DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Revizie Solenza 20.000 km, Facuta la Meridian...

daniel_2
post 3 Oct 2006, 11:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 May 06




Deschid acest topic ca o alternativa la OPC. Sunt, prin urmare, un client nemultumit care nu prea vede o rezolvare pentru problema curenta in OPC. Pe de alta parte, mi s-a confirmat la un moment dat ca oamenii de la service-uri citesc (uneori extensiv) topice, asa ca s-ar putea sa o nimeresc mai bine asa.

Prin urmare iata cam cum a fost revizia de 20.000 km pentru Solenza la Meridian:

- Ce e cel mai important: cunostintele mele despre masini sunt nule. Si mai important: cei cu experienta vad asta repede.

- Programare telefonica la ora 8 sambata dimineata - ajuns acolo, aflu de fapt ca e vorba de ora 9. Este exclus sa fi inteles eu gresit, cata vreme, patit fiind anterior, am sunat pentru reconfirmare. Dupa prima mea reactie, masina intra totusi mai devreme pe rampa.

- Nu mai este permis accesul in atelier, hala sau ce o fi. S-a amenajat un spatiu cu televizor, unde poti sa iti pierzi vremea. Sala de asteptare este foarte competitiva, ca sa zic asa, inspira incredere. Sugereaza ca daca serviciile sunt la jumatate din nivelul ei, nu se poate intampla nimic rau.

- Din pacate, eu tocmai am citit un articol splendid in dilema veche, asa ca totul imi miroase. La televizor e un serial german cu o foca personaj principal, ceva gen Flipper sau Lassie. Nu exista telecomanda.

- Durata suspect de mica: sub o ora jumate. Explicatia mecanicului Radu: masina e in stare perfecta. Orgoliul a fost gadilat, nu mai miroase nimic.

- Pe factura e scris: manopera 4 ore. Observ abia acasa.

- Ulei Mobil 1 ("Punem un ulei mai bun? E mai bine pentru masina."). Aflu ulterior diferenta intre Mobil 1 - ul "normal" si varianta mai ieftina folosita de Meridian. Nimeni nu-mi explica diferenta, ci se intretine confuzia (perfect ilegal).

- Nu mai gasesc antifurtul la plecare din parcarea Meridian. De la incheierea efectiva a reviziei au trecut, estimez, 15 minute. Dupa jumate de minut de cautare prin portbagaj, il vad pe mecanic ca vine sa mi-l returneze. Nu alearga disperat ca mi-a folosit un bun si nu mi l-a mai inapoiat. Se deplaseaza agale, cu miscari ce sugereaza multumirea ca a gasit un moment de pauza pe care e musai sa il savureze cat mai mult timp posibil. Altfel, un om foarte politicos.

- Estimarea initiala de 3,5 - 4 milioane ("Maxim!") se transforma in 5,150,000 milioane. Probabil datorita timpului de manopera, relativ ca intr-un tablou de Dali. Masina nu a suportat nici un fel de interventie de "corectie"; doar inlocuit ulei, etc.

- Dupa 2 zile un vecin observa ca o piesa (toba? - habar n-am, m-a sunat sotia sa imi spuna) de sub masina nu ar fi fixata corect si cam atarna. Ma bazez pe niste colegi mecanici sa o fixeze.

- Finalmente, ajung sa ma gandesc paranoic: ce altceva or mai fi stricat, mi-or fi inlocuit chiar tot ce au zis, mi-or fi inlocuit si altceva?

Am scapat ieftin, asa-i?

Sper sa gasesc un mecanic cu frica de Dumnezeu care sa imi faca din nou aceeasi operatie, adica sa-mi verifice masina. Sa pot merge, de exemplu, cu fetita mea de nici 2 ani la bunici si sa o pot face linistit.

Vorba mecanicului cand ne-am despartit: sanatate! Are dreptate, bine ca sunt sanatos, bine ca toata lumea este, restul problemelor se pot rezolva. O fi stiut el ce spune.

Sanatate!

daniel


--------------------
dacia solenza - b77mlb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stuiberv
post 3 Oct 2006, 12:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Revizie de 20k km facuta la Caremil Iasi acum 3 sapt, 2,5 milioane factura.
Ar fi trebuit sa fie 2,8 milioane dar nu au schimbat filtrul de polen.
Masina era inca in garantie in momentul reviziei.
Factura includea:
ulei - de origine?
filtru ulei
filtru aer
manopera.

