nu porneste si inunda bujiile
![]() ![]() ![]() |
nu porneste si inunda bujiile
cojiloiu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1985, faruri rotunde
|
|||
thedragon |
![]()
Post
#2
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
pt inceput bun venit pe forum ! uitete la urmatoarele lucruri : distatnta la platina, starea platine , starea bujiilor , sau skimbare bujii ! si observi cel mai bine noaptea cand iti fura curent
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
bine ai venit!
verifica totusi (odata cu bujiile) si nivelul de carburant in CNC (desfaci carburatorul si verifici plutitorul) poate merge inecata! bafta! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
cojiloiu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 June 07 ![]() |
si cum ar trebui sa fie nivelul de carburant din carburator ca sa nu mai mearga innecata! sunt incepator imi pare rau! dar chestia e ca imi pasa!
|
--------------------
dacia
1310
1985, faruri rotunde
|
|
mad toz |
![]()
Post
#5
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Desfaci carburatorul in 2 si iei partea de sus.Acolo ramane cuiul pontou cu butoiasu.Intorci Partea de sus a carburatorului cu susul in jos,si te uiti ca butoiasul sa ramana la o distanta de aproximativ 7 milimetrii de carburator cat timp il tii tu cu susul in jos.Trebuie sa intre o tigare intre butoias si carburator.
Daca am gresit cu ceva ,corectati-ma. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
claudiuvoinescu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti ![]() |
eu il am reglat cu lera e 7 si 13 mm. 7 cand inchide cuiul pontou si 13 cand deschide complet (asa am citit in cartea de service). cel mai bine intorci capacul carburatorului cu fundu in sus si lasi plutitorul sa inchida cuiul pontou si daca poti sa introduci o tigara intre plutitor si capacul carbului (sa nu scoti garnitura) fara sa deranjezi dar nici sa ai distanta intre tigara si plutitor atunci poti sa spui ca ai reglat plutitorul(asta e metoda de mecanici de cartier, da merge).
si ca sa fii sigur pui capacul inapoi fara sa pui suruburile, il tii presat cu mana si dai la pompa. cand nu mai baga ridici capacul si ar trebui sa ai benzina peste jigler vreo 2-3 mm. bafta. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
mad toz |
![]()
Post
#7
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Deci zisesem bine.
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
cojiloiu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 June 07 ![]() |
dar cu o carte tehnica ma poate ajuta careva? pt mine ar insemna mai mult ca aurul!
|
--------------------
dacia
1310
1985, faruri rotunde
|
|
danny_b |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La reglarea distantei plutitorului NU se intoarce capacul carburatorului la 180 gr. ci se tine la verticala , si suflind usor cu gura prin stutul de la intrare benzina ,se observa cind inchide cuiul pontou, asta'' DACA '' inchide.De obicei sunt destul de prost facute cuiele pontou .Se verifica tot cu gura,creind o depresiune si daca tine limba trasa inauntru, atunci SIGUR inchide bine.S-ar putea ca cineva sa rida , dar e cea mai sigura metoda de verificare , testata de 20 de ani.Ca si metoda rodarii cu scrum de tigara a cuiului pontou.Mai vorbim.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
cojiloiu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 June 07 ![]() |
[am rezolvat problema schimband condensatorul de langa delcou! acum masina merge bomboana! va sugerez sa puneti condensator special de la magazinul auto! mai am o intrebare! cum sau cu ce se curata o pompa de benzina?
|
--------------------
dacia
1310
1985, faruri rotunde
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:18 |