bate motorul, pot sa mai merg asa?
bate motorul, pot sa mai merg asa?
ionut L. |
6 Aug 2007, 12:47
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|||
diaconuliviu |
6 Aug 2007, 13:10
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Unde? In ce parte a motorului?
Sigur acel "tacanit" nu e bataie de avans? Nu cumva apare la accelerari bruste in zona 2000 rpm? Si mai ales la accelerare in panta in tr. a 4-a? Daca da, ia riteste delcoul in sens orar putin, sau, mai bine, fa un reglaj al avansului cu metoda "semn" (o cautare te va ajuta). Si daca cumva mergi cu gazolina, e normal, incearca benzina sau, schimba pompa/statia de la care alimentezi. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionut L. |
6 Aug 2007, 14:02
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti |
bataia apare cand o turez mai tare, si la relanti si in sarcina, eu tint ca cred ca sunt cuzinetii, arborele ceva pe aici... se poate face ceva, baga un aditiv cu teflon ceva sa mai reduca din jocuri?
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
diaconuliviu |
6 Aug 2007, 14:12
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Cuzinetii nu "tacane", ei produc un zgomot mai profund, de frecventa proportionala cu turatia, dar nu "tacane" ci "uruie".
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ionut L. |
7 Aug 2007, 09:51
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti |
pai cam asa se aude, nu m-am exprimat cum trebuie ... si se poate face ceva sa nu se mai auda fara sa umblu la motor
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
mircea.a |
7 Aug 2007, 10:04
Post
#6
|
Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 |
Practic cuzinetii de biela se schimba si fara sa demontezi motorul, dar daca trebuie sa rectifici si arborele... ? Aici nu prea merge cu carpeala.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
driverx |
7 Aug 2007, 10:45
Post
#7
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
mircea.a
Stai ca imediat apare unu cu tefloanele sa ne explice cum bagi solutia minune in motor si se umplu spatiile lipsa din motor si mai poti merge cu motorul pana la Luna si inapoi. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
mircea.a |
7 Aug 2007, 10:54
Post
#8
|
Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 |
Dupa parerea mea tefloanele merg pentru prevenirea uzurii, pe urma e tardiv. Tot la mecanic se ajunge.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
diaconuliviu |
7 Aug 2007, 11:12
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Cu oarecare chin s-ar putea schimba si cei de palier fara demontare motor, dar, vorba ta, daca trebuie rectificat arborele?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mirceas |
8 Aug 2007, 18:49
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 |
tot cam in aceeasi ordine de idei: la motorul meu a devenit de putina vreme foarte evidenta o bataia tip oala de lut, se aude foarte clar, probabil bataie de piston... asta doar la rece, pentru ca dupa ce se incalzeste motorul bataia dispare.
ulei nu papa (probabil inca), motorul trage bine. va rog sa imi dati recomandari bazate pe experienta voastra la urmatoarele: 1. exista vre-un risc major a continua sa merg asa inca ceva mii de km pana cand ajung sa pun un set nou, rectificari etc.? 2. pentru ca va veni toamna, oricum e mai rece comparativ cu saptamanile trecute, stau si la munte, o sa schimb uleiul. acum am 20w50. ma gandeam sa pun 10w40. totusi, mai e recomandat 10w40 in noile conditii (cu aceste batai de piston etc.) sau sa raman la 15w40? multumesc! |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
sobolan |
8 Aug 2007, 22:25
Post
#11
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
las-o pe 20w50...si nu incerca sa urci prea tare turometrul....probabil bataie de bolt din moment ce spui ca dupa ce s-a incalzit nu mai face...probabil bataie de fusta piston....nu e periculos si poti sa mai mergi asa mult dar nu urca in ture prea tare...
This post has been edited by sobolan: 8 Aug 2007, 22:25 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vyper |
8 Aug 2007, 23:42
Post
#12
|
speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 |
probleme ceva in genul asta am si eu...ale mele sunt sigur din arbore...ce m-ar interesa daca se rupe arborele am auzit ca mai merge motoru asa e?
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
sobolan |
8 Aug 2007, 23:46
Post
#13
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
depinde cum si unde se rupe ....oricum la dacie cam greu se rupe...
sunt sanse sa mai mergi pana acasa si cu el rupt fara sa stii ce e rupt... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ag02cws |
8 Aug 2007, 23:59
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Din cate stiu, poti sa-ti dai seama daca trebuie schimbati cuzinetii sau rectificat arborele in cazul in care a scazut presiunea la ulei.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
mirceas |
9 Aug 2007, 05:58
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 |
chiar 20w50 toamna/iarna nu as folosi...
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
diaconuliviu |
9 Aug 2007, 07:42
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Eu am avut bataie de bolt in piston de cind mi-a pus un destept bolturile pe biela (mare greseala sa-l las). Si am mers 3 schimburi cu 10W40, fata probleme.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mirceas |
9 Aug 2007, 07:48
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 |
setul motor are cam 10.000 km. ar fi trebuit sa tina mai mult pana sa ii vina randul de altul. intradevar marea greseala care s-a facut e ca nu s-a facut decat segmentare, nu si rectificari, revizie distributie, axa came etc.
o sa pun 10w40, cred ca nu are ce sa strice atata timp cat nu papa ulei si presiunea e ok. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2024 - 14:42 |