Dacia Berlina Alias Bolid De Lux Romanes, Fratilor cititi si nu va vine sa credeti
![]() ![]() ![]() |
Dacia Berlina Alias Bolid De Lux Romanes, Fratilor cititi si nu va vine sa credeti
virus2150 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
virus2150 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 04 ![]() |
Completare.
Eu am o berlina pe injectie din oct 2000 si pana in prezent am 16000Km. Si vreau sa zic ca am patit acelasi lucru. La motorul pe injectie al daceiei berline langa filtru de aer, acolo la ramificatie cu motorul sub ciuperca aia rotunda cam pe unde ar fi carburatorul la alea vechi se afla doua capacele de rahat. Care au rolul de a astupa 2 gaurele. In 2002 mi-a sarit un capacel din ala si nu mai i-mi mergea motorul mergea inecat pufaia de il gasea dracii cand era turat si cand il lasai la relanti se oprea .Iar la cel de al doilea daca este scos accelereaza masina in draci sus jos sus etc.. Am cautat capacelele alea si nu se gaseau nicaieri asa ca am facut comanda de VC pitesti sa-mi aduca 20. Pe factura am primit 20 la service-ul adras dar baietii mi-au dat 2 pe motiv ca le-au pierdut sau nustiu pe unde leau pus. |
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Tare faza da' tradu-ne si noua ce-i ala "capacul ala de evacuare al doilea de care vorbeam si ala lipsea".
Apoi vezi ca "romanes" are un inteles anume sau..... Si in cele din urma de ce naiba ai postat si la "Motiv Bun de Mers cu cit te tine Masina" ? This post has been edited by costi: 12 Oct 2004, 13:30 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
virus2150 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 04 ![]() |
La carburator sunt 2 capacele din cauciuc.
Nustiu cum se numesc arata asa ca un degetar numai ca este mai mic. Dar daca vrei ma uit acasa pe factura si i-ti zic exact. |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Mult e dulce si frumoasa...... Pastele mamii ei de limba romana ca m-am satturat! De unde cumparati , frateeeee, tastaturi d-astea incomplete ? Toate tastaturile care le-am avut pina acum au avut virgule pe ele, pe bune!
Alex, vezi omule ca-i ceva gresit la forum, iti face un spelling check si-ti scoate cratimele de unde ar trebui sa fie-n limba romana; deh, le pune in limba engleza ..... |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Metalic |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Virus2150 tu ai masina pe injectie sau pe carburator , hotaraste-te.
Mai ia si tu o gura de aer curat in piept cand vorbesti respectiv scri ca am terminat de citit de zici ca sunt high ![]() |
--------------------
Dacia 1300
berlina On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found The head nurse spoke up, and she said leave this one alone She could tell right away, that I was bad to the bone. |
|
SYL |
![]()
Post
#7
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Sfatul meu ar fi sa nu te chinui sa inlocuiesti capacelul (capacelele ca de fapt sunt 2), pt ca tot o sa sara. Eu la masina mea (Nova GTi) la cele 2 orificii am pus cate un furtun de cauciuc cu surub/holsurub (cum naibi s-o numi) in capat. Acest procedeu l-am aplicat dupa ce am vazut la un vecin de al meu cu berlina pe injectie,caruia i-au facut la service asa ceva (bine nu stiu daca era service autorizat Dacia, era oricum un service in provincie).
PS. (pt Costi) La motorarele romanesti pe injectie exista la "carburator"(nu stiu cum se numeste exact..) 3 orificii: din unul din ele pleaca un furtun (nu stiu unde duce, posibil sa fie returul benzinei), iar celelate 2 sunt libere (la modelele la care exita cansitra de recirculare a vaporilor din unul din orificii pleaca un furtun spre aceasta). Orificiul/orificiile ramase libere din fabrica vin acoperite cu un dop de plasti de calitate f proasta care cu timpul se rupe si cade de acolo. In momentul in care acele orificii sunt libere relantiul devine f instabil (acesta e simptomul principal), iar daca ridici capota cu motorul pornit se aude un suierat..... Nu stiu cat de clara a fost explicatia mea. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
SYL |
![]()
Post
#8
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
virus2150 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 04 ![]() |
Ai dreptate frate.
