DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fir deslipit de pe ccontactul senzorului de benzina, s-a deslipid dracia cand am scos presul sa-l curat

tatuci
post 7 Jul 2007, 07:53
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Salut

de data asta mi-am facut-o singurel...m-a apucat harnicia shi profitand de prezenta unei anumite domnisoar eprin preajma am zis sa scot tot ce-i prin portbagaj la curatat...

toate bune si frumoase, berica la rece, micii pe gratar...dar cand am dat sa scot presul din portbagaj s-a desprins unul din firele care duc pe borna senzorului d enivel din portbagaj. (ast apt c ain realabil cineva aruncase cartonul care trebuia sa acopere bornele pt ca...arata urat (femeile...ce sa le faci)

am curatat cu peria de sarma si spray deruginol zona..arata superb...acum vie intrebarea...se poate intampla ceva daca lipesc la loc firul respectiv cu ciocanul electric d elipit (ciocan da 60W...nu alta grozavie) ? ca parca n-as vrea sa cant la harpa prin nori d'acuma smile.gif

ma gandeam sa refac lipiturile alea doua si sa le izolez cu un strop de silicon topit (cu glue-gun-ul) ca sa nu mai rugineasca prostiile. ar fi ok?


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 7 Jul 2007, 08:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




Stai linistit ca nu te apuci acum sa dai din harpa. In primul rand benzina nu ajunge pana la capacul sondei. Si in al doilea rand... dureaza cateva secunde sa lipesti un fir... cat poate sa se incalzeasca tabla rezervorului ? . in niciun caz suficient pentru a face bum.
Si poti sa le izolezi. Nu vad nicio problema


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 7 Jul 2007, 10:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.636
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




ca sa lipesti cu letconul obisnuit trebuie decapata ca lumea borna respectiva! daca n`ai sacaz incearca cu o aspirina obisnuita. oricum trebuie incalzit ca lumea locul de lipit pentru ca se disipa foarte repede caldura si un letcon de normal e cam ineficient. e o idee buna cu batoanele de silicon.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 Jul 2007, 13:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Scoti sonda, iar lipitura o faci cu un pistol de lipit cu ansa mai groasa sau ciocan de 100 W. Em am reusit o astfel de lipitura, dar trebuie insistat bine cu ap de lipit, pt ca e un nit gros de cupru care are nevoie de multa caldura.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 9 Jul 2007, 01:30
Post #5


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Taticule, deasupra rezervorului oricarei Dacii exista "stafia ucigasa"... ma refer la vapori de benzina. Scapa pe la sonda, chiar daca e suficient de bine etansata cu garnitura aceea, cat sa nu balboteze benzina p'afara, din mers... Una e sa nu poata iesi un lichid, si alta e un gaz... eu zic totusi sa scoti benzina pe la pompa, s-o lasi in sticle puse bine pana lucrezi, cand faci orice cu CALD, indiferent cat de "putin cald"... nu-i de glumit, parerea mea... iar cat despre ciocanu' de lipit... ca sa poti lucra cat mai din scurt cu el, pune in prealabil o bucatica de sacaz pe borna si topeste-o doar un pic... astepti sa se raceasca borna... apoi vii cu ciocanu' cu cositor proaspat pus pe cui, si intinzi pana incepe sa prinda cositoru' de borna... iar astepti... apoi cu firul dinainte sacazit+cositorit, vii cu el il lipesti repede si gata... nici o miscare sa nu dureze mai mult de 5-maxim 10 secunde...
Pont: borna aia e din alama si e a dreaq conductoare termica si-n plus, pe partea ai'lalta se prelungeste direct cu banda metalica ce merge pana la mijlocul sondei. So... sa nu ne jucam cu pielea... ca viata n-o pierzi dintr-un BUM, da' desfigurat tot ramai...
Deci te misti repede, scurt, finutz si cu pauze dese. Exact cum paseste un hot cand iti goleste casa cu tine acasa icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Jul 2007, 08:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Eu am lipit cu pistol de lipit, saciz si fludor, PE LOC, fara a scoate sonda. Daca folosesti pasta decapanta (e acida) lipitura e mai rapida dar trebuie apoi sa speli locul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 9 Jul 2007, 13:24
Post #7


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




1. Daca lipesti cu un pistol de lipit electric nu este nici o problema. Poti sa lipesti pe loc. Benzina se aprinde numai de la foc (scanteie) nu si de la caldura. O sa lucrezi cu portbagajul deschis, deci nu se pune problema sa ai acumulari de gaze biggrin.gif .
2. Inainte sa te apuci de lipit curata bine cu smirghel suprafetele care trebuiesc cositorite. Daca nu, te vei chinui foarte mult si nu va face priza pe toata suprafata.
3. Poti sa folosesti fludor nu neaparat cositor.
4. Tine pistolul de lipit mai mult timp in contact chiar si dupa ce s-a topit fludorul pentru ca suprafetele in contact sa aiba aceeasi temperatura.
5. Dupa ce iei pistolul tii firul nemiscat 15-20 secunde pana se intareste lipitura. (Se vede la ochi, fludorul devine mat).
6. Succes!


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 9 Jul 2007, 13:42
Post #8


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Daca tii mult pistolul de lipit si apoi mai vrei sa-l tii si 15-20 de secunde dupa, m-as indoi sa te tina degetelele icon_mrgreen.gif mai bine zis tii 10 secunde sufland si apoi mai sufli inca 10 secunde. Chiar conteaza. Se intareste ceva mai repede. Si da, la fludor ma refeream, desi dpdv tehnic este vborba de aceeasi substanta fludor/cositor, insa cu concentratii de staniu/plumb diferite.
Succes si totusi, nu incerca sa vezi cat de suparacioasa e benzina. E o bestie, ti-o spun eu icon_mrgreen.gif asa ca misca-te repede wink.gif


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Jul 2007, 13:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu trebuie sa tii firul dezizolat de la 1 cm de lipitura, se poate tine de la 5 cm si nu mai arde la degete.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 10 Jul 2007, 13:00
Post #10


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Sonda de Oltcit de potriveste la Dacie? Daca imi aduc bine aminte, parca era verticala si avea cursa mult mai exacta, sarma reostatului era dispusa concentric de sus pana jos, astfel incat la o deplasare verticala X a plutitorului, acesta parcurgea mai multe spire, pe rand, si de-aici, zic eu, o precizie mai mare a tensiunii colectate la capatul reostatului.


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:14
Forum Renault