DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Supape indoiate?, Nu porneste dupa un accident

Strength
post 20 Jul 2007, 23:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 7 April 06




Salutare. Am o DSN Clima 2002. Acum o luna a fost implicata intr-un eveniment rutier, am avut de schimbat o gashca de materiale la ea. Costurile s-au ridicat la suma de 3800 lei (piese+manopera+adaos comercial la achizitionarea pieselor), iar daca mai adaug ca trebuie sa-i schimb si 2 jante, o anvelopa, un polish si o reglare a unghiurilor, sar binisor de 4000 lei.

Problema? Dupa ce s-au facut inlocuirile de rigoare (nu le scriu aici pentru ca lista este prea lunga) tipii de la service-ul unde am dus masina mi-au comunicat ca "a mai aparut o problema, de data aceasta la motor...asta mi-au zis-o astazi, cand trebuia sa ridic "produsul"....ba ca e sarita de la punct, ba ca nu are compresie si sigur are supapele indoiate" (aceasta din urma a fost concluzia)...sincer, dupa ce am intrebat mai multa lume (mecanici + plus un expert evaluator) mi s-a spus ca este o vrajeala atata vreme cat motorul s-a oprit in momentul impactului, in conditiile in care motorul nu s-a deplasat, nu este crapat, iar viteza pe care am avut-o in momentul accidentului era sub 50 km/h (plus ca am apucat sa si franez vreo 2 metri). Mai mult, motorul nu a fost pornit niciodata dupa accident (doar daca nu l-or fi pornit "specialistii" din prostie).

Ce mi-a trezit suspiciunea a fost si faptul ca mecanicii s-au purtat cam nashpa: la inceput seful service-ului tuna si fulgera si ma incarca la nota de plata, apoi a durat foarte mult pana ce mi-a facut reparatiile de rigoare (din cate m-am informat nu trebuia sa-i ia mai mult de max 10 zile, iar masina a stat aproape o luna in service desi unitatea nu era aglomerata), si ce m-a secat cel mai tare e ca mi-a gasit defectiuni in ultima clipa desi inlocuirea pieselor avariate in evenimentul rutier a presupus inlaturarea temporara a motorului, deci era usor de observat DIN TIMP daca era vorba de nu stiu ce fulie sau nu stiu ce surub....in felul acesta as fi putut fi atentionat...

Acum stau cu masina in fata blocului si....NU PORNESTE sad.gif(....Ceva sugestii? A mai patit cineva asa ceva? Am vreo sansa sa scap fara sa umblu la motor si sa mai investesc vreo 10-15 milioane? Aveti vreo solutie magica ca sa fac ceva ce nu ar necesita sa merg iarasi intr-un service? Help....

Multumiri anticipate

Catalin

This post has been edited by Strength: 21 Jul 2007, 08:05


--------------------
Dacia Super Nova Clima 2002 - IS - 04 - CMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinREHAU
post 22 Jul 2007, 10:31
Post #2


membru incepator


Group: Members
Posts: 718
Joined: 21 March 06




Distributia se invarte ? Deschide capacul prin care bagi uleiul si daca se misca culbutorii pe acolo nu e nici o problema de supape sau ceva de genu . Daca ai avut accident , vezi ca masinile astea au o protectie sa opreasca alimentarea cu benzina , e un buton rosu langa filtrul de aer sus inspre cutia cu sigurante (daca nu e apasat , nu se aude pompa cum baga la inceput cand pui contactul ) . Apoi verifica (daca ai avut motorul dat jos daca fac legatura electrica buna mufele din compatimentul motor) . Aceeasi problema am avut-o si eu , da search dar in priincipiu cam asta e .


--------------------
Dacia break 96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 05:36
Forum Renault