Presiune foarte scazuta circuit frana fata, help
Presiune foarte scazuta circuit frana fata, help
viperfox |
4 Jul 2007, 21:18
Post
#1
|
||
Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|||
ATM |
5 Jul 2007, 00:25
Post
#2
|
1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti |
Daca masina este cea din avatar, presupun ca ai pompa cu 4 conducte. Nu prea ma pricep, desi eu am asa ceva pe a mea, insa inteleg ca ai facut aerisire cu pedala, pe cand la modelul asta asta se face doar prin cadere libera - nu cumva a intrat in avarie pompa si directioneaza presiunea doar pe circuitul spate? Vezi ca explica pe undeva diaconuliviu tare amanuntit cum o scoti din avarie, ceva cu demontarea ICP-ului etc. Incearc-o si pe asta...
This post has been edited by ATM: 5 Jul 2007, 00:25 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
Minel |
5 Jul 2007, 06:12
Post
#3
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
La tine sigur a intrat pompa in avarie.Totdeauna la aerisirea pompei cu 4 conducte se scoate sonda Icp si apoi se face aerisirea ,astfel pompa nu intra in avarie si poti sa faci aerisirea "la pedala".
Cum faca eu "pompa cu 4 tevi ,masina este cea din avatar :scot sonda Icp ,apoi dau vreo 4 pedale puternice ,pt orice eventualitate si incep aerisirea la pedala la roata spate stanga,spate dreapta,fata dreapta apoi stanga fata si la urma aerisesc circuitul de by-pass dde la pompa si se monteaza sonda la loc .La mine da tot timpul rezulate ,pedala tine sus ,frane am beton si iti urez multa bafta si spor la munca !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ceaki |
5 Jul 2007, 09:21
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca |
care e sonda icp.? habar n-am. am si eu modelul asta de pompa si vreau sa stiu cand o s-o aerisesc.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Minel |
5 Jul 2007, 09:27
Post
#5
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Sonda Icp este un manocontact in partea stanga a pompei si se desface cu o cheie de 22 ,normal are un fir conectat la ea care te avertizeaza cand ai probele cu circuitul de franare pe fata se aprinde in bord un bec (!) .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ATM |
5 Jul 2007, 09:35
Post
#6
|
1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti |
Da, cam asa. Cu o mica intrebare, firul de la ICP-ul meu are inca un fir (tot negru) pe langa el, ce sta degeaba si caruia nu ii gasesc utilitatea; alta chestie care sa zici ca ar fi cuplata la circuitul electric nu e pe acolo; nu e o improvizatie...la ce ar putea folosi?
|
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
C a t a l i n |
5 Jul 2007, 09:47
Post
#7
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Probabil nu ai capac cu martor de nivel la rezervorul de lichid de pe pompă...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Minel |
5 Jul 2007, 09:50
Post
#8
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Sincer sa fiu aici mai bagat si pe mine in ceata cu intrebarea ta ,la mine este la fel ,daca ai cumparata masina de la o alta persoana si nu o ai direct cumparata de la vreo reprezentanta Dacia probabil daca nu sigur avea legatura cu capacul de la rezervorul de lichid de frana si probabil ca a fost schimbat capacul ca si la mine ,??? probabil o sa ne lamureasca Liviu !!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
5 Jul 2007, 09:52
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Sint doua fire, unul "cald" si o masa. La pompele cu 3 conducte cu sonda de nivel pe capac se leaga ambele fire, la pompele cu ICP se leaga numai cel cald, adica cel care, cu motorul PORNIT, provoaca aprinderea becului (!) si/sau BRAKE la atingerea lui de masa.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
5 Jul 2007, 10:01
Post
#10
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Inseamna ca unul din fire ,daca cel cald se conecteaza la manocontact (ma refer strict la pompele cu 4 tevi),celalalt unde ?? sau cablajul electric masinilor echipate cu pompe frana cu 3 conducte este la fel ca si cel a celor cu 4 conducte si in cazul celor cu 4 se foloseste doar firul"cald " si la cele cu 3 amandoua la rezervorul de lichid de pe pompă ??? alta explicatie mai exista ?? daca nu inseamna ca la cele cu 4 conducte acel fir care repreznta masa ar fi cam " de forma "
This post has been edited by Minel: 5 Jul 2007, 10:04 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
5 Jul 2007, 10:07
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Da, instalatiile au ramas cu ambele fire legate. Unul e masa, nu te incurca cu nimic daca atirna, eventual il fixezi peste restul cablajului cu banda.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
viperfox |
5 Jul 2007, 11:42
Post
#12
|
Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti |
1) da, masina este cea din avatar, am pompa cu 4 conducte si sonda de avarie (becul s-a aprins decand cu povestea asta)
2)ok, deci am inteles ca: - trebuie sa scot sonda de avarie, fac aerisirea complet, si abia la final o montez la loc intrebare: pana la urma cum fac aerisirea? la pedala sau prin cadere? |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
C a t a l i n |
5 Jul 2007, 11:59
Post
#13
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Scoate sonda, fă câteva pedale zdravene, apoi monteaz-o la loc... Doar dacă nu își revine, fă iar aerisirea...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
viperfox |
5 Jul 2007, 18:20
Post
#14
|
Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti |
m`am intors, am procedat dupa indicatii, si totu merge bine acum...ma rog, ca inainte;
intrebarea mea este: acum am cursa la pedala ca inainte, adica jumade de cursa merge in gol ca sa zic asa, si de la jumate incolo e tare, si prinde frana, si daca apesti franeaza bine; cum pot sa micsorez cursa moarta la pedala? (nu am aer pe traseu, verificat) This post has been edited by viperfox: 5 Jul 2007, 18:21 |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
Fizz |
5 Jul 2007, 18:55
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila |
Sigur mai ai aer in instalatie!
