Nu mai intra in a V-a
![]() ![]() ![]() |
Nu mai intra in a V-a
k_dog |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 September 04 From: Motru ![]() |
|
||
-------------------- earl simmons
|
|||
calin.c |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
e posibil sa fie dus sincronul sau tija cautatoare
|
-------------------- |
|
bogdan3l |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
k_dog, incearca sa mai calci o data ambreajul. la masina lu' varamiu nu vrea sa intre in a V-a decat daca apesi ambreajul a 2-a oara - chestia asta nu mi-o explic
|
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#4
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Sincronul e problema. Uita-te aici : http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=5143 . Am avut cam aceeasi problema, numai ca cu a 2-a.
PS Daca intra greu si in celelalte, cu caraituri si dinastea, e posibil sa fie si ambreiajul. |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
RoboCoop |
![]()
Post
#5
|
![]() ren` Group: Members Posts: 1.165 Joined: 3 September 04 From: Deva ![]() |
Poate sa fie si din furca..eu asa am patit ca sa uzat si intra doar in poziti foarte dubioase
|
--------------------
Ex. Renault
Megane 2 1.6 16V 113 CP
2003 , Privilege
- HD 09 PCM Peugeot 307 SW 1.6 HDI
It's nice to be important But is more important to be nice |
|
wo_name |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
Si eu am avut probleme cu a-V-a, intra in pozitii dubioase si dupa ce incercai de 2, 3 ori (socrumeu reusea din prima, e mecanic).
Cauza: cand a fost desfacuta (cutia) sincronul de a V era varza, 2 "calareti" din 3 erau la fel(varza). Eu zic sa vezi cum e cutia prin interior, sa nu inceapa sa se extinda si la alte sincroane, etc. (bucatile rupte fac numai bine smile.gif ) |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ia uita-te sub masina la bieleta de schimbare.. daca unul din tampoane e dus.. nu intra a 5-a.. la calitatea tampoanelor mie mi-au crapat de 2 ori
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sosta |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 June 04 From: Galati ![]() |
Daca in totate celelalte trepte (inclusiv mers inapoi) intra normal ... problema se rezolva cu doua bucsi din bronz ... care costa aproximativ 10K. Lasati cutia ca nu are nimic ...
|
--------------------
Dacia
1310
- BR-02-EJX
|
|
Ov |
![]()
Post
#9
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sosta @ 6 Oct 2004, 14:58) Daca in totate celelalte trepte (inclusiv mers inapoi) intra normal ... problema se rezolva cu doua bucsi din bronz ... care costa aproximativ 10K. Lasati cutia ca nu are nimic ... si ce facem cu bucsile alea? ni le punem la picior ca la porumbel? sau le facem ghiuluri ! Spune si tu omule UNDE se pun bucsile (io banuiesc ca la tija da' poate nu-i asa) ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sosta |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 June 04 From: Galati ![]() |
Ma scuzati ... eu credeam ca toata lumea ar trebui sa stie ca despre bieleta (tija popular) de la cutia de viteza vorbeam ...
![]() Acele bucsi despre care spuneam sunt din bronz, au aproximativ 1 cm diametru si se monteaza pe tija care face legatura dintre schimbator si cutia de viteze. De fapt ambele se monteaza la acelasi capat ... si prin ele trece surubul care fixeaza aceasta tija. Ele asigura inclinarea si deplasarea corecta a acestei tije. Operatia de montare este foarte usoara numai ca e nevoie de o groapa sau de rampa. Atentie la montare ... datorita faptului ca sunt o sumedenie de producatori a acestor bucsi cel mai bine ar fi ca, inainte de montare, sa faceti ca surubul ce le fixeaza sa treaca usor prin ele (de obicei variaza putin interiorul in functie de producator) ca sa evitati sa va chinuiti la montare. Atunci cand am avut eu aceasta problema una din bucsi era complet uzata (nu mai era) si din cauza asta nu puteam sa cuplez treapta a V-a. In rest toate treptele de viteza se cuplau normal. |
--------------------
Dacia
1310
- BR-02-EJX
|
|
RIon |
![]()
Post
#11
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
e plina cutia de ulei? si asta conteaza.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 19:48 |