DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motociclisti, cati dintre noi suntem atenti la motociclisti?

Bill
post 11 Jul 2007, 13:58
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Ca principiu,
1. e bine sa sti tot timpul ce ai in spate, in laterale sau in fata, atunci cand mergi prin oras.
2. cand schimbi directia de mers (chiar daca ocolesti un canal) asigurate in oglinzi si apoi si cu coada ochiului pt. siguranta (unghiul mort)
3. casca bine ochii cand schimbi banda sau cand intorci.
4. e de bun simt sa semnalizezi (chiar daca schimbi imediat directia - sunt persoane care nu au nici o treaba, trec de pe banda a I-a pe a III-a si invers fara sa semnalizeze)

Cand vi de pe o straduta laterala si nu ai vizibilitate intra incet si asigurate bine, sunt multi soferi care stiu una si buna ca 50 km/h e limita maxima si asa circula pe strazi inguste sau ocupate cu masini parcate si pe o parte si pe alta. In cazul particular in care pe strada cu prioritate vine un motociclist cu 100 km/h cam greu mai scoti camasa daca nu te-a lovit in spate ci in lateral. Se cheama ca nu te-ai asigurat, chiar daca se dovedeste ca avea viteza mare.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 11 Jul 2007, 14:38
Post #32


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




eu is atent, daca nu merg cu 150 la ora in localiatea...ca sa am timp sa-i vad.
ca nu pot sa ma uit doar in retrovizoare cand conduc.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 11 Jul 2007, 20:47
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Eu ii respectam in trafic, dar ei incearca tot mai des sa imi schimbe opinia.
Acum 2 zile ii fac loc unuia la stop sa treaca de mine, era grabit omul. Dupa intersectie s-a linistit. El era pe banda a doua, iar eu pe a treia. Ca sa nu raman blocat pe banda aia la urmatoarea intersectie, am dat semnal dreapta asteptand ca el sa-si continue deplasarea grabita si sa trec pe banda de alaturi. In timp ce eu ma incadram usor, el franeaza brusc in fata mea si imi face semn cu mana sa o las mai usor. mad.gif Organul genital al mamei tale de idiot, nu crezi ca te fac muci daca ma urc pe tine in timp ce tu franezi la misto?

This post has been edited by Sony: 11 Jul 2007, 20:47


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 11 Jul 2007, 22:51
Post #34


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Lasa ca ploua si-i alunga de pe sosea smile.gif

Eu nu-i feresc nicicum. Daca am loc ii depasesc, daca e invers, se descurca ei. Singurii care m-au speriat au fost niste cretinoizi cu scuter, peste care era sa dau (ma depaseste prin stanga si pe urma face dreapta) Unora cred ca li s-a urat cu viata de fac asa manevre sinucigase.


This post has been edited by hash: 11 Jul 2007, 22:55


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 11 Jul 2007, 22:58
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.633
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




@sony... instinctul te face sa franezi smile.gif si asa scapa biggrin.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNu'
post 21 Jul 2007, 21:45
Post #36


Biker


Group: Members
Posts: 72
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




Atentie maxima dupa ce am citit mai sus mi-am adus aminte ca atunci cand sunt pe moto si ploua majoritatea nu mai se uita in retrovizoare si sunt un real pericol.

Fratilor cu moto se poate circula si pe ploaie, iar atunci o evacuare galagioasa e inabusita de zgomotul ploii si vizibilitatea e mult diminuata, macar forumistii care citesc aici sa faca acest lucru cascati ochii mai mari pe ploaie.

Asfalt aderent!


--------------------
Dacia Golan 2007 1,5dci 85 KissFM - B-zerozero-LEO
Arguing on the internet is like running on special olympics, even if you win, you're still retarded!!!(somebody once said)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 21 Jul 2007, 21:49
Post #37


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Glumesti? radmasa.gif
Majoritatea soferilor zici ca da strechea-n ei la primul strop de ploaie, se bulverseaza toata circulatia...
Poate sa vina si tirul din spate, ca ei nu-l vad... asa ca mai bine stai acasa pe ploaie cu motoru, daca nu esti bazat 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BuNu'
post 21 Jul 2007, 22:24
Post #38


Biker


Group: Members
Posts: 72
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




Acolo-i arta, pe ploaie, pe ud... imi place mai mult asa pt ca nu prea gasesti street-fitzobikeri pe udatura, poate vreunu pe care l-a prins pe drum apa, in rest e mult mai fun asa!