Cel mai probabil pe traseul de spate.Pe spate nu se face aerisire din 2-3 pedale. Lasa lichidul sa curga cam 10 min. prin cadere,dupa care aeriseste si returul(a 4-a teava)pe la pompa.Vei observa schimbari! Alta cauza ar putea fi urmatoarea:ferodouri uzate sau sistemul cu clicheti nefunctional.Pentru verificare trage frana de mana,daca pedala e teapana ,sunt ferodourile sau clichetii daca e la fel de moale ,aerisire!succes! |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
viperfox |
5 Jul 2007, 18:59
Post
#16
|
Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti |
deci pe spate sa las sa curca prin cadere 10min stanga 10min dreapta....si care e returul? ca acel surub de la pompa parca era pt bypass?
cu frana de mana trasa pedala e la fel alta intrebare: azi la una din probe la o frana mai puternica (am franat pana la oprire totala a masinii) s'a aprins becu de presiune la ulei (motorul era la relanti pt ca nu mai eram cu picioru pe accel) iar dupa ce masina s'a oprit din deplasare s'a stins in cca 2 sec (motor la relanti); explicatie? |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
Fizz |
5 Jul 2007, 19:24
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila |
La urma aeriseste pe la bypass.
Daca franarea a fost mai lunga ,posibil sa fie nivelul mic la ulei. Daca nu, sunt o multitudine de cauze;ulei de proasta calitate;uzat;probleme pompa;relanti prea mic;uzura motor,etc...... |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
Minel |
10 Jul 2007, 08:09
Post
#18
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Sper sa ma incadrez in acest topic cu intrebarea mea care este : cilindri de frana de pe spate la o punte de break sunt identici cel din stanga cu cel din dreapta ??? ca as dori sa-l schimb ca m-a lasat in drum si imi curge lichid pe la roata stanga spate dar totusi inca mai prinde frana putin si am ajuns acasa (masina este cea din avatar cu punte spate break si saboti cu autoreglare) va multumesc !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
10 Jul 2007, 08:41
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
La puntea "break" (cu tamburi mari) cilindrii is identici, la puntea "berlina" (cu tamburi mici) cilindrii sint "simetrici", "in oglinda".
Diferenta principala consta in pozitionarea orificiilor pentru conducte: la "break" sint perpendiculare pe axa cilindrului, la "berlina" sint inclinate. This post has been edited by diaconuliviu: 10 Jul 2007, 09:01 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
10 Jul 2007, 08:57
Post
#20
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
Iti multumesc Liviu ,intr-adevar eu am punte de break cu tamburi mari ,si acum stiu ce sa cumpar fara sa mai desfac piesa si sa ma duc cu ea in mana ,multumesc pt raspunsul concret !! azi atunci este zi de cumparaturi ,apropo ica o intrebare daca sunt tot in domeniul franelor ce placute de frana accesibile sa cumpar,ceva sa nu scartaie ??? trebuiesc si alea schimbate din pacate ,uzura cam mare !!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
10 Jul 2007, 09:04
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
La mine numai cele fara insertii metalice nu scirtiie. Si mai ales NU SAPA in disc.
Sau cu insertiile ca o pulbere, nu ca niste firisoare. Ultima oara am avut ceva "nemtesc" cu garnitura neagra, a carei pulbere se depunea pe janta de culoare roscata. Mai moi dar ramine discul neted. Cauta ceva din gama "ecologic" |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
13 Jul 2007, 10:06
Post
#22
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
ferodo premier;)sau target:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2024 - 17:05 |