Atat.
Daca cei de la Meridian au mai schimbat placute si altele, poate ajunge si mai mult de 5 mil.


--------------------
Papuci marimea 43 3 ani bocanci - is xx undoitrei
“All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them
together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM
maintenance manual, 1925
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel_2
post 3 Oct 2006, 14:30
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 May 06




Da, au schimbat placute, filtru de aer, ulei, filtru de habitaclu. Toate erau prevazute in estimarea initiala. Am vrut sa acuz mai degraba situatia penibila in care poti ajunge neavand la tine suficienti bani pentru ca suma este (corect doar dpdv al marketingului) atragatoare pe hartie.

d


--------------------
dacia solenza - b77mlb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 3 Oct 2006, 14:37
Post #4


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Dar, in situatia in care nu aveai banii la tine, ce te oprea sa lasi masina in service si sa vii cu banii cand ii aveai? Fiindca inteleg ca ai fost de acord cu ce ti-au facturat, nu?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stuiberv
post 3 Oct 2006, 14:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Cam scump totusi 5,1 mil.
La mine a fost 2,5 mil.
Daca mai adaugam filtrul habitaclu ar fi fost 2,8 mil. plus placutele, inca 1,3 mil (cu tot cu manopera, placute de origine), tot nu ajungi la 5 milioane.


--------------------
Papuci marimea 43 3 ani bocanci - is xx undoitrei
“All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them
together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM
maintenance manual, 1925
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 3 Oct 2006, 14:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




In 1/2h NU SE POATE sa inlocuiesti ulei (cu schimbare de filtru) + placute frina +....(alea,alea) decit daca mecanicii au facut cursuri intensive pe la echipele de Formula 1 smile.gif .Te-au tras in "teapa" facind probabil un schimb rapid de ulei (ineficace daca nu lasi uleiul sa se scurga vreo 15-20min) si eventual au schimbat filtrul de aer (oare?) si ATIT. (poate ti-au "sutit" si toba - n'am idee)


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel_2
post 3 Oct 2006, 16:45
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 May 06




Reed, a fost totusi o ora jumatate. Daca spui ca tot era prea putin pentru o treaba ca lumea, te cred.

Cat despre "de acord cu factura", cred ca asta e metoda cea mai simpla de a face bani: diferentele fata de estimarile facute clientului sa fie relativ mici. Altfel pare imediat suspect.


--------------------
dacia solenza - b77mlb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 4 Oct 2006, 11:30
Post #8


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Conform normativului DACIA revizia de 20.000 se factureaza cu 3 ore si nu cu 4. Deci te-au furat de o ora. Crezi ca au verificat directia pe stand ???


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guliver
post 4 Oct 2006, 12:51
Post #9


No title


Group: Members
Posts: 545
Joined: 26 December 05




De ce nu te-ai dus cu materialele tale la revizie?Cumparai tu uleiuri, filtre, etc si ieseai mai ieftin. Eu asa fac chiar daca unele service-uri stramba din nas ca vor sa cumperi de la ei.


--------------------
fosta dacie fosta solenza 1900 dar nu toamna
"Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 4 Oct 2006, 14:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




A zis o ora jumate nu jumatate de ora...intr-o ora am schimbat si eu toate cele mentionate ...dar:
folosind toate sculele necesare , intr-un service cu elevator , si impreuna cu un mecanic auto bun radmasa.gif eu nu sunt mecanic, dar ma bag la tot ce se misca, si am lucrat in total cam 1 ora la revizia de 20k, dar in 2 oameni...

This post has been edited by bolek_bolek: 4 Oct 2006, 14:01


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 4 Oct 2006, 14:08
Post #11


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Orele de service sunt ore tehnologice, nu au legatura cu timpul cat sta masina in service si se calculeaza conform normativelor pentru diferite operatiuni (de ex. schimbat disc ambreiaj=x ore, etc).


