DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor, arunca ulei :((

marianno88
post 13 Jul 2007, 23:30
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 22 January 06




Fratilor sunt terminat...nu mai stiu ce as putea sa fac...motorul meu are presiune prea mare (banuiesc) am schimbat toate garniturile la capacul de la tacheti...Azi am schimbat capacul cu totul si iar toate garniturile (piesa de origine) si tot imi arunca pe la o piulita (nu stiu exact cum se numeste biggrin.gif ) Inainte sa-i schimb capacul am observat ca picura si pe la dop (pe unde se completeaza ulei) si am pus putina banda izoliera la garniturile lui...am facut un drum si mi`a aruncat dopul si mi-a umplut tot compartimentul motor de ulei...azi i-am spalat motorul calumea si nu suport sa vad cum se umple de ulei...nu mai arunca ca inainte dar presimt ca intr-o saptamana iar o sa arunce peste tot...

P.s. Nu ma pricep foarte bine la motor biggrin.gif totusi spuneti-mi si mie cauzele...daca a mai patit cineva etc... (masina e din 1997, are 52.000 Km reali si nu a fost forjata deloc...ma rog mai dau cate un scart dar asta nu pot sa o iau ca drept "forja") Deci ajutor va rog mult...


--------------------
Dacia 1310 1.4 `97 Opel Vectra 1.6 `91 Dacia Logan 1.4 `07 - B 97 CMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 14 Jul 2007, 08:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




verifica daca n-ai prea mult ulei in motor.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 14 Jul 2007, 11:41
Post #3


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Verifică segmenții. Dacă scoți joja de ulei iese fum? Mă tem că ai pierderi prea mari de compresie pe la segmenți.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Jul 2007, 14:07
Post #4


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Stai cuminte. E din ciclul asa face ele biggrin.gif

Solutii:
-capacul ala pe unde pui ulei trebuie schimbat(eu am schimbat doua pana am nimerit unul bun)-->cauta unul care sa intre greu
-la fiecare surub de la capacul curbutorilor baga snur de azbest, dar strange-l bine la baza capacului, ca sa nu intre in motor-->peste snur pune innapoi vechile garnituri

Ceea ce ai patit tu "este normal" la dacii... wink.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianno88
post 14 Jul 2007, 14:19
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 22 January 06




Deci:
@ceaki ma tem ca am avut prea putin in general...ca tot curgea tot curgea pana n`am mai avut cu ce sa completez...
@lulu_tanase...nu am scos joja dupa ce am oprit motorul dar am scos dopul si DA iesea fum sau abur nu stiu ce era...
@adrumitachi o fi din ciclul asta dar totusi...de ce ? si am pus la vechiul capac si garnituri de pluta ca cica asa e bine...prima data am zis ca am reusit...chiar nu mai curgea nici o picatura...dupa o saptamana iar incepuse... sad.gif

Edit: am impresia ca motorul se incinge si mai tare decat ar trebui...

This post has been edited by marianno88: 14 Jul 2007, 14:20


--------------------
Dacia 1310 1.4 `97 Opel Vectra 1.6 `91 Dacia Logan 1.4 `07 - B 97 CMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Jul 2007, 14:46
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(adumitrachy @ 14 Jul 2007, 14:07)


Ceea ce ai patit tu "este normal" la dacii... wink.gif
*




...cand sunt defecte.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Jul 2007, 16:00
Post #7


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Desi de obicei sunt de acord cu tine, acuma imi pare rau dar te contrazic. Nu e nevoie ca motorul sa fie defect, daca garniturile de la capacul pe unde se toarna uleiul este cu probleme. Ce legatura are capacul prost cu motorul? La mine nu avea masina 10.000 km, imi aruncase busonul de doua ori afara si ajunsesem la aceeasi parere cu tine, pana cand mi-a spus un nene sa schimb busonul. L-am schimbat (ce e drept de doua ori biggrin.gif ) si nu au mai fost probleme. Care era vina motorului ca sa concluzionam?
Referitor la garniturile mici de pluta, nu are rost sa mai discutam. Cred ca 80% dintre dacii pierd ulei pe acolo, dar asta nu inseamna ca au probleme la motor wink.gif

In alta ordine de idei, marianno88 ce vrei sa spui prin faptul ca motorul ti se incinge cam tare? Iti creste nivelul apei? Daca da, vezi ca sunt doua topicuri legate pe aceasta tema, iar pe unul dintre ele am descris ce am facut eu ca sa incerc sa remediez problema.
Daca faci tot ceea ce am spus eu in respectivul topic, iti ramane o sg varianta: schimba radiatorul


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianno88
post 14 Jul 2007, 17:40
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 22 January 06




nu imi creste nivelul apei...toate ceasurile stau la jumate baterie apa ulei etc...dar nu stiu e prea cald motorul si ce e in compartimentul motor ...poate doar mi se pare nu bag mana in foc...