De ce imi place pe ploaie? Pt ca atunci avantajul unei puteri si acceleratii net superioare din partea unei moto se reduce, nici nu stiti ce batai de cap poate sa dea unui motorist o integrala de genul evo sau sti...

Dar nu recomand mersul pe vreme rea, asta e pt coneisseuri, e o limita atat de fragila in a merge tare si safe pe udatura incat nu prea merita riscat, dar fiecare cu fetish-urile lui!


--------------------
Dacia Golan 2007 1,5dci 85 KissFM - B-zerozero-LEO
Arguing on the internet is like running on special olympics, even if you win, you're still retarded!!!(somebody once said)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 21 Jul 2007, 22:37
Post #39


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Si eu ieseam pe ploaie cu motoru', cunosc sentimentu'... d-aia n-am sa inteleg niciodata urarea aia, cu "asfalt uscat" 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skywalker
post 22 Jul 2007, 06:41
Post #40


Calator printre stele


Group: Members
Posts: 153
Joined: 11 April 04
From: Brasov




QUOTE(vis-a-vis @ 8 Jul 2007, 11:45)
radmasa.gif
O motocicleta franeaza mai bine ca un porsche (despre care se spune ca are cele mai bune frane) dar asta in conditii ideale, adica asfalt uscat si in linie dreapta. De ce? Pentru ca au greutate mica si cauciucuri foarte aderente si de cele mai multe ori un sistem de franare mult superior masinilor.
Problema intervine cand suprafata de contact devine mai putin aderenta, praf, nisip, pietris, apa, ulei.
Pai da, ati zice voi, dar astea nu le gasesti mereu pe o strada sau pe o sosea. Da, dar tinand cont ca cele mai frecvente accidente cu motociclisti din vina soferilor, sunt:
- cand se intoarce masina de pe un sens pe altul (in general fara asigurare in oglinzi si de obicei de pe o banda nu de langa axul drumului), 
- cand se iese de pe o straduta laterala (chiar daca se pune frana, ea e prea brusca si masina deja a intrat mult pe strada principala)
- la schimbarea brusca de banda (in general fara asigurare si fara semnalizare).
In cazurile astea, motociclistul v-a trebui sa evite prin degajare si franare... si va intra pe suprafata de carosabil cu praf, pietris...etc..
Cum frana pe fata e de baza la motocicleta si neavand aderenta tocmai pe aceasta roata, rezultatul e pierderea controlului si caderea motocicletei.
Daca pe 4 roti poti evita gen "testul elanului" destul de sigur si repede, la o motocicleta sa schimbi centrul de greutate de pe o parte pe alta se face mult mai greu .

Concluzionand, pentru a proteja cat mai multe vieti (nu numai de motociclisti),

  • faceti intoarcerile de pe banda de langa axul drumului, cat mai aproape de acesta, asigurandu-va temeinic ca nu vine nimic din spate, cu semnalizare din timp si asigurandu-va de cat mai multe ori in oglinzi ca acest lucru nu deranjeaza pe nimeni.

  • cand iesiti de pe stradutele laterale (si nu numai), chiar daca vizibilitatea e proasta, faceti-o cat mai incet posibil, pentru ca botul masinii iesit brusc intr-o strada cu trafic intens, e foarte greu de evitat de catre oricine.

  • cand faceti schimbari de banda, asigurati-va foarte bine inainte, semnalizati din timp intentia si faceti-o cat mai lin.


Va multumesc pentru intelegere.
*



Respect!

Cat dspre urarea cu asfalt uscat, este un mare adevar acolo...Si eu am mers chiar si sute de km pe ploaie, dar atunci adaptezi mersul la conditii. Sa te trezesti cu apa pe strada dupa jumatatea unei curbe (sau ulei, pietris, balega,etc) este un sentiment al dracu de nasol....


