solicitat testarea autoturismului si remedierea tuturor defectelor, trebuiau luate toate masurile necesare depistarii acestora (punere pe tester, ridicare pe elevator, test efectiv de rulare in trafic) deoarece domnii se recomanda a fi profesionisti si nici de cum speculanti ai necunoasterii celor "habarnisti". This post has been edited by georgian2all: 23 Jun 2013, 08:12 |
--------------------
Solenza
solenza
2003/Rapsodie
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
georgian2all, e clar lipsa de profesionalism. La faza cu pistonasul de frana blocat se putea verifica foarte usor de prima oara doar daca aveau curiozitatea sa invarta de roti cu masina pe elevator!
De-aia e bine sa mai punem si noi mana si sa ne uitam ce o "doare" pe masina (indiferent ce meserie avem, dar unii sufera de sindromul murdaria pe maini), sa nu ajungem la meseriasi din astia, sa le lasam o galagie de bani si sa plecam tot cu problema nerezolvata. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#19
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(georgian2all @ 23 Jun 2013, 09:11) Masuri luate ulterior receptionarii autovehicului - Am solicitat sanctionarea persoanelor ce au diagnostica in mod eronat defectiunile si comunicarea unui raspuns la cererea mea. - Innapoierea sumei achitate pentru constatare deoarece , se pare ca, constatarea defectelor am facut-o tot eu in trafic. Ti-as spune eu ce fac ei cu solicitarile tale... dar vei zice ca-s eu om rau.... |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Aveti si voi dreptate. Cred ca cine profeseaza o meserie pentru ca altceva nu poate face, e mai bine sa nu o faca. Fiecare service are politica lui, iar angajatii vor sa faca numai schimb de ulei si filtre. Dca le ceri ceva mai mult e nasol... Imi pare rau pentru ce ai patit, incearca sa-ti gasesti un mecanic care sa o repare acasa sau stai langa masina cand intra in atelier si dai lu'nenea peste maini daca greseste.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:55 |