probleme cu racirea
![]() ![]() ![]() |
probleme cu racirea
oviss2006 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu inteleg ce treaba are circuitul apei cu bataia pistoanelor (probabil cuzinetii dusi)
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#3
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
Nu stiu sa existe vreo solutie dedicata pt curatat canalele de apa. Variante "romanesti" exista (detratant diluat si alte d'astea) dar nu iti recomand nici una pt ca sunt pur empirice si risti sa iti faci motorul sita.
DAR (cum spunea si colegu' mai sus) ..ce are sula cu prefectura. Spui ca apa iti sta la 60...pai inseamana ca raceste chiar mai mult decat trebuie. Eu zic sa lasi partea de racire in pace si sa verifici cuzinetii rapid. Risti ca in momentul cand ai motorul cald (ulei subtire=ungere proasta) daca o forjezi un pic sa auzi un scartait groaznic urmat de oprirea motorului...ceea ce se cheama CALAREA MOTORULUI. Deci mai analizeaza problema. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dupa cum inteleg eu ,si cei de mai sus, nu racirea e problema:din cauza cuzinetilor care bat ,se vor cala ceilalti care sunt buni,stricand arbore,biele.Daca bate avansul ,inseamna ca-i prea mare, si se pot sparge pistoanele.Stand pe partea cu delcoul,cu o surubelnita bagata la carburator intre surubul de reglaj si pintenul opritor,asa fel incat sa ai cam2500 de ture,constant, roteste delcoul in sensul acelor de ceas pana simti ca incepe sa scada turatia.Te intorci putin,si asta e.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
oviss2006 |
![]()
Post
#5
|
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
fratilor am probleme mari: imi fierbe motorul la relanti si la turatii mai mari de 2500 (in timpul zilelor calduroase doar)si imi scoate bule de aer in vasul de expansiune(in orice zi si noapte)
am uitat sa va spun cum a inceput aceasta problema: intr-o zi cand am plecat la Craiova, totul mergea bine, ba chiar eu depaseam pe altii cu viteza a cincea si cu cinci persoane in masina pe dealurile dintre Ganeasa si Bals(acum deabia urc cu viteza a patra singur in masina).In Craiova imi murea motorul in relanti(peGPL) si am dat pe benzina. Fiind avansul prea mare pt benzina(si eu comod nu l-am dat mai mic, fiind si foarte aglomerat) a batut avansul de l-a luat dracu de motor si de atunci problemele astea. Ce ar trebui schimbat? Eu am zis ca o duc la service REMAT ca aia mi-o rezolva sigur. This post has been edited by oviss2006: 15 Jul 2007, 20:47 |
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
ceaki |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
e dusa garnitura de chiuloasa. nu mai umbla asa.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
oviss2006 |
![]()
Post
#7
|
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
|
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
ceaki |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca ![]() |
nu cred ca merge. nu stiu sigur. eu zic sa-ti verifici si uleiul ,sa nu-ti fi intrat apa in el.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
andutzu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Merge. Doar ca raportul compresiei va fii mare.Nu stiu cat e de indicat... ideea era ca cele doua chiulase sunt identice (difera doar marimea camerei de ardere)
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#10
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Nu pune garnitura de 1300 la 1400. Motorul de 1.4 are alezajul mai mare si s-ar putea sa-ti bata pistonul in garnitura. Cat poate sa coste o garnitura normala? Nu merita munca sa te apuci sa o schimbi iar.
|
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
Merced |
![]()
Post
#11
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Garnitura de chiuloasa e una, chiuloasa in sine e alta oviss2006. Daca e vorba de garnitura nici nu cred ca te costa mai mult ce cateva sute de mii si nu e mare smecherie sa o schimbi.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, la fel ca si garnitura de chiulasa si chiulasa in sine.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
oviss2006 |
![]()
Post
#13
|
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
am garnitura de 1.4 si chiulasa de 1.3, credeti ca lovesc pistoanele in chiulasa? vreau sa o schimb ca din cealalta de e pe masina a fost luat din grosime ca nu avea planeitate ca nu as schimba-o. voi ce ziceti?
|
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#14
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
Poti sa pui chiuloasa de 1.4 la 1.3 si invers. Diferenta dintre ele este la inaltime. La 1.3 inaltimea este de 73,4mm, iar la 1.4 este 72,9mm (am studiat asta in carti de specialiate). Daca este mai mica camera de ardere este implicit mai mica si motorul mai comprimat. Cu chiuloasa de 1.4 ai mai multa putere. Eu am pe motor de 1.3 chiuloasa de 1.4 si se simte.
Daca vrei sa pui garnitura de 1.3 la motor de 1.4 s-ar putea sa bata pistonul in garnitura. La 1.3 alezajul este 73mm iar la 1.4 este 76mm. Invers s-ar putea sa mearga, nu am facut experienta asta. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
oviss2006 |
![]()
Post
#15
|
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
am pus chulasa de 1.3 si merge foarte bine, nici nu-mi mai bate avansul, dar am o alta problema:am apa in ulei. oare sa fie din cauza chiulasei sau ca nu a fost stransa corespunzator?
|
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
sobolan |
![]()
Post
#16
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
daca e de la racire,de regula,primul afectat e pistonul nr1...cel de langa volant...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mircea.a |
![]()
Post
#17
|
![]() Posesor Dacia din 1987 Group: Members Posts: 295 Joined: 9 June 07 ![]() |
QUOTE(oviss2006 @ 20 Jul 2007, 22:03) am pus chulasa de 1.3 si merge foarte bine, nici nu-mi mai bate avansul, dar am o alta problema:am apa in ulei. oare sa fie din cauza chiulasei sau ca nu a fost stransa corespunzator? 1. Inainte sa o montezi ai planat chiuloasa? 2. Daca nu a fost stransa corespunzator e posibil sa o arzi. 3. Dupa ce ai scos chiuloasa ai invartit de motor si s-au miscat camasile? In cazul asta trebuiau fixate cu niste suruburi cu saibe mai mari. Apa in motor ajunge pe la garniturile de la camasi sau pe la garnitura de chiuloasa. |
--------------------
Dacia
Logan Kissfm
1.5 dCi 85 cp. 2008
- B-83-WUF Dacia Logan KissFM 1.5 dCi 85cp B-83-WUF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:16 |