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocky
post 5 Oct 2006, 13:09
Post #12


daciot/renaultist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 4 October 04
From: Bucuresti




Da, revizia de 20k km la solenza e 3 ore, dar ora aia in plus trebuie sa o justifice cumva. Schimbatul placutelor nu intra in revizie. Asta ar putea fi una. Deasemeni filtrul de polen. Toate astea si poate altele (?) trebuie sa apara separat pe factura ca sa iasa 4 ore. Ma uitam la factura mea de la revizia de 20000 si sunt in total 6,3 ore, dar eu, unde am facut-o, am stat langa masina si am cerut si alte reglaje (frane, ambreiaj) plus curatarea tamburilor. Geometria ar trebui sa intre in revizie (vezi carnetul de intretinere/garantie).
Credeam ca Meridian e un service mai serios mad.gif
Off: Ce n-am inteles eu la mine pe factura apare separat de revizie si inlocuit filtru aer (0,4 ore !), desi asta trebuia sa intre in cele 3 ore de revizie.


--------------------
Dacia/Renault Sandero Stepway II/Laguna II 0.9TCe/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel_2
post 9 Oct 2006, 14:31
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 May 06




Nu cred ca sunt in masura sa raspund eu daca Meridian e un service mai serios, sunt prea implicat si prea subiectiv pentru asta. Ramane sa decida fiecare din voi. Doar ca fapt divers: o singura data cineva mi-a dat o opinie despre service Meridian si ea nu a fost deloc favorabila. L-am ignorat totusi atunci, din motive personale.

Am noutati in ceea ce priveste problema care a aparut dupa revizie. Niste mecanici de la firma sotiei au inlocuit un colier care "cam atarna in partea din fata a tobei din mijloc" (daca imi aduc eu minte exact) si au sudat o alta imbinare "in partea din spate a aceleiasi tobe". Mi-au spus apoi ca pot merge linistit o perioada, dar ca va trebui totusi sa inlocuiesc toba. Cineva care se pricepe (si cara a inteles ceva din cele de mai sus): era posibil ca o astfel de defectiune sa nu fie observata la revizie? Intreb nu ironic, chiar nu vreau sa il acuz pe "mecanicul Radu" aiurea.


--------------------
dacia solenza - b77mlb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cupitza
post 10 Oct 2006, 11:57
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 March 04
From: Bucuresti




Pentru ca tot suntem la capitolul revizii, am cateva intrebari. Nu stiu daca sunt potrivite aici, dar incerc. Voua v-au schimbat uleiul la cutia de viteze? Intreb pentru ca la revizia de 10k pe care am facuto la Dacoserv Militari mi-au spus ca nu se mai schimba uleiul la CV - dispozitie de la fabrica. asta a fost acum aproape 2 ani. A doua intrebare: filtrul de polen pentru AC cand se schimba, ca am trecut de 2 revizii si la niciuna nu a fost schimbat, iar in chestionarul pe care l-am primit de la ei nu figureaza asa ceva. Sau nu exista la Solenza asa ceva (desi am vazut ceva subiecte pe tema asta)?! Modelul meu este Clima, din august 2003. Multam anticipat pentru raspunsuri (daca vor fi) biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - B34HHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 10 Oct 2006, 12:44
Post #15


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Asa e, cica nu se mai schimba uleiul din C.V. Oricum, daca insisti poti sa il schimbi la 60.000 Km.

Filtrul de praf (impropriu zis de polen) se schimba doar daca e prafuit tare. Deci daca mergi numai prin mediu septic atunci nu trebuie sa il schimbi niciodata. In realitate se cam schimba o data pe an, nu are legatura cu numarul de km. De aia nici nu e legat efectiv de revizie. La revizie ar trebui totusi sa il verifice.



--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cupitza
post 10 Oct 2006, 13:13
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 March 04
From: Bucuresti




Multam mult. Eu am ramas cu "deformatia" de la alte masini, renault, nissan, la care schimbau filtrul de polen la fiecare 10k, iar uleiul la cutie l-au schimbat dupa primii 10k km, urmand sa fie schimbat ulterior la 100k. Totusi, tinand cont de poluarea din Bucuresti, cred ca ar fi indicat ca filtrul de praf (ca nu e facut sa retine doar polen) sa se schimbe regulat, pentru ca prin retinerea particulelor de praf din aer, suprafata filtranta se reduce si cantitatea de aer proaspat introdus se miscoreaza (deformatie profesionala HVAC).