Dar sti eu nu inteleg, dece nu le-au astupat si ei cu ceva, ca e c-am periculos. Daca pateam asta in trafic? Sau cum poti explica asta cand te opreste la radar fara sa-ti i-a talonu sau permisu sau faci accidenti si explici ca a luat-o razna turometru . Sti eu cred ca asta este o greseala de proiectare sau de fabricatie. Cred asta si pentru ca daca stai sa te gandesti nu este logic, ca un simplu capacel sa-ti faca astfel de probleme. Oricum sunt multumit de masina mea nu am schimbat pana acum decat filtru si uleiul in rest merge ca noua. |
-------------------- |
|
Metalic |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE berlina pe injectie din oct 2000 QUOTE La carburator sunt 2 capacele din cauciuc. Nustiu cum se numesc arata asa ca un degetar numai ca este mai mic. Dar daca vrei ma uit acasa pe factura si i-ti zic exact. Si acum poate imi explici si mie SYL de unde naiba intelesesi matale ce vrea virus2150 sa spuna |
--------------------
Dacia 1300
berlina On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found The head nurse spoke up, and she said leave this one alone She could tell right away, that I was bad to the bone. |
|
Metalic |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Sau cum poti explica asta cand te opreste la radar fara sa-ti i-a talonu sau permisu sau faci accidenti si explici ca a luat-o razna turometru . Le spui si tu ca esti de neoprit si cu asta basta si dupa aia te duci la dacia si faci reclamatie ca ti-a sarit dopul de unde nu trebuia la viteza prea mare Sti eu cred ca asta este o greseala de proiectare sau de fabricatie. ![]() P.S. mai greu o sa fie sa-i convingi pe meseriasi ca tu mergeai cu 150 km/h cu 3000 rot/min |
--------------------
Dacia 1300
berlina On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found The head nurse spoke up, and she said leave this one alone She could tell right away, that I was bad to the bone. |
|
virus2150 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 04 ![]() |
Am spus ca mergeam la 110Km/h cu 3000 rot/min. iar la 4000 rot/min 140km/hm.
Cand am mers cu viteza mai mare, sincer nu stiu ce turatie aveam, ca eram atent la drum si speriat ca nu stiam cum sa opresc masina, mai ales ca turometru o loase razna. Deci nu stiu cum ai inteles ca aveam la 3000 rot/min 150km. Iar cei de la dacia au spus ca este normal sa se intample asa, deoarece viata unui cauciuc este de de cel mult 3 ani dupa care crapa sau se intareste si trebuie schimbat ca si cureaua sau mai bine spus zgarciu de la rezervorul de apa si la filtru de aer sau de la borcanul de apa. |
-------------------- |
|
Metalic |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mosule tu-ti bati joc de sufletu meu, ba ti-a luat-o turometru razna ba sti exact cate rot/min aveai plus de asta ce naiba legatura are borcanul cu apa si filtru de aer cu cat aveai pe kilometraj. Iti mai spun odata , vezi ca odata cu trecerea timpului daca nu te controlezi dai in dementa , ti-o spun in calitate de viitor psiholog. Ia o pauza linisteste-te si ia-o de la cap cu rezonanta .
|
--------------------
Dacia 1300
berlina On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found The head nurse spoke up, and she said leave this one alone She could tell right away, that I was bad to the bone. |
|
costi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() Abia astept sa plec din Bucurestiul asta ca innebunim de tot ![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
SiloS |
![]()
Post
#15
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.305 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
am inteles clar :
Dacia cu injectie are doua gaurele langa carburator care sunt astupate cu ceva care daca sare "pregateste" masina pentru raliu ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
RIon |
![]()
Post
#16
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
mai, puneti careva o poza, ca eu tot nu stiu care sunt alea...de cauciuc la nivel carburator...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
- de CJ
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP www.raresion.ro
|
|
SYL |
![]()
Post
#17
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(Metalic @ 12 Oct 2004, 15:53) Pt ca stiu la ce se refera. Si eu am masina pe injectie, si e cunoscuta aceasta mica pb. (bine eu personal am fost avertizat in ziua cand am cumparat masina). PS. Cand sar acele capacele turatia "o ia iarazna" doar la relanti (variaza destul de mult (500-1500rpm). In accelerare(in mers) nu e nici o diferenta. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
Metalic |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Abia astept sa plec din Bucurestiul asta ca innebunim de tot Nici nu sti cata dreptate ai . Eu unul vreau sa plec in weekend, da nu stiu pe unde , oricum la munte sa fie. Se poate ajunge la Caraiman sau Babele cu trocariciul? Scuze pentru off topic |
--------------------
Dacia 1300
berlina On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found The head nurse spoke up, and she said leave this one alone She could tell right away, that I was bad to the bone. |
|
costi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
tarzy |
![]()
Post
#20
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
- B55MGY
2005 / 1993 / 1999 Aha
|
|
maddan |
![]()
Post
#21
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, se poate.
Dar nu fa greseala sa mergi pe drumul de pe Paduchiosu (i.e. faci stanga inainte de Sinaia, spre Cuibul Dorului), ca o sa-ti rupi masina. Io am fost acum doua luni, si Dacia aia a tinut, dar la limita. Mergi matale prin Targoviste, apoi Moroieni (drum destul de bun), si urci pe drumul pietruit pana cand dai (pe culmea muntelui) de o intersectie, bine de tot dotata cu indicatoare. O iei la dreapta si inainte, si poti ajunge cu masina pana la Piatra Arsa. Pana la Babele, ma indoiesc profund, desi drumul se continua ceva timp de la Piatra Arsa spre Babele. Da' avand in vedere vremea de la munte, te sfatuiesc calduros sa NU incerci sa urci cu masina acolo, in afara de cazul in care ai un 4x4 super suparat (adica bine dotat pentru off-road). Drumul ala e greu si vara, daramite iarna. Iarna poti avea surpriza sa urci trei sferturi din drumul de la Moroieni spre munte, si apoi sa dai de trei-patru torente inghetate de-a curmezisul drumului, si de cei 3-5 cm de gheata aferenti. Si sa fii nevoit sa faci drumul inapoi. Oricum, drumul in sine e superb, daca e cald afara se poate face inca (sau o poti coti la stanga catre Bolboci si Padina), insa cu foarte multa atentie, si numai dupa o verificare la sange a dotarii tehnice a masinii. Mai ales directia va avea ceva de suferit... din cauza milioanelor de pietre luate in viteza a doua... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
- Bsiceva...
