fir deslipit de pe ccontactul senzorului de benzina, s-a deslipid dracia cand am scos presul sa-l curat
![]() ![]() ![]() |
fir deslipit de pe ccontactul senzorului de benzina, s-a deslipid dracia cand am scos presul sa-l curat
tatuci |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|||
Danny_bb |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Stai linistit ca nu te apuci acum sa dai din harpa. In primul rand benzina nu ajunge pana la capacul sondei. Si in al doilea rand... dureaza cateva secunde sa lipesti un fir... cat poate sa se incalzeasca tabla rezervorului ? . in niciun caz suficient pentru a face bum.
Si poti sa le izolezi. Nu vad nicio problema |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.636 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
ca sa lipesti cu letconul obisnuit trebuie decapata ca lumea borna respectiva! daca n`ai sacaz incearca cu o aspirina obisnuita. oricum trebuie incalzit ca lumea locul de lipit pentru ca se disipa foarte repede caldura si un letcon de normal e cam ineficient. e o idee buna cu batoanele de silicon.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Scoti sonda, iar lipitura o faci cu un pistol de lipit cu ansa mai groasa sau ciocan de 100 W. Em am reusit o astfel de lipitura, dar trebuie insistat bine cu ap de lipit, pt ca e un nit gros de cupru care are nevoie de multa caldura.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Bullix |
![]()
Post
#5
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Taticule, deasupra rezervorului oricarei Dacii exista "stafia ucigasa"... ma refer la vapori de benzina. Scapa pe la sonda, chiar daca e suficient de bine etansata cu garnitura aceea, cat sa nu balboteze benzina p'afara, din mers... Una e sa nu poata iesi un lichid, si alta e un gaz... eu zic totusi sa scoti benzina pe la pompa, s-o lasi in sticle puse bine pana lucrezi, cand faci orice cu CALD, indiferent cat de "putin cald"... nu-i de glumit, parerea mea... iar cat despre ciocanu' de lipit... ca sa poti lucra cat mai din scurt cu el, pune in prealabil o bucatica de sacaz pe borna si topeste-o doar un pic... astepti sa se raceasca borna... apoi vii cu ciocanu' cu cositor proaspat pus pe cui, si intinzi pana incepe sa prinda cositoru' de borna... iar astepti... apoi cu firul dinainte sacazit+cositorit, vii cu el il lipesti repede si gata... nici o miscare sa nu dureze mai mult de 5-maxim 10 secunde...
Pont: borna aia e din alama si e a dreaq conductoare termica si-n plus, pe partea ai'lalta se prelungeste direct cu banda metalica ce merge pana la mijlocul sondei. So... sa nu ne jucam cu pielea... ca viata n-o pierzi dintr-un BUM, da' desfigurat tot ramai... Deci te misti repede, scurt, finutz si cu pauze dese. Exact cum paseste un hot cand iti goleste casa cu tine acasa ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Eu am lipit cu pistol de lipit, saciz si fludor, PE LOC, fara a scoate sonda. Daca folosesti pasta decapanta (e acida) lipitura e mai rapida dar trebuie apoi sa speli locul.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mircea.a |
![]()
Post
#7
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
1. Daca lipesti cu un pistol de lipit electric nu este nici o problema. Poti sa lipesti pe loc. Benzina se aprinde numai de la foc (scanteie) nu si de la caldura. O sa lucrezi cu portbagajul deschis, deci nu se pune problema sa ai acumulari de gaze
![]() 2. Inainte sa te apuci de lipit curata bine cu smirghel suprafetele care trebuiesc cositorite. Daca nu, te vei chinui foarte mult si nu va face priza pe toata suprafata. 3. Poti sa folosesti fludor nu neaparat cositor. 4. Tine pistolul de lipit mai mult timp in contact chiar si dupa ce s-a topit fludorul pentru ca suprafetele in contact sa aiba aceeasi temperatura. 5. Dupa ce iei pistolul tii firul nemiscat 15-20 secunde pana se intareste lipitura. (Se vede la ochi, fludorul devine mat). 6. Succes! |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Bullix |
![]()
Post
#8
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca tii mult pistolul de lipit si apoi mai vrei sa-l tii si 15-20 de secunde dupa, m-as indoi sa te tina degetelele
![]() Succes si totusi, nu incerca sa vezi cat de suparacioasa e benzina. E o bestie, ti-o spun eu ![]() ![]() |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu trebuie sa tii firul dezizolat de la 1 cm de lipitura, se poate tine de la 5 cm si nu mai arde la degete.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Bullix |
![]()
Post
#10
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Sonda de Oltcit de potriveste la Dacie? Daca imi aduc bine aminte, parca era verticala si avea cursa mult mai exacta, sarma reostatului era dispusa concentric de sus pana jos, astfel incat la o deplasare verticala X a plutitorului, acesta parcurgea mai multe spire, pe rand, si de-aici, zic eu, o precizie mai mare a tensiunii colectate la capatul reostatului.
|
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 00:14 |