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003 - B34HHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 10 Oct 2006, 14:12
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Doamne bine ca nu o mai am in garantie ! wacko.gif Deci e clar ca daca vrei sa-ti mai ramana bani si de tuning sau alte imbunatatiri renunti la garantie si te ocupi personal de ea ! Sincer m-am saturat de minciunile si furturile din service-uri . Cred ca daca toti s-ar duce la OPC nu ar mai ramane nici un service in picioare ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 11 Oct 2006, 12:51
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




meridian berceni; revizie la 20k:

merg cu uleiul meu si-mi zic aia ca au si ei si-i mai ieftin, asa ca-i las sa puna din magazia lor.

imi schimba placutele de frana - si "uita" sa-mi mai puna la o roata arculetu ala - ca o sarma - de tine placuta sa nu cada.
evident; nu ma lasa sa stau langa ei......asta era in noiembrie anul trecut.

prin martie mi se parea mie ca totusi suna ciudat motorul si mai schimb uleiul o data; era clar ca aia nu mi-au schimbat uleiul din motor.

acu` o saptamana merg la un service sa-mi schimbe uleiul si placutele; ii povestesc lu` nenea ala de-acolo ce-am patit la meridian si ma-ntreaba daca mi-au schimbat uleiul din cutie, io raman masca si ma gandesc ca daca nu l-au schimbat pe ala de motor...slaba speranta cu cel din cutie.
asa ca dau fuga si cumpar ulei de cutie.
nenea scurge uleiu` din cutie in lighean si-l pune pe cel nou in cv.
cel nou inseamna 4l si cand a turnat pe cel vechi in bidoanele de un l, abia a reusit sa "faca" 3litri........se pare ca io am ajuns pana saptamana trecuta, la 32k; cu uleiul din fabrica; din care mai furasera deja 1 litru.....tara de kkt.

inca o chestie; inainte de a schimba uleiul din cutie auzeam si io ca toata lumea haraitul ambreiajului......numai ca acum aproape ca nu se mai aude!
deci verificati uleiul din cutie !

cat despre meridian......ar trebui sa le rupa cineva degetele la mecanicii aia si pe urma sa le "prinda" batandu-le cu ciocanu`....


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guliver
post 11 Oct 2006, 18:21
Post #19


No title


Group: Members
Posts: 545
Joined: 26 December 05




Pai tu tocmai in martie ai verificat uleiul?Pana atunci nu ai mai verificat la joja nivelul, culoarea? Iti dadeai seama ca ai ramas cu uleiul vechi.


--------------------
fosta dacie fosta solenza 1900 dar nu toamna
"Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviumac
post 12 Oct 2006, 19:54
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 4 May 03
From: Bucuresti




exact asa am patit si eu la revizia de 20K - de data asta insa la IPSO: treburi nefacute sau facute prost, a trebuir sa ma intorc pt ca nu-mi pusese nesimtitul ala stampila pe caietul masinii, si mai ales furat la ore din greu, total peste 5 milioane si nervi consumati.

IPSO sunt mari hoti si mari incompetenti, nu va duceti pe-acolo.
un alt service de doi lei este DACOSERV

revizia de 30k o fac la service-ul din fata blocului


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 12 Oct 2006, 22:08
Post #21


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Revizie la 20.000 km facuta ieri la Rent Car Litoral (Constanta). Nici bine nu intru pe poarta si nea` Gogu (constantenii il stiu sigur) ma ia cu "ooo sa traiti cu ce ocazie pe la noi" cu gandu ca poate se lipeste si el de ceva dar eu nu obisnuiesc dastea in fine si dupa ce am stat la coada vreo 1h intru si eu. Imi ridica masina pe elevatorul de la intrare si ma intreaba daca am ceva probleme cu ea. I-am zis eu ca nu mai tine frana de mana si toba este sparta. Avand garatintie extinsa daia (mai bine nu o faceam) m-am gandit ca totul este acoperit de ea dar de unde toba trebuia sa o cumpar ca doar unele piese sunt acoperite zice nea` Gogu in fine dupa 4h de stat in hala la aia zice ca levierul franei de mana este defect mai stai inca 1h( nu stiu ce au gasit eu defect dar l-au inlocuit cu unul nou) smile.gif . Pana aici toate bune cand sa platesc 480 ron...... 173.gif . Acuma masina merge brici fara zgomote si alte cele dar in schimb la relantiu vibreaza din toate incheeturile oare ce sa aiva ??? Aaaa si da a schimbat si placutele 120ron setu` si acuma pe partea stanga scartaie de zici ca e tren. Oare trebuie sa treaca ceva timp sa se toceasca putin ???