--------------------
Dacia Logan Prestige 2006 - RFC
Kawasaki ZZR 500 BV SKY
BMW R1100 RT BV SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 22 Jul 2007, 14:36
Post #41


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Eu unu n-am avut probleme cu motociclistii, cand eu mergeam cu 40 -50 km/h in oras ei treceau pe langa mine ca trenul prin gara, atata timp cat isi risca viata e treaba lor.
Dar pokemonii de pe scutere sunt si mai periculosi si mai inconstienti, pe unu era sa-l iau in botul masinii sau sa-l calc, asta pentru ca mergea pe partea stanga a drumului, eu nu stiu care ii era dreapta lui... am avut reactie si am tras stanga de volan, explicatia lui a fost : " Ma vazusi ca mergeam pe aici de ce nu ma ocolisi din timp, cine [cenzurat] ti-a dat permisul? ", explicatie de 2 lei din partea unui scuterist fara sa stie ceva din codul rutier. Iar altul m-a depasit prin dreapta cand eu eram pe banda din dreapta, si tocmai vroiam sa ocolesc un canal prin dreapta, dar am ramas pe trasa pt. ca l-am vazut inainte sa ajung in dreptul gurii de canal ca altfel il agatam si cred ca zbura 100 m cu scuter cu tot. Nici prin gand nu mi-a trecut ca o sa ma depaseasca pe dreapta.
Si ca o completare mai am si ceva probleme cu oglinda retrovizoare din dreapta, nu se poate regla blush.gif .
Oricum ma uit mereu in oglinzi, incerc sa fiu cat mai atent, dar stiti vorba aia, nu poti fi atent si pentru altul... mai tot timpul.

This post has been edited by EUROPE_: 22 Jul 2007, 14:40


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jeffe
post 26 Jul 2007, 10:42
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




Eu nu am probleme cu motociclistii. Ii respect tratandu-i exact ca si pe ceilalti participanti la trafic, pe care ii respect de asemenea, intr-o ordine fix aleatoare: femeile, taximetristii, soferii de basculanta, papucarii, aia de la coca-cola etc.
Din principiu, in general conduc ca sa imi pazesc pielea mea aia personala si despre restul mi se (cam) rupe. Ma invata un amic mai de demult ca ar fi bine "sa conduci ca si cum toti ar vrea sa te omoare", si eu m-am conformat - in linii mari, desigur.
Evident, ies pe strada, asa cum ziceam si mai sus, cu o mare grija de pielea si timpul meu liber. Nu am nici un chef sa imi petrec timpul prin sectiile de politie de ori cate ori vreun cretin de participant la trafic alege sa isi intersecteze destinul cu mine. Il evit pe imbecil, eventual ii adresez o injuratura (numai in gand), rar de tot ii scap vreun claxon, si imi vad de-ale mele.
Sa am grija ca bara mea din fata ar putea sa ii cauzeze ceva vreunui zanatec? Hm. Nu-mi pasa, sincer. Sa isi pazeasca el pielea, asa cum ma pazesc si eu de aia mai mari si mai lenti ca mine (de exemplu basculantele si troleibuzele).


--------------------
Ford Mondeo 2007 Mk3 - B-51-WMx
ignorance is bliss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 26 Jul 2007, 11:19
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(jeffe @ 26 Jul 2007, 10:42)
Eu nu am probleme cu motociclistii. Ii respect tratandu-i exact ca si pe ceilalti participanti la trafic, pe care ii respect de asemenea,.......... despre restul mi se (cam) rupe. Ma invata un amic mai de demult ca ar fi bine "sa conduci ca si cum toti ar vrea sa te omoare", si eu m-am conformat........
*


Pai cum respecti participantii la trafic daca ti se cam rupe de ei?
Stai linistit, nu vrea nimeni sa te omoare. Se poate intampla ca cineva sa nu fie atent, sau efectiv sa nu stie ce sa faca in situatia data.
Ai auzit de notiunea de "conduita preventiva"?


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jeffe
post 26 Jul 2007, 14:40
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




Serios, Bill? smile.gif am scris ca si cum, mai citeste inca o data ce-am scris mai sus, eventual numara in gand pana la 10 inainte de a-mi raspunde.
Hm, "conduita preventiva" zici? Nu, n-am auzit, ce-i aia? Fii mai descriptiv, te rog.