This post has been edited by marianno88: 14 Jul 2007, 17:40


--------------------
Dacia 1310 1.4 `97 Opel Vectra 1.6 `91 Dacia Logan 1.4 `07 - B 97 CMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 14 Jul 2007, 17:43
Post #9


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(adumitrachy @ 14 Jul 2007, 15:07)
Stai cuminte. E din ciclul asa face ele biggrin.gif

Solutii:
-capacul ala pe unde pui ulei trebuie schimbat(eu am schimbat doua pana am nimerit unul bun)-->cauta unul care sa intre greu
-la fiecare surub de la capacul curbutorilor baga snur de azbest, dar strange-l bine la baza capacului, ca sa nu intre in motor-->peste snur pune innapoi vechile garnituri

Ceea ce ai patit tu "este normal" la dacii... wink.gif
*



eu am optat pentru garnituri de cauciuc la suruburile de la capacul curbutorilor


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Jul 2007, 12:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sau "Gasket-seal", din ala rosu.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianno88
post 16 Jul 2007, 16:20
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 22 January 06




Adrianno pai stai putin...pe alea de cauciuc nu le mananca de la caldura ? nu crapa etc ? :|
Diaconuliviu...cred ca o sa incerc si cu ce zici tu cu toate ca nu mi se pare ca ar fi foarte bun


--------------------
Dacia 1310 1.4 `97 Opel Vectra 1.6 `91 Dacia Logan 1.4 `07 - B 97 CMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 16 Jul 2007, 20:35
Post #12


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(marianno88 @ 13 Jul 2007, 23:30)
...am facut un drum si mi`a aruncat dopul si mi-a umplut tot compartimentul motor de ulei...
*


Cred că nu e normal să se facă presiune sub capacul culbutorilor. Presiunea aia vine de regulă din scăpările de gaze de pe lângă segmenți ce ajung în carter și forțează apoi toate garniturile. Se ajunge uneori și la aruncarea jojei de ulei sau a bușonului de umplere.
Eu ziceam să scoți joja de ulei cu motorul mergând, la temperatura normală, la relanti. Nu ar trebui să iasă nici un fel de fum sau gaz.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianno88
post 16 Jul 2007, 20:39
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 1.215
Joined: 22 January 06




si daca iese ? care-i explicatia ?


--------------------
Dacia 1310 1.4 `97 Opel Vectra 1.6 `91 Dacia Logan 1.4 `07 - B 97 CMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jul 2007, 20:43
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pentru capac, tai bucati mici dintr-un furtun, si pui in loc de garnitura..n'are moarte


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 17 Jul 2007, 06:33
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(marianno88 @ 16 Jul 2007, 16:20)
[...]Diaconuliviu...cred ca o sa incerc si cu ce zici tu cu toate ca nu mi se pare ca ar fi foarte bun

A fost singura solutie care mi-a oprit uleiul. Pielea, cauciucul si clingheritul n-au reusit.
Se pune capacul (eventual unsa si garnitura lui cu GS) dupa care in jurul fiecarui prezon, in zona gaurilor se pune un cerc groscior de GS, se preseaza cu saibele alea si se infileteaza piulitele.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 17 Jul 2007, 08:14
Post #16


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(marianno88 @ 16 Jul 2007, 20:39)
si daca iese ? care-i explicatia ?
*


Dacă iese e semn de uzură a segmenților și/sau a cămășilor. Există tot timpul scăpări foarte mici ce sunt preluate prin epurator și retrimise la admisie. Dacă sunt prea mari scăpările de gaze pe lângă segmenți, se crează acea presiune în motor care aruncă dopurile afară (jojă, bușon umplere, etc.) și forțează toate garniturile și simeringurile.
Așadar, dacă ai presiune mare în motor (nu presiune de ungere sau compresie, presiune din cauza gazelor scăpate) atunci te chinui degeaba cu etanșeizările, tot o să scape pe undeva. Dacă nu ai scăpări de gaze mari, trebuie să pui garnituri mai bune pe unde vezi că pierzi ulei (bușon, șuruburi, etc). Siliconul roșu e foarte bun, trebuie doar să cureți bine înainte de a-l aplica și a remonta piesa. La fel de bun e clingheritul. Nu recomand cauciuc.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 17 Jul 2007, 12:37
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cauciucul se dizolva in ulei. Folositi garnituri de piele,se muleaza mai bine decat clingheritul, dar puneti garnitura dupa fiecare piesa metalica (suportul acceleratiei sa fie intre garnituri) altfel e mai greu. Scaparile de gaze in carter, n-ar trebui sa produca pierderi de ulei , daca epuratorul(din capac) nu este infundat, furtunul de legatura cu carburatorul, la fel.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 13:35
Forum Renault