problema gpl rezolvata, la gpl ist
![]() ![]() ![]() |
problema gpl rezolvata, la gpl ist
buratino28 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
dec 1999
|
|||
autom |
![]()
Post
#2
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Ce model de instalaie Gpl?
Poti face poze sa ne dam seama mai precis? Interesanta ideea ta.......... Detaliaza......... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
lethal88 |
![]()
Post
#3
|
![]() Yes, there may be limits!I just don't care! Group: Members Posts: 105 Joined: 13 February 07 ![]() |
si eu as fi interesat..ca am aceeasi problema
|
--------------------
Dacia
-
-
- IL
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ar putea sa-ti consume mai mult slabindu-i tensiunea in arc.Pulmonu' asta cum ii zici tu, are doua suruburi de reglaj, unul pentru mers la relanri( si pornire) si cel caruia ia taiat arcul, pentru mers in sarcina.Este practic ,un regulator de presiune,care cu cat arcul inpinge mai tare ,cu atat trece gaz mai putin,deci reprize mai slabe la demaraj.Slabind arcul(prin taiere)sau desuruband(era tot aia) s-a marit cantitatea de gaz la aceeasi pozitie a acceleratiei.Pornirea este din celalalt,care se regleaza foarte fin(prababil e inchis de tot sau rupt pe poz. inchis),are o pozitie stricta.Acesta regleaza debitul de gaz, care printr-o teava ocoleste membrana, intra direct in traseul spre carburatar, pentru ca la turatii mici (cazul pornirii) membrana nu se deschide. La vacum mare(sarcina mare)arcul fiind slab, membrana va atinge si freca de peretele opus,e foarte fina ,se perforeaza,si-i stramba si talerul ce o protejeaza.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
lethal88 |
![]()
Post
#5
|
![]() Yes, there may be limits!I just don't care! Group: Members Posts: 105 Joined: 13 February 07 ![]() |
PH-06-Boa..pe romaneste:P concret..ce trebuie sa ii fac, ca sa imi porneasca si cand se incalzeste motorul?(am observat ca nu mai porneste dupa cca 10-20 de km de mers)
|
--------------------
Dacia
-
-
- IL
|
|
buratino28 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 07 ![]() |
nu cred ca are vreo leg electrovalva cu pulmonul,ea este atasata pulmonului.in leg cu consumul ;deabia am venit de la mare si am consumat 40 de litri de gaz la 550 de km si asta cu masiana full de bagaje ,eu sotia si doi copii
Attached thumbnail(s) jpeg_001.jpg ( Size: 493.73k ) Number of downloads: 116 |
--------------------
dacia
berlina
dec 1999
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cine a zis de electrovalva? Nu porneste la cald, din cauza debitului mare de gaz. Asculta (cand pune cineva contactul) intensitatea fasaitului din carburator(nu repeta mult fara sa aerisesti), si redu-l cate putin din surubul de langa electrovalva ,incerci sa pornesti(celalalt din masina).Iar reduci , pana porneste.Daca esti vioi sucesti intimp ce da el la cheie. Rotesti de el foarte putin( imagineaza-ti un cadran de ceas -din ora-n ora). Cand asculti trebuie sa se auda ca o soapta. Cand a pornit, opresti, dai iar, daca-i tot greu(dar mai bine) reglezi pana o iea la sfert. bine ar fi ca inainte sa desfaci surubul sa vezi daca nu-i rupt,ca are filetul si scaunul cam excentric si daca-l rotesti de multe ori aproape de maxim se rupe usor(Italienii). Succes! Astept
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Nici la mine nu pornea la cald. Aveam problema asta de cativa ani
![]() ![]() Pana la urma, saptamana trecuta m-am enervat si mi-am cumparat o eletrovalva noua si nu au mai fost probleme. Arcul din care i sa taiat lui buratino nu cred ca are vre-o treaba cu consumul sau cu membranele. Acolo de unde a fost taiat arcul, este o electrovalva , nu are nici cea mai mica legatura cu membranele(parerea lui eu ![]() Concluzii: -schimbati electrovalva de gaz (probata de mine) -taiati arcul(probata de buratino) |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pai eu am inteles ca a taiat din arcul de la membrana nu de la elestrovalva. Daca e de la electrov. ,risca sa nu mai inchida bine la oprire.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
buratino28 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 07 ![]() |
am zis foarte clar ca a taiat din arcul de la electrovalva de pe pulnon .si dupa cum v am zis merge de atunci perfect . tipul care mi a facut asta lucra la un service pe gpl si lumea zicea ca e cel mai bun din iasi .partea proasta ca a plecat in anglia .
|
--------------------
dacia
berlina
dec 1999
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
De curiozitate, la ce service ai fost?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
buratino28 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 07 ![]() |
am fost la marcel un tip care lucra la service ul de langa rar pacurari ,unde se facea si itp.acum s a mutat in zona industriala rar ul
|
--------------------
dacia
berlina
dec 1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:54 |