--------------------
Ford Mondeo 2007 Mk3 - B-51-WMx
ignorance is bliss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 26 Jul 2007, 14:42
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(Amedeus @ 8 Jul 2007, 08:37)
Sincer si fara urma de misto' , in Timisoara nu am vazut motociclist (nu ma refer la scuteristi) sa mearga cu viteza legala, nici macar unul. Sa nu mai vorbim de zgomotul produs de "bolid", care in mod sigur nu se incadreaza in limitele legale.  mad.gif
Cand o sa-i vad circuland cu 50 km/h  radmasa.gif  radmasa.gif in mod sigur respectul va fii pe masura.
*



Exista si asaceva,anul asta prin martie vedeam un GSX-R1000(2004-2005) foarte des si omul mergea regulamentar,acelasi Suzuki il vedeam si acum un an si mergea la fel. Exista insa unul cu o Yamaha YZF-R1 albastra....tot trecea pe langa Politehnica si Fac. de Vest,ala intradevar mergea la blana...auzeam cam 3-4 schimbari de treapta pe linia aia dreapta...toate in blana si nu purta decat o casca!
Am dat si peste specimene care se strecurau intre masini cu diferenta de viteza peste 10-20km/h,daca ocoleam o groapa si ma apropiam de masina care are in paralel cu mine...il turteam pe tembel,sa nu mai vbim ca era fara casca,in tricou,in blugi si adidasi. Banuiesc ca daca il turteam...fara sa depasesc axul drumului...sareau toti pe mine cu afirmatii "Conservar prost,cretin...dobitoc,nu te uiti in oglinzi,etc."
Din pacate motociclistii de la noi nu sunt disciplinati,in alte tari insa...ii vad si merg regulamentar si nici vorba sa se strecoare,oare de ce?Nici macar la semafor unde sunt oprite masinile...ei nu se strecoara,in tara insa....situatia e alta.Pacat ca multi nu constientizeaza la ce se expun pe 2 roti si nu isi dau seama ca vitezele uriase cu care circula in localitate le aduce moartea in caz de impact,doar cu putin noroc scapa.
Exista si soferi de masini care pur si simplu nu se uita in oglinzi,am dat peste asemenea specimene f des,dar eram cu masina...nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca eram pe 2 roti.

This post has been edited by LC_TM: 26 Jul 2007, 14:43


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 27 Jul 2007, 06:33
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(jeffe @ 26 Jul 2007, 14:40)
Serios, Bill? smile.gif ......mai citeste inca o data ce-am scris mai sus, eventual numara in gand pana la 10 inainte de a-mi raspunde.
*


Fara suparare, dar am mai numarat inca odata si tot asta am inteles:
QUOTE(jeffe @ 26 Jul 2007, 10:42)
Ma invata un amic mai de demult ca ar fi bine "sa conduci ca si cum toti ar vrea sa te omoare", si eu m-am conformat
*



--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jeffe
post 28 Jul 2007, 13:37
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




N-ai numarat pana la zece. Mai incearca o data. Hai, stiu ca poti.


--------------------
Ford Mondeo 2007 Mk3 - B-51-WMx
ignorance is bliss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 28 Jul 2007, 14:14
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Bine RAMBO, vad ca iti arde de glume.

Hai spune-ne si noua celor de pe aici, cum e stilul ala de conducere "ca si cum toti ar vrea sa te omoare". Sa nu ne spui ca ai avea masina pregatita "a la Agentul 007". Sau te pomenesti ca esti vreun "ninja de Pantelimon"? Sau ti-oi fi tras blindaj la Cielo. radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jeffe
post 29 Jul 2007, 15:16
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




Ma rog, chestie de finete, daca tu in asta vezi pusti si mitraliere... iti urez succese pe masura biggrin.gif
Mai pe intelesul tau, era vorba de a fi in permanenta atent la cei din jur. Dupa cum scriam si mai sus, tin in mod deosebit la pielea mea si la timpul meu liber. Cat despre condusul agresiv, sunt total impotriva stilului, daca asta voiai sa insinuezi.


--------------------
Ford Mondeo 2007 Mk3 - B-51-WMx
ignorance is bliss
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 29 Jul 2007, 16:07
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Intelesesem de la inceput ca la o stare de vigilenta in timpul conducerii te-ai gandit cand ai scris propozitia respectiva, fapt pt. care am facut referire la conducerea preventiva (ce reprezinta capacitatea de anticipa si evita eventuale evenimente neplacute ce pot avea efecte tragice uneori). Dar tu ai inceput cu ironia.
Iti doresc succes si sa nu te intilnesti cu evenimente neplacute in trafic.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 9 Oct 2007, 22:14
Post #51


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE
Norick Abe, fost concurent in MotoGP, a murit duminica dupa-amiaza la Kawasaki dupa ce motocicleta pe care o pilota s-a lovit de un camion care a intors neregulamentar, pe dubla linie continua. Abe nu a mai putut fi salvat, pierzandu-si viata la varsta de 32 de ani.