This post has been edited by bolidu: 12 Oct 2006, 22:10


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
power
post 13 Oct 2006, 07:38
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 7 February 05
From: Bucuresti




Toba (daca a fost doar rupta - nu si lovita) - se schimba pe garantie. Cel putin mie mi-a fost inlocuita pe garantie, la revizia de 30.000.


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI - B 41 VCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 13 Oct 2006, 09:04
Post #23


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Toba este gaurita pe partea din spate (pe exterior) si ala de acolo mi-a zis ca asa trebuie sa aiva gaura ca sa se scurga apa dar gaura respectiva trebuie sa fie pe interior nu pe exterior unde e gaura mea . . .


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 13 Oct 2006, 17:39
Post #24


el jefe


Group: Members
Posts: 856
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




la care meridian ai facut? in mod normal pe factura scrie detaliat fiecare reper cat a costat plus manopera. eu am facut aia de 20 mii la meridian vest si m-a costat 1 mil si ceva am si postat pe forum la vremea respectiva, ce-i drept cu materialele mele doar un pivot de la ei si niste antigel. poate ne detaliezi si noua ce a facut mai bine de 500 ron ar fi interesant. nu am mai intrat pe forum o vreme si ce citesc acum parca ma simt intr-un film sf, deci daca poti baga un desfasurator pe ce ai dat tu suma aia.
later edit: se stie ca normare din carti e mai mare ca timp efectiv cat ii ia unui mecanic pt operatiunea respectiva dar e o chestie de marketing, nu acolo s-au dus banii ca ora de manopera e cam 30 ron...

This post has been edited by GABONE77: 13 Oct 2006, 17:42


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANIELA77
post 9 Oct 2007, 11:56
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 9 October 07




Hallo!!! Am si eu o "mica" problema.... Am o solenza scala fabricata in 2004, cumparata la mana a-2-a de la sora mea in 2005 la 11000 km. De bine ce merge, am "uitat" sa fac revizia de 20000. Acum am 26000 si deci mai e putin si vine aia de 30k. Credeti ca va fi vreo problema la service cand ma duc ptr aia de 30? Mentionez ca intre timp i-am mai schimbat placutele de frana, sabotii, oaresce bucse pe dedesubt, am reconditionat planetara de pe dreapta dar toate astea in service-ul de la munca si deci nu sunt trecute in caietul de revizii. Deci la ce sa ma astept? blush.gif


--------------------
DACIA SOLENZA SCALA 2004 - B 88 DEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guliver
post 9 Oct 2007, 12:12
Post #26


No title


Group: Members
Posts: 545
Joined: 26 December 05




Poti sa nu faci reviziile deloc atat timp cat nu mai ai garantie la masina. Daca e in garantie ( ceea ce nu cred) la o eventuala defectiune nu vei mai fi acoperita de garantie daca nu ai reviziile efectuate.

This post has been edited by guliver: 9 Oct 2007, 12:13


--------------------
fosta dacie fosta solenza 1900 dar nu toamna
"Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 9 Oct 2007, 13:46
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




planetara la 26.000km?

E bine sa mai schimbi uleiul si filtrul de ulei din 10.0000 in 10.000km, filtrul de aer.

Welcome to za forum! smile.gif

This post has been edited by nh1980ro: 9 Oct 2007, 13:47


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ANIELA77
post 9 Oct 2007, 14:41
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 9 October 07




Da, dar nu am schimbat planetara de tot ci doar au schimbat o chestie de cauciuc( nu ma pricep ) dar care arata ca un burduf de cauciuc. In garantie sigur ca nu mai este. Multumesc ptr raspunsuri si va urmaresc cu maxim interes pentru ca, v-ati prins: sunt tufa dar am carnet ( nici macar nu zic ca stiu sa conduc tongue.gif )


--------------------
DACIA SOLENZA SCALA 2004 - B 88 DEL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 9 Oct 2007, 16:11
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




A, pai ai schimbat un burduf planetara. Aia e ok smile.gif
In principiu trebuie schimbat uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer al motorului.
N-ar strica sa schimbi nici filtrul de polen de la A/C.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avflorinro
post 16 Oct 2007, 16:04
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 November 06




Trebuie sa merg si eu in curand la revizia de 30k, puteti sa imi spuneti ce trebuie schimbat?


--------------------
KIA Cee'd 2008, Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:44
Forum Renault