DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu racirea

oviss2006
post 8 Jul 2007, 20:30
Post #1


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




as vrea si eu sa stiu cum sau cu ce solutie as putea sa desfund galeriile(sau cum s-or numi) de racire din motor ca-mi bate rau unul sau doua pistoane si mi-e ca nu ma mai tine mult motorul. cand pornesc motorul imi merge ata si chiar si trage dar dupa ce-mi ajunge la 40 grade incepe sa se auda batai de pistoane sau de cuzineti nu stiu exact si imi bate si avansul, imi trage mai greu si daca opresc motorul imi porneste ceva mai greu.apa in general se mentine la 60 grade (am radiator mare si nu am termostatul montat), nu-mi consuma ulei si nici combustibil(nici benzina , nici GPL)
exista vreo solutie ce se baga in apa sau tre sa desfac motorul?


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 8 Jul 2007, 20:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu inteleg ce treaba are circuitul apei cu bataia pistoanelor (probabil cuzinetii dusi)


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 9 Jul 2007, 09:35
Post #3


membru sufletist


Group: Members
Posts: 814
Joined: 4 April 07




Nu stiu sa existe vreo solutie dedicata pt curatat canalele de apa. Variante "romanesti" exista (detratant diluat si alte d'astea) dar nu iti recomand nici una pt ca sunt pur empirice si risti sa iti faci motorul sita.

DAR (cum spunea si colegu' mai sus) ..ce are sula cu prefectura.

Spui ca apa iti sta la 60...pai inseamana ca raceste chiar mai mult decat trebuie.

Eu zic sa lasi partea de racire in pace si sa verifici cuzinetii rapid. Risti ca in momentul cand ai motorul cald (ulei subtire=ungere proasta) daca o forjezi un pic sa auzi un scartait groaznic urmat de oprirea motorului...ceea ce se cheama CALAREA MOTORULUI.

Deci mai analizeaza problema.


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 9 Jul 2007, 13:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dupa cum inteleg eu ,si cei de mai sus, nu racirea e problema:din cauza cuzinetilor care bat ,se vor cala ceilalti care sunt buni,stricand arbore,biele.Daca bate avansul ,inseamna ca-i prea mare, si se pot sparge pistoanele.Stand pe partea cu delcoul,cu o surubelnita bagata la carburator intre surubul de reglaj si pintenul opritor,asa fel incat sa ai cam2500 de ture,constant, roteste delcoul in sensul acelor de ceas pana simti ca incepe sa scada turatia.Te intorci putin,si asta e.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 15 Jul 2007, 20:34
Post #5


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




fratilor am probleme mari: imi fierbe motorul la relanti si la turatii mai mari de 2500 (in timpul zilelor calduroase doar)si imi scoate bule de aer in vasul de expansiune(in orice zi si noapte)
am uitat sa va spun cum a inceput aceasta problema: intr-o zi cand am plecat la Craiova, totul mergea bine, ba chiar eu depaseam pe altii cu viteza a cincea si cu cinci persoane in masina pe dealurile dintre Ganeasa si Bals(acum deabia urc cu viteza a patra singur in masina).In Craiova imi murea motorul in relanti(peGPL) si am dat pe benzina. Fiind avansul prea mare pt benzina(si eu comod nu l-am dat mai mic, fiind si foarte aglomerat) a batut avansul de l-a luat dracu de motor si de atunci problemele astea. Ce ar trebui schimbat? Eu am zis ca o duc la service REMAT ca aia mi-o rezolva sigur.

This post has been edited by oviss2006: 15 Jul 2007, 20:47


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 15 Jul 2007, 20:38
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




e dusa garnitura de chiuloasa. nu mai umbla asa.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 15 Jul 2007, 20:49
Post #7


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




QUOTE(ceaki @ 15 Jul 2007, 21:38)
e dusa garnitura de chiuloasa. nu mai umbla asa.
*


doar atat? merge chiuloasa de 1.3 pe bloc de 1.4?


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 15 Jul 2007, 21:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




nu cred ca merge. nu stiu sigur. eu zic sa-ti verifici si uleiul ,sa nu-ti fi intrat apa in el.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 15 Jul 2007, 22:12
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Merge. Doar ca raportul compresiei va fii mare.Nu stiu cat e de indicat... ideea era ca cele doua chiulase sunt identice (difera doar marimea camerei de ardere)


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 16 Jul 2007, 11:09
Post #10


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Nu pune garnitura de 1300 la 1400. Motorul de 1.4 are alezajul mai mare si s-ar putea sa-ti bata pistonul in garnitura. Cat poate sa coste o garnitura normala? Nu merita munca sa te apuci sa o schimbi iar.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Jul 2007, 11:22
Post #11


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 24 June 07




Garnitura de chiuloasa e una, chiuloasa in sine e alta oviss2006. Daca e vorba de garnitura nici nu cred ca te costa mai mult ce cateva sute de mii si nu e mare smecherie sa o schimbi.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Jul 2007, 12:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, la fel ca si garnitura de chiulasa si chiulasa in sine.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 16 Jul 2007, 19:51
Post #13


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




am garnitura de 1.4 si chiulasa de 1.3, credeti ca lovesc pistoanele in chiulasa? vreau sa o schimb ca din cealalta de e pe masina a fost luat din grosime ca nu avea planeitate ca nu as schimba-o. voi ce ziceti?


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 16 Jul 2007, 20:44
Post #14


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Poti sa pui chiuloasa de 1.4 la 1.3 si invers. Diferenta dintre ele este la inaltime. La 1.3 inaltimea este de 73,4mm, iar la 1.4 este 72,9mm (am studiat asta in carti de specialiate). Daca este mai mica camera de ardere este implicit mai mica si motorul mai comprimat. Cu chiuloasa de 1.4 ai mai multa putere. Eu am pe motor de 1.3 chiuloasa de 1.4 si se simte.
Daca vrei sa pui garnitura de 1.3 la motor de 1.4 s-ar putea sa bata pistonul in garnitura. La 1.3 alezajul este 73mm iar la 1.4 este 76mm. Invers s-ar putea sa mearga, nu am facut experienta asta.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 20 Jul 2007, 21:03
Post #15


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




am pus chulasa de 1.3 si merge foarte bine, nici nu-mi mai bate avansul, dar am o alta problema:am apa in ulei. oare sa fie din cauza chiulasei sau ca nu a fost stransa corespunzator?


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Jul 2007, 00:10
Post #16


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




daca e de la racire,de regula,primul afectat e pistonul nr1...cel de langa volant...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 21 Jul 2007, 06:13
Post #17


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




QUOTE(oviss2006 @ 20 Jul 2007, 22:03)
am pus chulasa de 1.3 si merge foarte bine, nici nu-mi mai bate avansul, dar am o alta problema:am apa in ulei. oare sa fie din cauza chiulasei sau ca nu a fost stransa corespunzator?
*


1. Inainte sa o montezi ai planat chiuloasa?
2. Daca nu a fost stransa corespunzator e posibil sa o arzi.
3. Dupa ce ai scos chiuloasa ai invartit de motor si s-au miscat camasile? In cazul asta trebuiau fixate cu niste suruburi cu saibe mai mari. Apa in motor ajunge pe la garniturile de la camasi sau pe la garnitura de chiuloasa.


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 11:46
Forum Renault