Japonezul a facut parte din linia intai in MotoGP intre 1994 si 2004. A intrat in competitie ca invitat special dupa ce a reusit sa invinga intr-o competitie interna nipona si a reusit sa ii faca fata mult mai titratului Mick Doohan.

Cea mai mare parte a carierei sale s-a desfasurat la Yamaha, unde Abe a concurat in 144 de curse, castigand trei dintre acestea, ultima in 2000 in Japonia. Abe s-a retras din MotoGP in 2004, ultima sa cursa fiind cea de la Valencia.


Lui Abe nu i se poate contesta experienta pe doua roti, totusi, n-a putut sa ocoleasca inevitabilul... si anume un camion care a intors pe linia continua.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 10 Oct 2007, 09:34
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




De ce nu TOTI participantii la trafic nu constientizeaza ca sunt intr-un/pe un autovehicul care trebuie sa respecte niste reguli?????? Printre regulile alea se numara si faptul ca se merge pe o banda de mers! Nu intre, nu printre, nu cas, nu oblic, nu in zigzag, etc!

De ce un motociclist nu isi respecta banda? De ce o unu dintr-o masina nu e atent si ii loveste? De ce aia de ce ailalta...

TOTI cei care suntem participanti la trafic (auto si/sau moto) trebuie sa respectam legile si sa belim ochii bine! Nu sa dormim la volan! Inainte la scoala se mai facea si conduita preventiva care acum la pokemonii (cu 2 sau 4 roti) cu aspiratii de sumaheri lipseste...

Pacat de Abe si pacat ca e un exemplu de tirist adormit si bou si cretin si ciumeg si ce vreti...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hatod
post 11 Oct 2007, 16:57
Post #53


Membru simplu


Group: Members
Posts: 92
Joined: 17 May 04
From: Cluj-N.




Nu am probleme cu motociclistii. Dar nici nu sunt multi in Cluj. Iar cei care sunt ori le auzi de la o intersectie, ori se comporta civilizati. Eu vad scuterele ca o alta categorie, si care ar fi si mai periculosi.

Oricum, incerc sa fiu atent la tot ce exista pe drum, chiar daca nu e in miscare.
Ca sofer odata m-am speriat de un biciclist. Vina mea, nu m-am asigurat, si am vrut sa ocolesc un canal cand porneam la un semafor. Tipul nu parea sa fi dat seama, dar eu stiam ca era sa-i lovesc.

Putin offtopic: ca biciclist trebuie sa fiu mult mai atent, usile de masini se deschid aiurea, pietonii ies de pe trotuar aiurea, masini opresc, pornesc fara sa stii daca te-au vazut. In general 20% din frinari se datoreaza neatentiei altora si 30% din cauza masinilor parcate prost.

Ca viitor motociclist (sper), si avand prieteni motociclisti, nu am nici o frustrare daca ma depasesc, ma ocolesc, merg inainte la semafoare. Doar n-o sa stea in coloane daca au loc sa se duca in fata...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - CV-nn-NNN
/* There's no one like you */
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 11 Oct 2007, 17:40
Post #54


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Da, sunt atent la motociclisti, in masura in care acest lucru nu-mi "stirbeste" din atentia la drumul pe care merg EU si la modul in care trebuie sa merg EU.

Nu-i inteleg pe motociclisti, de ce le place sa moara cu dreptatea in brate ? De acord, am facut o manevra aiurea pentru ca nu te-am vazut dar tu, in calitate de participant la trafic, chiar nu-ti iei nici o masura de prevedere ? De acord, eu am facut o prostie, insa TU esti cel care are picioarele rupte si capul spart. E chiar asa "cool" sa te dai mare la toti prietenii tai de pe patul de spital ? De ce mergeti asa repede ? Aaa, pentru ca puteti, nu ? Cool !!!
A, inca ceva, domnilor motociclisti, daca tot va opriti sa dati cate o "lectie" vreunui automobilist care nu apreciaza corect secundele, fiti barbati si dati-va jos de pe motor si casca de pe cap !!!

