DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tije Culbutori Strambe

baranga
post 21 Dec 2008, 15:31
Post #31


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(cristitranca @ 20 Dec 2008, 12:15)
dragi coforumisti...care e legatura intre indoitul tijelor si carburant? nu gasesc logica...
tijele alea, saracele de ele pun umaru la treaba sa deschida supapele....ma rog..sa comprime arcu....
supapele nu sunt miscate in timpul compresiei ca sa spui ca si au motiv sa lucreze cu forta prea mare...
intr-adevar in cazul evacuarii supapa trebuie tinuta deschisa...dar nu se exercita cine stie ce forte f mari....
pana acum am vazut rampe de culbutori rupte....tije indoite..dar doar putin si au fost intreptate cu ciocanu....
*



dar de detonatiile care le provoaca carburantul??? sau de avansul marit??? ce zici,le face bine la tije???
in mod normal tijele se stramba cand mergi cu culbutorii mari wink.gif

This post has been edited by baranga: 21 Dec 2008, 15:32


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Dec 2008, 16:56
Post #32


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




culbutorii mari...banuiesc ca vrei sa zici distantele la culbutori mari....

pai daca e bine reglat nu are detonatii.....daca merge detonat tijele sunt ultima grija...sa vezi ce se duce esapamentul si motorul.....

eu am presupus toate chestile reglate bine si distantele la culbutori....cand am zis ca nu are legatura combustibilul cu tijele....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cryss88
post 21 Dec 2008, 20:05
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 December 08




si unde sunt culbutorii?


--------------------
Dacia Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Dec 2008, 21:45
Post #34


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




sub capacu ala negru care are busonu de la ulei pe el
asa arata:
Verification jeux.JPG

lamelele sunt lere pt reglaj
tija din mijloc e axa culbutorilor
chestiile alea care seamana cu balansoarele de stau pe axa sunt culbutorii
iar distanta se fixeaza cu lera si se inlesneste cu suruburile diametral opuse partei cu lere fata de axa culbutorilor(alea mai mici...alea mari tin axa pe chiulasa)....lamurit? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by cristitranca: 21 Dec 2008, 21:46


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cryss88
post 22 Dec 2008, 00:02
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 December 08




multumesc...sa zicem ca pentru moment sunt lamurita tongue.gif;)....o sa ma uit maine dimineata si daca mai sunt probleme,te intreb......dar acele lere le are orice masina?...k eu n-am vazut asa ceva pana acum


--------------------
Dacia Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Dec 2008, 12:02
Post #36


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




lera e o scula ca sa zic asa
product68742_big.jpg

sunt diferite lamele etalonate de la 0,015 la 1mm...ceva de genu pentru a regla diferite distante

sunt puse o lamela de 0,1 si una de 0,05 pentru a face distanta de 0,15 pt supape de admisie(la dacie) si de 0,2 pt evacuari

e si o cheie cu tot speciala pt strans piulitele de reglaj..dar mai des de foloseste patentul si o cheie de 10 parca

s-a mai scris cum se face reglajul...dar se poate recapitula un pic....se aduce pistonul care ne intereseaza in compresie(niciuna din supape nu e atacata)
se desfac piulitele de 10(notate cu 4 in poze)
de baga lera intre coada supapei si culbutor cum se evde in figura si se regleaza din suruburile mentionate(5) pana se ajunge la pozitia in care lerele/lera se atinge si de coada supapei si de culbutor...adica nu trece fara sa le atinga, dar nu intra nici greu acolo... . se tine cu patentul de surub(5) sa nu se modifice pozitia si se strange piulita cu cheia de 10(piulita notata cu 4)....




culbqa9.jpg
acum o sa sara unii ca nu e buna metoda de reglaj..dar asta e doar o metoda....si fiecare regleaza dupa bunul plac...


sfat: pt suruburile care tin capacul ala negru ca garnituri intre piulita si capac se poate pune o bucata de furtun de benzina taiat (cam 2 mm sau cat consideri)

This post has been edited by cristitranca: 22 Dec 2008, 12:12


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cryss88
post 25 Dec 2008, 22:07
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 December 08




multumesc pentru ajutor


--------------------
Dacia Dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 02:40
Forum Renault