DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu relantinul, Se opreste masina in mers

Troger
post 6 Jul 2007, 14:36
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 6 July 07




Salutare !!! Am o broblema cu o Dacie 1310 din 93.Turatia se schimba brusc de la 800-1800 rpm.Deci nu este relantin.Cand este in mers masina si scot din viteza moare motorul.Am observat si o alta problema,iese aier din servo-frana,nu stiu daca aceasta este cauza??? blink.gif blink.gif HELP!!! excl.gif


--------------------
Dacia 1310 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Jul 2007, 14:39
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Schimbă supapa și furtunul de la servofrână, și apoi vezi dacă mai face...

PS: Ai postat gresit, in sectiunea SN. smile.gif Bun venit pe forum!


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Troger
post 6 Jul 2007, 14:45
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 6 July 07




Mersi pt sfat! ! Deci mai precis cand franez moare motorul asa am observat biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.a
post 9 Jul 2007, 14:31
Post #4


Posesor Dacia din 1987


Group: Members
Posts: 295
Joined: 9 June 07




Cea mai usoara chestie pe care trebuie sa o faci e sa scoti jiglerul de ralanti si sa-l sufli, dar te uiti si in el, de multe ori gunoiul ramane infipt acolo. Deocamdata atat. Dupa cate ai spus cam asta trebuie sa fie.
Succes!!!


--------------------
Dacia Logan Kissfm 1.5 dCi 85 cp. 2008 - B-83-WUF
Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Jul 2007, 07:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Salturi 800-1800 bruste tin de aprindere, de regula, pe circuitul primar al bobinei (platina, cel mai des sau contacte imperfecte). Dupa aia, identifica susrsa fisiitului de servo si schimba ce e de schimbat.

This post has been edited by diaconuliviu: 10 Jul 2007, 07:08


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jul 2007, 07:14
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ce-i aia relantin? wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 09:29
Forum Renault