Probleme multiple Dacia 1310, Vreau sa o repar de la A la Z
![]() ![]() ![]() |
Probleme multiple Dacia 1310, Vreau sa o repar de la A la Z
zodiak |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 June 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1984
|
|||
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Salut,
la punctul 1, sa bulit garnitura de chiuloasa, inlocuire garnitura, verificata chiuloasa si pistoanele si cilindrii sa nu fie unul crapat, verifica si daca nu ai apa sau bezina in ulei. la 2 vezi sa nu fie infundat sorbul din rezervor. la 3 exact, schimba si coroana. la 4 verifica in primul rand sigurantele, daca nu-i de la ele apeleaza la ajutorul unui electrician auto. La punctele 1 si 3 oricum trebuie demontat motorul asa ca... bafta. |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
zodiak |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 June 07 ![]() |
apa si benzina nu am in ulei, nu se vede nimic pe joja decat ca e nivelul foarte scazut. Probabil cum a puscat pe langa garnitura.
|
--------------------
Dacia
1310
1984
|
|
borkanel |
![]()
Post
#4
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
2. sufla pe acolo pe unde ar trebui sa iasa benzina ca sa vezi daca sunt bune supapele sau....e posibil sa ai capacul carburatorului deformat "de batranete" si sa nu mai etanseze bine camera de nivel constant si astfel benzina se evaporeaza de pe o zi pe alta.
|
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
ceaki |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
la treaba cu farurile, sa verifici sigurantele si chiar daca nu-s arse miscale cu mana( roteste-le) s-ar putea sa nu faca bine contact. daca nici asa nu merge, cere un releu de faruri in imprumut si inlocuieste-l cu al tau si vezi cum e. releul e pe tabla in partea stanga la motor. daca nu merge atunci cauta un meserias fiindca e umpic prea comlicat pt tine. bafta
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Merced |
![]()
Post
#6
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cu motorul nu cred ca e de joaca, mai mult ca sigur o sa trebuiasca sa-i schimbi setul(iti recomand sa faci asta cu cineva, nu e operatiune de incepator, mai mult poti strica). Si roaga-te sa nu ai ghinion si sa-ti fie fisurat si blocul, ca am vazut la viata mea si d-astea.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
RECOMAND tuturor ca la electromotor, sa se taie tresa de legatura, a solenoidului(starter) cu conexa ce intra la carbuni, si sa se lege bobina direct la masa, pentru a se evita invartirea bendixului ,inainte de a intra pe coroana. Am facut -o la foarte multi si n-am primit reprosuri. starterul intai va introduce bendixul in coroana si apoi se va roti.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
PaulT |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca a fiert de atatea ori,si a mai facut si ce a facut ultima oara,va trebui sa faci sigur setul.Si nu numai setul.Tabla e in regula?
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 2 Jul 2007, 21:58) RECOMAND tuturor ca la electromotor, sa se taie tresa de legatura, a solenoidului(starter) cu conexa ce intra la carbuni, si sa se lege bobina direct la masa, pentru a se evita invartirea bendixului ,inainte de a intra pe coroana. Am facut -o la foarte multi si n-am primit reprosuri. starterul intai va introduce bendixul in coroana si apoi se va roti. Curentul absorbit de solenoid e mult mai mic decit cel al alectromotorului. Deci nu vad o rotire in gol din cauza asta. Nu e mai simplu sa se regleze cursa? Caci, chiar daca pui tresa aia la masa, solenoidul va avea o cursa de introducere pinion, cum spui, urmata de contactul ala de forta. Daca diferenta intre ele nu acopera cuplarea, tot se va roti in gol. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa este, dar cand frana este slaba pleaca si rotorul inainte de a intra bendixul si nu mai nimereste normal dantura coroanei.Reglajul se face pentru bendix apasand pe furca ,bendixul sa ajunga pana langa siguranta de pe ax,fara sa o forteze .
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Care frina?
![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
OAP |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zodiak @ 30 Jun 2007, 20:20) Daca imi puteti zice cum se desface motorul si daca am nevoie de scule speciale (gen chei dinamometrice etc.) as fi recunoascator. Motorul se desface fara sa utilizezi chei dinamometrice. Pentru reasamblare ar fi foarte recomandat (daca nu ai expierenta sa strangi o chiulasa poti sa o deformezi sau sa rupi suruburile). Deasemenea chiulasa se strange dins[pre centru catre margini, circular sau in cruce. Totodata la demontare trebuie sa nu schimbi intre ele: capacele de la biele, tachetii si chiar tijele impingatoare. Iti mai trebuie o cheie tubulara de 13, mai "subtirica" sa desfaci capacele de la biela. Daca nu dai motorul jos de pe masina mai trebuie si cheie speciala de baie, daca il dai e suficienta cheia de 10. Ti-ar mai trebui si o presa pentru bolturile de la pistoane si un colier de introdus pistonul cu segmentii pe el in cilindrii. in mare cam astea ar fi....daca vrei ceva in detaliu....intreaba. |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:57 |