This post has been edited by cristi.r: 11 Oct 2007, 17:46


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nasty
post 12 Oct 2007, 14:49
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.553
Joined: 3 January 05




Am urmarit cu multa atentie desfasurarea circulatiei prin Roma:

1. circula o multime de SCUTERE (de la mici la unele f puternice) ( se merge la servici cu ele, deci oamenii sunt la costum!? si au casca)
2. cele mai multe sunt performante , nu polueaza nici fonic
3. se strecoara si pe stanga si pe dreapta si pe contrasens, prin depasirea axului drumului, cand din fata nu vine ceva
4. depasesc viteza masinilor cu 10 , max 15km/h- sunt amenzi mari + puncte de penalizare si pentru ei - deci nu apar brusc in fata sau in laterala nimanui, de altfel sunt foarte prudenti, se feresc in mod firesc, cum si masinile sunt prudente la depasirea autobuzelor, TIR-urilor
5.masinile nu fac schimbari bruste de directie si merg in coloane, fara sa fie niciunul istet care sa se bage in fata la semafor ( pur si simplu se respecta "randul")- facilitand astfel scuterelor sa se strecoare printre
6.li se face loc scuterelor sa depasesca ca sa pornesca primii de la semafor
7. sunt si motociclete , dar mai putine, din motivul simplu ca nu sunt de folos in oras= e ca si cum ne-am lua o masina de formula 1 ca sa mergem la servici zi de zi si i-am injura pe toti ca nu se dau la o parte.


--------------------
. bicl/trt 2006/2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 12 Oct 2007, 17:14
Post #56


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




nu am categoria A, dar am condus si motor pe strazi necirculate.
m-am urcat pe un scuter de 49cmc, pe un IJ250 si pe un kawasaki ninja.
diferenta intre ele e ca scuterul e prea greu pt puterea lui, si nu e chiar asa manevrabil pe cat se spune (era parca un "tornado" de la first bike), ba chiar e mai dificil de controlat decat IJ-ul. kawasaki-ul intra in alta categorie cu totul. am simtit ca mi se lipesc inima si plamanii de cusca toracica. franeaza foarte sigur, accelereaza sigur, dar e greu de schimbat directia de mers. si inainte sa ma urc pe chestii cu motor am mers minim 15 ani pe biciclete, incepand la 2 ani cu tricicleta, la 3 cu trotineta (un fel de skateboard cu ghidon, acuma le zice scootere) si pe la 5 am avut prima bicicleta....ideea e ca faceam si frane pe roata din fata, saream borduri si chiar garduri mici, etc.......motorul e cu totul alta mancare de peste...in primu rand are aproape 200 kg si mult prea multa putere in unele cazuri.

respect motociclistii si de cele mai multe ori ei ma respecta pe mine (mai ales ca am multi prieteni cu motoare), insa nu ii suport pe cei ce NU POARTA ECHIPAMENTUL DE PROTECTIE. casca aia nu e acolo ca sa arati tu "cool" pe motor, ci ca sa iti protejeze bostanul in cazul in care dai cu el de asfalt. de combinezon sau macar geci speciale nu prea poate fi vorba la noi, de cele mai multe ori sunt prea scumpe (poate 500 euro) fata de o motocicleta care te poate omori (10.000 euro) (a se observa tonul ironic) si nu oricine isi permite sleep.gif
NU AM AVUT NICIODATA macar impresia ca voi avea un accident cu un motociclist.........insa macar odata la 2 saptamani injur un tip pe scuter...mai ieri un pustan de vreo 13-14 ani pe scuter s-a dezechilibrat in fata mea si a cazut. daca nu pastram distanta si viteza (mai mica decat cea legala) IL FACEAM ZOB.
pt ca totusi masina mea franeaza cum franeaza (a se vedea semnatura).

ar trebui sa aiba toti A1 pt scutere. mi se pare o tampenie sa nu ai nevoie de carnet daca tu poti merge cu 50-80 (stim cu totii cam cum e cu limitatoarele alea de viteza care dispar in prima saptamana).

imi cer scuze pt postul exagerat de lung


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 Oct 2007, 20:32
Post #57


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Psyche @ 12 Oct 2007, 18:14)
scuterul e prea greu pt puterea lui, si nu e chiar asa manevrabil pe cat se spune (era parca un "tornado" de la first bike), ba chiar e mai dificil de controlat decat IJ-ul. kawasaki-ul intra in alta categorie cu totul. am simtit ca mi se lipesc inima si plamanii de cusca toracica. franeaza foarte sigur, accelereaza sigur, dar e greu de schimbat directia de mers
*