2006/7 Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
Marty |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Asta apropos de capacelele de cauciuc de la "carburatorul" berlinei injectate!
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
maddan |
![]()
Post
#23
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai stergeti off-topicul despre capace, si... gata! Avem un topic mult mai interesant....
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
- Bsiceva...
2006/7 Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
RIon |
![]()
Post
#24
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
ce sunt capacelele pana la urma???
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
- de CJ
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP www.raresion.ro
|
|
Marty |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Capacele este ca niste chestii, asa.... care acopera diverse gauri
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Metalic |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Cunoscute si sub numele de dopuri sau doape in functie de unde le ai indesate
|
--------------------
Dacia 1300
berlina On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found The head nurse spoke up, and she said leave this one alone She could tell right away, that I was bad to the bone. |
|
Marty |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Totusi, sa raminem in aceeasi linie si sa nu dam informatii eronate!!! Capacele ACOPERA pe cind doapele INFUNDA. Deci da, da ?
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
- B 999 NAM
2011 Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Metalic |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 5 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot vorbim de dacie versus doape sau bolizi am si eu sufletul incarcat.
As vrea pe aceasta cale sa multumesc din inima soferitei care ma confundat cu un OZN pe ultimele sute de metri ale Transfagarasanului acum exact 14 zile. Cucoana draga daca te regasesti in randurile mele am rugamintea ca incepand de acum 14 zile sa te consideri norocoasa ca nu dau in persoane de sex feminin din principiu. Acum doua saptamani pe ultimele sute de metri ale Transfagarasanului ma aflam in spatele a doua masini , o utilitara si o dacie care si era cap de coloana . Am stat ce-am stat in spatele utilitarei dar fiind mult pietris deversat pe asfalt si pietricelele respective busindu-mi parbrizul intr-o veselie din bunavointa involuntara a partenerului din fata , am hotarat sa intru in depasire . M-am asigurat , prinzand o portiune cu vizibilitate excelenta si am purces in a depasi. Depasesc utilitara , ajung in dreptul daciei, cap de coloana (deja aveam 90 km/h) , in dreptul daciei , .....surpriza , 100-110-120-130km/h si soferita (caci era soferita) nu si nu, se tinea scai de mine in paralel, deja persoana de langa mine intrase in panica (aderenta din cauza pietrisului era egala cu mersul pe gheata) , in spatele daciei se formase deja coloana si toti ca nebunii se tineau dupa ea, eu nemaiavand unde sa ma bag in spate (in cazul in care va ganditi ca as fi putut incetini). Inevitabilul s-a produs , undeva in jur de 135km/h , bineanteles in continuare tembela la unison cu mine, apare pe contrasens un aro 244. Impactul frontal cu acel aro la aproape 140 km/h ar fi fost ..........., mai bine nu ma mai gandesc , in fine , omul ma vede si trage dreapta cat poate si opreste pe aratura , am trecut glont pe langa el cu un singur gand in cap , pe care n-am sa-l uit vreaodata si anume acela ca omului de la volanul aroului ii datorez viata. Sincer multumesc si iti doresc drumuri cat mai sigure si toata recunostinta mea. |
--------------------
Dacia 1300
berlina On the day I was born, the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder, at the joy they had found The head nurse spoke up, and she said leave this one alone She could tell right away, that I was bad to the bone. |
|
Ciombe |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
Metalic, asa ceva mi s-a intamplat si mie de multe ori... se intampla mai ales cand incerc sa depasesc cu oltcitul... atunci multi uita de regulile de circulatie si se iau la intrecere "pai ce, se simt raniti in orgoliul propriu daca-i depaseste un oltcit"... si apoi vin aici pe forum si povestesc cum s-a intamplat si ca dupa ce am depasit si plin de nervi i-am pus frana brusca la ala obligandu-l sa danseze pe sosea ca sa nu se izbeasca de cuiul meu de remorcare - si atunci lumea de aici imi da in cap, imi da warn etc. Iata ca incet - incet fiecare dintre cei de aici ajunge sa faca ce fac io. Ultima intamplare - a madalinei - chiar confirma spusele mele. Adevarul e ca traim intr-o tara frumoasa populata de oameni necivilizati.
P.S. Stiai ca pe tronsoanele de drum acoperite cu criblura DEPASIREA ESTE INTERZISA??? Numai bine! |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th September 2025 - 09:27 |