DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema gpl rezolvata, la gpl ist

buratino28
post 19 Jul 2007, 16:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




am avut o probl cu instalatia mea gpl;cand era motorul cald nu pornea neam pe gpl.am verificat toate problemele care ar fi putut sa le aiba masina ;aprindere , am schimbat bujii fishe capac delcou platini am pus aprindere elctronica sau tranzistoriata (de care o mai fi) am fost la un tip din oras de care auzisem ca e meserias si i am spus probl ca nu porneste cu motorul cald direct pe gpl, daca treceam pe benzina si dupa aia pe gpl nu erau probl dar daca se oprea motorul in cele mai multe cazuri o luam de la capat ;gpl-bezina-gpl,in fine , a inchis robinetul de la butelie de la conducta ce se duce in pulmon , si a desfacut un surub ce se afla in fundul supapei de pe pulmon(cu cap mare xexagonal)si a scos un arculetz ca de pix si a taiat 3 spire din el . a montat totul la loc si de atunci totul este perfect.toata chestia asta a durat 5 min si a costat 10 ron.baiat fin !
sper sa ajute si pe altii ce am pus aici sa faca economie de timp nervi si bani.


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 19 Jul 2007, 18:51
Post #2


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Ce model de instalaie Gpl?

Poti face poze sa ne dam seama mai precis?

Interesanta ideea ta..........

Detaliaza.........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lethal88
post 19 Jul 2007, 20:03
Post #3


Yes, there may be limits!I just don't care!


Group: Members
Posts: 105
Joined: 13 February 07




si eu as fi interesat..ca am aceeasi problema


--------------------
Dacia - - - IL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Jul 2007, 12:33
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ar putea sa-ti consume mai mult slabindu-i tensiunea in arc.Pulmonu' asta cum ii zici tu, are doua suruburi de reglaj, unul pentru mers la relanri( si pornire) si cel caruia ia taiat arcul, pentru mers in sarcina.Este practic ,un regulator de presiune,care cu cat arcul inpinge mai tare ,cu atat trece gaz mai putin,deci reprize mai slabe la demaraj.Slabind arcul(prin taiere)sau desuruband(era tot aia) s-a marit cantitatea de gaz la aceeasi pozitie a acceleratiei.Pornirea este din celalalt,care se regleaza foarte fin(prababil e inchis de tot sau rupt pe poz. inchis),are o pozitie stricta.Acesta regleaza debitul de gaz, care printr-o teava ocoleste membrana, intra direct in traseul spre carburatar, pentru ca la turatii mici (cazul pornirii) membrana nu se deschide. La vacum mare(sarcina mare)arcul fiind slab, membrana va atinge si freca de peretele opus,e foarte fina ,se perforeaza,si-i stramba si talerul ce o protejeaza.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lethal88
post 20 Jul 2007, 12:46
Post #5


Yes, there may be limits!I just don't care!


Group: Members
Posts: 105
Joined: 13 February 07




PH-06-Boa..pe romaneste:P concret..ce trebuie sa ii fac, ca sa imi porneasca si cand se incalzeste motorul?(am observat ca nu mai porneste dupa cca 10-20 de km de mers)


--------------------
Dacia - - - IL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino28
post 20 Jul 2007, 13:25
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




nu cred ca are vreo leg electrovalva cu pulmonul,ea este atasata pulmonului.in leg cu consumul ;deabia am venit de la mare si am consumat 40 de litri de gaz la 550 de km si asta cu masiana full de bagaje ,eu sotia si doi copii

Attached thumbnail(s)
jpeg_001.jpg ( Size: 493.73k ) Number of downloads: 116


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Jul 2007, 22:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cine a zis de electrovalva? Nu porneste la cald, din cauza debitului mare de gaz. Asculta (cand pune cineva contactul) intensitatea fasaitului din carburator(nu repeta mult fara sa aerisesti), si redu-l cate putin din surubul de langa electrovalva ,incerci sa pornesti(celalalt din masina).Iar reduci , pana porneste.Daca esti vioi sucesti intimp ce da el la cheie. Rotesti de el foarte putin( imagineaza-ti un cadran de ceas -din ora-n ora). Cand asculti trebuie sa se auda ca o soapta. Cand a pornit, opresti, dai iar, daca-i tot greu(dar mai bine) reglezi pana o iea la sfert. bine ar fi ca inainte sa desfaci surubul sa vezi daca nu-i rupt,ca are filetul si scaunul cam excentric si daca-l rotesti de multe ori aproape de maxim se rupe usor(Italienii). Succes! Astept


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 22 Jul 2007, 10:35
Post #8


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Nici la mine nu pornea la cald. Aveam problema asta de cativa ani biggrin.gif Anul trecut gasisem rezolvarea: puneam contactul si apasam butonul de alimentare cu gaz de doua ori (cuplam-decuplam) wink.gif Problema era de la electrovalva de gpl din fata pulmonului. Incercati sa faceti la fel, sau, fiti atenti daca se aude tacanitul de la electrovalva in momentul in care puneti contactul.

Pana la urma, saptamana trecuta m-am enervat si mi-am cumparat o eletrovalva noua si nu au mai fost probleme.

Arcul din care i sa taiat lui buratino nu cred ca are vre-o treaba cu consumul sau cu membranele. Acolo de unde a fost taiat arcul, este o electrovalva , nu are nici cea mai mica legatura cu membranele(parerea lui eu biggrin.gif) .

Concluzii:
-schimbati electrovalva de gaz (probata de mine)
-taiati arcul(probata de buratino)


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 23 Jul 2007, 09:55
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai eu am inteles ca a taiat din arcul de la membrana nu de la elestrovalva. Daca e de la electrov. ,risca sa nu mai inchida bine la oprire.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino28
post 23 Jul 2007, 10:07
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




am zis foarte clar ca a taiat din arcul de la electrovalva de pe pulnon .si dupa cum v am zis merge de atunci perfect . tipul care mi a facut asta lucra la un service pe gpl si lumea zicea ca e cel mai bun din iasi .partea proasta ca a plecat in anglia .


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 23 Jul 2007, 22:56
Post #11


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




De curiozitate, la ce service ai fost?


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buratino28
post 24 Jul 2007, 12:30
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 January 07




am fost la marcel un tip care lucra la service ul de langa rar pacurari ,unde se facea si itp.acum s a mutat in zona industriala rar ul


--------------------
dacia berlina dec 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2024 - 08:58
Forum Renault