Frate, ala nu e scuter, e rasnita cu roti radmasa.gif
Majoritatea au 50 cmc, nu te poti astepta la multe de la ele, dar unele sunt chiar surprinzatoare. Cat despre manevrabilitate, e asa cum se spune, dar la scutere in regula.
De ij trebuia sa ma rog sa se aplece pe curba, al dracu' el vroia sa mearga inainte.
La faza cu kawa, ala ia curba singur, daca-l apleci cum trebuie, ca sa intre bine pe curbe... la inceput e mai naspa, mai ales ca n-ai experienta pe motoare, instinctul de conservare iti spune sa stai drept, dar cu timpul te apleci din ce in ce mai tare... si o sa ti se para ca-i pe sine biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
giany911
post 13 Oct 2007, 20:04
Post #58


Aproape util


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 June 07
From: Bucuresti




Pot sa zic ca nici eu nu am avut probleme cu motociclisti. Desi merg ei mai repede ... nu prea ma deranjeaza pa mine. In schimb e cu totul si cu totul alta poveste cu scuteristii - care deobicei sunt pustani carora nu le trece prin cap ca oricand o pot lua in barba serios. Ce protectie iti ofera scuteru' ? Si mai se baga si la manevre d-astea incredibile. Zilele trecute s-au gasit 2 pustani evident fara casca sa intre pe partea stanga a benzii a II a in pasajul Muncii. Deobicei acolo lumea baga viteza. Daca, cadeau aia de pe scuter si restu' in spatele lor veneau cu 70 - 80 la ora ... cine ii mai evita ?

This post has been edited by giany911: 13 Oct 2007, 20:13


--------------------
Dacia Berlina 2000
Chevrolet Aveo 1.4 16v
Cel care intreaba este prost pentru 5 minute, dar cel care nu intreaba ramâne prost pentru totdeauna.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimaridum
post 16 Oct 2007, 22:32
Post #59


MEMBRU INDEPENDENT


Group: Members
Posts: 330
Joined: 25 September 07
From: Bucuresti




Mergand pe un bulevard aglomerat pe banda dreapta,te uiti in oglinda stanga,vezi un scuter care transporta pizza facandu-si loc printr-e masini,ajunge in spatele tau si zici hai sa ma bag mai pe dreapta sa treaca,cand SURPRIZA mai aveai un pic si dadeai peste ala care merge cu 100 la ora pe o roata pe langa trotuar.

Cam asta e scenariul cu motociclistii eu cred ca ar trebui sa respecte si ei niste reguli de circulatie macar cele elmentare cum ar fi:ca sa conduci un vehicul tre. sa ai permis de conducere pt. cat. respectiva. excl.gif

This post has been edited by adimaridum: 16 Oct 2007, 22:34


--------------------
Mercedes W123 1979/2400 D - .......??
EX:Opel Ascona 1985
EX:Ford Transit 1985
EX:Mercedes 190 E si 230 TE
EX:1300,1310,1400 Break,2X Solenza.

FAN DACIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hatod
post 18 Oct 2007, 19:24
Post #60


Membru simplu


Group: Members
Posts: 92
Joined: 17 May 04
From: Cluj-N.




QUOTE(adimaridum @ 16 Oct 2007, 22:32)
(...) cand SURPRIZA mai aveai un pic si dadeai peste ala care merge cu 100 la ora pe o roata pe langa trotuar.

Eu cred (sper) ca nimeni de pe acest forum - si nici majoritatea motociclistilor - nu se refera la specimenele din categoria citata.
Cum un prieten motociclist imi spunea: unul de asta strica imaginea a sute de motociclisti.
Si celalalt specimen la fel, care ia un motor impresiv, si merge sus-jos pe straduta dintre blocuri, cu 50 km/h, dar cu sunet de 180 km/h. Fiindca motocicleta de viteza urla si in vitezele 1 si 2...

Ei, pt. astea nu-i nici o scuza. Daca cineva merge in trafic de oras cu 100+km/h, fie cu masina, fie cu motor, tot el cauta necazul. (Vezi topicurile despre streetracing cu final tragic.)
Si daca face poluare de zgomot inutil din cauza inimii zdrobite dupa cateva fuste din bloc, pai.... sa cada cat mai des, macar atunci e liniste.
Vedeti, ca aici nu includ motoarele care au sunet "serios" din start. Daca ai un chopper care porneste alarmele auto, e alta mancare de peste: nu poti sa pornesti fara zgomot. Dar omul porneste si pleaca, nu face 15 plimbari de 200 metri dus-intors.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - CV-nn-NNN
/* There's no one like you */
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 11:33
Forum Renault